SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
OP VERZOEK VAN AMARANTHA
Braddiegod
Zoek je dan ook op Ess?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kwam hier eigenlijk omdat ik was geïntrigeerd door een post van Johannes naar mij in BNW SC waardoor ik ging sherlockenEn toen ging ik weer verder FOK!ken
Ik moet ook eens gaan slapen, morgen werkenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Ik moet eigenlijk gaan slapen want morgen de trein van 7 uur en moet nog spulletjes pakken maar heb eigenlijk geen zin.
Jij?
Gewoon doenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:44 schreef Amoeba het volgende:
Godverdomme nu wil ik nog een episode van GoT kijken.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik moet ook eens gaan slapen, morgen werkenNog wel last van m'n elleboog, en een klein beetje van m'n been
(aanrijding gehad
)
quote:
Ah, daarom schoot je op de muren.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik moet ook eens gaan slapen, morgen werkenNog wel last van m'n elleboog, en een klein beetje van m'n been
(aanrijding gehad
)
Tegenligger kwam aan op een eenrichtingsfietspad, al slingerend. Voor ik de keuze kon maken of ik er links of rechts langsging lag ik op de grond met een bloedend voorhoofdquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Tegenligger kwam aan op een eenrichtingsfietspad, al slingerend. Voor ik de keuze kon maken of ik er links of rechts langsging lag ik op de grond met een bloedend voorhoofdKlap opgevangen met mn been en elleboog waar ik nu dus last van heb
Goed bezig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:08 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben hier vandaag nauwelijks geweest![]()
Echt niet![]()
Maar misschien van vannacht en net het laatste uurtje
quote:
jup, en die tegenligger had alleen een klein beetje last van z'n beenquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
jup, en die tegenligger had alleen een klein beetje last van z'n beenIk mocht om 10 uur nog even met de ambulance om vervolgens 3 hechtingen te krijgen
ach t gaat wel weer. Alleen traplopen is kut.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ach t gaat wel weer. Alleen traplopen is kut.
Woensdag gebeurd, toen ik donderdagochtend wakker werd kon ik amper lopen. Gelukkig over nu
Wat raarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Autoupdates falen blijkbaar, hij stond er bij mij niet tussen totdat ik refresh deed
Jup, ook nog niet eerder tegengekomen. En was gewoon benieuwd, iedereen gebruikt immer Ess als afkorting voor jouw naamquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat raar![]()
Maar hoezo wilde je dat weten?
Jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, ook nog niet eerder tegengekomen. En was gewoon benieuwd, iedereen gebruikt immer Ess als afkorting voor jouw naam
Essie is ook heel schattig, past wel bij jequote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Soms als ik echt goed sherlock dan zoek ik op zowel essnhills, ess en essie.
Hier op FOK!? Uhm ik zou niet weten wat onder populair valtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Essie is ook heel schattig, past wel bij je![]()
Ben je een beetje populair?
Kan niet anders dat jij populair en geliefd bentquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier op FOK!? Uhm ik zou niet weten wat onder populair valtAls ik ergens binnen kom vallen is het meestal wel ess
![]()
als reactie enzo
![]()
En zo af en toe kom ik al sherlockend een gesprek over mij tegenMeestal positief gelukkig
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan niet anders dat jij populair en geliefd bent![]()
Ik vond dit tof om te vinden: http://fok.nl/sherlock/?by=&about=bondaasje¬intopic=0
Jup, vooral als het positieve reacties zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:25 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Soms is sherlocken wel even goed als je je even down voelt
Wel prima. Vast contract aangeboden gekregen van de werkgever. Ze hadden niets op of aan te merken op de manier hoe ik werk. Alles was precies volgens de procedures etc.quote:
Jaaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, vooral als het positieve reacties zijn
Wow wat super tof zeg!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel prima. Vast contract aangeboden gekregen van de werkgever. Ze hadden niets op of aan te merken op de manier hoe ik werk. Alles was precies volgens de procedures etc.
Dit ben ik gaan vieren met een maat van mij (collega) en wat treindienstleiders die ik privé ook wel ken. Was een pittig avondje, laat thuis en kon amper meer lopen
Het adoratiegehalte is hoog bij Monitor. Maar hey, ik geef hem geen ongelijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaa![]()
En als er geen nieuwe positieve reacties zijn dan gluur ik stiekem even in monitors fobo en zie ik mij staan als favo user![]()
Of gluur ik even naar het dagcijfertopic
Zit echt op mijn plek jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow wat super tof zeg!Leuk om te horen dat het zo goed gaat met je baan!
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaa![]()
En als er geen nieuwe positieve reacties zijn dan gluur ik stiekem even in monitors fobo en zie ik mij staan als favo user![]()
Of gluur ik even naar het dagcijfertopic
LRquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Om vervolgens begeleid door Kate Bush door de kamer te springen uiteraard.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Het adoratiegehalte is hoog bij Monitor. Maar hey, ik geef hem geen ongelijk
Het moet niet te uitbundig inderdaad. Als je niet oppast levert het heimwee op.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
LR![]()
Ja precies
Al heeft dat in je eentje lang niet hetzelfde effect als met een hele familie natuurlijk.
Voordeel van alleen is dat je het wel naakt kan doen.
Welterusten en alvast een fijn weekendquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:34 schreef essnhills het volgende:
Maar goed LR, je timing is een beetje slecht want ik ging eigenlijk net slapen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het moet niet te uitbundig inderdaad. Als je niet oppast levert het heimwee op.![]()
Gewoon een gematigd huppeltje en enkel tijdens het refrein.
[..]
Welterusten en alvast een fijn weekend
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zit echt op mijn plek jaHerzlich
Gewoon zo chill dat je baas zegt: "Mono, morgen functioneringsgesprek, 12 uur."
Best ja. Kom daar aan de volgende dag, hij zie me binnen komen lopen en gelijk: "Roken!"Daarna formaliteiten, niets op aan te merken, lekker achterover hangen en een beetje ouwehoeren. Geen stress, geen spanning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |