Ik zie niks.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:40 schreef Brecht35 het volgende:
Kut, weer te laat voor "in b4 Belgenhaat".
Topic is heet van de naald en er post een NLer "Hup USA!", alsof die NLer fan is van de VS. Niet dus.quote:
Dat dachten we van Algerije, Rusland en Korea ook...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:40 schreef Belladonna80 het volgende:
België wint met 3-1. De Belgen hebben een gewéldig elftal, alleen het is er nog niet zo uitgekomen. Maar dat komt zéker nog. USA stelt, op hun mentaliteit na, niéts voor.
Pff, redelijk wat mensen denken dat USA het België lastig kan maken. Vergeet het maar.
Dus wordt het een zuinige, misschien wel onverdiende 1-0 overwinning.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:43 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Dat dachten we van Algerije, Rusland en Korea ook...
Zoiets verwacht ik wel ja. En niet zoals die Belladonna zegt dat het een makkie wordt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:45 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Dus wordt het een zuinige, misschien wel onverdiende 1-0 overwinning.
Ik verwacht idd dat het een makkie wordt. De kwaliteit van België hoeft niet aan getwijfeld te worden. Dat het er tot nu toe niét is uitgekomen of niet in die mate, is waar, maar ooit moet het dit WK eruit komen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:40 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Zoiets verwacht ik wel ja. En niet zoals die Belladonna zegt dat het een makkie wordt.
Ik spreek je na de wedstrijd weer.. Ik zie het niet gebeuren namelijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:42 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ik verwacht idd dat het een makkie wordt. De kwaliteit van België hoeft niet aan getwijfeld te worden. Dat het er tot nu toe niét is uitgekomen of niet in die mate, is waar, maar ooit moet het dit WK eruit komen.
België gaat héérlijk tikken en bam.
Prima. Tot dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:44 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Ik spreek je na de wedstrijd weer.. Ik zie het niet gebeuren namelijk.
Schandalig zeg.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:42 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Topic is heet van de naald en er post een NLer "Hup USA!", alsof die NLer fan is van de VS. Niet dus.
De VS gaan het Belgie ook lastig maken, ze zouden in deze fase sowieso een lastige ploeg zijn voor iedere tegenstander. Het geloof is er nu en ze hebben een groot hart.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:40 schreef Belladonna80 het volgende:
België wint met 3-1. De Belgen hebben een gewéldig elftal, alleen het is er nog niet zo uitgekomen. Maar dat komt zéker nog. USA stelt, op hun mentaliteit na, niéts voor.
Pff, redelijk wat mensen denken dat USA het België lastig kan maken. Vergeet het maar.
Ik denk dat het allemaal reuze meevalt met dat 'geweldige' elftal.. laat dat gejubel nou eens achterwege en ga eerst eens proberen fatsoenlijk te voetballen.. dan concluderen we over een tijdje wel of het echt een 'geweldig' elftal is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:40 schreef Belladonna80 het volgende:
België wint met 3-1. De Belgen hebben een gewéldig elftal, alleen het is er nog niet zo uitgekomen.
Je kan het mijn landgenoten ook niet te kwalijk nemen. De media is hier na elke wedstrijd bijna lyrisch en neem daar die hele marketinghype bij, Voor mij moet deze ploeg gewoon veel beter kunnen voetballen, zelfs tijdens de kwalificaties vond ik het maar zozo. En er wordt hier ook telkens die reeks van 12 partijen zonder verlies benadrukt, ik word er echt moe van. Ik krijg het al bijna om moeilijk achter de rode duivels te staan, het lijkt haast dat ik achter een commercieel product sta in plaats van een voetbalploeg.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal reuze meevalt met dat 'geweldige' elftal.. laat dat gejubel nou eens achterwege en ga eerst eens proberen fatsoenlijk te voetballen.. dan concluderen we over een tijdje wel of het echt een 'geweldig' elftal is.
Ik neem het niemand kwalijk, vooraf vond ik het leuk als België het goed zou doen. Begrijp ook wel dat die mensen zo enthousiast zijn na jaren van droogte. Maar ik kijk België altijd op Sporza en begon me steeds meer te verbazen over dat domme kortzichtige gelul.. 3 vreselijke wedstrijden en dan hoor je alleen: 9 op 9.. 12 partijen zonder verlies..blablabla. Kennelijk is het nieuw voor België om lange tijd niet te verliezen, maar uiteindelijk zijn er maar een aantal landen waar je echt je krachten goed aan kan afmeten. Kan me niet herinneren dat België tegen een A-land heeft gespeeld.. laatste was Nederland denk ik, en die dag is nu een nationale feestdag.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:28 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Je kan het mijn landgenoten ook niet te kwalijk nemen. De media is hier na elke wedstrijd bijna lyrisch en neem daar die hele marketinghype bij, Voor mij moet deze ploeg gewoon veel beter kunnen voetballen, zelfs tijdens de kwalificaties vond ik het maar zozo. En er wordt hier ook telkens die reeks van 12 partijen zonder verlies benadrukt, ik word er echt moe van. Ik krijg het al bijna om moeilijk achter de rode duivels te staan, het lijkt haast dat ik achter een commercieel product sta in plaats van een voetbalploeg.
Oh mijn hemel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:42 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Topic is heet van de naald en er post een NLer "Hup USA!", alsof die NLer fan is van de VS. Niet dus.
Honkbal was nog beter geweest. Je finale World Series noemen in een competitie met Amerikaanse en een enkel Canadees team.quote:
wie gaan de pingels missen? kabouter dries en vertonghenquote:
Het leek mij ook realistisch en logisch dat NL eruit ging tegen Mexico, maar ze kruipen ook weer door het ook van de naald, dus waarom zou belgie dat niet doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:13 schreef DinkMonkey het volgende:
Amerika wint, even allemaal realistisch nadenken. Ze hebben betere wedstrijden gespeeld en iedereen die denkt dat de fee Belgie even wakker maakt, niet dus. Even logisch nadenken en beseffen dat het klaar is voor België, en als ze door gaan, dan vliegen ze er 100% uit tegen Argentinie, want ja. LOGISCH!
Op ongeveer elk Belgisch plein met een groot scherm en in elke kroeg.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:29 schreef Mani89 het volgende:
Kijk die beleving
Waar zie je dat nog tegenwoordig?
In vrijwel elk land dat meedoet aan het WK en een wedstrijd wint.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:29 schreef Mani89 het volgende:
Kijk die beleving
GO USA!!!!!!!quote:Op maandag 30 juni 2014 09:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
In vrijwel elk land dat meedoet aan het WK en een wedstrijd wint.
En maar mekkeren over HLN en zo. Je bent zelf nog erger dan de grootste mongool op die site.
U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-Aquote:Op maandag 30 juni 2014 09:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
In vrijwel elk land dat meedoet aan het WK en een wedstrijd wint.
En maar mekkeren over HLN en zo. Je bent zelf nog erger dan de grootste mongool op die site.
Niet zo serieus nemen lieverd, ik weet ook wel dat HLN de Telegraaf is van België. Ik heb sympathie voor onze Zuiderbuurtjes maar ben gewoon fan van USA, uberhaupt als land. Mag dat?quote:
Dat mag uiteraard. Ik ben er ook fan van, alleen dinsdag even niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet zo serieus nemen lieverd, ik weet ook wel dat HLN de Telegraaf is van België. Ik heb sympathie voor onze Zuiderbuurtjes maar ben gewoon fan van USA, uberhaupt als land. Mag dat?
Laten we hopen dat de yankees die wannabe kaaskoppen met een minderwaardigheidscomplex eens even op hun plek weten te zetten. USA USA USA USA USA USA USA USA !!!quote:Op maandag 30 juni 2014 10:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet zo serieus nemen lieverd, ik weet ook wel dat HLN de Telegraaf is van België. Ik heb sympathie voor onze Zuiderbuurtjes maar ben gewoon fan van USA, uberhaupt als land. Mag dat?
Is Fellaini nu ook al geblesseerd ? En weer een blessure op training ?quote:Op maandag 30 juni 2014 10:33 schreef Halcon het volgende:
Fellaini geblesseerd geraakt op de training.
Geschorst: Defour
Geblesseerd: Vermaelen, Vanden Borre, Kompany, Fellaini.
Nog 18 spelers over, waarvan 3 keepers.
Courtois; Vertonghen, van Buyten, Lombaerts, Alderweireld; Dembele, Witsel, De Bruyne; Mertens, Hazard, Lukaku.
Bank: Mignolet, Casteels, Ciman, Origi, Januzaj, Chadli, Mirallas.
Pff, misschien moeten ze dan eens wat rustiger aan doen? Ik zag voor het WK begon dat de trainingen enorm intensief en ruw waren, is toch ook niet nodig vind ik?quote:Op maandag 30 juni 2014 10:33 schreef Halcon het volgende:
Fellaini geblesseerd geraakt op de training.
Geschorst: Defour
Geblesseerd: Vermaelen, Vanden Borre, Kompany, Fellaini.
Nog 18 spelers over, waarvan 3 keepers.
Courtois; Vertonghen, van Buyten, Lombaerts, Alderweireld; Dembele, Witsel, De Bruyne; Mertens, Hazard, Lukaku.
Bank: Mignolet, Casteels, Ciman, Origi, Januzaj, Chadli, Mirallas.
Ja, op de training.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:44 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
[..]
Is Fellaini nu ook al geblesseerd ? En weer een blessure op training ?
De Rode Duivels zijn zichzelf daar wel das aan het omdoen precies
Altijd dat 'op scherp' trainen, gvd laat eerst maar eens iets zien tijdens een wedstrijd, daar moet je scherp zijn!quote:Op maandag 30 juni 2014 10:44 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
[..]
Is Fellaini nu ook al geblesseerd ? En weer een blessure op training ?
De Rode Duivels zijn zichzelf daar wel de das aan het omdoen precies
Inderdaad. Je moet nu geen enkel risico meer nemen op de training. Wat lopen en passen, eventueel pingels en op goal schieten. Vallen er nog spelers weg, dan moet Mignolet als veldspeler aan de slag.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:45 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Pff, misschien moeten ze dan eens wat rustiger aan doen? Ik zag voor het WK begon dat de trainingen enorm intensief en ruw waren, is toch ook niet nodig vind ik?
Da's het enthousiasme van mensen die iets nieuws ontdekt hebben maar nog niet helemaal precies weten wat het is.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:29 schreef Mani89 het volgende:
Kijk die beleving
Mooi, misschien dat Wilmots eindelijk eens wat extra taktische trainingen op het programma zet...quote:Op maandag 30 juni 2014 10:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet nu geen enkel risico meer nemen op de training. Wat lopen en passen, eventueel pingels en op goal schieten. Vallen er nog spelers weg, dan moet Mignolet als veldspeler aan de slag.
Ik hoop vooral dat er niemand geblesseerd raakt. Zo'n Ciman moet straks nog echt gaan spelen. Dat is Wilmots wel aan te rekenen. Had liever een Nainggolan of Cavanda erbij.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:50 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Mooi, misschien dat Wilmots eindelijk eens wat extra taktische trainingen op het programma zet...
Dat is het hele idee ook met Amerikanen. Bombastisch, overkill, etc. zijn termen die wel bij Amerikanen passen.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:20 schreef Lothiriel het volgende:
Die Amerika-plaatjes vind ik maar wat overkill maar goed,
Wel grappig :p
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:30 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb op sportief gebied net zoveel met Belgie als met Duitsland, niks dus. Het is voor mij een van de vele Europese landen. Derhalve ga ik af op welke wedstrijden ik het leukst vond in de poulefase.Ik heb dus een voorkeur voor winst door de VS. Veel doorzettingsvermogen bij de spelers, vriendelijke coach en ik gun het ze wel na die spannende wedstrijd tegen Portugal die helaas 2-2 werd. USA!
We zullen zien.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik schat de kansen 60-40 in voor USA. België heeft goede spelers maar ik zie totaal geen lijn of tactiek in het spel en ik vind ze niet spelen als een team, bij elke wedstrijd denk ik: ze doen maar wat. Gelukkig waren de teams in de poulefase ook los zand maar ze hadden er wel de grootste moeite mee.
USA is echt een team, een team wat 90 minuten lang met zijn allen strijd levert, bij België zie ik 11 eenlingen. Zeker als USA een vroege goal scoort denk ik dat België implodeert.
Dat doe ik ook niet, ze hebben individueel natuurlijk veel meer kwaliteit. Misschien kunnen ze nu eindelijk de schroom van zich afgooien en het gaspedaal indrukken.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:53 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
[..]
We zullen zien.
Imploderen zullen ze denk ik niet doen, maar 't zal wel een stevige match worden, ik zou België niet niet te vroeg afschrijven.
quote:Microsoft's Cortana World Cup predictions rival Paul the octopus
Paul the octopus might have been the star of the 2010 World Cup with his accurate predictions, but Microsoft’s Cortana assistant is proving a worthy digital replacement for the now-deceased cephalopod. Microsoft started adding World Cup predictions to Cortana over the weekend, and she has successfully predicted four results, backing Brazil, Colombia, The Netherlands, and Costa Rica in their final 16 games. The new prediction functionality is part of regular updates that Microsoft makes to Cortana every two weeks, bringing simple improvements and new data to the service.
Cortana is currently predicting France and Germany will progress to the quarter-final stages today, both of whom are favorites in their games. The results will further test Microsoft’s Bing predictions engine, which has previously forecast who would get voted off or win The Voice, Dancing With the Stars, and American Idol. Microsoft uses models to evaluate World Cup teams based on win / loss / tie records, game time, weather conditions, home advantages, and other factors. Some will be hoping Cortana isn't 100 percent though, as she's currently predicting Belgium will beat the USA in their game later this week.
Fellaini is ook stuk toch?quote:Op maandag 30 juni 2014 12:38 schreef Cavaliers het volgende:
Belgies kunnen er niet veel van. Gemis van Simons breekt ze op.
Lol, die GemaneDude zegt dat Nederland kutvoetbal speelt en kutgeluk heeft..quote:Op maandag 30 juni 2014 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als de VS doorgaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh oh...las ik toch van de week ergens dat support van Mick Jagger het einde van het WK betekent:quote:Op maandag 30 juni 2014 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze maar gekocht Zaterdag op Werchter.
Ach, omdat 5 belgen haten..quote:Op maandag 30 juni 2014 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah, denk niet dat hij er verder zelf erg veel mee te maken heeft gehad qua ontwerpquote:Op maandag 30 juni 2014 16:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh oh...las ik toch van de week ergens dat support van Mick Jagger het einde van het WK betekent:
http://www.mercurynews.co(...)ks-mocked?source=rss
Dat hoop ik dan maar welquote:Op maandag 30 juni 2014 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, denk niet dat hij er verder zelf erg veel mee te maken heeft gehad qua ontwerp.
Maar vond het wel een leuk shirt kan altijd de kleuren nog inkleuren naar rood/wit/blauw.
Beetje offtopic, maar jazeker, was gezellig en goedquote:Op maandag 30 juni 2014 16:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar wel
Het is wel een leuk shirt inderdaad, was Werchter leuk?
quote:Op maandag 30 juni 2014 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar jazeker, was gezellig en goed.
Nog wel brazilie staan kijken op een mobiel met een zooi belgen die uiteraard wel live-streams hadden.
Ik gun het de VS ook wel idd, en er lopen wel een paar hele zure belgen op FOK! rond die ik een uitschakeling wel weer gunquote:Op maandag 30 juni 2014 16:54 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik gun 't Belgie meer dan de VS, maar als Belgie eruit ligt vind ik ook wel prima. win-win
Nee joh.. België tegen Argentinië is toch veel leuker dan USA in kwartfinales?quote:Op maandag 30 juni 2014 16:54 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik gun 't Belgie meer dan de VS, maar als Belgie eruit ligt vind ik ook wel prima. win-win
moge de beste winnen, Argentinie stelt sowieso zwaar teleur, het is dat Messi zijn ding doet en simpele tegenstanders hebben, ben benieuwd hoe ze presteren tegen een wat sterkere tegenstander.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee joh.. België tegen Argentinië is toch veel leuker dan USA in kwartfinales?
Van mij mag België ver komen, als ze maar niet verder komen dan wij. Ik gun hen ook wel succes, maar ben vooral benieuwd of ze dit toernooi nog hun praatjes waar gaan maken dat ze zo'n goed elftal hebben. Tot nu toe heb ik het niet gezien.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:01 schreef Uccie het volgende:
Sowieso heb ik een beetje moeite de VS als serieus voetballand te zien.
Dan liever een land door, waar het ook nog een beetje leeft. Plus ik gun het onze zuiderbuurtjes gewoon heel erg om ver te komen.
Nee, als wij ze in de halve finales tegenkomen, dan moet het wel einde verhaal zijn. Ik ben best tolerant, maar er zijn grenzen.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van mij mag België ver komen, als ze maar niet verder komen dan wij. Ik gun hen ook wel succes, maar ben vooral benieuwd of ze dit toernooi nog hun praatjes waar gaan maken dat ze zo'n goed elftal hebben. Tot nu toe heb ik het niet gezien.
leuk overzicht. Heb je die ook van NL en USA?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het eerst drie wedstrijden gewonnen op een WK.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
leuk overzicht. Heb je die ook van NL en USA?
Wat een forum al niet met je kan doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Dankzij die jankende Belgen hier en op HLN.be ben ik vanavond voor het sympathieke Team USA
Toch wel erg zwak van jou om het imago van Belgen af te toetsen aan de bassi fundi van HLN.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Zeker, het imago van de beschaafde Belgen is flink verziekt inmiddels.
Joh neem het niet zo serieus, jullie belgen happen altijd zo lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:28 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
[..]
Toch wel erg zwak van jou om het imago van Belgen af te toetsen aan de bassi fundi van HLN.
Lijkt alsof je eerst je standpunt bepaalt (ik hou niet van de Belgen) en pas daarna bewijs gaat zoeken daar waar je weet dat je het kan vinden (de jankende Belgen op HLN)
Anders zie ik echt niet in waarom je per se met HLN afkomt.
En je weet goed genoeg dat wij omgekeerd perfect hetzelfde kunnen doen en ons beeld van Nederland afstemmen op de tokkies of de posters hier of de telegraaf of één of andere HLN-equivalent...
Onze grote vriend Halcon post daar ook.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Onze grote vriend Halcon post daar ook.
[ afbeelding ]
Gelieve ons niet te associëren met zulke gevallen.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's altijd het antwoord hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Joh neem het niet zo serieus, jullie belgen happen altijd zo lekker makkelijk.
Je denkt toch niet echt dat ik mijn mening over België laten afhangen van een forum of wel? Ik ken zelfs enkele Belgen in het echt, ik heb collega's in Zaventem.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:58 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Da's altijd het antwoord heIk zou zeggen, ga er eens serieus op in. De originele reactie was ook serieus bedoeld.
Ik zeg dan ook niet dat jij dat doet. Maar genoeg anderen blijkbaar wel. En ik erger me gewoon een beetje aan dat 'happen'-excuus. Blijkbaar happen 'jullie' dan ook nogal op die reacties van dat stelletje trieste HLN-lezers.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:01 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ik mijn mening over België laten afhangen van een forum of wel? Ik ken zelfs enkele Belgen in het echt, ik heb collega's in Zaventem.
Eensch.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:02 schreef ToshiArai het volgende:
Heeeee doe eens lief!Je zou dezelfde afbeeldingen van hier ook op 9lives.be kunnen posten.
Wat mij opvalt is vanaf jullie een punt achter staan op Mexico het direct is "we zijn verloren", "Nederland wint het wk". Belgen geloven er tenmiste nog in als het 1-0 gaat zijn straks. En je kunt nu niet zeggen dat je geen geluk hebt gehad met die penalty hee.
Maargoed Nederland speelt heel goed, van België hebben we nog niet alles gezien imo. Dat de beste mag winnenIk gok op 1-2 voor België.
Ja, mooi niet dus.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:02 schreef ToshiArai het volgende:
Heeeee doe eens lief!Je zou dezelfde afbeeldingen van hier ook op 9lives.be kunnen posten.
Wat mij opvalt is vanaf jullie een punt achter staan op Mexico het direct is "we zijn verloren", "Nederland wint het wk". Belgen geloven er tenmiste nog in als het 1-0 gaat zijn straks. En je kunt nu niet zeggen dat je geen geluk hebt gehad met die penalty hee.
Maargoed Nederland speelt heel goed, van België hebben we nog niet alles gezien imo. Dat de beste mag winnenIk gok op 1-2 voor België.
Leer het nu eens: HLN zit vol met idioten, net zoals Geenstijl of de Telegraaf. Bij HLN wordt ook op een rare manier gemodereerd, je mag al van geluk spreken dat je reactie daar geplaatst wordt als het tegen de 'heersende opinie' (volgens hen dan) ingaat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Dankzij die jankende Belgen hier en op HLN.be ben ik vanavond voor het sympathieke Team USA
Wacht... lees ik dat goed: wij mogen NIET wisselen na een uur spelen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nooit het idee gehad dat Mexico door zou gaan, die stonden alleen maar te verdedigen in de tweede helft.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:02 schreef ToshiArai het volgende:
Hahaha, wat een stumpert is die Halcon. Alleen hierom hoop ik dat Belgie verliest.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Jullie"? Ik ben niet eens een Belg hoor. Ik kom even terug in dit topic als België gewonnen heeft, tot straks! Zo niet mag de eerste die mij een DM stuurt achter de match met een avatar, profielzin en handtekening bepalen wat dat wordt tot het volgende WK.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb nooit het idee gehad dat Mexico door zou gaan, die stonden alleen maar te verdedigen in de tweede helft.
We hebben wel alles gezien van België ze kunnen niet meer dan dat ze laten zien. Het is voor jullie te hopen dat Courtois in topvorm is.
U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-Aquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:13 schreef opreis het volgende:
[..]
Hahaha, wat een stumpert is die Halcon. Alleen hierom hoop ik dat Belgie verliest.
In je dromen ja. U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-Aquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:38 schreef Belgosome het volgende:
VS wordt gewoon weer kapot gespeeld zoals vorig jaar : Weer een 4 - 2 !
Ha, stalkertje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zit diep.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Ik constateer alleen dat je een stalkertje bent.
Maar woont in België blijkbaar.quote:
Nee hoor dan kan ik gewoon weer voor België supporterenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
De druiven zullen zuur zijn nadat Belgie de VS heeft uitgeschakeld!
Je slaat een beetje door nu.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:16 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
wtf serieus? Hoe sneu is dat?![]()
![]()
Blij dat we dat kutland ooit hebben afgestoten.
Het irritante geschreeuw van die Amerikanen heb je al goed overgebrachtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:33 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na een goal met zijn allen U-S-A U-S-A scanderen, hoe mooiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Het irritante geschreeuw van die Amerikanen heb je al goed overgebracht
Wat doe je hier eigenlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:16 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
wtf serieus? Hoe sneu is dat?![]()
![]()
Blij dat we dat kutland ooit hebben afgestoten.
Soms is het best wel "te". Vooral als het om ons voetballen gaatquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Na een goal met zijn allen U-S-A U-S-A scanderen, hoe mooi
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Soms is het best wel "te". Vooral als het om ons voetballen gaat
fok.NL. Wat doe jij hier.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:18 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Wat doe je hier eigenlijkJij bent pas sneu bezig.
Ik heb het niet over het forum slimmerik, maar over dit topic.quote:
Volgens mij dat hij juist wel gaat spelen. Dezen avond = deze avond.quote:
Op internet stalken en je hebt nogal snel de avond van je leven. Verder commentaar overbodig.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, en ik begrijp ook dat je gefrustreerd bent.
There's no need to be upset.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op internet stalken en je hebt nogal snel de avond van je leven. Verder commentaar overbodig.
De Bulgaarse, Poolse en Roemeense vlag. Het grootste gespuis samen met de Marokkanen die er in Nederland rondlopen. En dan ook nog Belgie supporten. Kan het nog fouter.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op internet stalken en je hebt nogal snel de avond van je leven. Verder commentaar overbodig.
Haha. Het loopt al langs je benen!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:43 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
De Bulgaarse, Poolse en Roemeense vlag. Het grootste gespuis samen met de Marokkanen die er in Nederland rondlopen. En dan ook nog Belgie supporten. Kan het nog fouter.![]()
![]()
![]()
Ohquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:37 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Volgens mij dat hij juist wel gaat spelen. Dezen avond = deze avond.
Volgens mij gaan ze keihard batteren (of toch proberenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:43 schreef DarkAccountant het volgende:
België gaat gewoon afwachtend spelen, laat die mannen van Klinsmann maar lopen, en dan slaat België toch weer toe in de laatste 15 minuten, wanneer ze Origi inbrengen.
My 50 cents.
Misschien zit ik er totaal naast, maar volgens mij moet het lukken. Kwartfinale is een andere zaak.
U mad, broekpoepertje?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:02 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Wannabe Nederlander, Wannabe oostblokker. Nog meer?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:02 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Wannabe Nederlander, Wannabe oostblokker. Nog meer?
Ja meneer. USA USA USA USA USA USA!!!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]Laten we het weer over de wedstrijd hebben.
die interesseren me niet, maar die Belgen spelen zo saai. Vanavond naar huisquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:03 schreef Ronaldsen het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:11 schreef lisselotte88 het volgende:
Ze spelen in Salvadorwel s'avonds dus de zon zal verdwijnen, maar het is en blijft daar gewoon warm
De Amerikanen zijn warmte veel meer gewend
![]()
3-0 voor de Verenigde Staten
Freedom Wafflestwitter:WaffleHouse twitterde op maandag 30-06-2014 om 14:53:17We don't believe in Belgium waffles reageer retweet
Dag gefrustreerd, triestig, Calimero mannetje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:38 schreef OnePlusOne het volgende:
Mensen die Belgie aanmoedigen.Ik mag die Amerikanen niet, maar die Belgen nog minder. Je moet er toch niet aan denken dat die wannabe kaaskoppen met een handicap verder komt als Nederland of zelfs het WK wint. Iets wat Nederland met 50 gouden generaties niet is gelukt en 3 keer in de finale is gestrand terwijl dat nepvolk eindelijk eens een redelijk elftal heeft. En maar praatjes hebben.
Alles goed met fredjjjjjjjj ?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:11 schreef lisselotte88 het volgende:
Ze spelen in Salvadorwel s'avonds dus de zon zal verdwijnen, maar het is en blijft daar gewoon warm
De Amerikanen zijn warmte veel meer gewend
![]()
3-0 voor de Verenigde Staten
Ga je eindelijk fok verlatenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:05 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Dag gefrustreerd, triestig, Calimero mannetje.
dat mag niet gebeuren....want die duivelse keeper is heel goed....quote:
Die tekst is toepasselijk, want "tomorrow" zal alles waar ze voor gewerkt hebben inderdaad "gone" zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:19 schreef superworm het volgende:
If tomorrow all the things were gone I'd worked for all my life
And I had to start again with just my children and my wife
I'd thank my lucky stars to be livin' here today
‘Cause the flag still stands for freedom, and they can't take that away
And I'm proud to be an American, where at least I know I'm free
And I wont forget the men who died, who gave that right to me
And I gladly stand up next to you and defend her still today
‘Cause there ain't no doubt I love this land, God bless the USA!![]()
Een andere kant dan België kiezen mag toch wel?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:37 schreef BramKVO het volgende:
Pfff heel dit topic weer verziekt. Nederlanders die niet normaal kunnen reageren en discussiëren,,onthoudt jezelf dan van dit topic aub.
Natuurlijk wel, maar al dat gemekker en getroll langs beide kanten pffff word er beetje moe van hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:53 schreef superworm het volgende:
[..]
Een andere kant dan België kiezen mag toch wel?
Ja maar dat is al weken aan de gang. Check dat stupide Belgen vs. Nederlanders-topic hier.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:03 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar al dat gemekker en getroll langs beide kanten pffff word er beetje moe van hoor.
Hahahahahahaha....fantastisch!! Ik hoop op een mooie wedstrijd maar de Belgen zullen het moeilijk krijgen. De Amerikanen zijn zeer gedreven....quote:
Dan zullen ze wel beter moeten gaan spelen.quote:
Niet weerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:52 schreef JenHermes het volgende:
Dit gaat een latertje worden want ik zie noch België noch de VS een doelpunt maken binnen de 90 minuten. Mijn voorspelling is dat dit weer gaat eindigen in een strafschoppen reeks
Wat niet weer? Strafschoppen? Die kans is vrij groot aanwezig.quote:
ALS jullie er zaterdag bij zijn natuurlijk....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:55 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Wat niet weer? Strafschoppen? Die kans is vrij groot aanwezig.
Ik hoop dat wij het zaterdag binnen de 90 minuten afmaken want dan kan ik nog een beetje op tijd de stad in om de halve finale plaats te vieren. Als Oranje het ook aan laat komen op strafschoppen, dan is de wedstrijd rond 01:00 pas ten einde22:00 is echt een kuttijd.
Wat jullie? Ik ben gewoon een Nederlander hoor. Ik had het over de wedstrijd van Nederland aanstaande zaterdag. Oranje moet ook om 22:00quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:58 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
ALS jullie er zaterdag bij zijn natuurlijk....
Oh sorry, dach datte gij een belgke was....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:58 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Wat jullie? Ik ben gewoon een Nederlander hoor. Ik had het over de wedstrijd van Nederland aanstaande zaterdag. Oranje moet ook om 22:00
USA defensief? Dat is iets wat de Amerikanen niet kennen......quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zat zojuist naar Canvas te kijken en ik moet zeggen dat ik daar wel heel veel optimisme hoorde over België. Dat ze wel even een hoger tempo zouden kunnen bereiken dan ze deden in groepsfase. Want het hoefde toen niet. Dat is een vrij frappante opmerking want op een WK is er geen kwestie van hoeven maar van moeten.
Tevens gingen ze er makkelijk vanuit dat USA wel defensief zou gaan spelen. Ben dus heel benieuwd hoe dat zal gaan vanavond.
Wat een saaie kutpotquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:22 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik denk dat dit het resultaat wordt:
[ afbeelding ]
Ach ja, vertel dat maar aan de commentatoren..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:18 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
USA defensief? Dat is iets wat de Amerikanen niet kennen......
Ook een zaadpot gespeeld daar zonder veel goals.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:58 schreef Max23 het volgende:
Ik verwacht in ieder geval veel doelpunten. De vorige wedstrijden van dit WK in Salvador:
Spanje - Nederland 1-5
Zwitserland - Frankrijk 2-5
Bosnië - Iran 3-1
Duitsland - Portugal 4-0
Dit waren toch echt alle wedstrijden volgens teletekst, of ik heb verkeerd gekekenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:35 schreef superworm het volgende:
[..]
Ook een zaadpot gespeeld daar zonder veel goals.
Ah ja idd, vreemd. In de war denk ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit waren toch echt alle wedstrijden volgens teletekst, of ik heb verkeerd gekeken
Hij zal dus ook wel niet op een overwinning doelen he.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:39 schreef bylbylbyl het volgende:
[..]
wij zijn niet zo emotioneel bij een overwinning dat we gaan huilen...
Want Argentinië is zo overtuigend dat België niét kan winnen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:37 schreef DinkMonkey het volgende:
Nou ja, ze mogen voor de eer spelen, want tegen Argentinië zullen ze er toch uit liggen.
Want Belgie is zo overtuigend dat ze wel van Argentinie kunnen winnen? Laat me niet lachen. Die hebben al moeite met Rusland en Zuid-Korea.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:39 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Want Argentinië is zo overtuigend dat België niét kan winnen?
Verre van, maar ja, Argentinië is dus wel te kloppen. België moet nog een beetje in vorm komen, ik zie België wel winnen van de Argentijnen. Het geluk moet ook een beetje aan de zijde zitten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:41 schreef DinkMonkey het volgende:
[..]
Want Belgie is zo overtuigend dat ze wel van Argentinie kunnen winnen?
Want Argentinië speelt zo overtuigend dat ze wel van België kunnen winnen? Laat me niet lachen. Die hebben al moeite met Iran en Bosnië.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:41 schreef DinkMonkey het volgende:
[..]
Want Belgie is zo overtuigend dat ze wel van Argentinie kunnen winnen? Laat me niet lachen. Die hebben al moeite met Rusland en Zuid-Korea.
Oftewel Amerika wint van Belgie en heeft kans tegen Argentinie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:46 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Want Argentinië speelt zo overtuigend dat ze wel van België kunnen winnen? Laat me niet lachen. Die hebben al moeite met Iran en Bosnië.
Even kort door de bocht![]()
Gekke conclusies trek jijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:47 schreef DinkMonkey het volgende:
[..]
Oftewel Amerika wint van Belgie en heeft kans tegen Argentinie.
België heeft al 3 keer gespeeld tegen ploegen die het vooral van wilskracht moesten hebben, terwijl België zelf als los zand aan elkaar hing en door een heldere moment won. Dat is helaas iets waar de Belgen goed in zijn (helaas omdat het onaantrekkelijk is).quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:42 schreef Fossieltje het volgende:
Ik ben benieuwd wie dit gaat winnen. Het kan zomaar gebeuren dat de USA op wilskracht deze wedstrijd wint, hoewel België meer individuele kwaliteit heeft.
Zeker! Op dit WK kan alles gebeuren! Dat hebben we onder andere al gezien.quote:
Klopt hoor. Ik ben de laatste om USA te onderschatten, maar ik denk wel dat we gaan winnen. Altijd positief blijven denk ik maarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:48 schreef DinkMonkey het volgende:
[..]
Zeker! Op dit WK kan alles gebeuren! Dat hebben we onder andere al gezien.
Dat klopt! Wie weet, misschien wordt de halve finale Nederland - België welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:48 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Klopt hoor. Ik ben de laatste om USA te onderschatten, maar ik denk wel dat we gaan winnen. Altijd positief blijven denk ik maar
Juistem. Jij snapt het. Ik wil, nee, ER MOET EEN LAGE LANDEN HALVE FINALE KOMEN.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:48 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Klopt hoor. Ik ben de laatste om USA te onderschatten, maar ik denk wel dat we gaan winnen. Altijd positief blijven denk ik maar
Iedereen kan van iedereen winnen op dit WK (of iedereen kan het iedereen op zijn minst moeilijk maken). Daarom zou ik niet te ver in de toekomst kijken, een halve finale tussen Costa Rica en de VS is ook best mogelijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:48 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat mogelijk maar ik schat de kansen van België om deze wedstrijd en de kansen van Nederland om de kwartfinale te winnen groter in dan die van de tegenstanders, de USA en Costa Rica. Maar goed, Costa Rica heeft al meer verbaasd natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Iedereen kan van iedereen winnen op dit WK (of iedereen kan het iedereen op zijn minst moeilijk maken). Daarom zou ik niet te ver in de toekomst kijken, een halve finale tussen Costa Rica en de VS is ook best mogelijk.
Gaat natuurlijk niet gebeuren. België walst over de VS heen, het land waar de mensen denken overal de beste te zijn, ( la me niet lachen ) om vervolgens de Argentijnen kansloos te laten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Iedereen kan van iedereen winnen op dit WK (of iedereen kan het iedereen op zijn minst moeilijk maken). Daarom zou ik niet te ver in de toekomst kijken, een halve finale tussen Costa Rica en de VS is ook best mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er mij vooral over dat sommige wedstrijden in bepaalde discussies als trivialiteit worden beschouwd (Belgen zijn al bijna bezig over een kwarfinale tegen Argentinie, Nederland over een halve finale tegen Argentinie, de wedstrijd ervoor is al bijna gewonnen) en in het verleden is al vaker gebleken dat die wedstrijden dan geregeld verloren worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:51 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat mogelijk maar ik schat de kansen van België om deze wedstrijd en de kansen van Nederland om de kwartfinale te winnen groter in dan die van de tegenstanders, de USA en Costa Rica. Maar goed, Costa Rica heeft al meer verbaasd natuurlijk.
Al moet ik wel zeggen dat ik ze redelijk matig vond tegen Griekenland, dat gewoon veel meer uitgespeelde kansen had.
Originele reactie.quote:
quote:
Doe ik niet aan mee & vind ik ook enorm voorbarig.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het gaat er mij vooral over dat sommige wedstrijden in bepaalde discussies als trivialiteit worden beschouwd (Belgen over een kwarfinale tegen Argentinie, Nederland over een halve finale tegen Argentinie, de wedstrijd ervoor is al bijna gewonnen) en in het verleden is al vaker gebleken dat die wedstrijden dan geregeld verloren worden.
twitter:carmeloanthony twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 20:56:20.@USSoccer good luck in today's match #Brasil2014 reageer retweet
Die ken ik niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:carmeloanthony twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 20:56:20.@USSoccer good luck in today's match #Brasil2014 reageer retweet
Nou.. ik heb 3 euroknallers op USA to qualify staan. Ik denk dat Belgie het erg lastig gaat krijgen. Of USA wint weet ik niet maar ik denk dat het een moeilijk pot wordtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:01 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Voor de VS, ja dat klopt. Wekt je dat verbazing dan?
Oke dan jongenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:07 schreef kansichtloos het volgende:
alle nederlanders en belgen hier die wel normaal kunnen doen, succes met deze hopelijk fantastische pot
aan alle andere azijnpissers, ongeacht wie: val dood, wat een kut topic maken jullie ervan
Ja want dit is van hoog niveau natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:07 schreef kansichtloos het volgende:
alle nederlanders en belgen hier die wel normaal kunnen doen, succes met deze hopelijk fantastische pot
aan alle andere azijnpissers, ongeacht wie: val dood, wat een kut topic maken jullie ervan
Het niveau moet niet hoog zijn om het huidige gemiddelde te overvleugelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja want dit is van hoog niveau natuurlijk.
Luikse wafels zijn echt marvelous.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:15 schreef Uccie het volgende:
Zo, Luikse wafel gegeten...ik ben helemaal in de Belgische stemming!
Ik ben voor de Belgen, maar vind dat ze wel moeten dimmen.. winnen 3 schijt potjes en meteen arrogant, ook die 3e wedstrijd allemaal wisselsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:16 schreef Anonymousz het volgende:
de meeste Nederlandse fokkers zijn voor amerika?
Rien va plus, dat geld is niet meer van u.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou.. ik heb 3 euroknallers op USA to qualify staan. Ik denk dat Belgie het erg lastig gaat krijgen. Of USA wint weet ik niet maar ik denk dat het een moeilijk pot wordt
wie zegt dat?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja want dit is van hoog niveau natuurlijk.
WK is prima excuus voor dat soort snoeperijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:17 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Luikse wafels zijn echt marvelous.
Leuke avatar heb je trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |