Ik zie niks.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:40 schreef Brecht35 het volgende:
Kut, weer te laat voor "in b4 Belgenhaat".
Topic is heet van de naald en er post een NLer "Hup USA!", alsof die NLer fan is van de VS. Niet dus.quote:
Dat dachten we van Algerije, Rusland en Korea ook...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:40 schreef Belladonna80 het volgende:
België wint met 3-1. De Belgen hebben een gewéldig elftal, alleen het is er nog niet zo uitgekomen. Maar dat komt zéker nog. USA stelt, op hun mentaliteit na, niéts voor.
Pff, redelijk wat mensen denken dat USA het België lastig kan maken. Vergeet het maar.
Dus wordt het een zuinige, misschien wel onverdiende 1-0 overwinning.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:43 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Dat dachten we van Algerije, Rusland en Korea ook...
Zoiets verwacht ik wel ja. En niet zoals die Belladonna zegt dat het een makkie wordt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:45 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Dus wordt het een zuinige, misschien wel onverdiende 1-0 overwinning.
Ik verwacht idd dat het een makkie wordt. De kwaliteit van België hoeft niet aan getwijfeld te worden. Dat het er tot nu toe niét is uitgekomen of niet in die mate, is waar, maar ooit moet het dit WK eruit komen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:40 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Zoiets verwacht ik wel ja. En niet zoals die Belladonna zegt dat het een makkie wordt.
Ik spreek je na de wedstrijd weer.. Ik zie het niet gebeuren namelijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:42 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ik verwacht idd dat het een makkie wordt. De kwaliteit van België hoeft niet aan getwijfeld te worden. Dat het er tot nu toe niét is uitgekomen of niet in die mate, is waar, maar ooit moet het dit WK eruit komen.
België gaat héérlijk tikken en bam.
Prima. Tot dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:44 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Ik spreek je na de wedstrijd weer.. Ik zie het niet gebeuren namelijk.
Schandalig zeg.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:42 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Topic is heet van de naald en er post een NLer "Hup USA!", alsof die NLer fan is van de VS. Niet dus.
De VS gaan het Belgie ook lastig maken, ze zouden in deze fase sowieso een lastige ploeg zijn voor iedere tegenstander. Het geloof is er nu en ze hebben een groot hart.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:40 schreef Belladonna80 het volgende:
België wint met 3-1. De Belgen hebben een gewéldig elftal, alleen het is er nog niet zo uitgekomen. Maar dat komt zéker nog. USA stelt, op hun mentaliteit na, niéts voor.
Pff, redelijk wat mensen denken dat USA het België lastig kan maken. Vergeet het maar.
Ik denk dat het allemaal reuze meevalt met dat 'geweldige' elftal.. laat dat gejubel nou eens achterwege en ga eerst eens proberen fatsoenlijk te voetballen.. dan concluderen we over een tijdje wel of het echt een 'geweldig' elftal is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:40 schreef Belladonna80 het volgende:
België wint met 3-1. De Belgen hebben een gewéldig elftal, alleen het is er nog niet zo uitgekomen.
Je kan het mijn landgenoten ook niet te kwalijk nemen. De media is hier na elke wedstrijd bijna lyrisch en neem daar die hele marketinghype bij, Voor mij moet deze ploeg gewoon veel beter kunnen voetballen, zelfs tijdens de kwalificaties vond ik het maar zozo. En er wordt hier ook telkens die reeks van 12 partijen zonder verlies benadrukt, ik word er echt moe van. Ik krijg het al bijna om moeilijk achter de rode duivels te staan, het lijkt haast dat ik achter een commercieel product sta in plaats van een voetbalploeg.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal reuze meevalt met dat 'geweldige' elftal.. laat dat gejubel nou eens achterwege en ga eerst eens proberen fatsoenlijk te voetballen.. dan concluderen we over een tijdje wel of het echt een 'geweldig' elftal is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |