I think they praat Nederlands and Engels.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:19 schreef bobbernaut het volgende:
Moet je Engels of Nederlands praten bij dat Paypal claim geschil ding?
That zou wel funny arequote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:29 schreef remcosw het volgende:
[..]
I think they praat Nederlands and Engels.
Jup! That cat in the bakkie!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:29 schreef remcosw het volgende:
[..]
I think they praat Nederlands and Engels.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wisten jullie dat het geluid wat het apparaat maat puur marketingtechnisch is ingebouwd?
Dit zodat de consument het idee krijgt alsof de bonen vers gemalen worden...
Verder:Link naar de Duitse China-Addicts?SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(link in spoiler is niet klikbaar).
Spoiler staat in de OPquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:05 schreef NX het volgende:
[..]
Link naar de Duitse China-Addicts?(link in spoiler is niet klikbaar).
Yup hier... Posting over counter status. Meerdere malen contact over gehad via die chat van hun en nu een mail gestuurd dat ik een refun wil (bestelling van 15-05)quote:Op maandag 30 juni 2014 20:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie heeft nog meer de SJ4000 bij Tmart besteld en deze tot op heden nog niet binnen en wie van jullie heeft nog steeds geen status update gehad met betrekking tot de verzending?
Nice, ik moet ook maar eens reviews schrijvenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:05 schreef Metalfreak het volgende:
Juj, vannacht ook een mailtje gekregen van Banggood dat ik, dankzij mijn review van de Curren 8110 horloge, 50% van het aankoopbedrag terug krijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelul is het, dus dat wordt eind vd week een dispute openen.
Zo zonde van al die gewachte dagen, had hem allang kunnen hebben.
Nou moet ik én een refund regelen, én hem opnieuw bestellen voor een duurder bedrag.
28-05 besteld en betaald
29-05 volgens hun verscheept
Huidige status:
Date Time Process Office
05-Jun-2014 1110 Dispatch Pre-Alert 01/06/2014 In TransitYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Spoiler staat in de OP
Hier is de link voor je
Welke is dat precies? Kan hem niet zo snel terug vinden op die link.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:52 schreef S-quared het volgende:
weer een nieuwe set binneneachbuyer delivers
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.eachbuyer.com/search2.html?category=0&keywords=loom
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Motherfuckers bij Tmart blijven vasthouden aan hun verhaal, zie onderstaand mailcontact:Vervelend, maar niet ongewoon. Zal vast goedkomen. Weet niet om welk bedrag het gaat, maar probeer de 'anger vooral te managen'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelul is het, dus dat wordt eind vd week een dispute openen.
Nou moet ik én een refund regelen, én hem opnieuw bestellen voor een duurder bedrag.
28-05 besteld en betaald
Huidige status:
Date Time Process Office
05-Jun-2014 1110 Dispatch Pre-Alert 01/06/2014 In Transit
On a side note: ik zou proberen véééél simpeler Engels te gebruiken. Wat je schrijft kan veel eenduidiger. Voorkomt 'ruis op de lijn' waardoor je eerder weet waar je aan toe bent. Als je evenwel beleefd weet te blijven, krijg je veel meer voor elkaar!![]()
Het milieu zal mij echt een worst wezen. Net als verantwoord consumeren. Waar spot je die 1 cent deals?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:33 schreef Dromer het volgende:
[..]
Zijn vaak van die dingen die ik toch nooit ga gebruiken en dan vind ik het toch onzin ze te kopen alleen omdat ze 1 cent kosten. (ook ecologisch gezien niet verantwoord hoor)
Laatst wel zo'n ledlampje voor aan m'n sleutelbos op die manier gescoord. Had ik nodig na het overlijden van m'n laatste ledvarken.
Netjes, misschien toch maar eens bestellen. Heb je er al druk op gehad?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:04 schreef julius123 het volgende:
kwam net een pakketje binnen
[ afbeelding ]
weegt echt niksvoor een slang van 23 meter.
[ afbeelding ]
donderdag even naar het tuincentrum om gardena koppelingen te scoren
edit: 20-06 besteld, en vandaag binnen gekomen met NL direct van BG
80 dollar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:44 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Vervelend, maar niet ongewoon. Zal vast goedkomen. Weet niet om welk bedrag het gaat, maar probeer de 'anger vooral te managen'
On a side note: ik zou proberen véééél simpeler Engels te gebruiken. Wat je schrijft kan veel eenduidiger. Voorkomt 'ruis op de lijn' waardoor je eerder weet waar je aan toe bent. Als je evenwel beleefd weet te blijven, krijg je veel meer voor elkaar!
Waar heb je gedoken?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:48 schreef revpolen het volgende:
Gisteren gedoken met de sj4000 tot 30meter geweest volgende week zal ik filmpje plaatsen, heb me cardreader niet meegenomen....
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Motherfuckers bij Tmart blijven vasthouden aan hun verhaal, zie onderstaand mailcontact:Lijkt mij gewoon die klote MY ,heb ook zo´n geval met Fasttech nu ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelul is het, dus dat wordt eind vd week een dispute openen.
28-05 besteld en betaald
Huidige status:
Date Time Process Office
05-Jun-2014 1110 Dispatch Pre-Alert 01/06/2014 In TransitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft een punt. Vaak begrijpen zij jou niet vanwege de taal barrière.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
80 dollar.
Ik ga geen steenkolen engels gebruiken.
Je krijgt gemiddeld 7 á 8 jaar engels op school hier in Nederland... zonde om dat verloren te laten gaan.
Tsja, het is maar wat je belangrijker vindt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
80 dollar.
Ik ga geen steenkolen engels gebruiken.
Je krijgt gemiddeld 7 á 8 jaar engels op school hier in Nederland... zonde om dat verloren te laten gaan.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:37 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Lijkt mij gewoon die klote MY ,heb ook zo´n geval met Fasttech nu ..Wacht ook van BIC nog op een pakketje (met o.a. een Mario petSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
).
MY Post natuurlijk. 16 mei verstuurd, nog altijd niks...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Open jij een dispute of wacht je het af?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wacht ook van BIC nog op een pakketje (met o.a. een Mario pet![]()
).
MY Post natuurlijk. 16 mei verstuurd, nog altijd niks...
Alsnog betalen, wel zo netjes.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat doe je zodra je het item toch ontvangen hebt ondanks dat je een refund hebt gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |