ik gebruik voor mijn tronsmart stick ook gewoon mijn telefoon.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:52 schreef dud0r het volgende:
Iemand enig idee of ik mijn telefoon in plaats van http://www.geekbuying.com(...)ng-Games-317283.html
Kan gebruiken voor m'n tronsmart tv stick? En zo ja hoe? Ik zie in de play store wel een aantal bluetooth apps staan maar die vereisen een installatie op het te ontvangen apparaat. En dan voornamelijk gericht op Windows, Mac en Linux.
Thanks, zal het vanavond eens proberen.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:32 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
ik gebruik voor mijn tronsmart stick ook gewoon mijn telefoon.
De app die ik gebruik is RKRemote control.
super handige app, de afstandbediening gebruik ik zo nauwelijks tot niet
(hier te downloaden: http://www.minix.com.hk/Support/13062810351499.html )
Je kunt je Skrill kaart ook gewoon koppelen met PayPal, waardoor je ook bij shops die PayPal ondersteunen kunt betalen...quote:Op maandag 30 juni 2014 09:41 schreef anja1984 het volgende:
Hoi iedereen ik heb even een vraagje weet iemand bij welke Shop ik met moneybookers (skrill) ken betalen heb nl nog best veel saldo en weet niet wat ik er anders mee ken gaan doen.
Groetjes Anja
Het is geen domme vraag, maar een luie vraag, deze info kun je zelf ook vindenquote:Op maandag 30 juni 2014 10:58 schreef Kuhly het volgende:
Waarschijnlijk een domme vraag maar toch even voor de zekerheid:
Zo'n skrill card, werkt die als een creditcard? Alleen nu zet je er eerst geld op ipv dat het achteraf van je rekening wordt gehaald?
Maar meer van, kun je ermee boeken bij ryanair en betalen op ali.
Ja naja, was meer even een bevestiging die ik nodig hadquote:Op maandag 30 juni 2014 11:08 schreef NX het volgende:
TinyDeal.com heeft de Cheerson CX-20 voor $280.
[..]
Het is geen domme vraag, maar een luie vraag, deze info kun je zelf ook vinden![]()
Een Skrill Credit Card is een prepaid credit card. Het enige verschil met een reguliere credit card is dat je vooraf betaald (dat wil zeggen dat je een x bedrag op je account/kaart zet). De rest van de verschillen zijn niet boeiend.
Wil je bij RyanAir een vlucht boeken? Wat moet het kosten? 46euro?
- Je logt in op je account bij Skrill, zet een bedrag van 46euro op je account via iDeal
- Betaal vervolgens bij RyanAir je vlucht met je Skrill CC.
Dan is het goedquote:Op maandag 30 juni 2014 11:12 schreef Kuhly het volgende:
Ja naja, was meer even een bevestiging die ik nodig had![]()
Evengoed bedankt! Ga ik maar even zo'n ding aanschaffen.
Nee geen haast nu, loop erg vaak tegen producten aan die ik niet kan bestellen. Moet ik weer via via een betaling doen..quote:Op maandag 30 juni 2014 11:18 schreef NX het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Let wel op, voordat je de kaart ontvangt en deze hebt gekoppeld met je rekening bij de bank, ben je al gauw 3 weken verder. Als je snel even wat wilde bestellen, kun je beter een andere tijdelijke oplossing vinden.
De Srill Credit Card zeker aanvragen, echt handig (je betaalt niets bij het aanvragen, je eerste 10euro wordt gezien als de fee voor de komende jaar).
Normaal koop ik ze wel omdat het kan maar dit....quote:Op maandag 30 juni 2014 11:40 schreef RobertNL het volgende:
1 cent deal:
http://www.popkind.com/promotion-detail.html?restId=64
En de aanbieding is alweer afgelopen..quote:Op maandag 30 juni 2014 11:40 schreef RobertNL het volgende:
1 cent deal:
Nee sorry... Hier zit alles stevig.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:41 schreef sattertje het volgende:
Heb mijn SJ4000 binnen, echter het lcd beeldscherm zit een beetje los (kan mijn nagel ertussen zetten). Iemand dezelfde ervaring?
Ik heb ook meteen maar een hoop propellers meebesteld. Ik heb wel NL direct gekozen voor de Hubsan, maar het lijkt erop dat ze 'm gewoon met Sweden Post verstuurd hebben en die zijn doorgaans niet de snelsten. Dus of ik 'm voor m'n vakantie (over 3 weken) binnen heb....quote:Op maandag 30 juni 2014 17:22 schreef julius123 het volgende:
en erg blij met mn Hubsan X4 h107l
het is alleen wel verrot moeilijk om een beetje knap rond te vliegen![]()
al een paar props afgebroken. nog maar wat extra besteld bij BG. (kon niet meer voor NL direct kiezen)
Die 1 cent deals zijn wel hilarisch moet ik zeggen. Ik vind ze alleen nooit.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:40 schreef RobertNL het volgende:
1 cent deal:
Gaat je apparaat het niet beter op doen, dus vraag jezelf even af of je dat wel wiltquote:Op maandag 30 juni 2014 22:51 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand idee waar ik goedkoop een refill capsule voor de Nespresso kan vinden?
Ja wil het gewoon eens proberen. En eigenlijk is het een excuses om weer iets uit China te bestellen.....quote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gaat je apparaat het niet beter op doen, dus vraag jezelf even af of je dat wel wilt
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gaat je apparaat het niet beter op doen, dus vraag jezelf even af of je dat wel wilt
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:15 schreef RobertNL het volgende:
Heb laatst een herbruikbare gekocht, die doet het vergelijkbaar met de nespresso capsules qua geluid/doorlopen.
Gebruik nu de koffie uit DE capsules er in omdat die niet goed doorlopen. Zelfde koffie smaakt ook ineens een stuk beter.
Wisten jullie dat het geluid wat het apparaat maat puur marketingtechnisch is ingebouwd?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:22 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja wil het gewoon eens proberen. En eigenlijk is het een excuses om weer iets uit China te bestellen.....
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |