Dat is een BKR notitie, geen registratie.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat mensen die een negatieve bkr hebben geen gewone cc kunnen aanvragen.
Blijft wel dat hij gelijk heeft, bij een negatieve BKR registratie kan men geen kredietfaciliteiten aanvragen. Dit geldt ook voor een credit card.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:29 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat is een BKR notitie, geen registratie.
Meer on-topic: Een Vidonn x5 health bracelet van Focalprice begaf het na een paar dagen en via de RMA-procedure doet Focalprice vrij lastig. (eerst vragen het in NL te laten repareren en na antwoord dat dat niet lukt, niet meer reageren) Dus net maar een geschil via Paypal geopend. Ik ben benieuwd. Ben al blij als ze de helft terugbetalen.
Omdat het ding wel beviel (werkt met BT 4.0 op de Doogee DG800) en het probleem verder niet bekend lijkt, maar meteen een nieuwe besteld bij Banggood met de direct mail NL shipping optie. Eens kijken of het echt sneller arriveert!
Dat betwist ik ook niet. Alleen dat een registratie geen probleem hoeft te zijn, maar negatief (codering, notering) natuurlijk wel. Een prepaid-cc lijkt me ook wel handig in geval van zo'n virus op een Chinaphone. Kunnen ze niet meer jatten dan op je cc staat.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Blijft wel dat hij gelijk heeft, bij een negatieve BKR registratie kan men geen kredietfaciliteiten aanvragen. Dit geldt ook voor een credit card.
Er zijn genoeg alternatieven hiervoor om toch soortgelijke aankopen te kunnen doen dus in dat opzicht is het geen ramp. Het is maar net wat iemand prettiger vind.
GEKOCHT!quote:Op zondag 29 juni 2014 08:44 schreef mnielsm het volgende:
Voor de liefhebbers van een 1ct deal het is weer zo ver:
7" screen protector voor maar 1 cent.
http://www.tinydeal.com/h(...)blet-pc-p-65644.html
Oke, dat is bagger. Moet de mijne ook nog binnenkrijgenquote:Op zondag 29 juni 2014 13:27 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Deze Hij is voor de GoPro en veel mensen zeiden je moet hem gewoon bijsnijden, maar dat vind ik zonde. Heb nu een grote tas gekocht speciaal voor de SJ4000
Ja heb hem maar op marktplaats gegooid.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:32 schreef igi0n het volgende:
[..]
Oke, dat is bagger. Moet de mijne ook nog binnenkrijgen
Welke had je gekocht? Er waren een paar verschillende meende ikquote:Op zondag 29 juni 2014 14:40 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja heb hem maar op marktplaats gegooid.
Dezequote:Op zondag 29 juni 2014 14:41 schreef igi0n het volgende:
[..]
Welke had je gekocht? Er waren een paar verschillende meende ik
Ik kan ze wel vinden voor alleen de sd kaart zelf ->http://www.banggood.com/W(...)ge-Case-p-52124.htmlquote:Op zondag 29 juni 2014 14:52 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand een idee waar ik een sd bescherm hoesje kan kopen? Ik heb er maar één nodig en vind alleen plekken waar je er minimaal 5 moet kopen....
Zoiets dus=
[ afbeelding ]
Heb er toch eentje gevonden. Wel iets duurder dan ik had gehoopt. 70 cent ongeveer hahaha. Natuurlijk nog steeds goedkoop, maar als je ziet dat er vijf stuks voor 99 dollar cent weg gaan.....quote:Op zondag 29 juni 2014 15:00 schreef igi0n het volgende:
[..]
Ik kan ze wel vinden voor alleen de sd kaart zelf ->http://www.banggood.com/W(...)ge-Case-p-52124.html
Dan koop je die van 5, want je breekt er vast wel eens een exemplaar van door er op te gaan zitten of wat dan ook.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:06 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Heb er toch eentje gevonden. Wel iets duurder dan ik had gehoopt. 70 cent ongeveer hahaha. Natuurlijk nog steeds goedkoop, maar als je ziet dat er vijf stuks voor 99 dollar cent weg gaan.....
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)me=ADME:L:OC:NL:3160
:p blijft een hobby om de goedkoopste te vinden!quote:Op zondag 29 juni 2014 15:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dan koop je die van 5, want je breekt er vast wel eens een exemplaar van door er op te gaan zitten of wat dan ook.
Dat mierengeneuk om die paar cent...
die functie is idd wel vrij handig voor een bluetooth speaker.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:36 schreef anti-loper het volgende:
Gisteren mijn Earson speaker ontvangen. Wat een bazen ding. Heeft zelfs bluetooth
Jammer dat het bereik 30cm isquote:Op zondag 29 juni 2014 15:25 schreef wootahH het volgende:
[..]
die functie is idd wel vrij handig voor een bluetooth speaker.
Die waas lijkt daar inderdaad op te duiden. Zag net dat het de dikte van het papier ook anders is. Heel apart allemaal.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:52 schreef Downstar het volgende:
Dat lijkt inderdaad een fake model ( mooie vergelijking tussen beide, thanks!) die waas op de doos en op kleindere schaal van afbeeldingen enzo komt gewoon omdat de boel van het origineel is gescand![]()
Dat sleuleltje is om filmpjes te locken, dan worden ze na mijn weten niet verwijderd als je kiest voor de alles verwijderen optie ofzo!
Jij hebt dezelfde camera ontvangen? Ben benieuwd naar de ervaring van de anderen van hier die hem ook besteld hebben. Las er aardig wat die hem ook besteld hadden als ik het mij goed herinner.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:07 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken en bij mij is het inderdaad ook! Ben benieuwd wat je claim gaat worden. Hoor het graag van je!
Ligt misschien wel aan de iPhone dan? Als ik een paar meter ver ben begint hij direct te kraken en te doen. Ansicht niet erg.quote:
Ik denk dat het idd aan de telefoon ligt. Ik haal ook geen 10 meter. (wel meer dan 30 cm.. denk een meter of zo..misschien twee meter)quote:Op zondag 29 juni 2014 15:36 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Ligt misschien wel aan de iPhone dan? Als ik een paar meter ver ben begint hij direct te kraken en te doen. Ansicht niet erg.
Lees nu deze post. Officieel kan hij 32gb aan, gister heb ik zelf in de camera een 64gb kaart gehad en dat ging top. Was een Samsung Evo 64GB.quote:
Nou ik, als echte ultra noob, want ik kan er nog steeds niks van na twee maanden, kan je vertellen dat ik al enkele keren met dat ding de vijver ingevlogen, tegen en op daken aan, meerdere malen gecrasht van 10 meter hoogte ongeveer en meerdere keren een tocht gemaakt door een struik. En na dit alles is als enige een vleugel afgebrokenquote:Op zondag 29 juni 2014 15:43 schreef Dromer het volgende:
Aangezien er hier vast mensen zitten die ervaringen hebben met specifiek deze copter: welke spare parts kan ik het best inslaan, oftewel: wat gaat het meest kapot?
Ja ben ook benieuwd. Moet nog filmpje maken. Hoop dt de kwaliteit hetzelfde is en hij waterdicht is...quote:Op zondag 29 juni 2014 15:35 schreef Junior.. het volgende:
[..]
Die waas lijkt daar inderdaad op te duiden. Zag net dat het de dikte van het papier ook anders is. Heel apart allemaal.
Klopt. Sleuteltje is uit/uit te schakelen onder CAR MODE.
[..]
Jij hebt dezelfde camera ontvangen? Ben benieuwd naar de ervaring van de anderen van hier die hem ook besteld hebben. Las er aardig wat die hem ook besteld hadden als ik het mij goed herinner.
http://www.action.nl/quote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef Andyy het volgende:
Iemand tips voor sites met fietsgerelateerde dingen?
Aliexpress heeft behoorlijk wat, maar heb geen creditcard
Car mode staat al uit?quote:Op zondag 29 juni 2014 15:35 schreef Junior.. het volgende:
[..]
Die waas lijkt daar inderdaad op te duiden. Zag net dat het de dikte van het papier ook anders is. Heel apart allemaal.
Klopt. Sleuteltje is uit/uit te schakelen onder CAR MODE.
[..]
Jij hebt dezelfde camera ontvangen? Ben benieuwd naar de ervaring van de anderen van hier die hem ook besteld hebben. Las er aardig wat die hem ook besteld hadden als ik het mij goed herinner.
Dat werkt alleen als je lipje kapot is toch en niet de gehele rits?quote:Op zondag 29 juni 2014 17:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Car mode staat al uit?
Trouwens, voor de mensen die nog ritsen moeten repareren, http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1
Zou het niet wetenquote:Op zondag 29 juni 2014 17:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je lipje kapot is toch en niet de gehele rits?
Dat er dus van die "dwarsboompjes" missen?
Meer dan genoeg.quote:
Ik zoek nog een nieuwe autobumper. Vanwege van die zelfmoordenaars die zonder te kijken hun fiets vol met racespullen voor mijn auto gooien.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:31 schreef Andyy het volgende:
[..]
Nee man, racespullen, geen goedkoop prul voor de stadsfiets
Je hebt ook genoeg 'agents' in de US. Alleen die vragen vaak wel belachelijk fee's..quote:Op zondag 29 juni 2014 22:20 schreef bobbernaut het volgende:
Wat is de beste manier om kleding uit Amerika te bestellen eigk? Ik zelf zou dan denken aan naar een kennis sturen, en dat die t dan naar NL stuurt als "Gift".
Iemand ervaring hier mee?
Heb ik zelf wel eens gedaan via http://www.tapout.com/quote:Op zondag 29 juni 2014 22:20 schreef bobbernaut het volgende:
Wat is de beste manier om kleding uit Amerika te bestellen eigk? Ik zelf zou dan denken aan naar een kennis sturen, en dat die t dan naar NL stuurt als "Gift".
Iemand ervaring hier mee?
Ja maar als de waarde 22+ is moet ik alsnog extra betalen, als t een gift is nietquote:Op zondag 29 juni 2014 22:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Heb ik zelf wel eens gedaan via http://www.tapout.com/
Maakt voor de douane geen verschil, de meeste winkels geven normale waarden op.
Het is geen China, in de USA hebben ze érg strikte regels met betrekking tot douanes e.d.
Dat hele giften gedoe, daar doen ze niet aan ;-)quote:Op zondag 29 juni 2014 22:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja maar als de waarde 22+ is moet ik alsnog extra betalen, als t een gift is niet
Had er nog nooit van gehoord, couchsurfing dan weer welquote:Op zondag 29 juni 2014 22:49 schreef shiznuts het volgende:
Iedereen kent o.a. http://www.borderlinx.com/NL/en/ ( http://www.siteslike.com/similar/borderlinx.com , http://www.similarsites.com/site/borderlinx.com ) toch wel?
Maar het is handiger als je gewoon iemand kent lijkt me.
Staan regelmatig in de reclamefolders, dus die even goed in de gaten houden.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand 'n tip of ervaring met luchtbedpompjes? Liefst werkend op stroom en 12v (of alleen 12v). Hoeft niet uit China te komen, maar ik ga er vanuit dat ze daar 't goedkoopste zijn.
Elke keer dat ik zo'n ding nodig heb, bedenk ik me weer om zo'n ding aan te schaffen maar vergeet 't dan uiteindelijk weer
Action heeft ze liggen voor niet al teveel geld.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand 'n tip of ervaring met luchtbedpompjes? Liefst werkend op stroom en 12v (of alleen 12v). Hoeft niet uit China te komen, maar ik ga er vanuit dat ze daar 't goedkoopste zijn.
Elke keer dat ik zo'n ding nodig heb, bedenk ik me weer om zo'n ding aan te schaffen maar vergeet 't dan uiteindelijk weer
Ja, die heb ik ook van het Kruidvat, werkt prima. Leverde zelfs nog bier op toen ik dat voor de buren moest gaan doen voor Solarquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 09:41 schreef anja1984 het volgende:
Hoi iedereen ik heb even een vraagje weet iemand bij welke Shop ik met moneybookers (skrill) ken betalen heb nl nog best veel saldo en weet niet wat ik er anders mee ken gaan doen.
Groetjes Anja
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:29 schreef TjeerdSJ het volgende:
Skrillkaart ontvangen, mooi systeem! Aanrader voor degene die mistertao etc willen gebruiken.
M'n eerste order via Taobaofocus verloopt ook wel goed, 22 Juni 1st payment, 26 juni 2nd payment gemaakt na scherpe foto's gezien te hebben en nu is de tracking zichtbaar! Eigenlijk fijner dan zarmark(al sinds Dealperfect 'mr Jack' mijn vaste site)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |