Ik had een keer voot 15 eu/stuk 2 controllers bij dx, poepdinngenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:16 schreef Markos. het volgende:
[..]
pagina is idd langzaam
[ afbeelding ]
Mijn vriend heeft een nieuwe behuizing (met knoppen) gekocht voor de xbox, kan hij daar ook problemen mee krijgen? (via DX)quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:59 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik had een keer voot 15 eu/stuk 2 controllers bij dx, poepdinngen
Hier kun je trouwens problemen mee krijgen met douane, want de actieknoppen (X, vierkantje enzo) zijn ook sony trademark. Vandaar dat mijn marktplaatsad voor die poepdingen meteen de volgende dag werd verwijderd. Voor 15 euro extra heb je via marktplaats een officiele, die zijn niet zo duur meer. Succes!
Ik weet niet zeker voor de xbox, moet je even zoeken op zoiets als 'xbox controller trademark'.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft een nieuwe behuizing (met knoppen) gekocht voor de xbox, kan hij daar ook problemen mee krijgen? (via DX)
Zeg dat wel...quote:
quote:Voor de technische onder ons, hoe hebben jullie buiten je IP cam aangesloten op het stroomnet? Ik heb er enkel een simpele adapter bij gekregen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:49 schreef neo2000 het volgende:
Gaatje boren in je muur, kabeltje naar binnen, adapter in stopcontact? Lijkt mij het gemakkelijkste..
Hang dit tussen je camera en stroom/netwerk-punt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:56 schreef davedavy het volgende:
Dat gaatje heb ik allemaal al klaar, hij hangt tevens ook al. Ik zat er aan te denken het zonder adapter te doen aangezien er geen stopcontact in de buurt is. Maar dat is nogal een gedoe dus ik doe het idd maar op jouw manier. Moet wel een langere adapter vinden dan
Mij lijkt SKRILL ook wel wat, maar je moet 18 zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:29 schreef TjeerdSJ het volgende:
Skrillkaart ontvangen, mooi systeem! Aanrader voor degene die mistertao etc willen gebruiken.
M'n eerste order via Taobaofocus verloopt ook wel goed, 22 Juni 1st payment, 26 juni 2nd payment gemaakt na scherpe foto's gezien te hebben en nu is de tracking zichtbaar! Eigenlijk fijner dan zarmark(al sinds Dealperfect 'mr Jack' mijn vaste site)
Zou ik ook sowieso niet doen, tenzij je je geld wil zien verdwijnen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:40 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Mij lijkt SKRILL ook wel wat, maar je moet 18 zijn(Ik hou niet zo van foute gegevens als het om geldzaken gaat)
Leeftijd, bkr registratie.quote:Op zondag 29 juni 2014 09:47 schreef G-NiLES het volgende:
Kan iemand mij 1 reden geven behalve geen salaris hebben om niet een gewone cc aan te vragen? Ik snap gewoon niet waarom iedereen loopt te klooien met die online kaartjes.
Ik betaal bijna alles met cc en ik spaar er ook nog eens gratis kleren mee (bijenkorf punten)
Leeftijd is bij de online kaartje ook een probleem hoor ik net.quote:
Uiteraard, als je m kunt nemen waarom niet. Ik heb al jaren een creditcard en het in zo ontzettend makkelijk. Ook voor vakanties.quote:Op zondag 29 juni 2014 10:04 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Leeftijd is bij de online kaartje ook een probleem hoor ik net.
Maar buiten dat. Stel je KUNT hem nemen.
Bij 3v niet, je krijgt wel gewoon een fyaieke kaart waar je in het echt mee kunt betalen en je kunt niet meer uitgeven dan eropstaat. Dat is het voordeel, net als dat het maar 10 euro per jaar kost.quote:Op zondag 29 juni 2014 10:04 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Leeftijd is bij de online kaartje ook een probleem hoor ik net.
Maar buiten dat. Stel je KUNT hem nemen.
Smartpass is 1e jaar gratis en ook gratis opwaarderen. Dat is bij 3V nog best kostbaar.quote:Op zondag 29 juni 2014 11:20 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Bij 3v niet, je krijgt wel gewoon een fyaieke kaart waar je in het echt mee kunt betalen en je kunt niet meer uitgeven dan eropstaat. Dat is het voordeel, net als dat het maar 10 euro per jaar kost.
Mijn echte CC is gratis en haalt gewoon m.b.v automatische incasso het geld van mijn rekening.quote:Op zondag 29 juni 2014 11:20 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Bij 3v niet, je krijgt wel gewoon een fyaieke kaart waar je in het echt mee kunt betalen en je kunt niet meer uitgeven dan eropstaat. Dat is het voordeel, net als dat het maar 10 euro per jaar kost.
Daarnaast, ga maar eens op vakantie buiten Europa. Zonder cc wordt het vaak al lastig om een hotel te boeken.quote:Op zondag 29 juni 2014 09:47 schreef G-NiLES het volgende:
Kan iemand mij 1 reden geven behalve geen salaris hebben om niet een gewone cc aan te vragen? Ik snap gewoon niet waarom iedereen loopt te klooien met die online kaartjes.
Ik betaal bijna alles met cc en ik spaar er ook nog eens gratis kleren mee (bijenkorf punten)
fixedquote:
Dit ook inderdaad.quote:Op zondag 29 juni 2014 11:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daarnaast, ga maar eens op vakantie buiten Europa. Zonder cc wordt het vaak al lastig om een hotel te boeken.
Ik doelde erop dat mensen die een negatieve bkr hebben geen gewone cc kunnen aanvragen.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
fixed
[..]
Dit ook inderdaad.
Heb al jaren een CC, nooit problemen gehad en gebruik hem eigenlijk ook nooit.
Behalve bij online vliegtickets en hotelboekingen.
Altijd handig om te hebben.
Tijdens het aanvragen van een hypotheek kon ik de CC ook gewoon behouden.
Welke had je gekocht?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:12 schreef larry_flynt het volgende:
Net mijn carry bag voor mijn SJ4000 gekregen, maar hij past echt niet.. Bij snijden zie ik ook niet zitten. Zie net op ebay een tas speciaal voor de SJ4000, die maar besteld. Deze op marktplaats zetten.
Deze Hij is voor de GoPro en veel mensen zeiden je moet hem gewoon bijsnijden, maar dat vind ik zonde. Heb nu een grote tas gekocht speciaal voor de SJ4000quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |