32 gb kan hij aanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:14 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item27e5fd0a88
Lens cap voor gopro (SJ4000), zocht iemand die een tijdje terug niet?
Trouwens, wat is de maximale schrijfsnelheid van de SJ4000? Want dan weet ik of ik een beter kaartje koop of niet
En hij kon max. 16GB aan toch?
https://www.dataio.nl/pro(...)lass-10-uhs-i-48mbs/
vs
https://www.dataio.nl/pro(...)-i-class-10-48mbs-2/
Wat is het verschil?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:43 schreef SanAnt het volgende:
Your order has been shipped on Jun 4th with tracking number RC009XXX775MY .
There are some problems ...
This tracking information "Item posted over the counter" indicates that Malaysia post has received this article.
[ afbeelding ]
Due to the recently strict inspection and shipment backlog, they may take a few days more than the usual 3-5 days to despatch it to destination.
[ afbeelding ]
Could you please kindly give it a few days more for the update? We will open investigation case for this package if it has been stuck in this status for 2 weeks.
Please kindly get back to us then, so we can proceed accordingly.
[ afbeelding ]
Thank you for your understanding.
Kom op... beetje logisch nadenken...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:57 schreef terrorsjaak het volgende:
Help!! Ik heb een order bij dx geplaatst met een verkeerd e-mail adres!! Wat moet ik nu doen? Het is al twee dagen geleden!
Annuleren of is het onbelangrijk?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kom op... beetje logisch nadenken...
En ik dacht dat ik erg was!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:33 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Annuleren of is het onbelangrijk?
quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:15 schreef BoyB het volgende:
Scheermes + mesjes besteld, had al in april gedaan maar nooit binnengekomen, blijkt dat newfrog de betaling had geannuleerd
Verder Curren van BangGood gehaald vandaag, hopen dat ie morgen binnen is!
Gaatje boren in je muur, kabeltje naar binnen, adapter in stopcontact? Lijkt mij het gemakkelijkste..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:53 schreef davedavy het volgende:
Voor de technische onder ons, hoe hebben jullie buiten je IP cam aangesloten op het stroomnet? Ik heb er enkel een simpele adapter bij gekregen.
Dat gaatje heb ik allemaal al klaar, hij hangt tevens ook al. Ik zat er aan te denken het zonder adapter te doen aangezien er geen stopcontact in de buurt is. Maar dat is nogal een gedoe dus ik doe het idd maar op jouw manier. Moet wel een langere adapter vinden danquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:49 schreef neo2000 het volgende:
Sure is summer in here..
[..]
Gaatje boren in je muur, kabeltje naar binnen, adapter in stopcontact? Lijkt mij het gemakkelijkste..
Ik heb 0,0 ervaring met chinashoppen. Hoe annuleer ik? Gewoon via paypal de betaling stoppen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:36 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik erg was!
Ik zou annuleren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hello, is it me you are looking for!?
Zolang je gewone adres wel klopt zie ik weinig reden om die order te annuleren.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:54 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Ik heb 0,0 ervaring met chinashoppen. Hoe annuleer ik? Gewoon via paypal de betaling stoppen?
niet nodig te annuleren. Je krijgt het vanzelf wel thuis. En anders even mailen met dx om te vragen of ze je email adres kunnen aanpassen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:54 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Ik heb 0,0 ervaring met chinashoppen. Hoe annuleer ik? Gewoon via paypal de betaling stoppen?
Als het adres klopt zie ik geen probleem. Heb me ook ingelogd (en iets besteld) met mijn oude mailadres. Zal allemaal wel goed komenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:57 schreef terrorsjaak het volgende:
Help!! Ik heb een order bij dx geplaatst met een verkeerd e-mail adres!! Wat moet ik nu doen? Het is al twee dagen geleden!
Adres nam postcode 06 nummer klopt allemaalquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als het adres klopt zie ik geen probleem. Heb me ook ingelogd (en iets besteld) met mijn oude mailadres. Zal allemaal wel goed komen
Pagina laad niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:35 schreef Markos. het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze PS3 controller?
http://www.aurabuy.com/re(...)s3-ps3-slim-red.html
Of raden jullie een andere aan?
En ik heb dat excel bestand gebruikt die iemand hier gemaakt heeft, ik heb een tijd terug zelfs shop toegevoegd voor het dropdown lijstje. Dat wilde ik nu weer doen, maar ik weet niet meer hoeKan iemand mij vertellen hoe ik dat kan doen?
Wat is dan ´t probleem? Het komt heus wel aanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:42 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Adres nam postcode 06 nummer klopt allemaal
pagina is idd langzaamquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Pagina laad niet.
Heb hem zelf bij Banggood weg.
Werkt prima
Niet doen, speelt helemaal niet fijn..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:16 schreef Markos. het volgende:
[..]
pagina is idd langzaam
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |