Waar heb je gedoken?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:48 schreef revpolen het volgende:
Gisteren gedoken met de sj4000 tot 30meter geweest volgende week zal ik filmpje plaatsen, heb me cardreader niet meegenomen....
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Motherfuckers bij Tmart blijven vasthouden aan hun verhaal, zie onderstaand mailcontact:Lijkt mij gewoon die klote MY ,heb ook zo´n geval met Fasttech nu ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelul is het, dus dat wordt eind vd week een dispute openen.
Zo zonde van al die gewachte dagen, had hem allang kunnen hebben.
Nou moet ik én een refund regelen, én hem opnieuw bestellen voor een duurder bedrag.
28-05 besteld en betaald
29-05 volgens hun verscheept
Huidige status:
Date Time Process Office
05-Jun-2014 1110 Dispatch Pre-Alert 01/06/2014 In TransitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft een punt. Vaak begrijpen zij jou niet vanwege de taal barrière.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
80 dollar.
Ik ga geen steenkolen engels gebruiken.
Je krijgt gemiddeld 7 á 8 jaar engels op school hier in Nederland... zonde om dat verloren te laten gaan.
Tsja, het is maar wat je belangrijker vindt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
80 dollar.
Ik ga geen steenkolen engels gebruiken.
Je krijgt gemiddeld 7 á 8 jaar engels op school hier in Nederland... zonde om dat verloren te laten gaan.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:37 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Lijkt mij gewoon die klote MY ,heb ook zo´n geval met Fasttech nu ..Wacht ook van BIC nog op een pakketje (met o.a. een Mario petSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
).
MY Post natuurlijk. 16 mei verstuurd, nog altijd niks...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Open jij een dispute of wacht je het af?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wacht ook van BIC nog op een pakketje (met o.a. een Mario pet![]()
).
MY Post natuurlijk. 16 mei verstuurd, nog altijd niks...
Alsnog betalen, wel zo netjes.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat doe je zodra je het item toch ontvangen hebt ondanks dat je een refund hebt gehad?
I agree, en dat heb ik de vorige keer ook gedaan (minus een kleine fee voor het wachtenquote:
Alsnog betalen, dus beide betaald hebben en die ander weer te koop aanbieden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
I agree, en dat heb ik de vorige keer ook gedaan (minus een kleine fee voor het wachten)
Alleen wat als je elders dus 1 gaat bestellen.... dan ben je 2x aan het betalen snap je.
Lastig vind ik dat, want ik wil die sj4000 wel graag hebben nu.
Dit inderdaad. Nu moet ik zeggen dat het hier nog niet vaak voorgekomen is, maar die keren dat het voorgekomen is heb ik het dubbele artikel op marktplaats gegooid en er zelfs nog een beetje aan verdiend. Moet ik wel zeggen dat het dan altijd wel een tijdje duurt voor het verkocht wordt op marktplaats, maar ach, tijd zat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:02 schreef Junior.. het volgende:
[..]
Alsnog betalen, dus beide betaald hebben en die ander weer te koop aanbieden.
Wat versta je onder autohouder? Amazon heeft nog wel wat SJ4000 accessoires.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:35 schreef RobertNL het volgende:
Weet iemand hier een UK / EU warehouse die de autohouder + lader van de SJ4000 verkoopt, heb er 1 nodig binnen nu en 13 dagen. BG gaat het niet worden denk ik
Ah, die houder kan ik wel fabriceren zie ik net. Vooral de lader, vooral ivm auto start-stop wel handigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat versta je onder autohouder? Amazon heeft nog wel wat SJ4000 accessoires.
Aan de prijs maar toch...
Het is toch gewoon micro USB, die hebben ze zelfs als telefoonlader bij de Action voor 1,29 dacht ik. Anders werkt een universele 12V naar USB ding ook (ook weer Action, voor 1 euro ongeveer) met daaraan een Micro USB kabel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ah, die houder kan ik wel fabriceren zie ik net. Vooral de lader, vooral ivm auto start-stop wel handig.
Heb eerder een dashcam gehad die nogal kieskeurig was icm start-stop recording. Daarnaast moet er ook zo'n mooie lange kabel aanzitten zodat ik hem weg kan werken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het is toch gewoon micro USB, die hebben ze zelfs als telefoonlader bij de Action voor 1,29 dacht ik. Anders werkt een universele 12V naar USB ding ook (ook weer Action, voor 1 euro ongeveer) met daaraan een Micro USB kabel.
Wat voor artikel? Paypal doet hier weinig in, logisch ook. Je kan het item terugsturen op eigen kosten voor een volledige refund alleen dat kost je 23 euro ongeveer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:16 schreef Dromer het volgende:
Minder goede ervaring met Focalprice. Artikel defect na een paar dagen, maar na veel vijven en zessen maar 10 dollar van de 35 dollar terug. Geloof dat dit soort dingen wat moeilijker via paypal lopen aangezien er wel geleverd is, dus twijfel nog dat te gaan proberen.
Een Vidonn X5 bandje. Werkte prima. Voor 2 dagen. Dat terugsturen klopt idd, maar daar ga ik voor dezelfde waarde als het ding niet aan beginnen. Is ook nog eens voor eigen risico geven ze aan. Heb nog 50/50 voorgesteld, maar daar wilden ze niet aan. Dus tja..omdat ik wel eens beter heb meegemaakt noem ik het een 'mindere' ervaring. Niet noodzakelijkerwijs slecht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat voor artikel? Paypal doet hier weinig in, logisch ook. Je kan het item terugsturen op eigen kosten voor een volledige refund alleen dat kost je 23 euro ongeveer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Miniem op 02-07-2014 11:23:32 ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Blazing hot summer is coming and TinyDeal.com is bringing merriness that will cool you down. Here are 7 VERY MERRY COUPONS exclusively for you to enjoy amazing savings. But all these coupons will expire on 7/8. So rush! Pick your favorite items for less now. Kick Off Summer with a New Phone • 5% Off all Android Phones Use Code: 5offedm1 • 6% Off all Brand Tablet PCs Use Code: 6offedm2 • 10% Off all Dresses Use Code: dreoff10 • 5% Off all Night Lights Use Code: 5offedm3 • 8% Off all Watch Cell Phones Use Code: 8offedm4 • 5% Off all Car Decals & Stickers Use Code: 5offedm5 • 5% Off all Blocks & Jigsaw Toys Use Code: 5offedm6 |
Dan zie ik het verdomme somber voor mij in ook....quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:11 schreef roflmaker het volgende:
Mailtje terug van Tmart, krijg binnen 2 dagen een refund...
Je hebt deze: http://www.focalprice.com(...)rd_Reader_Black.html. Kost maar ongeveer ¤2 en dan moet je alleen nog ergens een micro-sd kaartje scoren en dan ben je klaar!quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:00 schreef Questular het volgende:
Ik ben op zoek naar een eenvoudige mp3 speler die echt alleen maar mp3tjes hoeft af te spelen, maar aangezien ik nog nooit iets uit een chinese webshop heb besteld vraag ik me af of er leuke mp3 spelers te krijgen zijn voor een nette prijs en zo ja waar?
En wat voor DAC zit daar inquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:43 schreef igi0n het volgende:
[..]
Je hebt deze: http://www.focalprice.com(...)rd_Reader_Black.html. Kost maar ongeveer ¤2 en dan moet je alleen nog ergens een micro-sd kaartje scoren en dan ben je klaar!
Ben benieuwdquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
Via BG wat bewateringsspul gekocht, eens kijken of 't wat is:
4 x Car Garden Hose Pipe Joiner Joint Repair Connector Expert Plastic (SKU093847) ¤3.19
3 x Expert Threaded Plastic Tap Adaptor Car Hose Pipe Connector Fitting (SKU093846) ¤2.19
4 x Car Washing Hose Pipe Water Stop Plastic Connector Yellow (SKU093843) ¤3.49
4 x 2 Way Plastic Hose Pipe Connector Joiner Home Car Washing Use (SKU093851) ¤3.19
1 x 75FT Flexible Expandable Garden Car Water Hose with Grip Sprayer (POA104808+POA104810) ¤13.52
Hopelijk snel binnen, de auto kan wel wat water gebruiken
Xiaomi 10400mahquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:52 schreef De-Hamster het volgende:
Iemand ervaring met smartphone Powerbanks? Ik zie ze vaker voorbij komen maar stroomgerelateerde gadgets uit China zijn niet altijd betrouwbaar. Zijn wel handig met de vakantie in aantocht.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:52 schreef De-Hamster het volgende:
Iemand ervaring met smartphone Powerbanks? Ik zie ze vaker voorbij komen maar stroomgerelateerde gadgets uit China zijn niet altijd betrouwbaar. Zijn wel handig met de vakantie in aantocht.
http://www.tmart.com/ROMO(...)r-White_p251832.htmlquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:57 schreef remcosw het volgende:
[..]
Xiaomi 10400mah
http://www.tmart.com/promotion/July4.html
Diverse coupons. Iemand nog ideeën om deze te besteden?
https://play.google.com/s(...)tech.trackpack&hl=enquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:06 schreef Catch22- het volgende:
Heb zelf een aantal xiaomis onderweg. Heb nu trouwens een android, welke app werkt t best voor tracking?
Even op de weegschaal.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:14 schreef klm1234 het volgende:
hoe kan je zien als de xiaomi vol is met laden via usb?
okquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:29 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Van leeg naar vol moet het aantal maH er in grammen bij zijn gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |