Goeie zaak.quote:
Zijn er ook nodige dubbele fouten?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:31 schreef Federer-fan het volgende:
Dimi en Dolgo hebben in deze wedstrijd samen al dertien onnodige dubbele fouten geslagen.
Nee, is niet lastig. Ja, ik speel met dezelfde hand. Het is gewoon een heel andere techniek die je moet gebruiken. Alleen de smashes zijn ongeveer hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:35 schreef Federer-fan het volgende:
Is dat niet lastig (ua pols bij badminton en hele arm bij tennis) of speel je beide met een verschillende hand?
Nee, maar het klonk leuk vond ik. (Al heb je heel soms wel een soort forced double faults, als iemand heel veel risico op zijn tweede service neemt omdat zijn tegenstander steeds returnwinners slaat.)quote:
Helaas is het zo te zien makkelijk aan het worden voor Murray.quote:[quote]Op vrijdag 27 juni 2014 19:40 schreef Max23 het volgende:
Als die Spanjaard dit niveau kan vasthouden gaat Murray een lastig avondje tegemoet
Oké, dus alleen lastig/verwarrend met volleren?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:55 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nee, is niet lastig. Ja, ik speel met dezelfde hand. Het is gewoon een heel andere techniek die je moet gebruiken. Alleen de smashes zijn ongeveer hetzelfde.
Volleren met tennis is wel problematisch voor mij, ik krijg gauw de neiging om mijn volleys te slaan. Maar ja, ik blijf toch liever achterin
Nee, valt wel mee. Ik weet wel zo ongeveer hoe ik moet volleren, maar ik vind het gewoon fijner om er een flinke mep aan te geven.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:13 schreef Federer-fan het volgende:
Oké, dus alleen lastig/verwarrend met volleren?
Oké, knap.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:47 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Ik weet wel zo ongeveer hoe ik moet volleren, maar ik vind het gewoon fijner om er een flinke mep aan te geven.
Smaken verschillen zeggen we dan.quote:
Gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Smaken verschillen zeggen we dan.
Maar je vindt haar leuker dan Bouchard of Muguruza?quote:
Ja, inderdaad. 21.22 nu al. Het is trouwens niet te geloven, maar ik ben zowaar voor Berdych. Cilic vind ik nog erger.quote:Kijken of Cilic de klus vandaag nog kan klaren...
Ja, ze heeft iets schattigs wat die twee voor mij niet hebben, zeker in zo'n wit jurkje. Ik kijk haar wedstrijden zelfs als het tennis maar van matig niveau is, zoals vanmiddag, dat zou ik bij die andere twee niet zo snel doen denk ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar je vindt haar leuker dan Bouchard of Muguruza?
Ik vind haar gezicht te grof. Maar ze is vast heel aardig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:26 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ja, ze heeft iets schattigs wat die twee voor mij niet hebben, zeker in zo'n wit jurkje. Ik kijk haar wedstrijden zelfs als het tennis maar van matig niveau is, zoals vanmiddag, dat zou ik bij die andere twee niet zo snel doen denk ik.
Nee, maar ik vind Cilic toch nog erger.quote:Cilic en Berdych ontlopen elkaar idd weinig als het op een grijze muis zijn aankomt
Bouchard vind ik qua manier van overkomen wel een beetje te gladjes. Muguruzo komt wel cool over vind ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:29 schreef Mykonos het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat je bv. een Bouchard knapper vindt dan Halep, maar als het op uitstraling aankomt ga ik toch voor de tweede. Maar goed, dat is idd persoonlijk.
Ja, het is daar gewoon donker. 21.30 uur en nog even een tiebreak.quote:Gaan we die tiebreak nog spelen? Wordt echt wel vrij schemerig nu.
laatst hoorde ik bij fox ook ene constant zuchten terwijl de cue aan staat, verder zei ie helemaal niks...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:53 schreef Tim86 het volgende:
Wat een schande was dit zeg.
En die commentator van FOX mogen ze ook direct ontslaan. Nog nooit iemand zo erg duidelijk horen maken dat hij er geen zin meer in had en naar huis wilde..mijn god wat kansloos
Deze bleef maar zeggen dat het zo belachelijk was dat ze doorgingen. Niet 1x maar in de 4 gams + tiebreak die ik heb gezien letterlijk meer dan 20x. En bij ieder shot van de klok of van de lucht weer hetzelfde geklaag. En hij zei ook letterlijk dat hij de sleutels al in zijn hand hadquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:57 schreef suus21 het volgende:
[..]
laatst hoorde ik bij fox ook ene constant zuchten terwijl de cue aan staat, verder zei ie helemaal niks...
tyfus djokovic en murrayquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:15 schreef TennispeRFect het volgende:
Nadal sinds 2011 naast RG maar 1x een andere slam gewonnen.
nee, djoko, murray, een outsider of federer (in die volgorde van waarschijnlijkheid)quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:31 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
tyfus djokovic en murray![]()
Over 8 dagen heeft die er 2 sinds 2011
Richard van Iterson volgens mij, maar ik haal al die namen altijd door elkaar en ben 5 minuten later alweer vergeten hoe de stem klonkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef Szura het volgende:
Wie was die commentator dan? Dan kunnen we hem ff aanpakken op Twitter.
Ja, heel raar.quote:
Ja, en ik heb ook echt nog nooit zo'n slechte commentator gehoord.quote:En die commentator van FOX mogen ze ook direct ontslaan. Nog nooit iemand zo erg duidelijk horen maken dat hij er geen zin meer in had en naar huis wilde..mijn god wat kansloos
Heb ik gemist.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze bleef maar zeggen dat het zo belachelijk was dat ze doorgingen. Niet 1x maar in de 4 gams + tiebreak die ik heb gezien letterlijk meer dan 20x. En bij ieder shot van de klok of van de lucht weer hetzelfde geklaag. En hij zei ook letterlijk dat hij de sleutels al in zijn hand had
Het was verschrikkelijk ja. En ik luister ook al een hele tijd naar tenniscommentaar.quote:Bij die eerste games die ik zag (vanaf 4-4 derde set) zei hij soms ook puntenlang niks en als hij eens iets zei klonk het echt alsof hij net opkeek van zijn telefoon en maar iets zei omdat het moest...vaak nog onjuist ook. Echt nog nooit zoiets kansloos gehoord qua tenniscommentaar..en ik heb toch al veel gehoord![]()
Klinkt als een diskwalificatie maar ik weet niet of je het zo bedoelt. Hij heeft dus nog wel vier keer RG gewonnen sinds 2011 (met 2011 erbij dus). Dat alleen al is in vier jaar veel meer dan 99,9% van de spelers in hun hele carrière winnen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:15 schreef TennispeRFect het volgende:
Een outsider heeft kans om Wimbledon te winnen en Nadal heeft geen kans om Wimbledon te winnen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:33 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
nee, djoko, murray, een outsider of federer (in die volgorde van waarschijnlijkheid)
De cijfers van Djokovic en Federer zijn wat dat betreft ''slechter''. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:15 schreef TennispeRFect het volgende:
Op de BBC nu een discussie over de Britse tennisopleiding en de Amerikaanse.twitter:Wimbledon twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 12:01:36A galaxy of sports stars in #Wimbledon's Royal Box today: #Beckham, #Charlton, #Pinsent #Daley #Pendleton #Norfolk and yes... #Tendulkar reageer retweet
Kunnen ze die tribuneklanten weer 4 uur in beeld brengen. Geen toernooi in de wereld waar zo achterlijk vaak mensen in het publiek in beeld genomen wordenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:02 schreef borisz het volgende:
Op de BBC nu een discussie over de Britse tennisopleiding en de Amerikaanse.twitter:Wimbledon twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 12:01:36A galaxy of sports stars in #Wimbledon's Royal Box today: #Beckham, #Charlton, #Pinsent #Daley #Pendleton #Norfolk and yes... #Tendulkar reageer retweet
quote:LONDON -- Roger Federer says shot clocks might soon be introduced to speed up play.
After advancing to the third round at Wimbledon, Federer said the ATP Player Council is discussing such an extreme measure because of players abusing the rule allowing 20 seconds between points at Grand Slams.
Federer, who fears tennis could lose viewers and fans if it's too slow, said, "I wouldn't be surprised if that were to happen all of a sudden. Because you only just need a couple of guys always doing it, and that's when it happens."
The council's next meeting is in August.
Among the players often infringing on the rule is Rafael Nadal, who was criticized Thursday by his second-round opponent, Lukas Rosol, for his slow pace.
Goeie zaak.quote:
Een nadeel. Maar tegen Kukushkin maakt dat geen reet uit.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:03 schreef Federer-fan het volgende:
Zou het feit dat het nu indoor is een voordeel of een nadeel zijn voor Nadal?
Oké, bedankt. Een nadeel omdat de bal sneller door de lucht vliegt doordat de luchtweerstand minder is?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Een nadeel. Maar tegen Kukushkin maakt dat geen reet uit.
Ik weet dus niet of je dit bedoelt als diskwalificatie van Nadal, maar zo ja: Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat zou zeggen als Federer vier jaar op rij Wimbledon had gewonnen en daarnaast één keer RG.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:15 schreef TennispeRFect het volgende:
Ja. Blijft ook deze hele partij dicht. Wel een zegen dat dak, want op de andere banen kunnen ze door de regen niet spelen.quote:
Zijn vierderondetegenstander is toch nog niet bekend, of vind je beide kandidaten sterk?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:40 schreef rajknier het volgende:
Nadal heeft wel een moelijke 3e en 4e ronde zeg...
Vind je? Ik vind hem op zijn eigen service prima, maar op Kukushkins service niet. Deze game is echt waardeloos.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:10 schreef Norrage het volgende:
Rafa speelt al veel beter dan vorige rondes
Ik ben onder de indruk van zijn lopen en voetenwerk. Zit al bijna op 100%. Sterk. Zie niemand in zijn helft van schema hem verslaanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind hem op zijn eigen service prima, maar op Kukushkins service niet. Deze game is echt waardeloos.
Dat deel vind ik ook wel goed ja. Vind wel dat er nog aardig wat afzwaaiers tussen zitten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben onder de indruk van zijn lopen en voetenwerk. Zit al bijna op 100%. Sterk.
Maar Raonic en Federer dan?quote:Zie niemand in zijn helft van schema hem verslaan
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:36 schreef Norrage het volgende:
Het einde van dit filmpje, dat interview met Venus![]()
Pwned![]()
http://foxsports.nl/video(...)t-tegen-kvitova.html
Ik vind Nadal (ook) niet heel overtuig(en)d ogen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:20 schreef TheGeneral het volgende:
Kukushkin met mooie punten voorlopig in de tiebreak.
Maar die 2e service is wel erg zwak van hem.
Dat kunnen er heel veel ook. Alleen het een hele wedstrijd volhouden is vaak lastig. Maar als het lukt, dan zie je dat Nadal soms gewoon geveegd wordt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind Nadal (ook) niet heel overtuig(en)d ogen.
Hier is weinig tegen te doen. Volgens mij kijkt iedereen naar Rosol en denkt 'Ik ga er gewoon voor'.
Vind het alleen zo raar: lijkt wel of iedereen Nadal kan outhitten.
Ja, klopt. Is het dan puur door die spin van Nadal dat hij niet meekan in dat tempo?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat kunnen er heel veel ook. Alleen het een hele wedstrijd volhouden is vaak lastig. Maar als het lukt, dan zie je dat Nadal soms gewoon geveegd wordt.
Door die spin heeft hij het vaak lastig. Hij slaat die ballen niet zo diep, maar door de spin schieten die ballen nog flink door. Maar op zulke ondergronden als gras, wanneer Nadal die bal niet zo diep slaat kunnen tegenstanders lekker rammen op die halfcourt ballen. Het gravel daarentegen pakt die spinballen natuurlijk extreem dus is dat zeer lastig te doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt. Is het dan puur door die spin van Nadal dat hij niet meekan in dat tempo?
Dus het breekt hem in feite op dat hij op zijn favoriete ondergrond wegkomt met ondiepe ballen maar niet op andere ondergronden?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Door die spin heeft hij het vaak lastig. Hij slaat die ballen niet zo diep, maar door de spin schieten die ballen nog flink door. Maar op zulke ondergronden als gras, wanneer Nadal die bal niet zo diep slaat kunnen tegenstanders lekker rammen op die halfcourt ballen. Het gravel daarentegen pakt die spinballen natuurlijk extreem dus is dat zeer lastig te doen.
Vond je hem slecht?quote:
In zekere zin wel. Natuurlijk moet de tegenstander ook wel ballen weg kunnen slaan. En consistent een wedstrijd lang. Wat ze vaak niet kunnen. Hoevaak zie je Nadal grotendeels van een wedstrijd niet weggevaagd worden waarna een tegenstander na verloop van tijd toch vermoeid raakt en een paar ballen mist en daarna het zelfvertrouwen weg is en Nadal alsnog gewoon de partij wint.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dus het breekt hem in feite op dat hij op zijn favoriete ondergrond wegkomt met ondiepe ballen maar niet op andere ondergronden?
[..]
Vond je hem slecht?
Mee eens. Moet nu oppassen opzijn eigen service.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:32 schreef Gruisman het volgende:
Speelde op zijn eigen servicegames echt prima maar op de servicegames van Kukushkin absoluut niet.
Ja, ik vind het een klein beetje blind rammen, net als Rosol.quote:Wat een ontzettend kleurloze speler is die Kukushkin trouwens.
Ja, mee eens.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
In zekere zin wel. Natuurlijk moet de tegenstander ook wel ballen weg kunnen slaan. En consistent een wedstrijd lang. Wat ze vaak niet kunnen. Hoevaak zie je Nadal grotendeels van een wedstrijd niet weggevaagd worden waarna een tegenstander na verloop van tijd toch vermoeid raakt en een paar ballen mist en daarna het zelfvertrouwen weg is en Nadal alsnog gewoon de partij wint.
Nee, want die spelen niet alles of niets.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:33 schreef BobW het volgende:
Maar als Klizan, Rosol, Kukushkin dit al minimaal één set kunnen, dan is Nadal toch kansloos tegen de echte toppers?
Vond ik ook pijnlijk. Ik was toen voorNadal, tot de laatste paar games. Vanaf dat moment was ik voor Federer. En toen verloor hij.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:33 schreef 1239758715981 het volgende:
Een itempje over 2008 op de BBC. Nog steeds pijnlijk om terug te zien
Ja, Beckham kon er gelukkig om lachen.quote:
Kuku speelt het hele toernooi al op deze manierquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:28 schreef Norrage het volgende:
Kuku speelt gewoon lights Out. Maar ergens houdt dat op. Kopie van de vorige 2 rafa potten.
Ook 3 sets volgehouden in de eerdere potten?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kuku speelt het hele toernooi al op deze manier
Maar niet tegen iemand van het niveau van Nadal.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kuku speelt het hele toernooi al op deze manier
Dat is waar, maar Dancevic die toch in vorm was getuige zijn 3-sets overwinning op Karlovic, had geen schijn van kans in de 2e rondequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar niet tegen iemand van het niveau van Nadal.
Oké, alleen het lijkt me een groot mentaal verschil maken om tegen iemand uit de top vier te moeten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Dancevic die toch in vorm was getuige zijn 3-sets overwinning op Karlovic, had geen schijn van kans in de 2e ronde
BBC1quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:53 schreef grrrrg het volgende:
Ik kan geen Fox Sports zien met mijn abonnement, mis ik wat?
Zou goed kunnen. Dat het gras is, maakt denk ik minder uit voor Federer dan zijn mentale nadeel tegen Nadal.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:49 schreef 1239758715981 het volgende:
Als het tot een halve finale Fed - Nadal komt, dan denk ik dat Nadal in 4 sets wint
Ja, vind ik wel. Maar er zijn toch wel gratis streams?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:53 schreef grrrrg het volgende:
Ik kan geen Fox Sports zien met mijn abonnement, mis ik wat?
De Rafa break: gebaseerd op volhardendheid, doorzettingsvermogen, mentale sterkte en focus. Daarnaast een beetje techniek, stamina en andere specifieke tenniszaken.quote:
Een beetje techniek? Hoe veel techniek denk je wel niet dat er voor nodig is om een forehand te slaan met zo veel spin. Misschien vind je het er niet mooi uit zien en dat snap ik wel, maar technisch is het volgens mij best knap wat hij doet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:56 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
De Rafa break: gebaseerd op volhardendheid, doorzettingsvermogen, mentale sterkte en focus. Daarnaast een beetje techniek, stamina en andere specifieke tenniszaken.
Ik ken maar weinig spelers die spelvreugde uitstralen. Tsonga bijvoorbeeld ziet er altijd wel vrolijk uit.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:56 schreef Slobeend het volgende:
Je zou Nadal wat meer speelvreugde gunnen. Die chagrijnige blik de hele tijd. En z'n maniertjes lijken nog zenuwachtiger dan anders.
Ja, over voetenwerk gesproken.quote:
Tsjah, tegenwoordig win je geen tennispartijen met een beetje flierefluiten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:56 schreef Slobeend het volgende:
Je zou Nadal wat meer speelvreugde gunnen. Die chagrijnige blik de hele tijd. En z'n maniertjes lijken nog zenuwachtiger dan anders.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:01 schreef grrrrg het volgende:
Ja, ik kijk momenteel ook BBC, ben ik heel tevreden mee. Ik vroeg me alleen af of Fox Sports ook kwaliteit heeft. Als ze Jacco Eltingh hebben, zou dat helpen.
[..]
Tsjah, tegenwoordig win je geen tennispartijen met een beetje flierefluiten.
edit: Nadal vind ik mentaal de sterkste van het hele zooitje. Hij geeft eigenlijk nooit op.
Waarschijnlijk zijn die mooie ballen die ze slaan niet zo bijzonder voor hun, slaan ze die voortdurend in de training en zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:03 schreef TennispeRFect het volgende:
Klopt het is hyperfocus, de zone, de flow. Speelvreugde zie je wel eens bij de mooie, onverwachte ballen maar ook bv Federer kon vaak niet speelvreugde uitstralen bij de mooiste ballen die ie sloeg.
Dat bedoel ik ook niet. Er is nogal een verschil tussen flierefluiten en constant een hoofd op onweer hebben. Hij mag het doen hoor, maar ik kijk er niet graag naar. Of ben ik nu een miereneuker?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:01 schreef grrrrg het volgende:
Ja, ik kijk momenteel ook BBC, ben ik heel tevreden mee. Ik vroeg me alleen af of Fox Sports ook kwaliteit heeft. Als ze Jacco Eltingh hebben, zou dat helpen.
[..]
Tsjah, tegenwoordig win je geen tennispartijen met een beetje flierefluiten.
Nee, je hebt gelijk. Het kan allemaal wel wat lichter en relaxter. Spelers/ mensen die verbetenheid uitstralen zijn niet leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet. Er is nogal een verschil tussen flierefluiten en constant een hoofd op onweer hebben. Hij mag het doen hoor, maar ik kijk er niet graag naar. Of ben ik nu een miereneuker?
Murray was inderdaad verschrikkelijk, het zat hem ook in de weg. Hij heeft het nu redelijk onder controle, maar het is toch wel een heel sympathieke jongen. Heel bescheiden, komt gewoon verlegen over.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:09 schreef Gruisman het volgende:
Ik vond Murray altijd het ergst. Het is nu wat minder maar dat constante gezeik van hem op zichzelf
Jij hier vóór de finale?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:20 schreef jojomen4 het volgende:
Probleem bij Federer was altijd dat hij de mooiste ballen altijd om z'n oren kreeg.
Ja, het is nu leuk om te zien. Graag nog vier wedstrijden hierna op dit niveau.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:26 schreef jojomen4 het volgende:
Het is vingers likken bij Rafa Fed-fan. Vind je niet? Wat speelt ie nu goed zeg.
toch wel heel positief ook over het spel van Rafaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:42 schreef Wopper1 het volgende:
Wat is Theo Bakker weer heerlijk negatief![]()
.
Waarover?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:42 schreef Wopper1 het volgende:
Wat is Theo Bakker weer heerlijk negatief![]()
.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:55 schreef Rosario het volgende:
Zat live scores te kijken, dacht Kukushkins niveau gewoon achteruitholde, blijkt dat Rafa staat te GOATen.
Nee.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:03 schreef grrrrg het volgende:
Er moet toch een tijd komen waarin de grote 4 niet de hele tijd alle Grand Slams binnenharken?
We hebben al Wawrinka gehad op de AO, maar komt er nog een 'verrassing' dit jaar?
Dat zou je zeggen ja. Tot de dominantie van de grote 4 was het volgens mij een beetje fiftyfifty: het ene GS won er een van de top 4, het andere woneen van de vele outsiders.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:03 schreef grrrrg het volgende:
Er moet toch een tijd komen waarin de grote 4 niet de hele tijd alle Grand Slams binnenharken?
[...]
Prachtige post.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:05 schreef grrrrg het volgende:
Zelfs bij het verlaten van Nadal is hij traag![]()
Kan hij daar geen strafpunten voor krijgen, alsnog
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:05 schreef grrrrg het volgende:
Zelfs bij het verlaten van Nadal is hij traag![]()
Kan hij daar geen strafpunten voor krijgen, alsnog
Vind je die damespartij interessant? Ik kijk wel uit naar Federers partij.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:08 schreef grrrrg het volgende:
Ik wil gewoon de volgende wedstrijd zien, de Nadal wedstrijd was gewoon totaal niet interessant meer na die 2e set.
Oh, die van Riske-Sharapova bedoel je? Nee, niet zo interessant, gok ik (ik ken Riske niet).quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je die damespartij interessant? Ik kijk wel uit naar Federers partij.
Nah, Sharapova moet er gewoon nog in komen, 2e set wordt een makkie.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:48 schreef Rosario het volgende:
Riske is een leukerd, en ze is duidelijk niet bang voor Sharapova. Kan nog wel eens een upset in de maak zijn hier.
Nee. Voor de Big 4 was het een paar jaar uitsluitend Nadal en Federer. Daarvoor was het Federer afgewisseld met anderen. Voor Federer was het Pete Sampras afgewisseld met anderen (waarvan veel Agassi). Daarvoor was Lendl, Edberg, Becker tijd. Daar weer voor is voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:05 schreef Federer-fan het volgende:
Dat zou je zeggen ja. Tot de dominantie van de grote 4 was het volgens mij een beetje fiftyfifty: het ene GS won er een van de top 4, het andere woneen van de vele outsiders.
Ik vind het toch wel degelijk anders als vroeger. Nu zie je de hele tijd eigenlijk iemand van die 4 winnen (ja, een tijdje was het Nadal, Federer).quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:57 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Nee. Voor de Big 4 was het een paar jaar uitsluitend Nadal en Federer. Daarvoor was het Federer afgewisseld met anderen. Voor Federer was het Pete Sampras afgewisseld met anderen (waarvan veel Agassi). Daarvoor was Lendl, Edberg, Becker tijd. Daar weer voor is voor mijn tijd.
Haha, geen game meer gepakt sinds ik dat zei bij *3-2.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:55 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nah, Sharapova moet er gewoon nog in komen, 2e set wordt een makkie.
Ik doel op de tijd van Lendl, Becker en Edberg. Toen waren er echt wel verrassende winnaars, behalve op Wimbledon (Stich uitgezonderd).quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:57 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Nee. Voor de Big 4 was het een paar jaar uitsluitend Nadal en Federer. Daarvoor was het Federer afgewisseld met anderen. Voor Federer was het Pete Sampras afgewisseld met anderen (waarvan veel Agassi). Daarvoor was Lendl, Edberg, Becker tijd. Daar weer voor is voor mijn tijd.
Lendl heeft Wimbledon nooit gewonnen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik doel op de tijd van Lendl, Becker en Edberg. Toen waren er echt wel verrassende winnaars, behalve op Wimbledon (Stich uitgezonderd).
Gebageld worden bedoel je?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:34 schreef macca728 het volgende:
5-0 zelfs, is dat ooit gebeurt op Wimbledon met haar ?
Dat weet ik. Ik heb het over de tijd van Lendl, Becker en Edberg en zeg dat er in die tijd relatief veel verrassende GS-winnaars waren behalve op Wimbledon.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Lendl heeft Wimbledon nooit gewonnen.
Pat Cash wel in de jaren '80.
En de eerste titel van Becker kwam natuurlijk ook uit het niets.
Ja, tweemaal 6-4 in Doha, dacht ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:11 schreef Norrage het volgende:
Cornet won eerder dit jaar al van serena toch?
Ja in Dubai. Verloor daarna van Venus in de finale. Toen dachten mensen dat Serena misschien het lot een handje had geholpen om haar zus de titel te geven, maar als Cornet nu weer wint lijkt dat erg onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:11 schreef Norrage het volgende:
Cornet won eerder dit jaar al van serena toch?
Hij kreeg z'n eerste breakpunten pas in de derde, viel me nog mee dat-ie daarvoor vocht.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:12 schreef BobW het volgende:
Giraldo is meer dan op tijd voor het voetbal zo.
Opvallend hoorquote:
En dat terwijl die service van Kubot niet eens zo heel bijzonder is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:17 schreef BobW het volgende:
Raonic en Kubot zijn lekker aan het serveren, er is nog geen breakpoint geweest.
12 van de 24 games waren lovegames en pas in 1 game kwam het tot 40-30.
Raonic moet de slechtste retourneerder van de top 30 zijn...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:26 schreef Rosario het volgende:
[..]
En dat terwijl die service van Kubot niet eens zo heel bijzonder is.
Samen met Anderson en Isner waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Raonic moet de slechtste retourneerder van de top 30 zijn...
Op gras? Haha.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:30 schreef Federer-fan het volgende:
Robredo twee sets voor tegen Janowicz. Laat Janowicz alsjeblieft winnen, anders moet Federer tegen Robredo.
Federer moet gewoon kunnen winnen tegen Robredo, vorige keer was hij gewoon slecht bezig (niets ten nadele van Robredo hoor, die lijkt beter dan ooit te spelen).quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:30 schreef Federer-fan het volgende:
Robredo twee sets voor tegen Janowicz. Laat Janowicz alsjeblieft winnen, anders moet Federer tegen Robredo.
quote:
Ik zeg het niet duidelijk. Ik vind Robredo zo vreselijk saai om te kijken maar als hij tegen Federer speelt, ga ik toch kijken en word ik geconfronteerd met Robredo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:33 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Federer moet gewoon kunnen winnen tegen Robredo, vorige keer was hij gewoon slecht bezig (niets ten nadele van Robredo hoor, die lijkt beter dan ooit te spelen).
Oh vandaar. Robredo is wel een beetje saai ja. Vandaar ook zijn bijnaam 'Boredo'.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet duidelijk. Ik vind Robredo zo vreselijk saai om te kijken maar als hij tegen Federer speelt, ga ik toch kijken en word ik geconfronteerd met Robredo.
De gemiddelde boekhouder heeft meer uitstraling.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:35 schreef Rosario het volgende:
[..]
Oh vandaar. Robredo is wel een beetje saai ja. Vandaar ook zijn bijnaam 'Boredo'.
Ik koester iedere speler met een enkelhandige backhand, een uitstervend ras.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De gemiddelde boekhouder heeft meer uitstraling.
Ik snap het ook niet, ze hebben Corretja nooit zien spelen, zekerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:40 schreef Norrage het volgende:
Ik snap de robredo haat nooit. Geweldige speler
Zit die lijnrechter er nu bij dan, nee toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:40 schreef grrrrg het volgende:
Wat kan Serena soms toch onhandig spelen, zeg.
Overigens, lijkt me niet fijn om weer lijnrechter te moeten zijn bij de speelster die je met de dood heeft bedreigt.
Ja, die lijnrechter zit er nu ook bij.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zit die lijnrechter er nu bij dan, nee toch?Of heb je het over de US Open.
Maar dat gebeurde toch op de US Open?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:43 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, die lijnrechter zit er nu ook bij.
Spannend.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:45 schreef 1239758715981 het volgende:
Halep is ook door
En penalty's bij Brazilië - Chili
Maandag of dinsdag denk ik. Ze hebben wel wat achterstand nu.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:06 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij maandag tegen Nadal speelt. En ja ontzettende prospect
Ik geef hem 5 games.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:06 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij maandag tegen Nadal speelt. En ja ontzettende prospect
Zondag is ook een dag, zou ik denken. Maar ja, kennelijk moeten we van Wimbledon de heer aanbidden of zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maandag of dinsdag denk ik. Ze hebben wel wat achterstand nu.
Volgens mij heeft dat geen religieuze reden. Ik vind het niet heel storend, maar van mij zouden ze mogen spelen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:09 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Zondag is ook een dag, zou ik denken. Maar ja, kennelijk moeten we van Wimbledon de heer aanbidden of zo.
Inderdaad, altijd fijn.quote:
Ik kan Serena ook niet uitstaan, verwaand nest.quote:
Ik vind het wel storend, zondag is bij uitstek een dag om tennis op tv te laten zien. Nee, ik geloof ook niet dat het een religieuze reden heeft.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat geen religieuze reden. Ik vind het niet heel storend, maar van mij zouden ze mogen spelen.
Allemaal goed nieuws inderdaad bij de dames.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:17 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Je gelooft het misschien niet, maar ik ken iemand die fan van Serena is
WAAROM??????quote:
Ze is zo fantastisch goed. Zelfs nu op haar 32e kan behalve Azarenka eigenlijk niemand haar verslaan. Alleen haar eigen twijfels, die steeds vaker voorbij komen, kunnen haar verslaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef grrrrg het volgende:
[..]
WAAROM??????
Ik snap het gewoon niet![]()
Overigens denk ik dat dit heel goed nieuws voor Sharapova is. De kans dat zij 10 jaar na dato nog een keer Wimbledon wint, is een stukje groter geworden.
quote:
1e ronde verlorenquote:
Ow.quote:
luckassgodquote:
Ja, dat is ze ook wel. Ik stoor me alleen verschrikkelijk aan haar persoonlijkheid zo nu en dan. Ook haar instelling was niet altijd goed. Ze had veel meer grand slams kunnen winnen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:28 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Ze is zo fantastisch goed. Zelfs nu op haar 32e kan behalve Azarenka eigenlijk niemand haar verslaan. Alleen haar eigen twijfels, die steeds vaker voorbij komen, kunnen haar verslaan.
Kijk je op een stream?quote:
Dat was echt nog een half uur later.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ze gaan door, apart dat overleg.
Ben benieuwd vanaf wanneer hawk-eye het niet meer doet.
Inderdaad, redelijk onzinnig. Ze organiseren dat toernooi nu toch al een aantal jaartjes, je zou verwachten dat iemand zoiets een keer zou moeten bedenken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
Snap dit niet. Waarom meten ze niet gewoon de lichtsterkte en bepalen ze op basis daarvan of ze doorgaan.
Ivanovic.
En vanaf wanneer deed hawk-eye het toen niet meer? Ik heb die wedstrijd niet gezien.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:55 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Dat was echt nog een half uur later.
Het laatste. Maar nu ook het eerste.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:58 schreef Max23 het volgende:
Zijn ze nou gestopt? Of stopt BBC met uitzenden
Je moet even op de red button klikkenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:58 schreef Max23 het volgende:
Zijn ze nou gestopt? Of stopt BBC met uitzenden
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je moet even op de red button klikken
Heb ik gedaan, maar nu doet mijn tv het niet meerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je moet even op de red button klikken
Die banen liggen westelijker dus daar is het langer licht.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:00 schreef Max23 het volgende:
Bolelli-Nishi en Jano-Robredo gaan wel gewoon door
Dit.quote:
Dergelijke pragmatische oplossingen zijn natuurlijk ondenkbaar..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
Waarom gaan ze niet verder op Centre Court?
Ja. En doorspelen op de Middle Sundae om de achterstand in te halen ook.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dergelijke pragmatische oplossingen zijn natuurlijk ondenkbaar..
ik vind het erg hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:40 schreef luckass het volgende:
[..]
geen xlgamegod helaas.
Kut jano gaat er n vijfde van maken
Op Fox bedoel je? Geen idee. Het is baan 6. Da's toch weleen tv-baan lijkt me. Ik heb Fox er net over gemaild, maar nog geen reactie.quote:
Fox heeft negen(!) kanalen online en op geneen zenden ze Janowicz uit.quote:
Getverdemme!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:18 schreef Gruisman het volgende:
Wel respect wat die Robredo allemaal uit dat lichaam van hem perst zeg
federer kan wraak nemenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:17 schreef Federer-fan het volgende:
Boredo wint.Geen Janowicz-Federer dus.
Ja, da's waar. Hoop dat hij hem triple bagelt.quote:
Raonic.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:25 schreef Anonymousz het volgende:
tegen wie moet kei in de 4e ronde (als hij wint) ?
merciquote:
Sundae is een ijsje maar het was vast een grap.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja. En doorspelen op de Middle Sundae om de achterstand in te halen ook.
Rosolquote:
Jij begrijpt me.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:46 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Sundae is een ijsje maar het was vast een grap.
Da's niet helemaal waar. Rosol vroeg in zijn wedstrijd tegen Nadal aan de umpire: "Does he get more time than other players?" Het ligt niet aan de spelers maar aan de umpires. Die moeten gewoon demoed hebben om er iets van te zeggen. Snap iet waarom ze daarzo bang voor zijn, tenzij de toernooidirectie ze vertelt dat ze dat moeten doen omdat ze anders hun baan kwijtraken. Ik bedoel, wat gaat Nadal nou doen als je zijn eerste service afpakt? Dan slaat hij gewoon een tweede service. Hij gaat de umpire niet bedreigen à la Serena.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:26 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Rosol, had er dan gewoon wat van gezegd toen die tegen Rafa speelde. Hij heeft gewoon gelijk maar het komt nu heel erg mieterig over. Hij is eigenlijk zelf de reden waarom Rafa ermee wegkomt.
Klopt hij heeft er heel eventjes iets van gezegd. Ik had echter niet het idee dat Nadal doorhad dat het over hem ging, ik verstond het zelf ook nauwelijks. Ik bedoel meer dat Rosol er gewoon zelf wat tegen had kunnen doen. Bijvoorbeeld gewoon serveren terwijl Nadal nog bezig is met het trekken aan zijn broek. Martin Zimek kwam ook wel met een goed punt dat een persoonlijkheid zoals Connors het tijdrekken van Nadal nooit gepikt had.quote:Da's niet helemaal waar. Rosol vroeg in zijn wedstrijd tegen Nadal aan de umpire: "Does he get more time than other players?" Het ligt niet aan de spelers maar aan de umpires. Die moeten gewoon demoed hebben om er iets van te zeggen. Snap iet waarom ze daarzo bang voor zijn, tenzij de toernooidirectie ze vertelt dat ze dat moeten doen omdat ze anders hun baan kwijtraken. Ik bedoel, wat gaat Nadal nou doen als je zijn eerste service afpakt? Dan slaat hij gewoon een tweede service. Hij gaat de umpire niet bedreigen à la Serena.
Stoppen vanwege het licht vind ik nog veel slechter. Als dat obstakel uit de weg wordt geruimd dan maakt die vrije zondag ook niet zoveel uit. Dan kun je ten minste alle wedstrijden afronden. De AO en UO hebben gewoon boven iedere baan een lichtinstallatie hangen. Waarom doen ze bij Wimbledon (en Roland Garros) daar zo moeilijk over? Nu er boven het centercourt een lichtinstallatie hangt kan dat toch ook wel bij alle overige banen lijkt me.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:00 schreef Norrage het volgende:
Bizar toch...Moet Kei terugkomen op MAANDAG als zijn wedstrijd op zaterdag gestaakt is
Enige reden dat Wimbledon eigenlijk maar een fiasco is. DIe Middle Sundae is echt bizar.
Gemeente-dingetjes he. In Londen moet sowieso alles om 11 uur (soms 12) over en uit zijn...quote:Op zondag 29 juni 2014 12:12 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Stoppen vanwege het licht vind ik nog veel slechter. Als dat obstakel uit de weg wordt geruimd dan maakt die vrije zondag ook niet zoveel uit. Dan kun je ten minste alle wedstrijden afronden. De AO en UO hebben gewoon boven iedere baan een lichtinstallatie hangen. Waarom doen ze bij Wimbledon (en Roland Garros) daar zo moeilijk over? Nu er boven het centercourt een lichtinstallatie hangt kan dat toch ook wel bij alle overige banen lijkt me.
Ok, maar dat zijn per baan 2 uur extra om te spelen als je licht hebt. Op z'n minst in alle stadions zou dat moeten kunnen.Met al die vertragingen door de regen is extra speeltijd in de avond geen overbodige luxe.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gemeente-dingetjes he. In Londen moet sowieso alles om 11 uur (soms 12) over en uit zijn...
TRADITIEquote:Op zondag 29 juni 2014 12:31 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Ok, maar dat zijn per baan 2 uur extra om te spelen als je licht hebt. Op z'n minst in alle stadions zou dat moeten kunnen.Met al die vertragingen door de regen is extra speeltijd in de avond geen overbodige luxe.
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 29 juni 2014 11:58 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Is de tijd die Nadal tussen de punten nodig heeft korter op gras dan op gravel?
Op gravel moet hij ook altijd de lijn schoonmaken, dat is niet nodig op gras, dus dat zou weer enkele seconden moeten schelen
Ja, heel raar. Daar zouden ze toch een uitzondering voor moeten maken zou je zeggen. Heb volgens mij niet eerder meegemaakt dat er een dag tussen zat voordat een partij werd hervat, jullie?quote:Op zondag 29 juni 2014 12:00 schreef Norrage het volgende:
Bizar toch...Moet Kei terugkomen op MAANDAG als zijn wedstrijd op zaterdag gestaakt is
quote:Enige reden dat Wimbledon eigenlijk maar een fiasco is. DIe Middle Sundae is echt bizar.
Misschien wel een heel goed punt wat je noemt! Dat lost het probleem misschien al voor een deel op. Waarom zou de regel niet gewoon kunnen worden dat je na 20 seconden mag serveren of je tegenstander nu klaar is of niet tenzij de umpire extra tijd toekent (omdat er net een heel lang punt is gespeeld ofzo). Dan heb je er in elk geval minder last van als Nadal ontvangt (maar nog wel als hij serveert).quote:Op zondag 29 juni 2014 12:04 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Klopt hij heeft er heel eventjes iets van gezegd. Ik had echter niet het idee dat Nadal doorhad dat het over hem ging, ik verstond het zelf ook nauwelijks. Ik bedoel meer dat Rosol er gewoon zelf wat tegen had kunnen doen. Bijvoorbeeld gewoon serveren terwijl Nadal nog bezig is met het trekken aan zijn broek. Martin Zimek kwam ook wel met een goed punt dat een persoonlijkheid zoals Connors het tijdrekken van Nadal nooit gepikt had.
[...]
Op gras neemt hij ongeveer 25 sec (wat ''legaal is bij alle andere toernooien buiten de GS's''). Op gravel is die meestal 30 sec bezig.quote:Op zondag 29 juni 2014 11:58 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Is de tijd die Nadal tussen de punten nodig heeft korter op gras dan op gravel?
Op gravel moet hij ook altijd de lijn schoonmaken, dat is niet nodig op gras, dus dat zou weer enkele seconden moeten schelen
Ja, alleen in Halle doet hij het dan goed.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:23 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Op gras neemt hij ongeveer 25 sec (wat ''legaal is bij alle andere toernooien buiten de GS's'').
Ja, vreselijk.quote:Op gravel is die meestal 30 sec bezig.
Dat zal wel koning zijn jaquote:Op zondag 29 juni 2014 14:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
[..]
Ja, heel raar. Daar zouden ze toch een uitzondering voor moeten maken zou je zeggen. Heb volgens mij niet eerder meegemaakt dat er een dag tussen zat voordat een partij werd hervat, jullie?
[..]
[..]
Misschien wel een heel goed punt wat je noemt! Dat lost het probleem misschien al voor een deel op. Waarom zou de regel niet gewoon kunnen worden dat je na 20 seconden mag serveren of je tegenstander nu klaar is of niet tenzij de umpire extra tijd toekent (omdat er net een heel lang punt is gespeeld ofzo). Dan heb je er in elk geval minder last van als Nadal ontvangt (maar nog wel als hij serveert).
Ja, lijkt me genieten.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat zal wel koning zijn jagewoon serveren als ie nog aan zijn broek trekt. Zwaar vet zou dat zijn
quote:Op zondag 29 juni 2014 15:20 schreef TennispeRFect het volgende:
Waarom in hemelsnaam 25 sec op 3 set tournooien en 20 sec op 5 set tournooien?
quote:
Tsonga krijgt op gras veel meer makkelijke punten op z'n service en verder ziet hij er hier al iets beter uit dan tijdens het hele gravelseizoen dus ik verwacht op z'n minst wel een spannende set of twee.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
Verder is Djokovic-Tsonga misschien wel aardig (derde op Centre Court) al zie ik Tsonga echt niet meer winnen dan één set en waarschijnlijk dat niet eens.
Ik vind hem vaak een beetje grillig als het erop aankomt.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:01 schreef Rosario het volgende:
[..]
Tsonga krijgt op gras veel meer makkelijke punten op z'n service en verder ziet hij er hier al iets beter uit dan tijdens het hele gravelseizoen dus ik verwacht op z'n minst wel een spannende set of twee.
Ik ook.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:13 schreef grrrrg het volgende:
Tsonga heeft een zwakke backhand, Djokovic is zo ongeveer de beste retourneerder in het tennis, ik denk dat Djokovic het vrij makkelijk zal winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |