Waarom geen suiker?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Andere zoetstoffen zijn eerder troep dan deze, en suiker zelf is ook troep.
Maar ik maak het nooit te zoet of zo dat je die verschrikkelijke stevia bijsmaak krijgt.
Mits met mate is geen enkele natuurlijke voedingsstof 'troep'. Een slagroomtaart van de lidl is het beste voedsel voor een uitgehongerd oermens in de jungle.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Andere zoetstoffen zijn eerder troep dan deze, en suiker zelf is ook troep.
Maar ik maak het nooit te zoet of zo dat je die verschrikkelijke stevia bijsmaak krijgt.
quote:Op zondag 29 juni 2014 14:15 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Mits met mate is geen enkele natuurlijke voedingsstof 'troep'. Een slagroomtaart van de lidl is het beste voedsel voor een uitgehongerd oermens in de jungle.
Mensen die natuurlijke voedingsstoffen niet eten omdat een superfood website ze heeft gezegd dat het ongezond is
veel plezier met je goji bessen
Je verslikt in je chia zaadjes vanochtend?quote:
darmstoornis.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom geen suiker?
Zetmeel uit custardpoeder zet net zo goed om in suikers in je lijf he
superfood groeit hier in mijn achtertuin en heet een doodsimpele frambozenstruik.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:15 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Mits met mate is geen enkele natuurlijke voedingsstof 'troep'. Een slagroomtaart van de lidl is het beste voedsel voor een uitgehongerd oermens in de jungle.
Mensen die natuurlijke voedingsstoffen niet eten omdat een superfood website ze heeft gezegd dat het ongezond is
veel plezier met je goji bessen
Overigens lijkt frambozenvla ook een uitstekend ideequote:Op zondag 29 juni 2014 14:23 schreef drakin het volgende:
[..]
superfood groeit hier in mijn achtertuin en heet een doodsimpele frambozenstruik.
De term superfood bestond nog niet toen ik al geen suikers kon verdragen.
En gojibessen zijn vies, daarnaast komen ze van een struikje die hier bekend staat als boksdoorn.
Ow dat is ook een goed idee!quote:Op zondag 29 juni 2014 14:24 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Overigens lijkt frambozenvla ook een uitstekend idee
Dat past inderdaad vollllledig bij mijn denken over voeding en lekker etenquote:Op zondag 29 juni 2014 14:17 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Je verslikt in je chia zaadjes vanochtend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |