SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
OP VERZOEK VAN AMARANTHA
Braddiegod
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2014 18:07:19 ]
zie OPquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:07 schreef Amarantha het volgende:
'Mijn toetsenbord schiet soms spontaan op Russisch. Mijn excuus hiervoor.'!!!!
нф ищпфенкquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:07 schreef Amarantha het volgende:
'Mijn toetsenbord schiet soms spontaan op Russisch. Mijn excuus hiervoor.'!!!!
= half life 3 confirmedquote:
Die jongen verdient een standbeeldquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie kunnen echt niet zonder die jongen he.
Hij is wel erg lang weg ja..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie kunnen echt niet zonder die jongen he.
Hij is niet meer onder onsquote:
Ja voor de 234432121ste keer. Dus hij komt wel weer terug. Zodra hij in het echt geen aandacht meer krijgt komt die wel weer terugquote:
om vervolgens weer weg te gaanquote:
Was echt ongelooflijk, en dat terwijl hij van te voren vol bleef houden ABSOLUUT niet inbeeld te willenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die sop die blijft wel hoorElke keer als Erik Dijkstra in beeld is
Zieke gitaarsolo op het einde.quote:
Mooie rel was dat jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ben nog steeds benieuwd welke user toen dat twitteraccount heeft aangemaakt, daar was destijds ook zo'n mini reeksje over
Behalve als Karina ervoor gaat hangenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die sop die blijft wel hoorElke keer als Erik Dijkstra in beeld is
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooie rel was dat ja
En daarna kwam die vriendin van Braddie op FOKomdat hij haar uitschold.
Dat was echt briljante televisie iddquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooie rel was dat ja
Elke topic van hem eindigt in een rel?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooie rel was dat ja
rugvuur minstensquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Elke topic van hem eindigt in een rel?
En nu is hij daar juist blij om met al die complimentjesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was echt ongelooflijk, en dat terwijl hij van te voren vol bleef houden ABSOLUUT niet inbeeld te willen
[..]
Zieke gitaarsolo op het einde.
Nee Karina is ook sopbaarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Behalve als Karina ervoor gaat hangen
Om Mortaxx zijn screentijd. Braddie mist vol, krullend haar. Ik kan niet zonder mijn trademark.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat je niet zoveel aandacht krijgt?Ik snap t wel
Maar jij hebt Daley Blind haarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om Mortaxx zijn screentijd. Braddie mist vol, krullend haar. Ik kan niet zonder mijn trademark.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gyros gyros gyros met Braddie op de tyros
0.65 km lopenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik vraag me af wat Braddie nu doet in zijn vrije tijd
Oh hèhèquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was echt ongelooflijk, en dat terwijl hij van te voren vol bleef houden ABSOLUUT niet inbeeld te willen
[..]
Zieke gitaarsolo op het einde.
Is dat serieus Braddie of iemand die doet alsof?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
GC / Slagharen daar geniet je nog het meest!!!!
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh hèhètoen ik de hele tijd mezelf zag bleek ik toch camerageiler te zijn dan ik dacht.
Maar troost je lr. Toto, die is pas jaloers. Na al zijn tv-rollen ben ik alsnog langer op de buis geweest!
Zich dood vervelen. Hij kan ons niet meer lastig vallenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik vraag me af wat Braddie nu doet in zijn vrije tijd
serieus Braddie, 17 jaarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat serieus Braddie of iemand die doet alsof?
Daarom editte ik de post ook, plaatje was stukquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je plaatje doet 't niet, nu heb ik er niks aan dat ik je edit kan lezen
Braddie is juist een verrijking voor FOK!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zich dood vervelen. Hij kan ons niet meer lastig vallen
doe opnieuw uploaden danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Daarom editte ik de post ook, plaatje was stuk
Wow betekent dit dat ik dan ook een beetje seks heb?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:14 schreef Moira. het volgende:
#mortaxxobsessie
Bedankt MortNu denk ik telkens aan jou als ik seks met Mono heb
Soort van denk ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wow betekent dit dat ik dan ook een beetje seks heb?
Mijn lachspieren werken wel goed als ik zijn topics lees, dus wat betreft is het nog gezond ook voor mequote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Braddie is juist een verrijking voor FOK!
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh hèhètoen ik de hele tijd mezelf zag bleek ik toch camerageiler te zijn dan ik dacht.
Maar troost je lr. Toto, die is pas jaloers. Na al zijn tv-rollen ben ik alsnog langer op de buis geweest!
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welkom in de gemeente Emmen
gr gr
Dat is bij jullie right? Ik herken het niet eensquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gr gr
emmenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gr gr
Yesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is bij jullie right? Ik herken het niet eens
Terechte klacht welquote:
Schip IIquote:
Ga slapen danquote:
Dit is geen Emmer Compas. Dat is echt dikke aids ja (niemand hier die trouwens pascuum erachter aan zegtquote:
Emmer Compas.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is geen Emmer Compas. Dat is echt dikke aids ja (niemand hier pascuum erachter aan zegt)
Neen ik zeg ook altijd Emmer compasquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:19 schreef Amarantha het volgende:
Pork gaat vast zeggen dat hij anders is en altijd Emmer Compascuum zegt!
Ooit iemand uit de buurt het helemaal horen zeggen? Ik serieus nog nooitquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neen ik zeg ook altijd Emmer compas
Ik welquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooit iemand uit de buurt het helemaal horen zeggen? Ik serieus nog nooit
Immer terechte klachtquote:
Emmen City. Nog beterquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Maar ik woon dan ook in het mooiste durp van de gemeente Emmen![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Emmen City. Nog beterMaar ik geef toe.. Als ik hier niet woon (of een wijk hier 2 kilometer vanaf) dan is Klazienaveen toch wel mijn nr 2 optie ja
quote:
Kijk om Emmen heen wat er in Drenthe ligt en je ziet dat het nog erger kan en dat Emmen nog meevaltquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Immer terechte klacht
Tevens:
Utereg
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:53 schreef Braddie het volgende:
Vanwege die *aanslag* ging om half 7 de kermis al dicht in hilversum en alle muziek(live) werd stop gezet en een hoop kroegen gingen dicht, je mocht niet eens meer een bakje patat halen..
Ze zeiden dat je in heel hilversum geen actievieteiten meer had...
WELKE MONGOOL GAAT ER DAN OOK OP QUEENSDAY MET EEN SUZUKI SWIFT OP EEN BUS PROBEREN IN TE RIJDEN.
Je hebt er alles. Jammer dat er geen coffeeshop zitquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt er alles. Jammer dat er geen coffeeshop zitAnders was het perfect daar haha
quote:
Zoveel supermarkten en andere winkelsquote:
Egoist dat hij is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]Hij is boos omdat hij geen bakje patat meer kon kopen. De hypocriet
Idd, dat is wel fijnquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoveel supermarkten en andere winkelsDat maakt het daar wel fijn en huren is vet cheap
Niet eens 'wat vreselijk wat er gebeurd is' nee 'ik kon niet eens meer een bakje patat halen'. Zulke mensen verdienen een klap in hun gezichtquote:
Emmen centrum is ook alleen maar leuk in de zomerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Idd, dat is wel fijn
Maar verder
Valt niks te beleven
Die jongen spoort sowieso niet. Ik herinner me nog wel een fight tussen hem en AdoraBelle omdat hij transgenders ging bashenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet eens 'wat vreselijk wat er gebeurd is' nee 'ik kon niet eens meer een bakje patat halen'. Zulke mensen verdienen een klap in hun gezichtEn nee niet omdat het Braddie is, elk persoon die zich daar drukker om kan maken is gewoon een mongool. *punt*
Oh en Powned heeft dit dorp destijds ook in een slecht daglicht gezetquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Emmen centrum is ook alleen maar leuk in de zomer
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die jongen spoort sowieso niet. Ik herinner me nog wel een fight tussen hem en AdoraBelle omdat hij transgenders ging bashen
Den Helder danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Emmen centrum is ook alleen maar leuk in de zomer
Uhm klinkt als niks verkeerds?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Den Helder danWel vet veel evenementen van lente tot herfst en veel zon, zee en strand. En coffeeshops zitten hier dan weer wel
En in de duinen kan je lekker hardlopen.
Ga het halen dan, met die luie reet van jequote:
Ik mis een poppodium voor concertenquote:
Net een bord patat op met een hete donder en satékroket.quote:
Ik las donkerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Net een bord patat op met een hete donder en satékroket.
quote:
Haha lekker voor jequote:
FUCKING LEKKER! Rauwe andijvie? Met spekjes en een gehaktbal?quote:
ruilen met jouw patat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
FUCKING LEKKER! Rauwe andijvie? Met spekjes en een gehaktbal?
Met gebakken aardappeltjes erbij lust ik het wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Kipfilet met witte bonen in tomatensaus hier
Behalve als er een Aston Martin Vantage of iets in die trend voor de deur staat, laat je mij maar lekker slapenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:35 schreef Amarantha het volgende:
Je kunt me daar echt voor wakker maken. Net als Italiaans eten vers bereid
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Behalve als er een Aston Martin Vantage of iets in die trend voor de deur staat, laat je mij maar lekker slapen
quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:36 schreef Amarantha het volgende:
David ik kreeg trouwens vandaag als reactie : als ik te lang naar je UI kijk wordt ik misselijk
Currywurstquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:38 schreef d4v1d het volgende:
volgens mij wel spekjes, maar geen gehaktbal. Wel een braadworst ofzo.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
FUCKING LEKKER! Rauwe andijvie? Met spekjes en een gehaktbal?
hoe heb je ze dat idee gegeven?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:01 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Geen idee hoe FOK!kers erop komen dat ik transseksueel ben.
Ik wist dat er iets mis met je was maar kon de vinger er niet op leggen!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:01 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Geen idee hoe FOK!kers erop komen dat ik transseksueel ben.
m-v of v-m?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:11 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik heb wel een relatie gehad met een transje, maar zelf ben ik het niet.
Maar dat functioneert toch nooit als een echte?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:18 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Iets met huid weghalen ofzo, maar hij had toendertijd nog een vagina.
Wat? Dat je een piemel hebt?quote:
Hoe moet ik weten hoe penissen in elkaar zitten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar dat functioneert toch nooit als een echte?
er zit toch helemaal geen spier in dan ofzo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:21 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten hoe penissen in elkaar zitten.
Weet niet, vraag het de penisdokter als je zo nieuwsgierig ben.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
er zit toch helemaal geen spier in dan ofzo.
Of wil je een lul naar binnen werken die niet hard is
Hilversum a live?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Goed plan
Vanavond is er hier in de stad een evenement, ga met een vriend even langs
ik ga wel langs het sekswoordenboek forumquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:23 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Weet niet, vraag het de penisdokter als je zo nieuwsgierig ben.
Ik ben dus uitgenodigd voor een reünie maar geen zin in.quote:
Oh. Of worden ze gedoneerd door degene die de omgekeerde operatie ondergaan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:21 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten hoe penissen in elkaar zitten.
Ook lekkerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben dus uitgenodigd voor een reünie maar geen zin in.
Ga lekker thuis biertje drinken met een vriend.
Ik heb er weinig verstand van dus ik zal er niet teveel woorden aan wijden, maar ik denk zelf datquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh. Of worden ze gedoneerd door degene die de omgekeerde operatie ondergaan?
Het lijkt me niet dat ze een vleesdildo erop naaien? Het moet toch werken als een echte
wel beetje topickillquote:
16+quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet jij toevallig wat minimum leeftijd is?
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet jij toevallig wat minimum leeftijd is?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
15 maar ik vind deep house echt superchille muziek
Dan ben je toch echt te jong. 18.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
15 maar ik vind deep house echt superchille muziek
Het begint lang na jouw bedtijdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:05 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kom niet ik heb morgen wat anders te doen
Jij moet eerst nog naar mij komen johquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
wp wanneer bieren in Ally 036 je weet?
Ja voor 11 juli kan ik in de weekenden niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij moet eerst nog naar mij komen joh
Roald ik vroeg je gisteren wanneer je nou een kat krijgtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja voor 11 juli kan ik in de weekenden niet.
Dus daarna.
spreken we wel wat afquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja voor 11 juli kan ik in de weekenden niet.
Dus daarna.
Bloedserieusquote:
Weet ik nog niet, maar een kat komt er sowieso wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Roald ik vroeg je gisteren wanneer je nou een kat krijgt
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
Bloedserieus
wil je foto van het bloed zien?
l4d2, moet zeker via steam vriendjes worden eerst?quote:
Ik heb toch eerder een potje met je gedaanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
l4d2, moet zeker via steam vriendjes worden eerst?![]()
ik heb l4d2 sinds gister ofzoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb toch eerder een potje met je gedaan
Oh nee, dat was DDquote:
DM je steam naamquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh nee, dat was DD
Maar ja, vriendjes dit dat alles
mag ook.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/id/St0rmtr00p3r/
Hier ook.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja lekkerDaar ook? En met mini-me?
Mooi dat het goed gaat en ik kan me voorstellen dat af en toe zonder kind ook lekker kan zijn hahaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hier ook.
Mini-me is bij oma, dus ik heb rust.
Ik las mini meet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja lekkerDaar ook? En met mini-me?
Precies.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mooi dat het goed gaat en ik kan me voorstellen dat af en toe zonder kind ook lekker kan zijn hahaOok al ga je zo'n ventje wel missen natuurlijk
Aaahquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Precies.
Zondag komt ie weer terug, kunnen we samen NL kijken.
Heul nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is precies de angst dan? Er los van dat het vervelend is dat je dat gevoel hebt over je moeder en haar vriend.
[..]
Ess was bikkelhard kan ik je melden![]()
8 van de 10 keer schoot ik random in het rondquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
8 van de 10 keer schoot ik random in het rond
Ik wil muziek luisteren.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:44 schreef Amoeba het volgende:
Godverdomme nu wil ik nog een episode van GoT kijken.
Lees gewoon de boekenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:44 schreef Amoeba het volgende:
Godverdomme nu wil ik nog een episode van GoT kijken.
Lezenquote:
Pak een album van Pink Floyd. Succes gegarandeerd.quote:
Neen. Geen zin om boeken te gaan lezen, I prefer the series.quote:
Lezenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
LezenDat doe ik al de gehele dag op FOK!.
Dan spring ik inderdaad van mijn balkon. Overrated meuk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:47 schreef Amoeba het volgende:
Pak een album van Pink Floyd. Succes gegarandeerd.
Sterf flikker.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dan spring ik inderdaad van mijn balkon. Overrated meuk.
Nou nou, iets minder mag ook wel.quote:
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Monitor ligt ff te slapen en kon niet posten, bij deze heb ik het ff gedaan.
Ja, meteen aanvallen en allesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien heeft ze je post over het hoofd gezien
Davidquote:
Als ik volgende keer niet meer lijk te reageren, quote dan even, dikke kans dat ik inmiddels ergens anders postquote:
je verliet ons gewoonquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik volgende keer niet meer lijk te reageren, quote dan even, dikke kans dat ik inmiddels ergens anders post![]()
Ik kwam hier eigenlijk omdat ik was geïntrigeerd door een post van Johannes naar mij in BNW SC waardoor ik ging sherlockenquote:
Blijf nou maarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kwam hier eigenlijk omdat ik was geïntrigeerd door een post van Johannes naar mij in BNW SC waardoor ik ging sherlockenEn toen ging ik weer verder FOK!ken
Goed hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |