SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
OP VERZOEK VAN AMARANTHA
Braddiegod
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2014 18:07:19 ]
zie OPquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:07 schreef Amarantha het volgende:
'Mijn toetsenbord schiet soms spontaan op Russisch. Mijn excuus hiervoor.'!!!!
нф ищпфенкquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:07 schreef Amarantha het volgende:
'Mijn toetsenbord schiet soms spontaan op Russisch. Mijn excuus hiervoor.'!!!!
= half life 3 confirmedquote:
Die jongen verdient een standbeeldquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie kunnen echt niet zonder die jongen he.
Hij is wel erg lang weg ja..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie kunnen echt niet zonder die jongen he.
Hij is niet meer onder onsquote:
Ja voor de 234432121ste keer. Dus hij komt wel weer terug. Zodra hij in het echt geen aandacht meer krijgt komt die wel weer terugquote:
om vervolgens weer weg te gaanquote:
Was echt ongelooflijk, en dat terwijl hij van te voren vol bleef houden ABSOLUUT niet inbeeld te willenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die sop die blijft wel hoorElke keer als Erik Dijkstra in beeld is
Zieke gitaarsolo op het einde.quote:
Mooie rel was dat jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ben nog steeds benieuwd welke user toen dat twitteraccount heeft aangemaakt, daar was destijds ook zo'n mini reeksje over
Behalve als Karina ervoor gaat hangenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die sop die blijft wel hoorElke keer als Erik Dijkstra in beeld is
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooie rel was dat ja
En daarna kwam die vriendin van Braddie op FOKomdat hij haar uitschold.
Dat was echt briljante televisie iddquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooie rel was dat ja
Elke topic van hem eindigt in een rel?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooie rel was dat ja
rugvuur minstensquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Elke topic van hem eindigt in een rel?
En nu is hij daar juist blij om met al die complimentjesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was echt ongelooflijk, en dat terwijl hij van te voren vol bleef houden ABSOLUUT niet inbeeld te willen
[..]
Zieke gitaarsolo op het einde.
Nee Karina is ook sopbaarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Behalve als Karina ervoor gaat hangen
Om Mortaxx zijn screentijd. Braddie mist vol, krullend haar. Ik kan niet zonder mijn trademark.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat je niet zoveel aandacht krijgt?Ik snap t wel
Maar jij hebt Daley Blind haarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om Mortaxx zijn screentijd. Braddie mist vol, krullend haar. Ik kan niet zonder mijn trademark.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gyros gyros gyros met Braddie op de tyros
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |