quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een pup gaat misschien nog wel, maar voor het overige vind ik het doodenge honden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:30 schreef Deisyy het volgende:
Over hunkhonden gesproken, mijn nichtje was afgelopen week bij me en had vantevoren gevraagd of ze haar 6 maanden jonge pup mee mocht nemen, van mij wel, dan gaan de katten wel naar boven of naar buiten.
Het is een Stafford en normaal heb ik het niet op grote honden en helemaal niet op honden van dat ras, omdat ik die eng vind, maar het is zo'n schat van een hond, echt een grappigerd.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]Volgens mij vindt hij het nog lekker ook, hij schrikt er in ieder geval niet vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik ook hoor, ik moet normaal niets van die honden hebben, maar ik ken hem al vanaf dat hij 10 weken was en hij is nu, met 6 maanden, al aardig groot, maar wat een leuk beest!quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Een pup gaat misschien nog wel, maar voor het overige vind ik het doodenge honden.
Tot hij een van je katten door midden bijt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik moet normaal niets van die honden hebben, maar ik ken hem al vanaf dat hij 10 weken was en hij is nu, met 6 maanden, al aardig groot, maar wat een leuk beest!
Die zwarte bleef veilig boven, maar die rooie was te nieuwsgierig en kwam eerst gluren en toen snuffelen, dat ging prima.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Tot hij een van je katten door midden bijt.
Precies die van mij, die kon ook zo lachen.quote:
Het gebeurt altijd onverwacht. Ik zou het echt doodeng vinden, maar dat ben ik.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zwarte bleef veilig boven, maar die rooie was te nieuwsgierig en kwam eerst gluren en toen snuffelen, dat ging prima.
Ja, zo'n echte klassieke witte pitbull. Ik moest ook meteen aan jou denken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies die van mij, die kon ook zo lachen.
Vooral toen ze een stuk hash had opgegeten
Ja, ze lachen ook echt hčquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies die van mij, die kon ook zo lachen.
Vooral toen ze een stuk hash had opgegeten
Bull Terrierquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zo'n echte klassieke witte pitbull. Ik moest ook meteen aan jou denken.
Clowntjes zijn hetquote:
Dat zouden Disana en ik ook doenquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Bull Terrier. Als ik er één zie wil ik er gelijk op af. Dat doe ik niet hoor. Ik had het zelfde met mijn hond, mensen kwamen naar me toe en moesten aan haar zitten. Ik heb ook vele tattoos van bulletjes mogen aanschouwen
![]()
Of ze liepen met een boog om me heen. Dat was vaker
Ik maak ook een subtiele boog, maar soms als ik aan het hardlopen ben en ik kom zo'n hond tegen dan kan ik geen kant op en vind ik het toch iets te ver gaan om ineens rechtsomkeer te maken, fijn voel ik me dan niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik maak serieus rechtsomkeert of sla acuut af als ik zo'n beest aan zie komen.
Dat kan ik me wel voorstellen. Bovendien heb ik ooit gehoord dat honden voelen dat je bang bent en daarom eerder aanvallen. Dus dan moet je nog doen alsof je neus bloedt ook.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik maak ook een subtiele boog, maar soms als ik aan het hardlopen ben en ik kom zo'n hond tegen dan kan ik geen kant op en vind ik het toch iets te ver gaan om ineens rechtsomkeer te maken, fijn voel ik me dan niet.
Dat laatste is bij de ene hond gemakkelijker dan bij de anderequote:Op donderdag 26 juni 2014 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen. Bovendien heb ik ooit gehoord dat honden voelen dat je bang bent en daarom eerder aanvallen. Dus dan moet je nog doen alsof je neus bloedt ook.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik maak ook een subtiele boog, maar soms als ik aan het hardlopen ben en ik kom zo'n hond tegen dan kan ik geen kant op en vind ik het toch iets te ver gaan om ineens rechtsomkeer te maken, fijn voel ik me dan niet.
De andere kant op kijken terwijl je hart bonkt in je keel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat laatste is bij de ene hond gemakkelijker dan bij de andere
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gebeurt altijd onverwacht. Ik zou het echt doodeng vinden, maar dat ben ik.
Opvoeding is zo belangrijk, die twee die ik regelmatig over de vloer heb laat ik niet uit in het park.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gebeurt altijd onverwacht. Ik zou het echt doodeng vinden, maar dat ben ik.
Alle honden kunnen inderdaad goed aso zijn als ze niet worden opgevoed.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Opvoeding is zo belangrijk, die twee die ik regelmatig over de vloer heb laat ik niet uit in het park.
Ze zijn rete vals tegen andere honden. Dat is jammer.
Maar altijd op je hoede zijn is er wel bij, kinderen vonden mijn hond tof want ze leek op dat film varkentje Babe.Ook wel eens een moeder gehad die het toeliet om haar aan te halen wat geen probleem was maar toch hield ik haar goed vast.
Ik kon haar op haar kop zetten bij wijze van spreken, mijn ouders hadden collies. Die waren minder te vertrouwen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Alle honden kunnen inderdaad goed aso zijn als ze niet worden opgevoed.
Ik vind het wel jammer dat ik bang ben voor bulls en pitbulls. Nou ja, die laatste bekijken het maar. Maar bull terriers zien er zo leuk uit.
Lijkt me best handig, een hond die je op de kop kunt zetten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kon haar op haar kop zetten bij wijze van spreken, mijn ouders hadden collies. Die waren minder te vertrouwen.
Die schedel is daar perfect voor ontworpen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Lijkt me best handig, een hond die je op de kop kunt zetten.
Yes oranje petjequote:Op donderdag 26 juni 2014 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben jij diegenen die er nou nét weer niet opstaat en die HA roept?
Gaarne een foto van Sjefke.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:45 schreef Bos81 het volgende:
Honden
Ik heb het hondje van mijn vader, Sjefke, deze week op bezoek![]()
![]()
Ohh mijn dagelijks vermaak, User foto'squote:
Oh de etalage.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De afdeling tussen FHF en UVT
FOK!Userfoto's
Wat is UVTquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De afdeling tussen FHF en UVT
FOK!Userfoto's
US / Jij en je (huis)dier #9quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh de etalage.
Sjefke is een hond, sukkel.
US / Jij en je (huis)dier #9quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh de etalage.
Sjefke is een hond, sukkel.
Zekerquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was al aan het zoeken.
Wat een leuk beestje.
Die kijkt serieus.quote:
quote:
Nou ja, beter dat dan zo'n beest dat constant achter andere beesten aan gaat.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel een beetje bang uitgevallen, ondanks dat hij al ruim 6 is..
Op deze foto wel. Vaak kijkt ie erg bang op foto'squote:
Meestal denken die kleintjes dat ze twee meter hoog zijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op deze foto wel. Vaak kijkt ie erg bang op foto's
Deze foto kwam ik ook nog tegen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op deze foto wel. Vaak kijkt ie erg bang op foto's
Mooi is anders. Maar wel leuk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:09 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bruine op haar kop is mijn haar. Ze had wel een bruin oog en een bruin oor.
Oh ja die had ik ook gezien.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze foto kwam ik ook nog tegen.
US / Jij en je (huis)dier #9
Leuk.
Nou ik soms uit leedvermaakquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk best een aardig subforum. Ik vergeet altijd daar te kijken.
Ik straal daaropquote:
Soms denkt die dat ook, zeker toen we hem net hadden. Probeerde hij een Berner Sennen te bespringen, die 3 keer zo groot wasquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Meestal denken die kleintjes dat ze twee meter hoog zijn
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:09 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bruine op haar kop is mijn haar. Ze had wel een bruin oog en een bruin oor.
Mooi , ik ben niet meer buiten geweest.. Zou het geregend hebben? Aan het voetbal ook niets gemist ..quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:35 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond heerlijk op de tribune gezeten in Haarlem bij de honkbalwedstrijd tegen Amsterdam. 10-0 Overwinning voor 'ons' en zeker geen hondenweer...
Ik vond jou (en je Griek) er ook wel een beetje uiztien zoals ik verwacht had.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:19 schreef FANN het volgende:
Grappig om nu te zien wie Bos is, zo had ik hem ook wel een beetje voorgesteld
eigenlijk, meestal kloppen mijn fantasieën niet
Ja, klopt als een busquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vond jou (en je Griek) er ook wel een beetje uiztien zoals ik verwacht had.
Foto's van je cavia post je maar in KPD.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, klopt als een bus![]()
Ik heb nog wel een foto van mij met mijn Cavia zag ik net
Scheer je weg!!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:21 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Foto's van je cavia post je maar in KPD.
Loop je weer te snerenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:12 schreef Kingstown het volgende:
Nog een WK-gifje voor de dames.:Krijgt die gast ook nog geel ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh die leeft ook nog steeds... Ik weet niet waar ik ben .... Maar niet in Zoetermeer... Ik heb 1 LP van dr en daar houd ik het bij ...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:14 schreef MadMaster het volgende:
26 September as. in De Boerderij, Zoetermeer.
Ik weet waar ik dan ben...
Een LP is nog knap.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die leeft ook nog steeds... Ik weet niet waar ik ben .... Maar niet in Zoetermeer... Ik heb 1 LP van dr en daar houd ik het bij ...
Op de tribune bij het honkbal?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:14 schreef MadMaster het volgende:
26 September as. in De Boerderij, Zoetermeer.
Ik weet waar ik dan ben...
Ik flikker die zooi maar eens op mp.quote:
Smakelijk...quote:
Ik had ooit een speler weer gekocht een aantal jaar geleden. Ik doe er niks mee. En ja een hoop staat digitaal.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Smakelijk...![]()
Ik heb al mn analoge muziek wel gedeeltelijk of helemaal digitaal gedownload... en op mn server staan
Zo'n converter ding .. voor ons 40+ generatie die log LP's kennen en hebben ... Alles staat al digitaal op het net dus niet moeite heb ik me bespaart, alhoewel ik wel ooit wat heb lopen kloten met allerlei soorten kabels en converter programma's .. Maar duur me te lang dus maar een paar platen gedaan ..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had ooit een speler weer gekocht een aantal jaar geleden. Ik doe er niks mee. En ja een hoop staat digitaal.
Nee een pick_up modern style. Ik draaide daar een week mijn LP's op. Toen was ik het zat.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo'n converter ding .. voor ons 40+ generatie die log LP's kennen en hebben ... Alles staat al digitaal op het net dus niet moeite heb ik me bespaart, alhoewel ik wel ooit wat heb lopen kloten met allerlei soorten kabels en converter programma's .. Maar duur me te lang dus maar een paar platen gedaan ..
stress; veel te veel werkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een pick_up modern style. Ik draaide daar een week mijn LP's op. Toen was ik het zat.
Tot afgelopen najaar had ik nog een Thorens old-style, maar ik had geen apparatuur meer waar ik het op aan kon sluiten. PP is er nu vast heel blij meequote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een pick_up modern style. Ik draaide daar een week mijn LP's op. Toen was ik het zat.
Ja omkeren na een kwartierquote:
al die stekkertjes en snoertjesquote:
Nee dat zat wel goed.quote:
Lui kreng.quote:
Nee daar heb ik mijn vrouw voor. Oh wacht.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lui kreng.
Nog even en je gaat me ook nog vertellen dat je een afstandsbediening voor je TV hebt, omdat het zoveel moeite kost om naar de TV te lopen....
Mijn vrouw haalde vroeger bier voor me. Toen stopte ik met alcohol drinken en was ze overbodig geworden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee daar heb ik mijn vrouw voor. Oh wacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |