Hij mag niet meetrainen bij clubs bij de FIFA aangesloten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Volgens mij mag hij gewoon meetrainen. Dacht dat ze het meer hadden over evenementen. Anders zou hij ook geen balletje mogen trappen op het strand bijvoorbeeld.
Maar Pepe mag 10 keer rood pakken voor achterlijke overtredingen zonder dat hij dergelijke straffen krijgt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Precies. Pepe schijnt buiten het veld ook een toffe kerel te zijn, maakt zijn acties binnen het veld niet minder erg
Overtredingen van een andere aard. Vind het echt raar dat mensen dit niet snappen maargoed.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar Pepe mag 10 keer rood pakken voor achterlijke overtredingen zonder dat hij dergelijke straffen krijgt.
Wat Pepe doet heeft net zo goed niks op het voetbalveld te zoeken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Overtredingen van een andere aard. Vind het echt raar dat mensen dit niet snappen maargoed.
Heb liever tandafdrukken in mijn schouder dan een blessure na een doodschop.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Overtredingen van een andere aard. Vind het echt raar dat mensen dit niet snappen maargoed.
Inderdaad, dat wat Pepe doet is tien keer erger.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die boete zal voor hem geen probleem zijn, 85K is wss niet eens een weeksalaris voor hem.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af of Suarez dat bedrag uit eigen zak betaalt, wellicht betaalt de Uruguayaanse bond mee en misschien zelfs wel de regering. Lekker van de belastingcenten van het toch al arme volk, zo gaat dat daar.
Maar los van die boete moet gezegd worden dat het wel een loodzware straf is voor Suarez, misschien wel té zwaar eigenlijk
Klopt. Er is een verschil tussen te laat inkomen, of doelbewust hard op de man spelen met het doel iemand pijn te doen of te blesseren. Hier vallen ellebogen ook onder.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:03 schreef Platina het volgende:
Het is inderdaad hypocriet dat bijten zwaar veroordeeld wordt terwijl dat bij kopstoten en elleboogstoten niet zo is. Maar volgens sommige mensen zijn dat natuurlijke bewegingen in duels
Klopt, maar aan dat soort overtredingen is men gewend. Bijten is zo a-typisch dat mensen er helemaal hysterisch van worden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:52 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Heb liever tandafdrukken in mijn schouder dan een blessure na een doodschop.
Sakho maakte zich breed als in een vorm van zelfbeschermingquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:59 schreef Mike009000 het volgende:
Als Fransman kun je blijkbaar niet op basis van televisiebeelden geschorst worden. Sakho gaat immers vrijuit na een schandalige elleboog, die in mijn ogen op zijn minst gelijk gesteld kan worden met iemand in diens schouder bijten.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:07 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Sakho maakte zich breed als in een vorm van zelfbescherming
Ik hoop dat het sarcasme hiervan afdruipt..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:07 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Sakho maakte zich breed als in een vorm van zelfbescherming
Diego heeft echt gelijk hierin. Verder ben ik het niet vaak met hem eens.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:17 schreef aloa het volgende:
Maradona verdedigt Suárez
Diego Armando Maradona vindt dat de wereldvoetbalbond FIFA Luis Suárez veel te hard heeft gestraft voor het bijtincident in het duel tussen Uruguay en Italië. Suárez werd donderdag voor negen wedstrijden geschorst en mag zich vier maanden niet in een stadion vertonen.
"Waarom?", vroeg de Argentijnse voetballegende zich bij een Venezolaanse televisiezender af. "Wie heeft hij gedood? Dit is een oneerlijke straf, dit is pure maffia."
Guantanamo
Maradona heeft geen goed woord over voor de FIFA. "Wie denken jullie wel dat jullie zijn? Waarom sturen jullie hem niet gelijk naar Guantanamo", doelde Maradona op omstreden Amerikaanse gevangenis op Cuba.
Maradona werd zelf ook eens geschorst tijdens een WK. In 1994, bij het WK in Amerika, moest hij het toernooi vroegtijdig verlaten na een positieve dopingtest.
http://nos.nl/wk2014/arti(...)erdedigt-suarez.html
Maradona, Oké het was een goeie voetballer, maar dat is dan ook alles.
Het was de tand van God!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:17 schreef aloa het volgende:
Maradona verdedigt Suárez
Diego Armando Maradona vindt dat de wereldvoetbalbond FIFA Luis Suárez veel te hard heeft gestraft voor het bijtincident in het duel tussen Uruguay en Italië. Suárez werd donderdag voor negen wedstrijden geschorst en mag zich vier maanden niet in een stadion vertonen.
"Waarom?", vroeg de Argentijnse voetballegende zich bij een Venezolaanse televisiezender af. "Wie heeft hij gedood? Dit is een oneerlijke straf, dit is pure maffia."
Guantanamo
Maradona heeft geen goed woord over voor de FIFA. "Wie denken jullie wel dat jullie zijn? Waarom sturen jullie hem niet gelijk naar Guantanamo", doelde Maradona op omstreden Amerikaanse gevangenis op Cuba.
Maradona werd zelf ook eens geschorst tijdens een WK. In 1994, bij het WK in Amerika, moest hij het toernooi vroegtijdig verlaten na een positieve dopingtest.
http://nos.nl/wk2014/arti(...)erdedigt-suarez.html
Maradona, Oké het was een goeie voetballer, maar dat is dan ook alles.
Denk je?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:20 schreef Mike009000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het sarcasme hiervan afdruipt..
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:53 schreef Zipportal het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op donderdag 26-06-2014 om 15:59:45Negen duels en vier maanden... Shit!! Wat zonde van #LuisSuarez... Wat zonde van het WK. Deze straf is wel een beetje overkill, vind ik. reageer retweet
![]()
Die reacties op zijn tweet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |