Nee, dat geloof ik niet, je eigen kind vergeten? Kijk dat koppie van dat jochie...quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:57 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Gaat hier in NL deze zomer ook nog wel gebeuren.
Dan krijgen we iig een zomer met mooi weer (of iig één dag, dat is ook wat waard)quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:57 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Gaat hier in NL deze zomer ook nog wel gebeuren.
Het gebeurt elk jaar ook weleens in Nederland en/of België.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet, je eigen kind vergeten? Kijk dat koppie van dat jochie...
'Muricaquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
ontbijt bij een Chick-fil-A vestiging
De combinatie lost het probleem blijkbaar wel weer vanzelf op.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:50 schreef theunderdog het volgende:
Mensen willen auto rijden - eerst theorie en praktijk halen.
Mensen willen kinderen - Ga uw gang !
Want Amerikanen doen dat allemaal, altijd expres?quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet, je eigen kind vergeten? Kijk dat koppie van dat jochie...
True.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De combinatie lost het probleem blijkbaar wel weer vanzelf op.
Nou ja, ik zou me waarschijnlijk ook 'erg apart' en 'verdacht' gedragen als ik er juist achtergekomen ben dat ik m'n kind heb laten doodgaan...quote:Twee andere getuigen vertellen dat de man zich 'verdacht' en 'erg apart' gedroeg
Site gaf verkeerde informatie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:02 schreef Kreator het volgende:
TJa, dat hij op internet heeft gezocht naar verstikking in de auto is wel erg verdacht.
Mooi he? Dat je alles van iedereen nou kan achterhalenquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:02 schreef Kreator het volgende:
TJa, dat hij op internet heeft gezocht naar verstikking in de auto is wel erg verdacht.
Je hebt een cabrio?quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:09 schreef DrDarwin het volgende:
Kan in mijn auto niet gebeuren, die blijft lekker fris van binnen, ook in de volle zon.
Ik denk dat ik hoe dan ook veroordeeld word, voor wat dan ook, als ze mijn geschiedenis gaan lezen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi he? Dat je alles van iedereen nou kan achterhalen.
de AIVD heeft gelukkig voor jou geen inzicht in je notesquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hoe dan ook veroordeeld word, voor wat dan ook, als ze mijn geschiedenis gaan lezen.
Ik ook niet gelukkig.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
de AIVD heeft gelukkig voor jou geen inzicht in je notes.
quote:
Totdat je een boodschappentas op de achterbank hebt vastgezet, een andere boodschap gaat doen, en bij terugkomst ontdekt dat je accu of tank leeg is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:32 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Het moet in moderne auto's toch mogelijk zijn om dit te verhinderen? Er kan worden gedetecteerd of er een passagier in de auto zit, zoals bij een losse veiligheidsgordel. Wanneer het tevens boven een bepaalde temperatuur is, moet de auto automatisch kunnen starten en de airco activeren. Lijkt me niet meer dan een paar softwarematige koppelingen.
ja, laten we echt alles maar dan ook alles uit de handen van de mensen zelf halen, totaal geen verantwoordelijkheid meer, nergens over hoeven nadenken etc. En dat omdat er 1 kind dood is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:32 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Het moet in moderne auto's toch mogelijk zijn om dit te verhinderen? Er kan worden gedetecteerd of er een passagier in de auto zit, zoals bij een losse veiligheidsgordel. Wanneer het tevens boven een bepaalde temperatuur is, moet de auto automatisch kunnen starten en de airco activeren. Lijkt me niet meer dan een paar softwarematige koppelingen.
Want zelf nadenken is teveel gevraagd? Het lijkt verdomme Wall-E wel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:32 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ja ok, maar nu weer naar aanleiding van dit incidentquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
38 per jaar, alleen inde VS. Verder ben ik het met je eens.
Welke basisles van het leven moet Sterre dan leren van scherpe tafelhoeken? Dat tafelhoeken scherp zijn en dat het pijn doet als je daartegen aanvalt? Als Sterre dat zelf niet kan bedenken, dan moet Sterre maar gewoon met het busje naar school.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar nu weer naar aanleiding van dit incident.
We worden langzaam echt geautomatiseerde schapen zonder enige behoefte tot zelf nadenken als dit soort maatregelen weer ingevoerd moeten worden.
De overheden moeten eens begrijpen dat mensen nou eenmaal doodgaan, soms door ongelukken. preventie is opzich prima, maar niet tot alle prijs. Het begint al bij ouders die de tafelhoeken afronden zodat Sterre zich geen pijn doet als het er tegenaan loopt.
Dat Sterre dan nooit de basislessen van het leven leert komt niet in de ouder anno nu op.
Ja, dat precies ja! Dat de wereld om je heen gevaarlijk kan zijn en dat dingen pijn kunnen doen, dat zijn de eerste dingen die elk levend wezen hoort te leren om het overlevingsinstinct aan te wakkeren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Welke basisles van het leven moet Sterre dan leren van scherpe tafelhoeken? Dat tafelhoeken scherp zijn en dat het pijn doet als je daartegen aanvalt? Als Sterre dat zelf niet kan bedenken, dan moet Sterre maar gewoon met het busje naar school.
Aha, op die manier. Ik zou dat echter geen levensles willen noemen, eerder het bouwen van wat karakter. Ook een stompe punt doet pijn als je ertegenaan valt, en ook een 6 kan zeer doen als dat het laagste cijfer is. Dat de grote boze buitenwereld pijn kan doen, zal iedereen dan ook snel leren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat precies ja! Dat de wereld om je heen gevaarlijk kan zijn en dat dingen pijn kunnen doen, dat zijn de eerste dingen die elk levend wezen hoort te leren om het overlevingsinstinct aan te wakkeren.
Nu zijn het overbeschermde engeltjes die al beschermd moeten worden tegen een onvoldoende op de kleuterschool.
Ditquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hoe dan ook veroordeeld word, voor wat dan ook, als ze mijn geschiedenis gaan lezen.
vermoorden!!quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:29 schreef fluffy2 het volgende:
Lekkere vader...
kom op zeg je kind vergeten.
Klootzak!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:11 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
vermoorden!!
Kind dood in auto, vader verdacht van moord
ATLANTA -
Een Amerikaan die zijn 22 maanden oude zoon in een hete auto 'vergeten' was waardoor het kind stierf, wordt verdacht van moord. De man bleek volgens de Amerikaanse nieuwszender CNN op internet te hebben opgezocht hoe lang het duurt voordat een dier in een hete auto overlijdt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ewust_stikken__.html
quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:32 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
op zich niet verkeerd ,maar zoals jij het stelt kan dat tegen je werkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:52 schreef moussie het volgende:
Nou hoop ik maar dat Amerika niet massaal gaat opzoeken hoe lang zoiets duurt, want stel je voor ze zijn ietsje later een van die 38 .. ..
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik word gewoon misselijk als ik te lang naar jouw UI kijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |