Ik, ik raak er op een of andere manier gedemotiveerd door. Dan kijk je in de spiegel en denk je :'wat ben ik toch een zielige vent, waar doe ik het voor'.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:45 schreef Sapstengel het volgende:
Meer mensen die biceps trainen saai vinden? Net ff gedaan na 3x10 curls had ik zoiets van fuck die shit en ging ik naar huis.
Whaha dat heb ik niet, maar het is gewoon 1 zo'n kleine spiergroep en al die oefeningen zijn saai, beetje je arm buigen. Meer dan 4 setjes curlen per week trek ik gewoon nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:02 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik, ik raak er op een of andere manier gedemotiveerd door. Dan kijk je in de spiegel en denk je :'wat ben ik toch een zielige vent, waar doe ik het voor'.
Congdon curls, hammer curls, static arm curls, corkscrew curls, je kan best een beetje variërenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha dat heb ik niet, maar het is gewoon 1 zo'n kleine spiergroep en al die oefeningen zijn saai, beetje je arm buigen. Meer dan 4 setjes curlen per week trek ik gewoon niet
Triceps heeft nog dips, skullcrushers, close grip bench. Maakt het allemaal beetje leuker.
gewoon breed optrekken in de Smithquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha dat heb ik niet, maar het is gewoon 1 zo'n kleine spiergroep en al die oefeningen zijn saai, beetje je arm buigen. Meer dan 4 setjes curlen per week trek ik gewoon niet
Triceps heeft nog dips, skullcrushers, close grip bench. Maakt het allemaal beetje leuker.
Weer zo'n jeugdknaller!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
goede vooruitgangquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:02 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Queen of womanlets: 1.55
Nouja, valt wel mee.
Ben jij dat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:02 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Queen of womanlets: 1.55
Nouja, valt wel mee.
Damn, studeer je hogere wiskunde ofzo dat je dit kunt uitrekenen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:26 schreef Dimachaerus het volgende:
stel he
je cijfer wordt bepaald aan de hand van 3 cijfers
cijfer 1 telt voor 20% mee
cijfer 2 telt voor 30% mee
cijfer 3 telt voor 50% mee
cijfer 1 heb je een 5,9
cijfer 3 heb je een 6,9
dan hoef je maar een 2,9 te scoren op cijfer 2 toch om gemiddeld op een 5,5 uit te komen??
nee maakt niet uit als je maar gemiddeld 5,5 staatquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Hangt er van af, vroeger ging de normering zo met de schoolexamens ja. Maar het is ook vaak dat als één van de cijfers een onvoldoende is, het geheel niet telt. Je moet dan voor cijfer 1,2 en 3 een voldoende hebben.
Twee keer de helft.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee maakt niet uit als je maar gemiddeld 5,5 staat
volgens mij klopt het nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:30 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Damn, studeer je hogere wiskunde ofzo dat je dit kunt uitrekenen?
He Dima,quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:26 schreef Dimachaerus het volgende:
stel he
je cijfer wordt bepaald aan de hand van 3 cijfers
cijfer 1 telt voor 20% mee
cijfer 2 telt voor 30% mee
cijfer 3 telt voor 50% mee
cijfer 1 heb je een 5,9
cijfer 3 heb je een 6,9
dan hoef je maar een 2,9 te scoren op cijfer 2 toch om gemiddeld op een 5,5 uit te komen??
ja ik was even in de warquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
He Dima,
5,5-5,9*0,2+6,9*0,5
5,9*0,2 = 1,18
6,9*0,5 = 3,45
Totaal = 4,63
Resteerd: 0,87/3 = 2,9
Klopt gewoon vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |