Goeie vechtscenes maar overhyped imho. Zorg wel dat je em origineel kijkt en niet de nagesynchroniseerde versie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand hier The Raid ooit gezien? Moet één van de beste actiefilms zijn die er is. The Raid 2 komt volgende week in de bioscoop en moet ook erg goed zijn (8.6 op IMDB).
[..]
Op een plein is mooier man. Kun je tenminste met goed fatsoen je bier door de lucht gooien bij een doelpunt. Die wedstrijd kijk ik nog wel een keer op mn gemakje thuis. Tijdens de wedstrijd mis ik toch de helft.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zie net dat je de Nederlandse WK-wedstrijden in de Pathé bioscoop in één van hun grootste zalen kunt bekijken. Hoe sickening is dat.
[..]
Alright thanks brosefNulty.
dit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Op een plein is mooier man. Kun je tenminste met goed fatsoen je bier door de lucht gooien bij een doelpunt. Die wedstrijd kijk ik nog wel een keer op mn gemakje thuis. Tijdens de wedstrijd mis ik toch de helft.
quote:
Gewoon omdat het kan. Nog 7 weken op te nemen tot het einde van het jaar. Waarvan 3 weken in augustus, weekje in oktober, paar vrijdagen tussendoor. Dus er blijven nog wat dagen over die op moeten.quote:
Bounty hmmmmmquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:24 schreef RaymondK het volgende:
aan het afkicken van de volle melk nu![]()
![]()
ik dacht, ik doe ff een litertje kokosmelk als aanvulling voor de kals.
Mijn god.![]()
tussen de middag gedronken en om 18:00 's avnds tijden het benchen nog de kokosmelk opgeheaved bijna![]()
kokosnoot boertjes![]()
geen suc6 was dat...
Nee man ik ga naar de gym squatten in 't curlrackquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:19 schreef VMSDKR het volgende:
Henk gaat zuipen tijdens NL - Mexico. [ afbeelding ]
hEUj HUEJ HHEUJ HEUJ HEUJquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:20 schreef Ethanolic het volgende:
He! Gaan we een lekker biertje zuipen!!!?
of watquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:20 schreef Ethanolic het volgende:
He! Gaan we een lekker biertje zuipen!!!?
Ja, alleen squatten hurts like a bitch omdat m'n linkerbil stijf als de tering isquote:
verwar de tijgerbalsem niet met de vaselinequote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, alleen squatten hurts like a bitch omdat m'n linkerbil stijf als de tering is, vandaag maar eerst ff die bil warm maken dan voordat ik ga squatten.
85kg brah
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:55 schreef fathank het volgende:
[..]
verwar de tijgerbalsem niet met de vaseline
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |