SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ben ik dan niet belangrijkquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit idd, ik kon maar 1 van de data maar zowel G.R.S. als Sapstengel konden niet dus ik heb hem niet ingevuld
Staat er pas 3 topics inquote:
ik heb 't er dan ook in gezetquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:37 schreef Champy het volgende:
[..]
Staat er pas 3 topics in
Ah, toch iemand die de moeite neemt om de OP te updaten.voor Klokov
Ja, dan kan ik dus niet. Ik sta er nu tussen (Klokov (srs))quote:
Dat is summerabz volk. Die zijn zo weer weg.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:44 schreef Klokov het volgende:
Steeds meer mensen in het kettlebelltopic trouwens. Ooit op een dag zal het topic deel 2 bereiken
70 kg moet ik nog wel ff voor trainenquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:15 schreef no1uknow het volgende:
u w0t
https://www.facebook.com/photo.php?v=677094072328044
quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:56 schreef VMSDKR het volgende:
Er is gewoon iemand random namen met data aan het invullen, gister stonden er 4 namen en nu 10+. Lovelotion is hier niet eens, en de kans dat JB en Etha naar een meet gaan is kleiner dan Dimachearus.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:00 schreef fathank het volgende:
Volgens mij heb je wat verkeerd gedaan, ik kan iedereen er ook weer uitgooien.
*zucht*quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:44 schreef RaymondK het volgende:
dit vind ik gemeen t.o.v. Weissmann....
`BredeBroeder is 17 jaquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:34 schreef Weissman het volgende:
Ik dacht van, ik kies een datumprikker-site uit waarbij je je niet hoeft te registreren enzo om het makkelijker te maken voor mensen, krijg je dit soort dingen
Begin steeds vaker te denken dat de gemiddelde leeftijd idd 14 ofzo is
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:10 schreef Eleiko het volgende:
Verdomme Klokov: van jou had ik die voetbaldiarree niet verwacht in de TT en OP.
Wat had je dan verwacht?quote:
Kettlebell is gymrelevant, voetbal niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Wat had je dan verwacht?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CR7, lekker lichaam heeft die zegquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Kettlebell is gymrelevant, voetbal niet.
Tenzij iemand uberfitte mensen (m/v) in het publiek spot en hier post.
Wat is je facebook?quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:40 schreef Weissman het volgende:
Heb de planner even verwijderd, ik probeer het later nog wel een keer. Mensen die interesse hebben mogen mij sowieso een DM/PM/ berichtje op FB sturen
U vraagt wij draaien...quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:25 schreef Eleiko het volgende:
Tenzij iemand uberfitte mensen (m/v) in het publiek spot en hier post.
damn. op de eerste foto die derde v.h. onderste rijtje. Dikke pecs gek. respect...quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:27 schreef Champy het volgende:
[..]
CR7, lekker lichaam heeft die zeg
[..]
Tx.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Christiano Ronaldoquote:
Voetbalquote:
Nice.quote:
Heeey Corquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice.
Die mannen ook op die eerste foto
bahquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:32 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
'Kiss the screen so it looks like he's kissing me crew'
Kijk eens wat minder in de spiegel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik word gek van al die tieten en tepels
Goeie quotequote:
Wie, wat, waar, welke, zeg mij nu meteen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb nooit zo snel iets met blonde chicks maar die nieuwslezer van RTL is wel lekker zeg.
Zat net het journaal van half 8 te presenteren, geen idee hoe ze heet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:03 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Wie, wat, waar, welke, zeg mij nu meteen?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Er is gewoon iemand random namen met data aan het invullen, gister stonden er 4 namen en nu 10+. Lovelotion is hier niet eens, en de kans dat JB en Etha naar een meet gaan is kleiner dan Dimachearus.
Daar zit je wel wat mee, niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar zit je wel wat mee, niet?
Nergens voor nodig.Dat dus. Dikke memmen zijn overrated.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke memmen zijn leuk. Op mijn leeftijd nog wel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat dus. Dikke memmen zijn overrated.
Welke cupmaat heb je dan?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Dikke memmen zijn leuk. Op mijn leeftijd nog wel.
Ik vind dat seksueel agressieve toontje van je wel lekkr kinky elke keer.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wie is dit
ik zou haar genadeloos straffen met mijn frikandel
Van die 14-16 jarige grietjes waarbij de hele handel nog recht vooruit staat misschien wel ja. Leuk om op te fappen wellicht, of je buks tussen te legen, maar relatiemateriaal is het niet IMHO (maar dat kan ook de leeftijd zijn).quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Dikke memmen zijn leuk. Op mijn leeftijd nog wel.
Nice, maar wel (erg) mager.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wie is dit
ik zou haar genadeloos straffen met mijn frikandel
Dit is dus een van de redenen waarom ik niet met het OV reis.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:27 schreef Sapstengel het volgende:
Hey McWeissFXR zou je geven
https://www.facebook.com/photo.php?v=278925832304452&fref=nf
Dit kom je ook dagelijks tegen in de trein natuurlijkquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:29 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit is dus een van de redenen waarom ik niet met het OV reis.
Zekersquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:11 schreef no1uknow het volgende:
Cor dit kan jij misschien wel waarderen
rare debielen regelmatig. Smerige en/of stinkende en/of roggelende etc. mensen: no thanks, Jeff.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit kom je ook dagelijks tegen in de trein natuurlijk
Bus is sowieso niks, hier gaat er één per half uur en het is 1.50 voor een enkele reis. Zijn we 6 euro kwijt als we met z'n 2en gaan, daarvoor kan ik ook 3 uur parkeren en gaan wanneer ik wil.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:32 schreef Eleiko het volgende:
DM/PM me maar als er een 1e klas in bus/metro/tram ingevoerd wordt.
Ben je die linkse of die rechtse?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Trouwens jongens, wat vinden jullie van mijn progress tot zover?
[ afbeelding ]
De middelste.quote:
Always skip leg day, dudequote:Op donderdag 26 juni 2014 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De middelste.De curls werpen hun vruchten wel af; de squats ook wel, vind je niet?
Thanks CalfBrah.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:22 schreef Klokov het volgende:
Mirrin' calves Yuri, de eerste keer dat ik op iemand anders zijn kuiten dan de mijne heb gefapt
Dat is Drinky The Buff Pakistani.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Trouwens jongens, wat vinden jullie van mijn progress tot zover?
[ afbeelding ]
quote:
Oke, oke jij bent het.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand hier The Raid ooit gezien? Moet één van de beste actiefilms zijn die er is. The Raid 2 komt volgende week in de bioscoop en moet ook erg goed zijn (8.6 op IMDB).
[..]
inhoud niet beschikbaarquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:27 schreef Sapstengel het volgende:
Hey McWeissFXR zou je geven
https://www.facebook.com/photo.php?v=278925832304452&fref=nf
Alright thanks brosefNulty.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Oke, oke jij bent het.![]()
Ik heb The Raid gezien. Politieteam moet zich in flatgebouw omhoog werken om de badguy te pakken. En op elke verdieping zijn gasten die ze pak rammel moeten geven. Veel actie, hoog tempo, beetje eentonig, dun verhaal. Een 6.
is al gefixedquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:21 schreef Klokov het volgende:
wtf, die 2e
Gast, haal even snel weg
Hommo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |