ach ja, zo zijn er ook mensen die denken een buitenbaarmoederlijke zwangerschap iets grappigs isquote:
nee maar vind het maar een rare uitdrukking. Thats allquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]die uitdrukking niet kennen. Het is natuurlijk niet letterlijk. "daar trap je je hond nog van af", "die zou ik nog niet eens met een stok aan willen raken".
quote:Virginia van Eck
2 hours ago
Nou dat was weer we nacht ziekenhuis ik heb galstenen en volgende week wordt ik er aan geopereerd gaat lekker nu slapen ben slap van de morfine.
Slap van de morfine, en Peter Jan Rens in de buurtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Galstenen en een baby...
Ik snap de link niet eerlijk gezegd
Waarschijnlijk is dat de echte baby en zijn ze nu de galstenen in het kinderkamertje aan het verschonen.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:10 schreef Deckard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat de echte baby en zijn ze nu de galstenen in het kinderkamertje aan het verschonen.
Godver!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:10 schreef Deckard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat de echte baby en zijn ze nu de galstenen in het kinderkamertje aan het verschonen.
Ah oke, ik was gewoon benieuwd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:24 schreef Lovechild het volgende:
Als je op haar fb kijkt zijn er wel foto's van de baby hoor. Maar wel vooral van de baby zélf. Niet lekker bij mama oid.
Virgien heeft dus nog geen selfie-stokquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:24 schreef Lovechild het volgende:
Als je op haar fb kijkt zijn er wel foto's van de baby hoor. Maar wel vooral van de baby zélf. Niet lekker bij mama oid.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:10 schreef Deckard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:26 schreef Automatisch het volgende:
Hij wil trouwen,
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_wil_trouwen__.html
Soms is de Telegraaf wel grappig.quote:Het bericht heeft 32 likes gekregen.
Peter Jan Rens wil trouwenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:26 schreef Automatisch het volgende:
Hij wil trouwen,
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_wil_trouwen__.html
Godver! Je brengt het kind op ideeen.quote:
Sue Sylvester ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik moest kiezen tussen coach Sylvester en Virgien, dan wist ik wel wie ik zou doen.
Blijf er dan ook met je takken af, truttwitter:PetrusJanRens twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 20:44:30De berichten zijn verdwenen die ik er vanmiddag op heb gezet appart??! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |