abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141545132
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:58 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Bergwater kun je gewoon drinken. Beter dan wat bij ons uit de kraan komt.
:')
Even a broken clock is right twice a day.
pi_141545151
quote:

[..]

Zeker niet. Dat is zoals gezegd regel nr. 1. Je moet het op zijn minst koken. Maar als je dat al niet weet wat weet jij dan over overleven in moeilijke gebieden? Waar praat je dan over?
pi_141545156
quote:

[..]

Al het bergwater is hetzelfde. _O_
  woensdag 25 juni 2014 @ 20:00:29 #154
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141545170
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:59 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Klinkt niet heel geloofwaardig
Ons kraanwater zit vol met chemicaliën afkomstig van o.a. cytostatica.
  woensdag 25 juni 2014 @ 20:01:25 #155
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141545209
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:00 schreef Globali het volgende:

[..]

Zeker niet. Dat is zoals gezegd regel nr. 1. Je moet het op zijn minst koken. Maar als je dat al niet weet wat weet jij dan over overleven in moeilijke gebieden? Waar praat je dan over?
Vaak in de bergen geweest, altijd uit beekjes gedronken, nooit ziek geweest.
pi_141545218
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:00 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Weet jij hoe gevaarlijk water kan zijn? Hoe snel je er enorm ziek van kan worden? Je ziet het niet.....het is er wel.
  woensdag 25 juni 2014 @ 20:01:57 #157
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_141545228
quote:

[..]

Goed verhaal.
pi_141545237
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:01 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Wow, dan moet het inderdaad wel allemaal veilig zijn.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_141545241
quote:

[..]

In Europa misschien. En dan is het nog enorm dom. Ik kom in Azie en Afrika. Daar wordt je als debiel weggezet als je dat doet.
pi_141545274
quote:

[..]

niet alle chemicaliën zijn slecht voor je. praat toch niet zo'n onzin joh. je weet toch hoe schoon ons drinkwater hier is.
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 25 juni 2014 @ 20:03:09 #161
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_141545284
Hoe hoger op de berg hoe beter de kwaliteit van het water is.
pi_141545293
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:03 schreef Mishu het volgende:
En hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt.
  woensdag 25 juni 2014 @ 20:03:44 #163
179075 hugecooll
pi_141545303
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt.
_O-
pi_141545318
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:03 schreef Mishu het volgende:
Hoe kleiner de kans is dat je last hebt van bijv. een dood dier dat erin ligt.
pi_141545341
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:53 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Tsjonge jonge zeg, er is helemaal niet bij gezegd iets uit tel-gegevens is gebleken: http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)a5-4bda-a54f83815c25

Hij zegt hij kan bevestigen ze nog enkele dagen geleefd hebben, echter niet daarbij vermeldt waarop dit is gebaseerd. Stel die dader heeft zelf zitten rondlopen met die telefoon, en ze baseren het slechts daarop. Stel hij heeft foto's gemaakt van de natuur, zelf iets op de telefoon getypt o.i.d de dagen erna en het is daarop gebaseerd. Zou ook verklaren alle spullen er nog lagen, puur een dwaalspoor neerzetten door nog dagen erna actief te zijn met de tel en camera. Als ze écht foto's van zichzelf hebben gemaakt, een boodschap is ingesproken of iets hebben getypt dán is het zeker ja.

Vind het eigenlijk niet echt media-waardig als journalist om wel te bevestigen dat ze nog enkele dagen geleefd hebben maar vervolgens niet erbij melden waaruit dit dan is opgemaakt.
Exact, dat heb ik ook.

Maar de motieven van John van den Heuvel zijn ook die ik hier bij de speculeerders herken; een vreemde zaak en daarom trekt ie de aandacht.

Alle zeikerds zouden blij moeten zijn dat er mensen bestaan die daar interesse in hebben.

Net als dat ik blij ben dat er mensen interesse hebben in tandheelkunde als ik een tandarts bezoek. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141545390
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, maar ga je als je de weg kwijt bent een berg over of juist naar beneden waar je lichtjes tussen de bomen door kan zien?
De jungle is op een gegeven moment zo dicht, dat je echt geen lichtjes tussen de bomen kan zien.
Kijk hier eens vanaf 1:20 bijvoorbeeld:
http://www.tvn-2.com/Noticias/Paginas/Investigaciones-sobre-holandesas-pueden-tomar-otro-rumbo.aspx

Ja, het blijft vreemd dat ze over de continental divide zijn gegaan en aan de andere kant van de bergkam naar beneden. Maar als je geen herkenningspunten meer hebt, het wordt/is donker en je hebt geen goed richtingsgevoel, dan is het echt niet ondenkbaar.
  woensdag 25 juni 2014 @ 20:06:19 #167
179075 hugecooll
pi_141545399
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:04 schreef El_Matador het volgende:
Net als dat ik blij ben dat er mensen interesse hebben in tandheelkunde als ik een tandarts bezoek. :)
Het is inderdaad wel fijn dat er mensen zijn die op een forum over de omstandigheden omtrent je dood zullen speculeren :+
pi_141545406
quote:

[..]

Exact, dat heb ik ook.

Maar de motieven van John van den Heuvel zijn ook die ik hier bij de speculeerders herken; een vreemde zaak en daarom trekt ie de aandacht.

Alle zeikerds zouden blij moeten zijn dat er mensen bestaan die daar interesse in hebben.

De ergernis ontstaat bij het sbs gedoe. Het gaat niet om die mensen. Het gaat om kijkcijfers. Net als de Telegraaf 2 weken lang dit op hun site op 1 had staan. Dat doet men niet om die familie te helpen.
pi_141545408
quote:

[..]

Exact, dat heb ik ook.

Absoluut Matador. Zonder mensen als jij en Kloothommel zouden we nu nog water uit de Ganges drinken. We beseffen half niet hoe dankbaar we eigenlijk zouden moeten zijn. _O_
  woensdag 25 juni 2014 @ 20:07:56 #170
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141545458
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:02 schreef Globali het volgende:

[..]

In Europa misschien. En dan is het nog enorm dom. Ik kom in Azie en Afrika. Daar wordt je als debiel weggezet als je dat doet.
Ben ook in Azië geweest. Bergwater gedronken. Geen probleem. Wordt op natuurlijke wijze gefilterd.
pi_141545471
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:06 schreef miura het volgende:

[..]

De jungle is op een gegeven moment zo dicht, dat je echt geen lichtjes tussen de bomen kan zien.
Kijk hier eens vanaf 1:20 bijvoorbeeld:
http://www.tvn-2.com/Noticias/Paginas/Investigaciones-sobre-holandesas-pueden-tomar-otro-rumbo.aspx
Ok, ik zal hem bekijken.

Mooie kaart trouwens, ben jij daar zelf ook geweest? En die El Pianista is toch iets van 3 uur? Op de kaart lijkt het veel langer, tot waar loopt ie? Toch nog voor de continental divide?

quote:
Ja, het blijft vreemd dat ze over de continental divide zijn gegaan en aan de andere kant van de bergkam naar beneden. Maar als je geen herkenningspunten meer hebt, het wordt/is donker en je hebt geen goed richtingsgevoel, dan is het echt niet ondenkbaar.
Exact.

En dat je dan dagen (John van den Heuvel) of uren (Mata) blijft doorlopen, terwijl de hellingshoek, de vegetatie, het klimaat, de sterren (?), alles om je heen anders is en die Changuinola in de verste verte niet lijkt op de riviertjes ten zuiden van de Continental Divide.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_141545477
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:07 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ben ook in Azië geweest. Bergwater gedronken. Geen probleem. Wordt op natuurlijke wijze gefilterd.
Je bent niet goed bij je hoofd.
  woensdag 25 juni 2014 @ 20:09:12 #173
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141545503
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:02 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

niet alle chemicaliën zijn slecht voor je. praat toch niet zo'n onzin joh. je weet toch hoe schoon ons drinkwater hier is.
Dat is een bekend misverstand. Maar geeft niet, welterusten.
pi_141545511
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:07 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Als je echt niets weet over overleven en hoe zaken werken kun je beter je mond houden.
pi_141545590
Dit topic valt in herhaling, die hele water-discussie kwam gister al langs..

Als het waar is dat ze nog een aantal dagen heb ik geleefd lijkt me dat afschuwelijke info voor de ouders.. Je wil er niet over nadenken wat ze dan hebben doorgemaakt.
  woensdag 25 juni 2014 @ 20:12:13 #176
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141545662
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:06 schreef Globali het volgende:

[..]

De ergernis ontstaat bij het sbs gedoe. Het gaat niet om die mensen. Het gaat om kijkcijfers. Net als de Telegraaf 2 weken lang dit op hun site op 1 had staan. Dat doet men niet om die familie te helpen.
Sensatie, uiteraard. Dit hele gezwam voegt 0,0 toe want het blijft allemaal speculeren. Misschien dat er ooit een filmpje opduikt waarin ze afgemaakt worden door Feliciano (zo'n filmpje als aandenken, ala CSI), maar ik gok dat je hier tot topic 3825 kan blijven zwammen over al dan niet drinken uit bergbeekjes, de eetlust van poema's en de zweterigheid van G-cup bikini's bij een hoge vochtigheidsgraad :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141545668
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:10 schreef silliegirl het volgende:
Dit topic valt in herhaling, die hele water-discussie kwam gister al langs..

Als het waar is dat ze nog een aantal dagen heb ik geleefd lijkt me dat afschuwelijke info voor de ouders.. Je wil er niet over nadenken wat ze dan hebben doorgemaakt.
Als het dehydratie was is de dood niet zo erg. Het gaat snel. Je wordt eigenlijk gek.
  woensdag 25 juni 2014 @ 20:12:44 #178
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141545691
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:08 schreef Globali het volgende:

[..]

Je bent niet goed bij je hoofd.
Zucht. Mensen bestaan ca. 4 miljoen jaar en hebben al die tijd water gedronken. Bergwater is schoon.

Heb jij enig benul waar jouw kraanwater vandaan komt, hoe dat wordt gezuiverd en op welke stoffen wel/niet wordt getest?

Nee, ga je daar dan eerst even in verdiepen.
pi_141545752
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:12 schreef matthijst het volgende:

[..]

Sensatie, uiteraard. Dit hele gezwam voegt 0,0 toe want het blijft allemaal speculeren. Misschien dat er ooit een filmpje opduikt waarin ze afgemaakt worden door Feliciano (zo'n filmpje als aandenken, ala CSI), maar ik gok dat je hier tot topic 3825 kan blijven zwammen over al dan niet drinken uit bergbeekjes, de eetlust van poema's en de zweterigheid van G-cup bikini's bij een hoge vochtigheidsgraad :)
En uiteindelijk blijkt het waarschijnlijk simpeler te zijn dan dat. Wat ik gisteren aangaf is dat een werkelijke eerlijke uitleg voor familie belangrijk is. Hoe hard ook. Daar kan je iets mee.
  woensdag 25 juni 2014 @ 20:14:45 #180
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141545811
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:04 schreef Globali het volgende:

[..]

Hoe kleiner de kans is dat je last hebt van bijv. een dood dier dat erin ligt.
Dat moet je uiteraard eerst wel even verifiëren, minimaal 100 meter stroomopwaarts, wat ik ook al tig keer heb uitgelegd.
pi_141545836
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:12 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Zucht. Mensen bestaan ca. 4 miljoen jaar en hebben al die tijd water gedronken. Bergwater is schoon.

Heb jij enig benul waar jouw kraanwater vandaan komt, hoe dat wordt gezuiverd en op welke stoffen wel/niet wordt getest?

Nee, ga je daar dan eerst even in verdiepen.
Normale mensen drinken geen puur bergwater. Het wordt gekookt. Ik heb veel gezien in mijn leven. Niet vaak dat mensen dat doen. En waar in Azie zag je dat?
pi_141545865
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:14 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dat moet je uiteraard eerst wel even verifiëren, minimaal 100 meter stroomopwaarts, wat ik ook al tig keer heb uitgelegd.
Het gaat niet over 100 meter. Het kan kan over km. Je weet gewoon niet waar je het over hebt.
pi_141545943
Kom op nou jongens, die water"discussie":
• bergwater, mits niet verontreinigd door dode dieren, kan je gewoon drinken, daar komt het meeste gebottelde water ook vandaan
• nee, die meiden zijn geen ervaren hikers zoals Kloothommel en Globali die wat meer weten van hoe te navigeren en water te vinden in onherbergzame gebieden
• als je dorst hebt (tropische nachten met microklimaten) en je bent bij een rivier is dat een logische bron

Bijvullen in de rivier en uitglijden is helemaal niet raar. Waarom ze dan maar 1 flesje meenemen en niet de andere ook bijvullen is dat wel.

woensdag 25 juni 2014 @ 20:18:39 #184
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141546012
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:15 schreef Globali het volgende:

[..]

Normale mensen drinken geen puur bergwater. Het wordt gekookt. Ik heb veel gezien in mijn leven. Niet vaak dat mensen dat doen. En waar in Azie zag je dat?
Jemen en Oman.
pi_141546102
quote:
18s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:17 schreef El_Matador het volgende:
Bijvullen in de rivier en uitglijden is helemaal niet raar. Waarom ze dan maar 1 flesje meenemen en niet de andere ook bijvullen is dat wel.
• dat andere flesje smaakte naar ghb
• dat andere flesje zijn ze kwijtgeraakt
• dat andere flesje hebben ze laten vallen en konden ze niet meer pakken
• dat andere flesje was lekgeprikt door Reptilians
• dat andere flesje was meegenomen door een panter die dorst had
pi_141546152
quote:

[..]

er zijn mensen die alleen maar uit beekjes drinken - dag in dag uit :)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141546171
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waarom mix je serieuze met trollvragen? Wil je niet weten wat er gebeurd is? Wil je anderen belachelijk maken? Wat zoek je hier?

pi_141546181
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Jemen en Oman.
Dan is men misschien immuun. Of gaat men vaak dood aan rare ziektes? Dat laatste vast en zeker. Van fout water dat goed lijkt kun je binnen een kwartier zeer ziek raken. Dan ben je niet meer mobiel. Dan is het over.
pi_141546200
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:21 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

er zijn mensen die alleen maar uit beekjes drinken - dag in dag uit :)
Bijna al het verkochte water is bergwater. :)

pi_141546226
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bijna al het verkochte water is bergwater. :)
In lala land.
pi_141546248
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:21 schreef Globali het volgende:

[..]

Dan is men misschien immuun. Of gaat men vaak dood aan rare ziektes? Dat laatste vast en zeker. Van fout water dat goed lijkt kun je binnen een kwartier zeer ziek raken. Dan ben je niet meer mobiel. Dan is het over.
Globali, jullie hebben beiden andere ervaringen, dan hebben jullie toch allebei gelijk?

Hierover (weer, gisteren ook al) ruzien snap ik niet?

woensdag 25 juni 2014 @ 20:22:53 #192
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141546263
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Of dat andere flesje bevond zich in de hand van een van de meiden. Alleen die hand is afgebeten, meegesleurd en opgegeten.
pi_141546280
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:15 schreef Globali het volgende:

[..]

Doen ze bijna overal hoor, bergwater nog koken? Dat zie ik bijna nooit.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141546283
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:22 schreef Globali het volgende:

[..]

In lala land.
:?

Ben je dronken?

pi_141546301
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Globali, jullie hebben beiden andere ervaringen, dan hebben jullie toch allebei gelijk?

Hierover (weer, gisteren ook al) ruzien snap ik niet?
Ik heb gelijk. Het meeste water is vervuild op welke manier dan ook. Niet drinken dus.
pi_141546324
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:12 schreef Globali het volgende:

[..]

Als het dehydratie was is de dood niet zo erg. Het gaat snel. Je wordt eigenlijk gek.
Ja, dat weet ik. Daarom kan dat ook de oorzaak niet zijn. Op den duur neemt je biologische overlevingsdrang het over en als je lichaam smeekt om water en er is een rivier, dan drink je uit die rivier. Je denkt dan helemaal niet na over bacteriën of dode beesten erin, je MOET water en er is dan dus water. Dehydratie lijkt me dus geen reële optie.
pi_141546326
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom mix je serieuze met trollvragen? Wil je niet weten wat er gebeurd is? Wil je anderen belachelijk maken? Wat zoek je hier?
Als ik wil weten wat er gebeurd is wacht ik de officiële berichtgeving wel af. Ik ben hier voor dezelfde reden als jij; ter vermaak. Oh ja, en om er nog wat van te kunnen leren.
pi_141546333
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:23 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik heb gelijk. Het meeste water is vervuild op welke manier dan ook. Niet drinken dus.
Sja, met zo'n houding ben je in een speculatietopic denk ik inderdaad verkeerd.

Helaas.

pi_141546354
quote:
5s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Doen ze bijna overal hoor, bergwater nog koken? Dat zie ik bijna nooit.
Waar kom jij dan? En kun jij dat water ook zonder probleem drinken?
pi_141546379
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:22 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Of dat andere flesje bevond zich in de hand van een van de meiden. Alleen die hand is afgebeten, meegesleurd en opgegeten.
Dat zou ook nog kunnen ja. Of ze voerden in het CERN een experiment uit wat verkeerd afliep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')