Hij zit achter Adriaan.quote:
Ik vind hem sinds kort weer leuk. Dankzij Despicable Mequote:Op woensdag 25 juni 2014 16:54 schreef ChatGirl het volgende:
Happy
En ja, ik vind het nog steeds een tof nummer
In dat lelijke Amsterdamquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
BJ heeft weer es een belletje gepleegd. Een bommelding. Wat. Een. Drama.
Omdat Amsterdam hequote:Op woensdag 25 juni 2014 17:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
BJ heeft weer es een belletje gepleegd. Een bommelding. Wat. Een. Drama.
Ik kijk naar de live-stream van AT5quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:56 schreef wolfrolf het volgende:
Jongens argentinie speelt zo tegen niggeria
[ afbeelding ]
Amsterdamquote:
Beetje jongquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Knappe Nederland supporter
[ afbeelding ]
Dat zekerquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zeker
Er moet alleen wat slagroom op
Ook alleen maar omdat zij daar woontquote:
Altijd alquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat zij daar woont
Kijk eens naar de PIquote:
Had ik al gezienquote:
Dan is het goedquote:
quote:
Voornamelijk omdat dat betekent dat Roos er niet is. Maar ja voetbal >>> Michiel nonetheless.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:12 schreef Pino112 het volgende:
Michiel in de avond blijft toch wel heel erg lekker. Vooral dit tijdslot.
Verschrikkelijk iddquote:
We gaan van Pink Floyd naar Gers.quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:41 schreef Againzender het volgende:
het zit weer niet mee zo te zien? (kan de radio niet horen hier ivm schuurmachines)
van Another Brick in the Wall naar Another Dick with no Balls?quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We gaan van Pink Floyd naar Gers.
viva la vida is veeeel erger idd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme en dan de grootste hel die Coldplay ooit heeft uitgebracht... Clocks
Alhoewel, Viva La Vida staat misschien wel op 1 qua kutplaten
Hoi Muisquote:
eigenlijk ben je dan dus 's avonds laat over je vermoeidheid heen? ken ik eigenlijk wel. heb zelf best vaak dat ik na het eten half instort en dan tegen een uur of 23 niet moe benquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kon gisteravond niet slapen. Resultaat vanochtend kon ik mijn bed niet uitkomen.
Dit gebeurt dus altijd als ik een keertje om 6 uur wakker word. Ben ik de hele dag hyper kan ik niet slapen in de avond.
Conclusie: of nooit meer doen, of altijd doen.
Ik was de hele dag niet moe. Nu had ik wel veel gewerkt die dag en zat ik tegen de tijd dat ik naar bed wilde nog steeds met mijn hoofd in Excel. Mss was dat het probleem. Hoe dan ook ik lag rusteloos in bed, dus was er maar weer uitgegaan om een boek te lezen. Hoofdstukken later was ik eindelijk moe en viel ik zo in slaap.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eigenlijk ben je dan dus 's avonds laat over je vermoeidheid heen? ken ik eigenlijk wel. heb zelf best vaak dat ik na het eten half instort en dan tegen een uur of 23 niet moe ben
owja, ik kan idd ook niet rechtstreeks vanaf computer of tv mijn bed in. ik lees standaard nog wel 1 of 2 hoofdstukken voor ik ga slapen. helpt bij mij om mijn hoofd leeg te krijgenquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was de hele dag niet moe. Nu had ik wel veel gewerkt die dag en zat ik tegen de tijd dat ik naar bed wilde nog steeds met mijn hoofd in Excel. Mss was dat het probleem. Hoe dan ook ik lag rusteloos in bed, dus was er maar weer uitgegaan om een boek te lezen. Hoofdstukken later was ik eindelijk moe en viel ik zo in slaap.
Tevens hadden we weer een nieuwe lading slapers op de slaapkamer. Mss dat dit ook een rol speelt.
Niet op de site van 3voor12 of npo cultura?quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enig idee of er komend weekend livestreams van DTRH zijn?
If you had my lofquote:
Lof in an elevator....quote:
Ik denk dat ik ga voor "Serious Talent"quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik werkloos word kan ik altijd nog 'expert' worden bij NOS op 3
Adje komt naar Leeuwarden om te spelen. ga ik misschien wel heen. en dan een dagje later oa Megadeth!quote:
ik ook.....quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk die man van Martijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Zal dat Church nummer wel zijn. Wat ik overigens wel prima zou vinden.quote:
goedemorgen vrouwmenschquote:
quote:
quote:
hoest met je Sanseveria?quote:
Uitgebloeidquote:
mmmm, dan moet ik gaan denken aan een nieuwe sig....quote:
Jepquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmmm, dan moet ik gaan denken aan een nieuwe sig....
Tenminste wel de goede/originele versiequote:
NOS-techredacteurtwitter:NOS twitterde op donderdag 26-06-2014 om 13:02:28Is de computerbril van Google gemakkelijk te hacken? Het valt wel mee, zegt NOS-techredacteur Rachid Finge: http://t.co/O54cCWNU87 reageer retweet
Dacht je nu echt dat ze het origineel zouden gaan draaien?quote:
Nee dan nog steeds LB2 voor mijquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zei Ekdom ook wel, beter luisteren.
Daarom LB1 dus.
Lunchbox 1quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:14 schreef ChatGirl het volgende:
Hij staat er maandag wéér in.
Godverdomme
Bij mij stond er net nog Tove lo en Soulvation in LB2quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lunchbox 1
4x4 - Miley Cyrus
Resurection - PPK
Lunchbox 2
Butterfly - Crazy Town
Black Betty - Ram Jam
moeilijke keuze....PPK, dat is toch zo'n vage trancy plaat? ik wil eigenlijk 4x4 en butterfly en ram jam.en ppk!quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lunchbox 1
4x4 - Miley Cyrus
Resurection - PPK
Lunchbox 2
Butterfly - Crazy Town
Black Betty - Ram Jam
PPK is/was Giel's magnetronplaat.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moeilijke keuze....PPK, dat is toch zo'n vage trancy plaat? ik wil eigenlijk 4x4 en butterfly en ram jam.en ppk!
PPK is fucking vetquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moeilijke keuze....PPK, dat is toch zo'n vage trancy plaat? ik wil eigenlijk 4x4 en butterfly en ram jam.en ppk!
ja, zegt me wel vaag iets...volgens mij is dat in de tijd dat ik niet zoveel radio luisterdequote:
en vaak opgebouwd uit een kutplaat en een leuke plaat. ik wil meestal de halve LB1 en de halve LB2 horen....quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:33 schreef alors het volgende:
Wat zijn die lunchboxen toch altijd fucking suf en veilig.
bah, das klote. misschien ff een frisse neus halen voor een frisse blik?quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
De hele ochtend aan het vechten met data en programma's. Nu nog steeds niet verder dan vanochtend 9 uur. Zucht.
Programma werkt gewoon niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bah, das klote. misschien ff een frisse neus halen voor een frisse blik?
nee, dan helpt een frisse neus niet. dan een schop op de floppydrive!quote:
Een oude plaat en een verplichte playlistplaat ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en vaak opgebouwd uit een kutplaat en een leuke plaat. ik wil meestal de halve LB1 en de halve LB2 horen....
Idd dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
VERDOMME.
Hoe kun je dit NIET vinden?![]()
Hmm mijn vader wordt waarschijnlijk na 39 jaar voor dezelfde baas te hebben gewerkt 100% afgekeurd vanwege een nu nog lichte vorm van Alzheimer terwijl hij zelf nog heel graag wil werken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:31 schreef 3rdRock het volgende:
zo, dat was wellicht de laatste keer Subway onder werktijd. was wel lekker
he bah, dat is ook naar zeg. zeker omdat hij zelf nog graag wil. kan hij zijn werk nog wel uitvoeren, evt met kleine aanpassingen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Hmm mijn vader wordt waarschijnlijk na 39 jaar voor dezelfde baas te hebben gewerkt 100% afgekeurd vanwege een nu nog lichte vorm van Alzheimer terwijl hij zelf nog heel graag wil werken.
Niet haten op JVquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat is Effe Ekdom toch voorspelbaar met zijn dagelijkse Julian Velard.
Hij doet nu aangepast werk maar daar begint hij nu ook fouten te maken, hij zelf hoopt niet helemaal afgekeurd te worden zodat hij nog lichte klusjes kan gaan doen of via de gemeente bijvoorbeeld nog in de groenvoorziening aan het werk te kunnen zodat hij tenminste nog wat te doen heeft.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
he bah, dat is ook naar zeg. zeker omdat hij zelf nog graag wil. kan hij zijn werk nog wel uitvoeren, evt met kleine aanpassingen?
ja, dat kan ik me voorstellen. sommige mensen gaan graag achter de geraniums, maar niet als je ertoe verplicht wordt. weet dat mijn vader er ook moeite mee heeft gehad (afgekeurd vanwege hart, maar ook arm en beenproblemen), zeker omdat mijn moeder kostwinner werd. Inmiddels heeft hij zich ermee verzoend en is hij huisman en heeft hij wat andere bezigheden gevonden. Hij is qua hersenen/geheugen nog wel goed. Ik denk dat juist dat het bij jouw vader zo lastig maakt.....quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij doet nu aangepast werk maar daar begint hij nu ook fouten te maken, hij zelf hoopt niet helemaal afgekeurd te worden zodat hij nog lichte klusjes kan gaan doen of via de gemeente bijvoorbeeld nog in de groenvoorziening aan het werk te kunnen zodat hij tenminste nog wat te doen heeft.
een of ander sletje die half 3fm heeft afgewerkt was laatst met Giel en Paul ging hem met haar pranken ofzo. Toen ging ze vragen of hij zin had om nog een keer wat te doen en wees hij haar af. Nouja schijtlol.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat gebeurde er? Heb zojuist m'n stagebegeleider gedag gezegd, vond dat even belangrijker
Giel had vanmorgen Paul samen met 2 andere exen aan de lijn. Paul pakt hem nu terug door een van Giels exen met hem te laten bellen om wat af te spreken. Maar Giel is uitermate netjes en houdt de boot af..quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat gebeurde er? Heb zojuist m'n stagebegeleider gedag gezegd, vond dat even belangrijker
Keuzes.....quote:Wolfmother - Woman
Silvertide - Ain't coming home
Von Bondies - C'mon c'mon
White Unicornquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Woman is echt het minste nummer van dat album
Ok. Ik ben onderweg.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
Kill me, kill me now
ooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:14 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Dat jij nog steeds denk dat ik Henk ben
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:22 schreef alors het volgende:
Dat account? Als ik naar de PoHi kijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee die jongen net op de radio die kaartjes wonquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat account? Als ik naar de PoHi kijk niet.
Ohquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:25 schreef alors het volgende:
[..]
nee die jongen net op de radio die kaartjes won
als iequote:Op donderdag 26 juni 2014 15:25 schreef alors het volgende:
[..]
nee die jongen net op de radio die kaartjes won
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heet zou het kunnen
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Het zit niet mee vandaag, is het wel?quote:
nee, niet echt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het zit niet mee vandaag, is het wel?
Soms heb je van die dagen die je maar gewoon beter helemaal over kan slaan inderdaadquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee, niet echt.
Ik denk dat ik staak voor vandaag.
Ah je leeft nog.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen die je maar gewoon beter helemaal over kan slaan inderdaad
Je was toch onderweg?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah je leeft nog.
Ik dacht dat iemand je wel vermoord had na je vorige post.
Kensington draaiden ze al een tijdje geleden hoorquote:
Zit je weer op m'n Facebook te kijkenquote:
Different kan ik ook wel waarderenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kensington draaiden ze al een tijdje geleden hoor
Nee, op die van Pino.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zit je weer op m'n Facebook te kijken?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Different kan ik ook wel waarderen
[..]
Nee, op die van Pino.
Uhm nee. Ik heb je liever levend dan dood.quote:
Uh, oké.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm nee. Ik heb je liever levend dan dood.
Dank jequote:Op donderdag 26 juni 2014 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm nee. Ik heb je liever levend dan dood.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:28 schreef Sersjee het volgende:
Ik schijn de MetMichiel bluetooth speaker gewonnen te hebben vanochtend, vanmiddag heb ik baco's staan drinken met Stenders en zojuist is Portugal uitgeschakeld.
Today was a good day.
Het is dan ook niet voor niks Sersjeentwintig juni.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:28 schreef Sersjee het volgende:
Ik schijn de MetMichiel bluetooth speaker gewonnen te hebben vanochtend, vanmiddag heb ik baco's staan drinken met Stenders en zojuist is Portugal uitgeschakeld.
Today was a good day.
Nicequote:Op donderdag 26 juni 2014 20:28 schreef Sersjee het volgende:
Today was a good day.
Hele oude Toto zelfs! Lekker hoor.quote:
Chapeau!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:19 schreef Cee het volgende:
Over Toto gesproken... Ik heb mooi even de groepsfase van de #3fm WK-poule gewonnen. Niet dat dat een wedstrijd is maar toch. Bedankt alvast voor de felicitaties.
Ik zeg, tijd voor bierquote:
daar neem ik mijn petje heel diep voor afquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:19 schreef Cee het volgende:
Over Toto gesproken... Ik heb mooi even de groepsfase van de #3fm WK-poule gewonnen. Niet dat dat een wedstrijd is maar toch. Bedankt alvast voor de felicitaties.
Hey vroege vogel!quote:
Laatste sollicitatietraining vanochtend. Zin in. Vooral in het feit dat het de laatste isquote:
succes!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Laatste sollicitatietraining vanochtend. Zin in. Vooral in het feit dat het de laatste is
Nicequote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Laatste sollicitatietraining vanochtend. Zin in. Vooral in het feit dat het de laatste is
ook lulligquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Wat heb ik kut geslapen en wat werd ik kut wakker.
Da's mooi ruk...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Wat heb ik kut geslapen en wat werd ik kut wakker.
eetzequote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan even wat vrolijk nieuws: vanavond zie ik een goede vriendin die hier voor het weekend is
En morgen zie ik mijn ouders
Ga ik nu lekker ontbijten.
leukleukquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan even wat vrolijk nieuws: vanavond zie ik een goede vriendin die hier voor het weekend is
En morgen zie ik mijn ouders
Ga ik nu lekker ontbijten.
Ik kan even geen betere bedenken, maar de top 3 haalt'ie zekerquote:
Ok, daar hoort ook iets van Maarten van Roozendaal tussenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kan even geen betere bedenken, maar de top 3 haalt'ie zeker
mijn favo NL-nummer: Linette van Axel Lukkien. en daarna Doekoe van Def Rhymz (geintje natuurlijk)quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kan even geen betere bedenken, maar de top 3 haalt'ie zeker
Hier staat tie ook op.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:20 schreef themauster het volgende:
Last Christmas op Q MusicWel tof die Foute 500 haha
Vraag die chick uitquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:45 schreef 3rdRock het volgende:
buh, ik verveel me. zal ik toch maar wat gesprekken gaan luisteren? dat is tenslotte nog even mijn werk....
wel een leuke pauze gehad net
net wel even pauze gehad.....maar nou ehm...ik weet niet of het wel gaat matchen...maar de dag is nog lang en maandag is nog lang en facebook (quote:
KOM OP MANquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
net wel even pauze gehad.....maar nou ehm...ik weet niet of het wel gaat matchen...maar de dag is nog lang en maandag is nog lang en facebook ()
Ik geef het opquote:
nee, sorry. doe wat ik wilquote:
Ik ookquote:
Als je het maar vaak genoeg zegt ga je het zelf nog geloven ookquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:21 schreef 3rdRock het volgende:
lieve schatten, ik ben een hopeloze missie
daarvoor hoef ik het echt niet vaker te zeggen hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je het maar vaak genoeg zegt ga je het zelf nog geloven ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |