Hij zit achter Adriaan.quote:
Ik vind hem sinds kort weer leuk. Dankzij Despicable Mequote:Op woensdag 25 juni 2014 16:54 schreef ChatGirl het volgende:
Happy
En ja, ik vind het nog steeds een tof nummer
In dat lelijke Amsterdamquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
BJ heeft weer es een belletje gepleegd. Een bommelding. Wat. Een. Drama.
Omdat Amsterdam hequote:Op woensdag 25 juni 2014 17:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
BJ heeft weer es een belletje gepleegd. Een bommelding. Wat. Een. Drama.
Ik kijk naar de live-stream van AT5quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:56 schreef wolfrolf het volgende:
Jongens argentinie speelt zo tegen niggeria
[ afbeelding ]
Amsterdamquote:
Beetje jongquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Knappe Nederland supporter
[ afbeelding ]
Dat zekerquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zeker
Er moet alleen wat slagroom op
Ook alleen maar omdat zij daar woontquote:
Altijd alquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat zij daar woont
Kijk eens naar de PIquote:
Had ik al gezienquote:
Dan is het goedquote:
quote:
Voornamelijk omdat dat betekent dat Roos er niet is. Maar ja voetbal >>> Michiel nonetheless.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:12 schreef Pino112 het volgende:
Michiel in de avond blijft toch wel heel erg lekker. Vooral dit tijdslot.
Verschrikkelijk iddquote:
We gaan van Pink Floyd naar Gers.quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:41 schreef Againzender het volgende:
het zit weer niet mee zo te zien? (kan de radio niet horen hier ivm schuurmachines)
van Another Brick in the Wall naar Another Dick with no Balls?quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We gaan van Pink Floyd naar Gers.
viva la vida is veeeel erger idd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme en dan de grootste hel die Coldplay ooit heeft uitgebracht... Clocks
Alhoewel, Viva La Vida staat misschien wel op 1 qua kutplaten
Hoi Muisquote:
eigenlijk ben je dan dus 's avonds laat over je vermoeidheid heen? ken ik eigenlijk wel. heb zelf best vaak dat ik na het eten half instort en dan tegen een uur of 23 niet moe benquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kon gisteravond niet slapen. Resultaat vanochtend kon ik mijn bed niet uitkomen.
Dit gebeurt dus altijd als ik een keertje om 6 uur wakker word. Ben ik de hele dag hyper kan ik niet slapen in de avond.
Conclusie: of nooit meer doen, of altijd doen.
Ik was de hele dag niet moe. Nu had ik wel veel gewerkt die dag en zat ik tegen de tijd dat ik naar bed wilde nog steeds met mijn hoofd in Excel. Mss was dat het probleem. Hoe dan ook ik lag rusteloos in bed, dus was er maar weer uitgegaan om een boek te lezen. Hoofdstukken later was ik eindelijk moe en viel ik zo in slaap.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eigenlijk ben je dan dus 's avonds laat over je vermoeidheid heen? ken ik eigenlijk wel. heb zelf best vaak dat ik na het eten half instort en dan tegen een uur of 23 niet moe ben
owja, ik kan idd ook niet rechtstreeks vanaf computer of tv mijn bed in. ik lees standaard nog wel 1 of 2 hoofdstukken voor ik ga slapen. helpt bij mij om mijn hoofd leeg te krijgenquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was de hele dag niet moe. Nu had ik wel veel gewerkt die dag en zat ik tegen de tijd dat ik naar bed wilde nog steeds met mijn hoofd in Excel. Mss was dat het probleem. Hoe dan ook ik lag rusteloos in bed, dus was er maar weer uitgegaan om een boek te lezen. Hoofdstukken later was ik eindelijk moe en viel ik zo in slaap.
Tevens hadden we weer een nieuwe lading slapers op de slaapkamer. Mss dat dit ook een rol speelt.
Niet op de site van 3voor12 of npo cultura?quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enig idee of er komend weekend livestreams van DTRH zijn?
If you had my lofquote:
Lof in an elevator....quote:
Ik denk dat ik ga voor "Serious Talent"quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik werkloos word kan ik altijd nog 'expert' worden bij NOS op 3
Adje komt naar Leeuwarden om te spelen. ga ik misschien wel heen. en dan een dagje later oa Megadeth!quote:
ik ook.....quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk die man van Martijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |