Te weinig personeel? Descheemaecker zei in z'n boekje toch dat ze in Belgie toch een volledige dienst konden doen met de helft van het personeel?quote:
De andere helft heeft zich acuut ziek gemeld na die uitspraak.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:08 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Te weinig personeel? Descheemaecker zei in z'n boekje toch dat ze in Belgie toch een volledige dienst konden doen met de helft van het personeel?
Cool, dat is toch waar ze met een simulator nieuwe machinisten opleiden (aan de andere kant van het spoor) ?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:21 schreef Ireyon het volgende:
Oh ik mag trouwens vanwege die Tweakers-actie het Testlab in Amersfoort bezoeken.. Beetje balen dat het voor mij midden in de tentamenweek valt
Ja want dan vervuilt ze de Big Brother database EN DAT KAN NATUURLIJK NIETquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:51 schreef Ireyon het volgende:
WGR / boete ns bij gebruik andermans chipkaart
Mijn vriendin heeft een boete gekregen omdat ze reisde met mijn persoonlijke OV-chipkaart, boehoe![]()
Wat is dit voor bullshit zegtwitter:treinreiziger twitterde op donderdag 26-06-2014 om 18:38:05Treinkaartje met korting verdwijnt ter bescherming van vaste klanten http://t.co/VqIvVzge1B reageer retweet
De kans dat ik 'm terugvind is klein: ik had 'm vanochtend nog (heb uitgecheckt in de tram), en op kantoor hebben ze 'm niet gevonden (heb ik al nagevraagd). Helaas.quote:
Nee, meer nog.quote:heb je er al 4![]()
Ook nog.quote:Nog zonder meereis-sixpack
Op weer een andere kaart die ze sneller naar je toe kunnen sturen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:53 schreef James1988 het volgende:
Nog frappanter: ik kan via Mijn NS 'tijdelijk reisrecht' aanvragen waardoor het product alsnog op een andere kaart komt te staan. Voor een periode van 3 weken ofzo.
"Als u al een anonieme of persoonlijke kaart heeft waar nog geen NS-abonnement op staat..."quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op weer een andere kaart die ze sneller naar je toe kunnen sturen?
Een reactie naar aanleiding van e-tickets.quote:
Wat zegt Eva?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:55 schreef James1988 het volgende:
[..]
"Als u al een anonieme of persoonlijke kaart heeft waar nog geen NS-abonnement op staat..."
Nou stel lamzakken bij NS, DAT IS PRECIES WAT IK HEB. Waarom dan in godsnaam eisen dat ik toch een nieuwe kaart ā 11 euro bestel?
Ik heb nog een papieren kaartje uit Berlijn, ook uit 2012. Een CityTourCard AB 48 Stunden voor ¤ 16,90quote:
Om nog even hierop terug te komen: HKX stopt helemaal niet met deze verbinding.quote:
Maar uiteraard zal men bij de NS weer coulant zijn. Echt, waarom het rijdend personeel niet gaat staken tot het management ophoudt om geweld uit te lokken is me een raadsel...quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:42 schreef James1988 het volgende:
Wat is dit voor bullshit zegtwitter:treinreiziger twitterde op donderdag 26-06-2014 om 18:38:05Treinkaartje met korting verdwijnt ter bescherming van vaste klanten http://t.co/VqIvVzge1B reageer retweet
Administratiekosten? Mansveldmarge? Hugestoeslag?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar komt die 11 euro trouwens ineens vandaan? Een nieuwe kaart aan laten maken was toch (een op zich al schandalige) 7,50?
Twee dingen:quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:42 schreef James1988 het volgende:
Administratie kosten voor een anonieme kaart?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Administratiekosten? Mansveldmarge? Hugestoeslag?
Al die onzin is allemaal pure naaierij, net als die balietoeslag.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Administratiekosten? Mansveldmarge? Hugestoeslag?
1 kaartje niet te lezen en 1 kaartje niet te zien of het gecontroleerd is. Voor de rest zie ik op z'n minst 4 knipjes op 6 enkele reizen Schiphol - Rotterdam, dat is 288 km. Een check-interval van 72 km, of een trefkans van 1,4 % per km. Toch al snel 3 keer zo vaak als wat ik op het HRN meemaakquote:
Hoewel het echt achterlijk is dat treinen van Vlissingen naar Antwerpen via Kijfhoek moeten, ben ik blij dat mijn wijk niet voor de volle 360° door spoor wordt ingesloten. Het is nu al een ramp qua verkeersontsluiting met maar liefst 3 hele overwegen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:34 schreef b2py het volgende:
Spoorverbinding Zeeland - Antwerpen (VeZA-boog)
Theoretisch, ja. Praktisch wordt er ze natuurlijk al jaren niets in de weg gelegd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:41 schreef b2py het volgende:
Over de IC Nieuwe Generatie (ICNG) legt consultatiebureau ADSE de vinger op de zere plek.
De grootste externe risicofactor is de door NS niet beheersbare politieke invloed op uitgangspunten & eisen.
Ik vraag het me af. Studentenreisproduct kunnen ze technisch gezien ook niet overzetten zeiden ze me. Toch heb ik het wel voor elkaar gekregen. Ze willen het gewoon niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:42 schreef James1988 het volgende:
En ohja, NS-WTF-momentje: ik ben mijn OV-chipkaart verloren. Ik heb thuis nog twee ongebruikte persoonlijke chipkaarten liggen die beide nog ruim 4 jaar geldig zijn. NS zegt echter "Nee, je kunt niet je VDU laten overzetten naar die kaart, dat is technisch niet mogelijk." Ik moet maar een vervangende kaart bestellen ā ¤ 11.
Technisch niet mogelijk? Ammehoela. Dat is niets meer dan een procesje starten.
En ze kunnen het niet, of ze weten niet dat ze het kunnen.quote:
Tegen stoptreintarief zal wel niet inhouden dat het Schönes Wochenende-ticket er ook geldig is?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Om nog even hierop terug te komen: HKX stopt helemaal niet met deze verbinding.
HKX is alleen niet van plan om verdere nieuwe intercity-verbindingen via open access op te zetten. In plaats daarvan willen ze in open acces verbindingen tegen stoptreintarief gaan aanbieden zodat ze in de DB-reisplanner komen te staan en ook het voor- en natransport met hetzelfde treinkaartje mogelijk is. Met als uiteindelijke doel dus meer reizigers.
http://www.faz.net/aktuel(...)kt-ein-13010569.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |