Ik een boze aangetekende brief met een dood insect erin.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan ga ik de schrijvers een boze mail sturen.
Oh wacht het kan ook zo zijn dat hij dood is, zoiets als in Lost, dat einde was ook zo matig.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik een boze aangetekende brief met een dood insect erin.
Dat hij dood ging aan boord van dat ruimteschip en dat de laatste 2(?) seizoenen niet hebben plaatsgevonden ofzoquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht het kan ook zo zijn dat hij dood is, zoiets als in Lost, dat einde was ook zo matig.
Ik ben van verwachtend naar afwachtend naar teleurgesteld naar cynisch blij gegaan met deze serie. Nu kan het mij niet slecht genoeg zijn en hou ik er van. Gewoon omdat ze het nog niet eens expres doen maar gewoon totale mislukkelingen zijn en er toch glansrijk mee weg komen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:23 schreef FoXje het volgende:
Dat deze bagger nog op TV is ... Ik weet nog dat ik hier zo'n hoge verwachtingen van had toen het nog niet uitgezonden was.
Die tufbeker is de slechtste van allemaal manquote:
Nou en. Fijne man om naar te kijken though. #nohomoquote:Op woensdag 29 juli 2015 12:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Die tufbeker is de slechtste van allemaal man.
En pope en Weaver.quote:
Daarom vind ik het ook een beetje een raadsel. Er zitten best een paar acteurs in die zouden moeten weten wat ze doen maar die in deze serie acteren alsof ze slaapdronken het podium op zijn geschopt zonder ontbijt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En pope en Weaver.
Ik zag trouwens dat Weaver in best grote films gespeeld heeft.
Ik denk dat als ze naar hun loonstrookje kijken, ze het geen fuck boeit.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook een beetje een raadsel. Er zitten best een paar acteurs in die zouden moeten weten wat ze doen maar die in deze serie acteren alsof ze slaapdronken het podium op zijn geschopt zonder ontbijt.
Vooral saai. Het is allemaal al niet hoogstaand. Dan mag het in ieder geval nog wel wat vermakelijke actie bevatten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:53 schreef FL_Freak het volgende:
Man man man wat een slechte aflevering.
Dit had ik ook meteenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:22 schreef AchJa het volgende:
Hoe wisten ze nou weer dat hij Tom heette?
Ja precies, ik had meteen zoiets van ah, nu wordt hij straks wakker in eoa Under the Dome cocoon oid...quote:
En Maggiequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:19 schreef jogy het volgende:
Of het is gewoon een aflevering dat begon als n of andere alien brainfuck om hem over te halen om terug te gaan naar zijn missie. Vorige aflevering was dat vliegbeest nog praktisch onsterfelijk en nu lag het dood in de bosjes door een prutserig jachtgeweer en zijn ze maar verder gegaan met een schattig verhaaltje over [whatever].
Ik dacht in eerste instantie dat het weer die vage aliens waren waar Tom steeds mee in contact staat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:19 schreef jogy het volgende:
Of het is gewoon een aflevering dat begon als n of andere alien brainfuck om hem over te halen om terug te gaan naar zijn missie. Vorige aflevering was dat vliegbeest nog praktisch onsterfelijk en nu lag het dood in de bosjes door een prutserig jachtgeweer en zijn ze maar verder gegaan met een schattig verhaaltje over [whatever].
Volgens mij was dat het ook in het begin hoor, nog meer gekke losse eindjes dan normaal. Ze zijn echt halverwege van gedachte veranderd en hebben er maar gewoon een soort karakter verdiepende filler van gemaakt oid.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat het weer die vage aliens waren waar Tom steeds mee in contact staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |