abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141524208

.

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip
FRFC webshop - voor en door supporters!

Het Legioen

Graziano Pellè *)

The Other Side Of The Heart Is White

Het Renovatieplan

Fasering:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP. :+
pi_141524215
Omdat HMF geen nieuw deel opende :N
pi_141524224
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

koevergod _O_
In plaats van dat hij zich focust op het vergaren van goed betalende sponsoren :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_141524254
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:46 schreef H.FR het volgende:

[..]

In plaats van dat hij zich focust op het vergaren van goed betalende sponsoren :')
Volgens de geruchtenmachine waar HMF zich altijd op baseert zou Koevermans toch een megasponsordeal hebben afgesloten. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_141524275
Waarom staat de nieuwe collectie nog niet online? Zou toch vanaf 09.00 zijn?
pi_141524291
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Volgens de geruchtenmachine waar HMF zich altijd op baseert zou Koevermans toch een megasponsordeal hebben afgesloten. :P
:').

Ik heb vrijwel nooit een gerucht van frfc gepost, ongelofelijke flapdrol. Ik heb werkelijk zoveel meer kennis van wat in de club gebeurt dan jij, dat je beter je mond gewoon kunt houden. Aap.
pi_141524325

pi_141524331
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik heb vrijwel nooit een gerucht van frfc gepost, ongelofelijke flapdrol. Ik heb werkelijk zoveel meer kennis van wat in de club gebeurt dan jij, dat je beter je mond gewoon kunt houden. Aap.
Dat heb je inderdaad laten blijken ja. :')

Maar ja, nogmaals, boeit me verder niet. Hecht verder weinig waarde aan die geruchten (en ja, ik vind Koevermans ook onvoldoende capabel).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_141524333
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:49 schreef Maastoren het volgende:
Er zou toch ook een nieuwe online fanshopsite komen? Of loopt dat allemaal weer uit?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_141524344
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gozert. Relax.
pi_141524354
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:51 schreef Muto het volgende:

[..]

Er zou toch ook een nieuwe online fanshopsite komen? Of loopt dat allemaal weer uit?
Alweer? :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_141524359
quote:
Na alle negatieve reacties moet ik zeggen dat ik het shirt best mooi vind.
Is het uit-shirt ook al bekend?
pi_141524385
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:53 schreef Antaris het volgende:

[..]

Die duurt nog even, maar ik ben ook blij met deze.
Als ze niks geks doen met het uitshirt (dat waarschijnlijk wel blauw is) komt dat ook wel goed.
pi_141524389
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:51 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat heb je inderdaad laten blijken ja. :')

Maar ja, nogmaals, boeit me verder niet. Hecht verder weinig waarde aan die geruchten (en ja, ik vind Koevermans ook onvoldoende capabel).
Je zou genuanceerder worden als je die dingen wist van hem die ik weet.

Slecht in de positie die hij heeft, maar weet wel draagvlak te creëren voor de juiste mensen.
pi_141524390
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:53 schreef Antaris het volgende:

[..]

Nee. Open Dag wordt het uitshirt gepresenteerd.
pi_141524408
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Slecht in de positie die hij heeft, maar weet wel draagvlak te creëren voor de juiste mensen.
Dus hij is goed in politiek. Misschien is de 2e kamer wat voor hem.
Ik reken hem af op resultaten, en die zijn gewoon matig.

En als hij goed gaat presteren dan verdiend hij natuurlijk complimenten.
pi_141524423
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad kunnen ja. :)
pi_141524445
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:55 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dus hij is goed in politiek. Misschien is de 2e kamer wat voor hem.
Ik reken hem af op resultaten, en die zijn gewoon matig.
Punt is dat hij resultaten boekt op andere vlakken die ons op lange termijn financieel goed doen en het gezicht van de club terugbrengen.
pi_141524474
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Punt is dat hij resultaten boekt op andere vlakken die ons op lange termijn financieel goed doen en het gezicht van de club terugbrengen.
Dat is heel fijn, maar zou het dan niet handig zijn om e.e.a. in dat kader te communiceren?
Hij heeft ook al gewoon een aantal blunders op zijn naam.
pi_141524492
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:58 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat is heel fijn, maar zou het dan niet handig zijn om e.e.a. in dat kader te communiceren?
Hij heeft ook al gewoon een aantal blunders op zijn naam.
Kan niet zozeer gecommuniceerd worden. Blijft Feyenoord Korea he.
pi_141524611
quote:
Feyenoord begint vandaag met de eerste training van het nieuwe seizoen, maar de internationals van de Rotterdammers zijn nog actief op het WK in Brazilië. Eind juli speelt de club al in de voorronde van de Champions League, maar Fred Rutten wil de Oranje-klanten gewoon gebruiken. Dat vertelt hij in gesprek met Voetbal International.

'Het gaat om spelers die heel belangrijk zijn. Zij zullen ongetwijfeld een waardevolle ervaring van dit WK meenemen, die wij in de Champions League goed kunnen gebruiken. Daarom is alles erop gericht dat zij op 29 juli optimaal fit weer aan de start verschijnen', vertelt de trainer. 'De spelers willen uiteraard zelf ook graag meedoen.'

Rutten wil rustpauzes inlassen voor de WK-gangers. De spelers krijgen later in het seizoen dan extra vrije dagen. 'Als je de spelers gedurende een wat langere periode regelmatig op gepaste wijze rust geeft, dan past het lichaam zich wel aan en is het gevaar op overbelasting niet zo groot.'
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_141524613
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kan niet zozeer gecommuniceerd worden. Blijft Feyenoord Korea he.
Tja, dan moet ik toch oordelen op wat ik zie, en dat is gewoon matig.
pi_141524650
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:05 schreef Muto het volgende:

[..]

Fredje regelt het wel _O_
pi_141524681
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:06 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Fredje regelt het wel _O_
Fredsjjjjjjjjj _O_
pi_141524726
quote:

[..]

FR _O_
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:13:28 #26
357045 Grifte
Feijenoord
pi_141524800
80 euro, tering.

Al heb ik toch niets met die Adidas-strepen, plus de overdreven sponsorruimte op het shirt.
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:13:30 #27
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_141524801
quote:
Toch jammer van dat grote opel logo.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:24:43 #28
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141525036
Best prima shirts. Jammer van die mouwtjes, maar dat weet je met Adidas.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141525162
Niet normaal meer hoe groot dat Opel logo op dat shirt is en zoveel betalen ze niet eens. Heeft Opel dit shirt ontworpen ipv Adidas?
pi_141525239
Komt er nog een nieuw schema voor in de OP?
pi_141525393
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:34 schreef Scrummie het volgende:
Komt er nog een nieuw schema voor in de OP?
Die had jij gemaakt toch? Misschien ff opnieuw spammen :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_141525484
quote:
Los van de achterlijke Adidas strepen best een net shirt :o
pi_141525680
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:49 schreef Maastoren het volgende:
Ze zijn hem as-we-speak aan het updaten, ik zag net de Puma-dingen verdwijnen, en ondertussen staat er al een 'klik hier' op de site,maar kun je nog nergens klikken, alsof ze die nieuwe site niet eerder konder klaarzetten :')

EDIT: de puma links staan er nog wel, maar doen het niet meer
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_141525959
Op zich is de vorm van het shirt wel goed. Groot middenstuk voor de romp zeg maar. Groot gat onderin, kleiner gat bovenin. Twee mouwen. Maar waarom dan kiezen voor zwarte adidas-strepen en witte details? Ziet er echt niet uit. Sowieso moeten die strepen of stoppen op de schouder, of helemaal tot onderaan doorlopen. Nu zit het zo halverwege een beetje te kutten. Dat ziet er op de rode mouw nog wel oke uit, maar op de witte mouw is het gewoon driewerf kut.

Dikke min voor Adidas. Ook een dikke min voor Opel die hun logo bijna over de gehele voorkant hebben weten te spreiden. Staat godverdomme twee keer Opel op. Een keer groot in tekst en nog een keer in het logo zelf. Doe dan alleen het logo met die tekst erin. Ziet dat er tenminste nog oke uit. Liever nog alleen de tekst Opel maar goed...

Edit: Nu ik nog een keer kijk weet ik 't. Dit shirt is te druk. Er zijn teveel onderdeeltjes. De mouwen zijn niet hetzelfde (bij de rode mouw hebben ze een witte baan extra gedaan zodat de onderkant bij allebei de mouwen rood is), de schouders zijn opgedeeld in teveel stukken met een kleur teveel, sponsor bestaat uit twee delen. Het komt gewoon erg onrustig over.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Moderator woensdag 25 juni 2014 @ 11:12:43 #35
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_141526232
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:43 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

mag ook wel, voor dat geld ;( :D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator woensdag 25 juni 2014 @ 11:13:18 #36
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_141526253
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op zich is de vorm van het shirt wel goed. Groot middenstuk voor de romp zeg maar. Groot gat onderin, kleiner gat bovenin. Twee mouwen. Maar waarom dan kiezen voor zwarte adidas-strepen en witte details? Ziet er echt niet uit. Sowieso moeten die strepen of stoppen op de schouder, of helemaal tot onderaan doorlopen. Nu zit het zo halverwege een beetje te kutten. Dat ziet er op de rode mouw nog wel oke uit, maar op de witte mouw is het gewoon driewerf kut.

Dikke min voor Adidas. Ook een dikke min voor Opel die hun logo bijna over de gehele voorkant hebben weten te spreiden. Staat godverdomme twee keer Opel op. Een keer groot in tekst en nog een keer in het logo zelf. Doe dan alleen het logo met die tekst erin. Ziet dat er tenminste nog oke uit. Liever nog alleen de tekst Opel maar goed...

Edit: Nu ik nog een keer kijk weet ik 't. Dit shirt is te druk. Er zijn teveel onderdeeltjes. De mouwen zijn niet hetzelfde (bij de rode mouw hebben ze een witte baan extra gedaan zodat de onderkant bij allebei de mouwen rood is), de schouders zijn opgedeeld in teveel stukken met een kleur teveel, sponsor bestaat uit twee delen. Het komt gewoon erg onrustig over.
Ja, heb je een groot gat onderin en een kleiner gat bovenaan ja ? :')
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_141526311
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:51 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ze zijn hem as-we-speak aan het updaten, ik zag net de Puma-dingen verdwijnen, en ondertussen staat er al een 'klik hier' op de site,maar kun je nog nergens klikken, alsof ze die nieuwe site niet eerder konder klaarzetten :')

EDIT: de puma links staan er nog wel, maar doen het niet meer
Nietsnutten.Toen de nieuwe fanshop werd geopend moest alles met 1 druk op de knop ook online te verkrijgen zijn. Maargoed, zo maar even richting De Kuip voor mijn broodnodige dosis Feyenoord tijdens dit WK ;)
  Moderator woensdag 25 juni 2014 @ 11:40:22 #38
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_141526987
Denk Opel weg en je hebt een geweldig shirt.
pi_141527314
quote:

[..]

Het is echter de vraag wie je nog terugkrijgt. Als ze zo doorgaan op het WK zijn jullie denk ik elke WK-ganger uit je selectie, op Kongolo misschien na, gewoon kwijt.
pi_141527356
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:40 schreef Slobeend het volgende:
Denk Opel weg en je hebt een geweldig shirt.
Nee.
  woensdag 25 juni 2014 @ 11:54:20 #41
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_141527404
Redelijk shirt maar kan veel beter.

Wel een stuk mooier dan die van vorig jaar met die rare gouden streepjes aan de voorkant.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Moderator woensdag 25 juni 2014 @ 11:56:34 #42
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_141527477
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee.
Ok, die strepen moet je ook wegdenken.
pi_141527534
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:13 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ja, heb je een groot gat onderin en een kleiner gat bovenaan ja ? :')
Ja, zeg maar dat grote gat is dat hij om je buik past. Dat kleine gat bovenin is zeg maar voor rond je nek. Dat klopt wel aan dit shirt. Zit precies op de goede plek. Boven en onderaan.
pi_141528584
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

'Onder' de Adidas strepen is expres ruimte vrijgelaten voor de Eredivisiebadge en eventuele andere badges.
pi_141528968
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:33 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

'Onder' de Adidas strepen is expres ruimte vrijgelaten voor de Eredivisiebadge en eventuele andere badges.
Had ik nog niet aan gedacht, maar dat maakt het wel wat logischer (niet dat het nu ineens wel mooi is)
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:49:54 #46
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_141528985
Die rode schouders en het opel logo verneuken het shirt. Het slaat nergens op om een vlak op de schouders en de rug te plaatsen dat uit één kleur bestaat. Het doet me een beetje denken aan het thuisshirt van een paar jaar geleden, waar Feyenoord een rood vlak aan de onderkant van de rug had.

Het hele design van het shirt werkt niet als je een shirt hebt dat uit meer dan één kleur bestaat. Standaard Adidas troep dus.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_141528994
quote:
Lex Immers is klaar voor een nieuw seizoen bij Feyenoord. Dat vertelde de aanvallende middenvelder (28) dinsdag in De Kuip, waar hij evenals zijn ploeggenoten een aantal fysieke tests onderging en daarna in een van de Business Units van het stadion zijn nieuwe contract tot medio 2017 ondertekende. ‘Ik heb een heel lekkere vakantie gehad en na een zwaar seizoen voldoende mijn rust gepakt. Van mij mag alles nu weer beginnen’, zei Immers, die reikhalzend uitkijkt naar de eerste training in De Kuip.

Dat het na de vakantie al snel weer begon te kriebelen bij Immers, is deels het gevolg van alle wedstrijden die hij momenteel ziet van het WK in Brazilië. ‘Ik volg het WK heel fanatiek, zeker bij de duels van het Nederlands elftal zit ik aan de televisie gekluisterd’, glimlachte hij. ‘Het is geweldig wat Oranje momenteel presteert, boven alle verwachtingen. Ik heb veel bewondering voor de jongens van Feyenoord, ook zij doen het fantastisch. Stefan, Daryl en Bruno zijn basisspelers, terwijl Terence tegen Chili zijn WK-debuut maakte. Hopelijk krijgt Jordy op dit toernooi ook nog speelminuten.’

Omdat de vijf internationals met Oranje in Brazilië verblijven, ontbreken ze als Feyenoord woensdag begint aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Immers: ‘Dat blijft een vreemde situatie. Zij zitten nog midden in het toernooi, terwijl wij deze week de eerste training en oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen afwerken. Stel dat Nederland de finale haalt, dan zit er tussen die wedstrijd en onze voorronde van de Champions League maar tien dagen. Dat is complex, maar ik focus me op de eerste training en de voorbereiding. Ik heb de eerste training met al die supporters in De Kuip nu twee keer meegemaakt, maar het went nooit. Het blijft fantastisch om in deze tempel aan een nieuw seizoen te beginnen.’

Na de eerste training wacht Feyenoord zaterdag al de eerste oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen, terwijl ook het trainingskamp in Ermelo snel nadert. ‘De komende periode moeten we als groep aangrijpen om fit te worden en in vorm te raken, zodat het vertrouwen toeneemt in aanloop naar de wedstrijden in de voorronde van de Champions League. Dat is het echte werk, waar alles op gericht is. In de afgelopen twee jaar zijn de voorrondes in Europa niet succesvol geweest voor ons, als het aan mij ligt brengen we daar deze keer verandering in.’

Immers maakt zich op voor alweer zijn derde jaar in De Kuip. De middenvelder, in zijn eerste twee seizoenen goed voor in totaal 24 competitiegoals, heeft het dermate naar zijn zin bij Feyenoord dat hij vorige maand met de club een akkoord bereikte over een nieuw contract tot 2017. Dinsdag werden daarvoor alle handtekeningen op papier gezet. ‘Ik zie dit contract als een beloning voor mijn prestaties, waar na een lastige start een stijgende lijn in zat. De waardering die ik van de club krijg, voelt heel goed voor mij. Feyenoord is de mooiste club van Nederland en ik ben blij dat ik hier langer kan
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:53:05 #48
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_141529049
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:50 schreef Muto het volgende:

[..]

Lex _O_
pi_141529637
bijgetekend ja
pi_141531240
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:33 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Dat mag best. Ik had alleen liever dat die strepen ophielden bij de scheiding van schouder en mouw en niet dat ze 30% doorlopen op mouw. Krijg je een schouderverkleinend effect van.
pi_141531300
Meh, onsamenhangend geheel dat nieuwe shirt. Beetje een ratjetoe ;(
  woensdag 25 juni 2014 @ 14:00:02 #52
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_141531367
quote:
Hahaha.

Nee.
  woensdag 25 juni 2014 @ 14:12:37 #53
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_141531763
Jammer van dat grote Opel logo, voor de rest vind ik het een prima shirt.
Stukken beter dan die Puma bagger.
  woensdag 25 juni 2014 @ 14:16:00 #54
268260 Dr.Mikey
pi_141531877
Puma shirt was ook mooi.
Ben het wel met je eens dat op het Opel logo na dit wel een mooi shirt is.Als hij zonder Opel logo is te krijgen wil ik hem wel hebben.
R.I.P DTS.
pi_141531892
Die HMF, met z'n zekere rode achterkant :')
Doorlopende rode schouder :')
Aidsgroot en te hoog geplaatst opel logo :')
Koeverkut :')
80 euro :')
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 25 juni 2014 @ 14:17:27 #56
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_141531932

Stuk beter shirt.
pi_141531964
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:17 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Stuk beter shirt.
Beter dan dat Opel-reclameshirt wel idd ^O^
pi_141532302
quote:
Volgens het Spaanse blad Sport heeft Barcelona de naam van Martins Indi aan het lijstje van potentiële versterkingen toegevoegd. Na het matige afgelopen seizoen is de club op zoek naar vernieuwing in de defensie en daarbij uitgekomen bij Martins Indi.
Ja zeker wel :')
pi_141532348
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:27 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ja zeker wel :')
Mocht het waar zijn, zal BMI dan ook vanuit Brazilie afzeggen omdat ie zo nodig naar de PL wilt? :P
pi_141532421
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:29 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Mocht het waar zijn, zal BMI dan ook vanuit Brazilie afzeggen omdat ie zo nodig naar de PL wilt? :P
Uiteraard, hij gaat gewoon met Van Gaal mee.
pi_141532442
quote:
Fred Rutten legt zich er niet zomaar bij neer

Fred Rutten legt zich er niet zomaar bij neer dat hij de vijf spelers die momenteel met Oranje uitkomen op het WK moet missen in de voorronde van de Champions League.

De nieuwe trainer van Feyenoord verwacht hen er gewoon bij te hebben.

Dat betekent dat Jordy Clasie, Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat, Terence Kongolo en Stefan de Vrij na hun vakantie binnen een week klaargestoomd moeten worden voor de duels in het kampioenenbal. "Het gaat om spelers die heel belangrijk zijn. Zij zullen ongetwijfeld een waardevolle ervaring van dit WK meenemen, die wij in de Champions League goed kunnen gebruiken", vertelt Rutten aan Voetbal International.

"Daarom is alles erop gericht dat zij op 29 juli optimaal fit weer aan de start verschijnen. De spelers willen uiteraard zelf ook graag meedoen in deze wedstrijden", aldus Rutten, die bij PSV al eens soortgelijke situaties meemaakte. "Daar hebben we het meegemaakt dat onze Koreaanse spelers pas heel laat instroomden en direct aan de bak moesten. We hebben dat toen opgevangen door later in het seizoen rustpauzes voor het in te lassen."
:o
pi_141532723
quote:
Immers tekent contract: 'Ik zie dit als beloning voor mijn prestaties'

Lex Immers is klaar voor een nieuw seizoen bij Feyenoord. Dat vertelde de aanvallende middenvelder (28) dinsdag in De Kuip, waar hij evenals zijn ploeggenoten een aantal fysieke tests onderging en daarna in een van de Business Units van het stadion zijn nieuwe contract tot medio 2017 ondertekende. ‘Ik heb een heel lekkere vakantie gehad en na een zwaar seizoen voldoende mijn rust gepakt. Van mij mag alles nu weer beginnen’, zei Immers, die reikhalzend uitkijkt naar de eerste training in De Kuip.

Dat het na de vakantie al snel weer begon te kriebelen bij Immers, is deels het gevolg van alle wedstrijden die hij momenteel ziet van het WK in Brazilië. ‘Ik volg het WK heel fanatiek, zeker bij de duels van het Nederlands elftal zit ik aan de televisie gekluisterd’, glimlachte hij. ‘Het is geweldig wat Oranje momenteel presteert, boven alle verwachtingen. Ik heb veel bewondering voor de jongens van Feyenoord, ook zij doen het fantastisch. Stefan, Daryl en Bruno zijn basisspelers, terwijl Terence tegen Chili zijn WK-debuut maakte. Hopelijk krijgt Jordy op dit toernooi ook nog speelminuten.’

Omdat de vijf internationals met Oranje in Brazilië verblijven, ontbreken ze als Feyenoord woensdag begint aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Immers: ‘Dat blijft een vreemde situatie. Zij zitten nog midden in het toernooi, terwijl wij deze week de eerste training en oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen afwerken. Stel dat Nederland de finale haalt, dan zit er tussen die wedstrijd en onze voorronde van de Champions League maar tien dagen. Dat is complex, maar ik focus me op de eerste training en de voorbereiding. Ik heb de eerste training met al die supporters in De Kuip nu twee keer meegemaakt, maar het went nooit. Het blijft fantastisch om in deze tempel aan een nieuw seizoen te beginnen.’

Na de eerste training wacht Feyenoord zaterdag al de eerste oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen, terwijl ook het trainingskamp in Ermelo snel nadert. ‘De komende periode moeten we als groep aangrijpen om fit te worden en in vorm te raken, zodat het vertrouwen toeneemt in aanloop naar de wedstrijden in de voorronde van de Champions League. Dat is het echte werk, waar alles op gericht is. In de afgelopen twee jaar zijn de voorrondes in Europa niet succesvol geweest voor ons, als het aan mij ligt brengen we daar deze keer verandering in.’

Immers maakt zich op voor alweer zijn derde jaar in De Kuip. De middenvelder, in zijn eerste twee seizoenen goed voor in totaal 24 competitiegoals, heeft het dermate naar zijn zin bij Feyenoord dat hij vorige maand met de club een akkoord bereikte over een nieuw contract tot 2017. Dinsdag werden daarvoor alle handtekeningen op papier gezet. ‘Ik zie dit contract als een beloning voor mijn prestaties, waar na een lastige start een stijgende lijn in zat. De waardering die ik van de club krijg, voelt heel goed voor mij. Feyenoord is de mooiste club van Nederland en ik ben blij dat ik hier langer kan blijven.’
Komt u maar Southamton!
  woensdag 25 juni 2014 @ 14:43:54 #63
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_141532780
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:49 schreef Pascalus het volgende:
...
Het hele design van het shirt werkt niet als je een shirt hebt dat uit meer dan één kleur bestaat. Standaard Adidas troep dus.
Precies dit. Adidas maakt vaak prachtige shirts voor clubs die in één kleur spelen zoals Real Madrid, Chelsea en Marseille, maar ze hebben geen mooi ontwerp voor shirts als die van ons.
pi_141532797
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:31 schreef De_Pel het volgende:

[..]

:o
Volgens mij kunnen ze net 3 weken op vakantie tussen de 4e vCL en de 1e confrontatie met Ajax. Komen ze allemaal net terug en gaan ze die pot in met 3 dagen training in de benen :')
pi_141532930
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:44 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen ze net 3 weken op vakantie tussen de 4e vCL en de 1e confrontatie met Ajax. Komen ze allemaal net terug en gaan ze die pot in met 3 dagen training in de benen :')
Alsof Guus die gozertjes niet wil selecteren.
pi_141533031
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ow, kut, zit daar weer een interlandperiode tussen?? :') Kutzooi
pi_141533092
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:43 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Precies dit. Adidas maakt vaak prachtige shirts voor clubs die in één kleur spelen zoals Real Madrid, Chelsea en Marseille, maar ze hebben geen mooi ontwerp voor shirts als die van ons.
Zonde ja. Maarja, anders moeten ze moeite doen...
pi_141533155
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

9 september Tsjechië-uit moet wel met een B-ploeg kunnen, wellicht dat er dan weer meer ajacieden opgeroepen worden
pi_141533244
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:55 schreef Bombvis het volgende:

[..]

9 september Tsjechië-uit moet wel met een B-ploeg kunnen, wellicht dat er dan weer meer ajacieden opgeroepen worden
Die houden we zoveel weg van de enge sekte. Meer buitenlanders, minder goed spel.
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:00:25 #70
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141533330

Fredsj.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141533497
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Fredsj.
doet het leuk. Ben jij der ook? Zit alleen op Y. Hoi. :W
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:25:20 #72
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_141534097

Gewoon dat template wat de boel verkracht... maar alsnog geen excuus om rood-rood te doen bij de mouwen.

Keihard elitair eigen vak eigen sjaal jwz.
pi_141534415
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:25 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Gewoon dat template wat de boel verkracht... maar alsnog geen excuus om rood-rood te doen bij de mouwen.

[ afbeelding ]

Gewoon een verkooptrucje met die sjaals.
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:37:07 #74
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_141534474
quote:

[ afbeelding ]

Als het stadion verbouwd is wil ik er wel eentje van Vakkie KKK hoor.
pi_141534529
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:37 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Als het stadion verbouwd is wil ik er wel eentje van Vakkie KKK hoor.
XXX
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:43:10 #76
357045 Grifte
Feijenoord
pi_141534686

De timing was wel briljant verkeerd. De spelers waren nog lang niet op het veld, toen een paar lui een fakkel afstaken en een kettingreactie creëerde. Toen de alle rook was opgetrokken, stond er nog niemand op het veld :')

Al waren er nog een paar over toen de spelers eindelijk het veld betraden, die moesten vast wachten omdat er voor de poorten nog rijen stonden.
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:43:22 #77
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_141534694
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:38 schreef H.FR het volgende:

[..]

XXX
Bestaat niet in de renovatieplannen. En da's ook wel logisch :)
pi_141534924
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:43 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Bestaat niet in de renovatieplannen. En da's ook wel logisch :)
KKK wel?
pi_141535298
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:51 schreef H.FR het volgende:

[..]

KKK wel?
Hoezo?

Komt toch geen derde ring op.
pi_141535359
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 16:04 schreef Luni het volgende:

[..]

Hoezo?

Komt toch geen derde ring op.
Pascalus had het hierover, vandaar. Geen idee hoe ze de vakindeling gaan doen, er worden wel vakken doorgetrokken, misschien krijgen die ook een nieuwe naam.
pi_141535456
Volgens een plaatje van BAM werd er aan de verlenging van die 2e ring inderdaad een 3e letter toegevoegd :)
  woensdag 25 juni 2014 @ 16:10:59 #82
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_141535479
Ik kan me een plaatje herinneren waarop vak KKK en XXX te zien waren.
pi_141535753
Gevonden :)

Geen XXX, wel KKK :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 11:28 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Toekomstige plattegrond.
pi_141535971
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:43 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Wat is er mis met die strepen? Die hebben ze toch altijd?
Vind het wel een mooi shirt.. ook de sponsor is er mooier op verwerkt dan op het vorige shirt. Adidas is gewoon een kwaliteitsmerk.

Edit.. hoewel.. ze hadden het wel bij dat logo mogen laten en Opel weglaten.. is wel een beetje too much idd
  Moderator woensdag 25 juni 2014 @ 16:34:03 #85
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_141536400
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vakkie S ^O^
  Moderator woensdag 25 juni 2014 @ 16:35:04 #86
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_141536442
zullen ze wel gewoon doortrekken zoals vakkie SS ook niet bestaat.
pi_141538822
Hierbij een filmpje van de 1ste training! D
Tegen het moderne voetbal
pi_141539019
Ik hoorde dat er op Rotterdam-Centraal een nieuwe Feyenoordshop is geopend.
Iemand al heen geweest en beelden geschoten of wat?

On topic.

Jongens hoe denken jullie erover als straks het WK voorbij is en de 1/2 verdediging van Feyenoord wordt weggekocht en je dus wederom van voren af aan kan beginnen met bouwen aan een nieuwe verdedigen en daarmee dus de 'ervaring' voor de club dit komend nieuwe seizoen ook weer kunt vergeten met als gevolg ook komend seizoen weinig kans op een landstitel.
pi_141539114
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:37 schreef Sfeerfan1 het volgende:
Hierbij een filmpje van de 1ste training! D
Ik zie geen eerste training? Ik zie alleen wat supporters en wat fakkels. :')
pi_141539450
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:44 schreef Iwanius het volgende:

https://vine.co/v/MtgpPMmZr1U

Zijn geen beelden van mij, heb ze even opgezocht voor je
  woensdag 25 juni 2014 @ 18:19:00 #91
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_141540570
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:44 schreef Iwanius het volgende:

On topic.

Jongens hoe denken jullie erover als straks het WK voorbij is en de 1/2 verdediging van Feyenoord wordt weggekocht en je dus wederom van voren af aan kan beginnen met bouwen aan een nieuwe verdedigen en daarmee dus de 'ervaring' voor de club dit komend nieuwe seizoen ook weer kunt vergeten met als gevolg ook komend seizoen weinig kans op een landstitel.
Voor Janmaat moet sowieso een vervanger worden gehaald. Verder heb ik wel vertrouwen in de Beek en de Witte Keniaan.
Niets is sterker dan dat ene woord
  woensdag 25 juni 2014 @ 18:26:36 #92
268260 Dr.Mikey
pi_141540907
Krijgen ze straks allemaal eindelijk een 80 rating in fifa spelen ze niet meer bij ons :')
R.I.P DTS.
  woensdag 25 juni 2014 @ 18:32:40 #93
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141541160
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 18:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijgen ze straks allemaal eindelijk een 80 rating in fifa spelen ze niet meer bij ons :')
:') :') :') :') :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141541232
Jammer dat op de trainingspakken het logo een sticker is ipv een fatsoenlijk logo. Is dat bij de buitenlandse clubs (chelsea/real madrid etc) van adidas ook zo?
  woensdag 25 juni 2014 @ 18:36:21 #95
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_141541309
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 18:34 schreef Maastoren het volgende:
Jammer dat op de trainingspakken het logo een sticker is ipv een fatsoenlijk logo. Is dat bij de buitenlandse clubs (chelsea/real madrid etc) van adidas ook zo?
Liverpool in elk geval.

Hey verrek, die hebben ook Adidas.
  woensdag 25 juni 2014 @ 18:51:16 #96
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_141542006
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 18:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet nog dat Van Hooijdonk een rating van 90 had in FIFA 2003. _O_
pi_141542483
IK vind het thuisshirt mooi.
pi_141542627
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 18:51 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Ik weet nog dat Van Hooijdonk een rating van 90 had in FIFA 2003. _O_
Geloof bij Fifa 2002 of 2003 ofzo was Ferry de Haan beter dan Zidane _O_
pi_141543958
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:39 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Die had jij gemaakt toch? Misschien ff opnieuw spammen :P
Jep, was meer een hint ;).

Linkjes:

PSD: https://app.box.com/s/qjaav0wtr7a8zrzgsy60
JPG: https://app.box.com/s/2wedxzbtb6wmhi1qycpg
pi_141545042
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 18:36 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Liverpool in elk geval.

Hey verrek, die hebben ook Adidas.
Liverpool heeft Warrior :P
pi_141546783
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:46 schreef RvLaak het volgende:
quote:
pi_141547104
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:31 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

[..]

Thanks, aangepast :)
  woensdag 25 juni 2014 @ 20:54:10 #103
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_141548430
quote:
12s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:56 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Liverpool heeft Warrior :P
Ik had het verdrongen ;(
pi_141552712
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:43 schreef Grifte het volgende:
De timing was wel briljant verkeerd. De spelers waren nog lang niet op het veld, toen een paar lui een fakkel afstaken en een kettingreactie creëerde. Toen de alle rook was opgetrokken, stond er nog niemand op het veld :')
Ja was nogal een faal.
  woensdag 25 juni 2014 @ 22:00:49 #105
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141552765
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja was nogal een faal.
Volgens mij gebeurt dat echt elke keer. Ook bij die trainingen voor de klassieker. Kuddegedrag in zijn puurste vorm.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141552819
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:03 schreef Sloggi het volgende:
IK vind het thuisshirt mooi.
Jij hebt geen smaak.
pi_141552865
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Volgens mij gebeurt dat echt elke keer. Ook bij die trainingen voor de klassieker. Kuddegedrag in zijn puurste vorm.
Was wel echt teringdikke rookontwikkeling. Stond aan de overkant en het meurde me toch een portie _O-
pi_141552923
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:02 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Was wel echt teringdikke rookontwikkeling. Stond aan de overkant en het meurde me toch een portie _O-
Ik vond het dit jaar echt zwaar mee- en tegenvallen. Krasnodar thuis was qua rook veel erger bijvoorbeeld. :D
Since 2005!
  woensdag 25 juni 2014 @ 22:04:26 #109
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_141552994
Krasnodar was juist dikke pret.
pi_141553000
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:03 schreef LS24 het volgende:

[..]

Ik vond het dit jaar echt zwaar mee- en tegenvallen. Krasnodar thuis was qua rook veel erger bijvoorbeeld. :D
Gek he.

Eerste Europese pot of eerste training.

Nogal een verschil. :').

Voor een eerste training waren 't bizar veel fakkels.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2014 22:04:51 ]
pi_141553035
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:04 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gek he.

Eerste Europese pot of eerste training.

Nogal een verschil. :').

Voor een eerste training waren 't bizar veel fakkels.
Ik kan me trainingen voor me halen waar het VEEL en veel beter was.
Since 2005!
pi_141553188
quote:
3s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:05 schreef LS24 het volgende:

[..]

Ik kan me trainingen voor me halen waar het VEEL en veel beter was.
Voor de Klassieker misschien.

Eerste training boeit niemand ene tering. Stonden misschien 3000 man, na een kwartier nog een paar honderd en na een uur een mannetje of 250.

Niet heel gek.
pi_141553307
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Eerste training boeit niemand ene tering. Stonden misschien 3000 man, na een kwartier nog een paar honderd en na een uur een mannetje of 250.

Niet heel gek.
Das stimmt, maar het ging mij enkel en alleen om het feit dat de pyro deze keer heel erg tegenviel. :*
Since 2005!
pi_141553344
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:09 schreef LS24 het volgende:

[..]

Das stimmt, maar het ging mij enkel en alleen om het feit dat de pyro deze keer heel erg tegenviel. :*
Dat is dus gewoon niet waar. Ik heb net even op beeld geteld. Ik zie meer dan 100 fakkels. Dat gebeurt dus echt niet elke eerste training.
pi_141553704
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

He, vetklep, krijg het aan je hart en leer eens lezen.

Edit: O hier had ik al op gereageerd. :').

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2014 22:16:58 ]
pi_141553821
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:16 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

He, vetklep, krijg het aan je hart en leer eens lezen.

Edit: O hier had ik al op gereageerd. :').
:D Wat kan jij je toch heerlijk opwinden.
pi_141553919
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:10 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon niet waar. Ik heb net even op beeld geteld. Ik zie meer dan 100 fakkels. Dat gebeurt dus echt niet elke eerste training.
Ja, terwijl er geen speler te bekennen was, toen de spelers het veld opkamen waren het er nog maar een stuk of 20, dat valt toch gewoon tegen, zonde is misschien een beter woord? ;)
Since 2005!
pi_141553993
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:19 schreef LS24 het volgende:

[..]

Ja, terwijl er geen speler te bekennen was, toen de spelers het veld opkamen waren het er nog maar een stuk of 20, dat valt toch gewoon tegen, zonde is misschien een beter woord? ;)
Ja dat is wat anders. Die pyro viel inderdaad tegen _O-. Meer omdat al het brandbare materiaal al op was.

Waar ik me heel erg aan geergerd heb zijn de kleurverschillen tussen de door joden gesloopte stoelen die vervangen zijn en nieuwe stoelen.

je ziet nu overal donkerblauwe vlekken tussen verkleurde stoeltjes :')
pi_141554059
Wat vinden we van de eerste persconferentie van Fred Rutten?

Vind hem een zenuwachtige indruk maken. Alsof hij met een eerste sollicitatiegesprek bezig is. :')

Verder wel een sympathieke vent die ik alle succes wens natuurlijk. ^O^
pi_141554128
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:22 schreef Tomatenboer het volgende:

Vind hem een zenuwachtige indruk maken. Alsof hij met een eerste sollicitatiegesprek bezig is. :')

Gek he. :')
pi_141554340
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:23 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gek he. :')
Ja, dat vind ik eigenlijk wel opmerkelijk ja. Voor een ervaren trainer. Natuurlijk is Feyenoord een club met meer impact en beleving, een échte topclub, maar toch zou je verwachten dat Rutten wel wat gewend is.
pi_141554469
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat is gek? Dat hij een zenuwachtige indruk maakt?
Dat is niet gek.

quote:
Ja, dat vind ik eigenlijk wel opmerkelijk ja.
Natuurlijk vind jij dat, jij woont immers in opposite-land. Waar de bloemen stinken en scheetjes mensen vrolijk maken.

quote:
Voor een ervaren trainer
komma die altijd de mediaomgang als achilleshiel heeft gehad.

quote:
Natuurlijk is Feyenoord een club met meer impact en beleving, een échte topclub, maar toch zou je verwachten dat Rutten wel wat gewend is.
Heb je uberhaupt wel opgelet de afgelopen jaren?
pi_141554748
Gast, kan jij uberhaupt ooit normaal reageren. :')

Ben niet met je eens dat hij mediaomgang altijd als achilleshiel heeft gehad. Ja hij slist, maar dat is dan meteen zijn enige belemmering wat betreft zijn uitstraling in de media. Hij zegt vrijwel nooit onzinnige dingen en maakt vrijwel nooit een onzekere of zenuwachtige indruk voor de camera hoor.

Al maakte hij wel een 'dommige' indruk met dat toespreken van de PSV supporters enige tijd geleden, maar dat is een situatie waarin meer trainers zouden hebben gefaald op een bepaalde manier.
pi_141554761
Vind 'm prima overkomen. Is gewoon afwachten hoe ie 't gaat doen. Ben wel heel nieuwsgierig.
pi_141554858
Was hier trouwens al gemeld dat Barca interesse zou hebben in BMI?

Zag dat gerucht vanmiddag voorbij komen op de site van het AD _O-
pi_141554901
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:32 schreef Scrummie het volgende:
Vind 'm prima overkomen. Is gewoon afwachten hoe ie 't gaat doen. Ben wel heel nieuwsgierig.
Uiteraard ook benieuwd, heb er om één of andere reden wel vertrouwen in. :)

Maar kan ook komen doordat we verwend (en gewend) zijn geraakt aan aanstellingen en aankopen die beter uitpakken dan verwacht.
  woensdag 25 juni 2014 @ 22:35:57 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141554966
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Niet heel gek.
Wat ik al eerder zei, toen het nog op zaterdag was en naast de Kuip was het echt veel gekker. Mannetje of 12-15 duizend voor een training.

Snap sowieso niet waarom het niet op een zaterdag ingepland wordt. Toch uitgegroeid tot een happening, maar weer de nek omgedraaid door Feyenoord. Ze zullen ook eens geld verdienen daar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141555139
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat ik al eerder zei, toen het nog op zaterdag was en naast de Kuip was het echt veel gekker. Mannetje of 12-15 duizend voor een training.

Snap sowieso niet waarom het niet op een zaterdag ingepland wordt. Toch uitgegroeid tot een happening, maar weer de nek omgedraaid door Feyenoord. Ze zullen ook eens geld verdienen daar.
Inderdaad. En dat van het stadion is ook onzin. Dat trainingsveld op Varkenoord waar ze normaal trainen is inderdaad te klein voor mensenmassa's, maar je kunt makkelijk op het hoofdveld van Varkenoord zo'n training plannen. Extra tribune erbij zetten.
pi_141555198
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is al 40 jaar terug man. Zegmaar.
pi_141555218
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:38 schreef Muto het volgende:

Extra tribune erbij zetten.
Want dat is goedkoop? :D
pi_141555284
quote:

[..]

Inderdaad. En dat van het stadion is ook onzin. Dat trainingsveld op Varkenoord waar ze normaal trainen is inderdaad te klein voor mensenmassa's, maar je kunt makkelijk op het hoofdveld van Varkenoord zo'n training plannen. Extra tribune erbij zetten.
Zijn allemaal excuses inderdaad. Eerst was het gewoon bij het trainingsveld voor het Maasgebouw. Nog minder ruimte maar was nooit een probleem (en heeft nooit tot onveilige situaties geleid).
  woensdag 25 juni 2014 @ 22:42:23 #132
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141555388
quote:

[..]

Klopt. Meen ook dat er toen vanalles te doen was rondom dat trainingsveld. Standjes waar je je in kon schrijven voor de FSV etc, springkussens en dergelijke voor kinderen. Een soort mini open dag eigenlijk. Allemaal niet mijn ding, maar het trok wel echt veel mensen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141555401
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Want dat is goedkoop? :D
Koevermans kan daar toch wel een goede deal van maken?

Man man man O+
pi_141555458
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Klopt. Meen ook dat er toen vanalles te doen was rondom dat trainingsveld. Standjes waar je je in kon schrijven voor de FSV etc, springkussens en dergelijke voor kinderen. Een soort mini open dag eigenlijk. Allemaal niet mijn ding, maar het trok wel echt veel mensen.
Sowieso grote fout geweest om dat veldje weg te halen, maargoed.
  woensdag 25 juni 2014 @ 22:44:44 #135
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141555556
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:42 schreef Muto het volgende:

[..]

Koevermans kan daar toch wel een goede deal van maken?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Man man man O+
Weet ook nog wel bij de eerste training met Gullit. Dat shirt was van zo'n ruk-kwaliteit dat die hele tribune daar een nieuwe moest kopen _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141555779
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Weet ook nog wel bij de eerste training met Gullit. Dat shirt was van zo'n ruk-kwaliteit dat die hele tribune daar een nieuwe moest kopen _O-
Oh ja, dat was dit shirt inderdaad. :')

Met die lelijke vlakken op de achterzijde. :r
  woensdag 25 juni 2014 @ 22:54:10 #137
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_141556170
quote:

Heb precies hetzelfde. Komt over als een hele sympathieke vent. Maar hij zal, op de spelers, toch echt indruk moeten gaan maken met zijn voetbalkennis en know-how. Want met zijn voorkomen zal hij dit niet gaan doen.

Je weet gewoon nu al dat schoften als Immers en Verhoek hem belachelijk gaan maken met zijn geslis. Ben daarom heel benieuwd hoe een figuur als Rutten het gaat doen in Rotterdam.

[ Bericht 0% gewijzigd door PIETR op 25-06-2014 23:03:30 ]
pi_141557797
quote:
Leroy Fer heeft zijn hamstring verrekt. De middenvelder van Oranje kan daardoor zondag niet in actie komen in de achtste finale tegen Mexico.

Fer, die maandag tegen Chili de 1-0 scoorde, liep de blessure dinsdag op tijdens een training van het Nederlands elftal op het complex van Flamengo.

De blessure houdt Fer waarschijnlijk ook in een eventuele kwartfinale aan de kant, zo meldt het ANP. Hij blijft wel deel uitmaken van de selectie van Louis van Gaal op het WK in Brazilië.
Toetertjes toetertjes
pi_141558122
Hupperts naar AZ, daar gaat de vervanger van Schaken ;(
  donderdag 26 juni 2014 @ 01:06:54 #140
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_141562622
36Tamim twitterde op donderdag 26-06-2014 om 00:25:27 BREAKING : #ManUtd are set to sign #Dutch Stefan #DeVrij from #Feyenoord on a £13m fee. Will be announced within next 48 hrs #MUFC #vanGaal reageer retweet
Laat 't een keer waar zijn! _O_
  donderdag 26 juni 2014 @ 01:30:15 #141
268260 Dr.Mikey
pi_141562957
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juni 2014 01:06 schreef Lastpost het volgende:
36Tamim twitterde op donderdag 26-06-2014 om 00:25:27 BREAKING : #ManUtd are set to sign #Dutch Stefan #DeVrij from #Feyenoord on a £13m fee. Will be announced within next 48 hrs #MUFC #vanGaal reageer retweet
Mooi bedrag.
R.I.P DTS.
  donderdag 26 juni 2014 @ 02:07:03 #142
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_141563449
quote:
Tijdens het WK?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  donderdag 26 juni 2014 @ 02:40:45 #143
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_141563737
quote:
73 followers! Moet waar zijn, anders zijn die allemaal teleurgesteld.
pi_141563739
FEYENOORD
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_141563914
quote:
Geloofwaardig wel :')

£13m zou wel reden zijn voor een geel/gaal tribune :')
pi_141565531
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 23:22 schreef Bombvis het volgende:
Hupperts naar AZ, daar gaat de vervanger van Schaken ;(
Zonde :(
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_141565580
quote:
Komkommertijd :')
Hij heeft het weer van een andere tweet die claimt 'according to Dutch reports'
pi_141565667
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:01 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jij hebt geen smaak.
Noem jij je zuster nu lelijk?
  donderdag 26 juni 2014 @ 09:36:13 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141566067
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 02:40 schreef SlamD het volgende:

[..]

73 followers! Moet waar zijn, anders zijn die allemaal teleurgesteld.
:D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141566464
quote:
Feyenoord denkt dat eventuele transfers van spelers naar nieuwe clubs nog wel even op zich laten wachten. Omdat de UEFA recent de regelgeving rondom het spelen in Europese duels heeft aangepast, hebben clubs niet veel haast om nieuwe spelers vast te leggen.

In het verleden was het zo dat spelers in één seizoenshelft maar voor één club in actie mochten komen in Europees verband. Speeltijd bij Feyenoord in de voorronde van de Champions League komende maand zou een speler daardoor minder aantrekkelijk voor een nieuwe club maken. Die regel is inmiddels geschrapt, spelen in de voorronde van een Europacuptoernooi is geen belemmering meer om bij een andere club ook Europees in actie te komen.

Bij Feyenoord denken ze daarom dat de transfermarkt deze zomer pas laat op gang gaat komen en dat sommige spelers mogelijk pas in augustus vertrekken. De Rotterdammers spelen op 29 of 30 juli de eerste wedstrijd in de voorronde van de Champions League, op 5 of 6 augustus is de return. Op 18 juli wordt er geloot.
Eerst schieten ze ons CL in, vervolgens verkoop je ze. Dubbel cashen.

[/droom]
pi_141566511
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juni 2014 09:57 schreef Muto het volgende:

[..]

[/droom]
ik fap Hier harder op dan renate verbaan.
pi_141566756
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juni 2014 09:57 schreef Muto het volgende:

[..]

[/droom]
Ik dacht dat de playoff ronde wel meetelde en de 3e voorronde niet, maar als dit waar is, returns van de playoffronde zijn op 26/27 augustus (CL) en 28 augustus (EL), dus daar zouden ze dan zelfs gewoon nog mee kunnen doen. :D
  donderdag 26 juni 2014 @ 11:35:22 #153
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_141568957
Even 2 dagen nodig gehad voor een oordeel.. En ja, ik vind het thuis-shirt tof :Y :Y :Y
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 26 juni 2014 @ 11:36:34 #154
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_141568991
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 23:17 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Toetertjes toetertjes
Misschien dat we Clasie dan nog te zien krijgen dit WK. Ik ben toch wel verrast dat hij nog 0,0 minuten heeft gespeeld.
pi_141569682
pi_141569803
  Moderator donderdag 26 juni 2014 @ 12:05:39 #157
362868 crew  Slobeend
of all places
  donderdag 26 juni 2014 @ 12:11:50 #158
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_141570110
Feyenoord twitterde op donderdag 26-06-2014 om 11:21:19 Voormalig #Feyenoord-doelman Maikel #Aerts viert vandaag zijn 38e verjaardag. Van harte gefeliciteerd Maikel! reageer retweet
_O_
pi_141571921
  donderdag 26 juni 2014 @ 14:55:10 #160
268260 Dr.Mikey
pi_141575177
R.I.P DTS.
pi_141609064
quote:
Stefan de Vrij bij 20 grootste talenten van dit WK

Stefan de Vrij behoort tot de twintig grootste talenten van het WK in Brazilië. Dat vindt het Italiaanse Sky althans. Het medium publiceerde een lijst met de twintig meest getalenteerde spelers van dit WK en Feyenoorder De Vrij krijgt een eervolle vermelding.
'Gespeend en opgegroeid bij Feyenoord. Het WK vormt een springplank naar nieuwe bestemmingen voor de 22-jarige verdediger', zo wordt de Oranje-international geïntroduceerd. 'Het overtuigende karakter scoorde tegen Spanje', zijn verdere omschrijvingen.

Memphis Depay is de andere Nederlander die op de lijst staat. De naam van De Vrij wordt verder vergezeld door spelers als Xherdan Shaqiri (Zwitserland), Ahmed Musa (Nigeria), Marcos Rojo (Argentinië) en Joel Campbell (Costa Rica).
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:23:34 #162
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_141609104
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:21 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Lol dat kan je ook niet serieus nemen blijkbaar hahaha
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:46:34 #163
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_141609618
quote:
Zaten wel een paar hele mooie stemmen tussen. _O_
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:51:16 #164
268260 Dr.Mikey
pi_141609733
staat die karaoke er Zaterdag nog? kan best een regeltje zingen.
R.I.P DTS.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 12:10:51 #165
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_141612034
Verschillende Engelse bookmakers hebben de weddenschap 'De Vrij to join Manchester United' stopgezet. Dit was ook het geval met 'New trainer Southampton - Koeman' enkele dagen voordat dat nieuws naar buiten kwam.

Een transfer lijkt in de maak.
pi_141612567
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 12:10 schreef PIETR het volgende:
Verschillende Engelse bookmakers hebben de weddenschap 'De Vrij to join Manchester United' stopgezet. Dit was ook het geval met 'New trainer Southampton - Koeman' enkele dagen voordat dat nieuws naar buiten kwam.

Een transfer lijkt in de maak.
Meestal onzin. Dat is daar ook al een keer gebeurd bij o.a Strootman, Garay en Sneijder.
pi_141612669
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
staat die karaoke er Zaterdag nog? kan best een regeltje zingen.
Was alleen gisteren.

Heb drie kwartier in de rij gestaan en juist voor mij kapten ze af :'( :r Ik had een Feyenoordshirt aan alles

Maar goed, niet veel mensen wonnen de shirt en ik koop hem waarschijnlijk toch wel gewoon, ondanks de matige kwaliteit.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 27-06-2014 12:31:24 ]
  vrijdag 27 juni 2014 @ 17:23:46 #168
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141621630
RT @sanderjonkman: BREEK: Southampton zou a.s. maandag de transfer van Graziano Pellè afronden. Contract tot medio 2018, via @DiMarzio.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141621649
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 17:23 schreef Caland het volgende:
RT @sanderjonkman: BREEK: Southampton zou a.s. maandag de transfer van Graziano Pellè afronden. Contract tot medio 2018, via @DiMarzio.
DiMarzio twitterde op vrijdag 27-06-2014 om 17:19:51 On monday @SouthamptonFC could close the deal with @Feyenoord for @GPelle9: contract until 2018 reageer retweet
quote:
reporter for Sky Sport in Italy:
  vrijdag 27 juni 2014 @ 17:27:22 #170
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_141621712
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 17:23 schreef Caland het volgende:
Voor 10 miljoen. Mooi bedrag. Benieuwd naar zijn opvolger. Hoop op van Wolfswinkel of good old John Guidetti.
pi_141621790
Lees nu ook meerdere berichten (op twitter weliswaar :'), maar hebben het wel aardig vaak goed ) dat Manchester United en Feyenoord overeengekomen zijn over De Vrij.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 17:32:43 #172
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_141621838
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Lees nu ook meerdere berichten (op twitter weliswaar :'), maar hebben het wel aardig vaak goed ) dat Manchester United en Feyenoord overeengekomen zijn over De Vrij.
Wilde het net posten. Bron lijkt me alleen iets minder betrouwbaar dan die van de tweet over Pelle.
pi_141621845
10 miljoen voor Pellè is weinig man.
pi_141621849
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

DiMarzio twitterde op vrijdag 27-06-2014 om 17:19:51 On monday @SouthamptonFC could close the deal with @Feyenoord for @GPelle9: contract until 2018 reageer retweet
[..]

En hoe betrouwbaar is dit...?
pi_141621854
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 17:32 schreef PIETR het volgende:

[..]

Wilde het net posten. Bron lijkt me alleen iets minder betrouwbaar dan de tweet over Pelle.
Dat is ook zo.
pi_141621869
Hopelijk beter dan die fooi van Melazio.
pi_141621871
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 17:33 schreef H.FR het volgende:

[..]

En hoe betrouwbaar is dit...?
Aardig betrouwbaar.
pi_141621888
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 17:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hopelijk beter dan die fooi van Melazio.
Man Utd heeft al 38 miljoen voor Shawtje over de bank gemieterd, ook meer dan 30 miljoen voor die Herrera.
  Moderator vrijdag 27 juni 2014 @ 17:34:55 #179
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_141621892
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 17:32 schreef Muto het volgende:
Dit :{
  vrijdag 27 juni 2014 @ 17:35:39 #180
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_141621907
quote:
Bijna 29, topscorer NL (zegt dus niet heel veel) en heeft nergens anders gepresteerd. Dan is 10 miljoen niet verkeerd. Had ook liever meer gezien, maar dat zit er helaas niet in.
pi_141621932
Southampton heeft toch bakken met geld nu? Die hadden best wat meer kunnen betalen. Alhoewel, 7,5 miljoen rendement over een periode van 18 maanden... Doet Van Geel best goed.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 17:40:27 #182
357045 Grifte
Feijenoord
pi_141622012
Het is geen slecht bedrag voor een Nederlandse club, zeker niet met onze financiële situatie, maar had wel op meer gehoopt.

Eerst maar zien of het überhaupt waar is.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 17:45:10 #183
53267 TC03
pi_141622131
Speler jaartje huren, kijken hoe die het doet, kopen voor ¤3 miljoen met nagenoeg geen risico, vervolgens met ¤7 miljoen winst verkopen. Kan het nog beter? 8-)

En tja, Feyenoord en de eredivisie zijn nou eenmaal niet zo aansprekend qua naam als Porto of Olympique Lyon o.i.d. Dan mag je echt in je handjes klappen met ¤10 miljoen voor een spits van 29 die overal mislukt is behalve bij Feyenoord.
pi_141622240
Heb die 10 miljoen nu al zo vaak gehoord dat ik uit ga van afkoopsom vastgelegd in contract.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 17:51:01 #185
53267 TC03
pi_141622282
quote:

Vind het reuze meevallen eigenlijk. Hij zit er best relaxed bij.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 17:56:25 #186
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141622438
Oefenprogramma bekend, geen broederstrijd dit keer. Zonde, was altijd een mooi dagje op varkenoord.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 27 juni 2014 @ 18:03:28 #187
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_141622621
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 17:49 schreef Scrummie het volgende:
Heb die 10 miljoen nu al zo vaak gehoord dat ik uit ga van afkoopsom vastgelegd in contract.
Daar doet van Geel niet aan.
pi_141622838
voor datzelfde geld ging luca toni ook weg op die leeftijd

had caland toch weer eens gelijk
pi_141622874
Italië met Pelle ipv Balo was doorgegaan, daar ben ik van overtuigd. Maar goed 10 miljoen is op zich wel oké. 15 miljoen of meer was mooier geweest. :P
pi_141622878
Schijnt dat Lallana ook weggaat, dus we moeten nog vrezen voor Immers ook (mwah, is meer zelfverzonnen maar met Koeman zou ik het niet eens heel gek vinden)
pi_141623046
Zou het wel leuk vinden voor Immers. En dan kunnen wij weer eens kijken of we een goed voetballende middenvelder op die plek kunnen zetten. Niets ten nadele van de Im.
pi_141623141
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 18:11 schreef Bombvis het volgende:
Schijnt dat Lallana ook weggaat, dus we moeten nog vrezen voor Immers ook (mwah, is meer zelfverzonnen maar met Koeman zou ik het niet eens heel gek vinden)
Ja vast, daarom tekent ie twee dagen geleden bij.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_141623576
Toen ik met Pellè op de foto ging tijdens de open dag en hem sprak, was zijn antwoord: "We'll see", met een grote glimlach, toen ik vroeg of hij komend jaar nog even 40-45 goals wilde maken voor mijn club.

Liep bij de training ook t-o-t-a-a-l niet mee te ballen en spelers mochten niet in zijn buurt komen zo leek het :'). Duidelijk verhaal dus.
pi_141623656
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 18:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Italië met Pelle ipv Balo was doorgegaan, daar ben ik van overtuigd. Maar goed 10 miljoen is op zich wel oké. 15 miljoen of meer was mooier geweest. :P
Idd. jammer eigenlijk, vooral omdat Prandelli zelf ook toegaf dat het een fout was om Balotelli te selecteren.
pi_141623728
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 18:11 schreef Bombvis het volgende:
Ziyech zal dan wel onmogelijk zijn qua budget maar zie hem wel graag komen eigenlijk.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 19:07:15 #196
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_141624469
RIP Grazi ;( . ¤10 miljoen is wel een mooi bedrag.
2000 light years from home
pi_141624542
quote:
Mja, onbewezen spits van 28 die zelf eigenlijk liever weg wil. Zal nog wel uitvallen tot een miljoen of 11,12 met bonussen. Ben ik op zich wel tevreden mee
pi_141624645
JanDirkStouten twitterde op vrijdag 27-06-2014 om 19:10:25 Southampton heeft de interesse in Pellé kenbaar gemaakt bij #Feyenoord. Verwachting is dat ze er uit gaan komen. reageer retweet
Van Geel wil helemaal niets zeggen.
pi_141624663
Ergens hoop ik zelfs dat ie weg gaat. 2 jaar een goeie spits gehad, maar die koek was wel op, merkte je afgelopen seizoen al vooral op 't laatst.

10 miljoen in de pocket, 4 of 5 herinvesteren ofzo. Prima wat mij betreft.
pi_141624726
Zat even te denken over de kritiek op het aankoopbeleid van Van Geel. Stél, Janmaat gaat weg voor 6 miljoen en Pellè voor ongeveer 10 miljoen. Dan verkoopt hij dus spelers voor 16 miljoen terwijl hij ze voor in totaal 3 miljoen heeft gehaald. _O-

En dan reken ik de dikke vette waardestijging van onze Lexie niet mee.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 19:19:16 #201
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_141624837
10 mln voor Pelle is toch hartstikke mooi jongens.

quote:
Jammer van dat muziekje eronder

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 17:56 schreef Caland het volgende:
Oefenprogramma bekend, geen broederstrijd dit keer. Zonde, was altijd een mooi dagje op varkenoord.
Waarheid
pi_141624960
Dat oefenduel tegen Fortuna wordt zeker niet in Limburg gespeeld? Of heeft Sittard een normale burgemeester?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 19:25:28 #204
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_141625038
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:13 schreef Scrummie het volgende:
Ergens hoop ik zelfs dat ie weg gaat. 2 jaar een goeie spits gehad, maar die koek was wel op, merkte je afgelopen seizoen al vooral op 't laatst.

10 miljoen in de pocket, 4 of 5 herinvesteren ofzo. Prima wat mij betreft.
Nou, dat slaat nergens op. Pelle was aan het einde van het seizoen net zo top als altijd.
pi_141625088
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:25 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nou, dat slaat nergens op. Pelle was aan het einde van het seizoen net zo top als altijd.
Najah, ik vind van niet in elk geval. 2e helft van 't seizoen vond ik 'm minder. Nou speelde ie ook een stuk minder door dat gedoe met dat vandalisme enzo, maar toch.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 19:28:21 #206
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141625134
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:23 schreef Bombvis het volgende:
Dat oefenduel tegen Fortuna wordt zeker niet in Limburg gespeeld? Of heeft Sittard een normale burgemeester?
Susteren. Amateurcomplex.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141625364
Gaat die Hahn die achterlijke staart nog een keer weghalen? Ziet er toch niet uit zo.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 19:36:21 #208
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141625375

#geruchten
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 27 juni 2014 @ 19:36:47 #209
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141625390
Kenkergeil shirt. Koop er gelijk een stuk of 40-45
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141625447
Godver, als dat shirt klopt :9~
pi_141625490
bazenshirt _O_
pi_141625622
Nu weet ik zeker dat ik een thuis shirt wil. Vind deze niks.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 19:45:46 #213
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_141625672
Adidas strepen niet groen wit groen? :+
pi_141625717
Mooi uitshirt dit jaar. ^O^

Gelukkig geen uitshirt zoals Ajax ze altijd krijgt.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 19:51:32 #215
357045 Grifte
Feijenoord
pi_141625865
Mooi shirtje, niets mis mee.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 19:55:11 #216
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_141625989
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Mooi uitshirt dit jaar. ^O^

Gelukkig geen uitshirt zoals Ajax ze altijd krijgt.
Een Ajax-logo had inderdaad op veel weerstand gestuit.
pi_141626063
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:55 schreef Merkie het volgende:

[..]

Een Ajax-logo had inderdaad op veel weerstand gestuit.
Haha, je begrijpt wat ik bedoel. :P

Ajax krijgt altijd uitshirts in de meest afzichtelijke en felle kleurencombinaties.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:03:55 #218
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_141626289
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:44 schreef exile79 het volgende:
Nu weet ik zeker dat ik een thuis shirt wil. Vind deze niks.
Jullie thuisshirt vind ik juist niks, dit uitshirt vind ik wel aardig
pi_141626540
Geen fluorescerende tenues _O_
pi_141626702
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:03 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Jullie thuisshirt vind ik juist niks, dit uitshirt vind ik wel aardig
Ik vind jullie thuis en uit shirt afschuwelijk. Alleen heeft dat weinig met de maker te maken :')
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:18:15 #221
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_141626784
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik vind jullie thuis en uit shirt afschuwelijk. Alleen heeft dat weinig met de maker te maken :')
Uitshirt van dit jaar valt me nog mee moet ik zeggen :D Dat geklooi met dat thuisshirt, je went eraan

Wat vind je van dat enorme Opel logo en die zwarte strepen bij het thuisshirt dan? Past toch niet :')
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:19:49 #222
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_141626847
Gewoon zwart, zonder die rare groene strepen en balken, was veel beter geweest. Die flauwekul voegt niets toe.
pi_141626869
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:18 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Uitshirt van dit jaar valt me nog mee moet ik zeggen :D Dat geklooi met dat thuisshirt, je went eraan

Wat vind je van dat enorme Opel logo en die zwarte strepen bij het thuisshirt dan? Past toch niet :')
Dat Opel logo had wat minder gemogen inderdaad, die zwarte strepen kan ik me niet aan storen. Snap het kraagje alleen niet.
pi_141627112
Ik vind 'm helemaal mooi, zwart is altijd stijlvol. Vind alleen 't logo van Opel niet zo mooi. Een mercedes logo zou wel gruwelijk staan zo in 't midden.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:34:17 #225
53267 TC03
pi_141627323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Najah, ik vind van niet in elk geval. 2e helft van 't seizoen vond ik 'm minder. Nou speelde ie ook een stuk minder door dat gedoe met dat vandalisme enzo, maar toch.
Onzin. Je laat je leiden door de hysterische praatjes van Krabby.
pi_141627470
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:34 schreef TC03 het volgende:

[..]

Onzin. Je laat je leiden door de hysterische praatjes van Krabby.
Kan ook. Maar moet ik nou m'n mening gaan bijstellen? ;)
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:46:14 #227
53267 TC03
pi_141627739
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kan ook. Maar moet ik nou m'n mening gaan bijstellen? ;)
Ja. :P
pi_141627775
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja. :P
Oke, dan ben ik het gewoon met jullie eens. Simpel. Zo rol ik.

(nu komen de posts van draaikont, meelopert, etc)
  vrijdag 27 juni 2014 @ 21:05:45 #229
53267 TC03
pi_141628540

Wat een vreemde glans op het shirt.
pi_141629085
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 21:05 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]

Alles wat Graziano draagt gaat automatisch shinen. Ligt dus niet aan het shirt.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 21:23:39 #231
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141629163
quote:
[ afbeelding ]

De laatste keer dat het shirt zo'n rare glans had was in 98/99.

Ik heb mijn stoeltje al op de Coolsingel geparkeerd hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 27 juni 2014 @ 21:24:51 #232
53267 TC03
pi_141629214
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 21:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Die van mij staat er nog sinds de 5-2 tegen Utreg.
pi_141629298
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 21:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat shirt glimde wel heel erg (was ook Adidas natuurlijk).

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_141630536
quote:
[ afbeelding ]

Is een beetje gel op terecht gekomen.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 22:06:46 #235
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_141630648
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat Opel logo had wat minder gemogen inderdaad, die zwarte strepen kan ik me niet aan storen. Snap het kraagje alleen niet.
Steekt wel heel erg af tegen het wit en rode. Dat Opel logo op de mouw is ook nieuw, toch?
pi_141630844
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:06 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Steekt wel heel erg af tegen het wit en rode. Dat Opel logo op de mouw is ook nieuw, toch?
Yep.
pi_141631425
Man United betaald 35m voor Luke Shaw, een LB nog wel, en Southampton wil Pelle een spits voor 10m kopen, das een beetje krom
  vrijdag 27 juni 2014 @ 22:55:54 #238
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_141632289
@FR1908Nieuws: John Guidetti moet de opvolger van Pelle worden in de Kuip. De Zweed heeft wel oren naar een terugkeer. (AD) #Feyenoord
pi_141632427
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:31 schreef Maver24 het volgende:
Man United betaald 35m voor Luke Shaw, een LB nog wel, en Southampton wil Pelle een spits voor 10m kopen, das een beetje krom
Leeftijd, Brits, ervaring in Premier League vs Eredivisie.
pi_141632432
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:55 schreef Merkie het volgende:
@FR1908Nieuws: John Guidetti moet de opvolger van Pelle worden in de Kuip. De Zweed heeft wel oren naar een terugkeer. (AD) #Feyenoord
Dit nieuws :')

De kranten hebben even geen nieuws en dus maar een guidetti-denkt-aan-terugkeer-naar-feyenoord-bericht plaatsen.
Sowieso AD :')
pi_141632460
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:59 schreef Vasion het volgende:

[..]

Dit nieuws :')

De kranten hebben even geen nieuws en dus maar een guidetti-denkt-aan-terugkeer-naar-feyenoord-bericht plaatsen.
En dan schijnen ze nog de meeste sportjournalisten te hebben, kneuzerig krantje.
pi_141632640
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En dan schijnen ze nog de meeste sportjournalisten te hebben, kneuzerig krantje.
Jongen daar gaat het helemaal niet om.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:06:00 #243
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_141632662
Guidetti _O_ Blijft een eeuwige held.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:11:43 #244
53267 TC03
pi_141632838
Ik denk dat we de komende 12 jaar nog niet verlost zijn van Guidetti geruchten.
  Moderator vrijdag 27 juni 2014 @ 23:17:28 #245
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_141633030
Zanger Rinus heeft het over 12 miljoen.
pi_141633718
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Zanger Rinus heeft het over 12 miljoen.
Dat zou wel netjes zijn.

10 miljoen zou, gezien de aankoopprijs etc. en onze financiële shit nog niet verkeerd zijn, maar ik vind het absoluut niet "de hoofdprijs". Zeker niet als je ziet wat voor bedragen voor alle spelers van concurrerende clubs, maar zelfs de middenmoters worden genoemd.
pi_141633761
quote:
Ajax lijkt zich te gaan versterken met Obeng Regan, een negentienjarige defensieve middenvelder uit Ghana. Volgens Servische media heeft de speler van het Servische Napredak Krusevac al vier dagen meegetraind in Amsterdam en tekent hij eerdaags een contract bij de regerend kampioen.

Naar verluidt heeft voormalig Ajax-aanvaller Marko Pantelic directeur voetbalzaken Marco Overmars over het talent getipt. Napredak, de club waar Obeng nog tot de zomer van 2016 onder contract staat, maakte al in januari bekend dat de speler voor ongeveer anderhalf miljoen euro in de zomer zou mogen vertrekken.

Eerder werd Obeng in verband gebracht met Málaga, Valencia, Rode Ster Belgrado, Partizan Belgrado en Lech Poznán. Edmund Okay Gyim, een redacteur van Goal, was vorig jaar vol lof over de belofte: "Obeng is zonder twijfel de nog te ontdekken Diego Maradona van Ghana". Obeng speelde eerder voor Asante Kotoko en Fetteh Feyenoord, de Ghanese tak van Feyenoord.
Wat een aidsproject is dat geweest zeg :r
Heeft ons nooit ook maar ene drol opgeleverd, maar er lopen ondertussen genoeg van die spelertjes in Europa dat je er nog wat aan had kunnen terug verdienen.
  Moderator zaterdag 28 juni 2014 @ 00:36:42 #248
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_141635216
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:55 schreef Merkie het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-bij-Feyenoord.dhtml
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_141635560
quote:
Net als 4 dagen geleden.
Net als de vorige week
Net als de week daarvoor
Net als de week daarvoor
Net als de week daarvoor
Net als de week daarvoor
Net als de week daarvoor
Net als de week daarvoor

Je zou bijna gaan hopen dat hij z'n spierzenuwleprashit terugkrijgt zodat je die meuk geen 4 keer per week tegen hoeft te komen. Vermoeiender dan de kardashians dit. :r
pi_141635790
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:40 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Wat een aidsproject is dat geweest zeg :r
Heeft ons nooit ook maar ene drol opgeleverd, maar er lopen ondertussen genoeg van die spelertjes in Europa dat je er nog wat aan had kunnen terug verdienen.
'Ajax heeft profijt van Afrikaans aidsproject'
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_141638213
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:59 schreef Vasion het volgende:

[..]

Om dan toch maar bij het AD te blijven ;)

ADSportwereld twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 07:57:36 Breaking: Feyenoord raakt Martins Indi kwijt aan FC Porto http://t.co/dKRLCIuZgx http://t.co/5tfacyT4Yt reageer retweet
pi_141638225
quote:
‘Martins Indi maakt klapper: Feyenoord accepteert 8,5 miljoen euro’

De wegen van Bruno Martins Indi en Feyenoord scheiden, zo meldt De Telegraaf zaterdag. De club uit Rotterdam is naar verluidt akkoord gegaan met een formeel bod van FC Porto van 8,5 miljoen euro op de 22-jarige verdediger en daarmee is men in een klap uit de schulden.

Volgens het dagblad vonden er afgelopen week ‘zware onderhandelingen’ plaats tussen Feyenoord en FC Porto. Feyenoord verlangde de hoofdprijs voor de Oranje-international, die in de eerste twee groepsduels op het WK in Brazilië een goede indruk achterliet. De transfer is voor zowel de speler als de club een uitstekende deal, omdat de verdediger zelf is opgeleid en dus niets heeft gekost.

Terence Kongolo (20), Miquel Nelom (23) en Lucas Woudenberg (20) kunnen het vertrek van Martins Indi opvangen. De verdediger zal waarschijnlijk niet de laatste WK-ganger zijn die uit De Kuip vertrekt. Ook Daryl Janmaat en Stefan de Vrij zijn alom gewild. Graziano Pellè, door Italië niet meegenomen naar het WK, geniet concrete belangstelling van Southampton.
pi_141638403
Hmm mocht wel wat meer zijn imo
pi_141638410
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 08:40 schreef OnePlusOne het volgende:
Hmm mocht wel wat meer zijn imo
8,5 miljoen voor een Nederlandse verdediger is een prima bedrag.
pi_141638426
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 08:41 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ja, daarom zijn we ook zo kut in NL. 20 interlands, net 22 geworden. Nog 2 jaar vast. In portugal hadden ze het driedubbele gekregen. Terecht of niet.
pi_141639031
Die geruchten over Guidetti :')

Ik weet uit betrouwbare bron dat die nooit meer zal komen. Zijn zenuwziekte wordt alom gezien als een te groot financieel risico.

Gr gr mr Van Goud
pi_141639043
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef PIETR het volgende:
Guidetti _O_ Blijft een eeuwige held.
gaat nooit gebeuren.
pi_141639071
quote:
Leonardo weer aan t filmen? (Zie begin)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2014 10:04:35 ]
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:24:15 #259
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_141639280
Volledig logisch een huwelijk tussen Bruno en Porto. Porto zoekt een vervanger voor Mangala en Bruno is ook het type 'grote neger'. Daarnaast heeft hij natuurlijk roots in Portugal.
pi_141639334
Ik hoop nog een beetje dat die 10mln voor Pellè £10mln is ipv ¤10mln. Dan zou ik het wel een goede deal vinden, anders is het wel erg snel kat in t bakkie voor een ok-maar-niet-top-bedrag.

Verder lijkt me het gerucht van BMI wel een wat laag bedrag, aangezien ze ook al 9 mln vragen voor De Vrij die een eenjarig contract bezit.

Als het overigens waar is hark je wel zomaar ff 18,5mln binnen, met nog meer transfers in de maak, en dan kun je jezelf wel een beetje op tijd op de transfermarkt gaan begeven (voordat alle buitenkansjes weggegapt worden)

edit:
quote:
Southampton wil stevig onderhandelen

The Saints houden rekening met 15 miljoen euro voor Graziano Pellè, bericht De Telegraaf zojuist. Southampton wil echter alles in het werk stellen om de doelpuntenmaker van Feyenoord voor minder binnen te halen.

Bron: FR12
Zo klinkt t wel weer alsof het nog helemaal niet zo rond is, en ik moet zeggen dat rond de 12-15 mln wel ietsjes beter rond de verwachtingen ligt met Van Geel aan t roer :D

[ Bericht 18% gewijzigd door ace_eleven op 28-06-2014 10:38:35 ]
pi_141639411
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:04 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Leonardo weer aan t filmen? (Zie begin)
Zag leonardo ook weer filmen ja
pi_141639417
Bij Porto moet je gewoon ook een flinke doorverkooppercentage regelen. Oh en een terugkeer van Guidetti gaat zó tegenvallen.
pi_141639431
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:35 schreef Muto het volgende:
Bij Porto moet je gewoon ook een flinke doorverkooppercentage regelen. Oh en een terugkeer van Guidetti gaat zó tegenvallen.
Guidetti is een risico ja maar wie wil je dan als vervanger voorpelle
pi_141639437
Gaan het mee maken he. Als HMF zegt dat Guidetti niet komt, word ie maandag waarschijnlijk gepresenteerd (rookgordijn, die HMF, doet ie goed).

Verder is er eigenlijk nog geen transfer definitief :P. Lees net alweer bericht dat Feyenoord vasthoud aan 15 milj. voor Pelle.
pi_141639441
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:35 schreef Muto het volgende:
beide eens. Gelukkig gebeurt het tweede niet.
pi_141639451
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:36 schreef Scrummie het volgende:
Gaan het mee maken he. Als HMF zegt dat Guidetti niet komt, word ie maandag waarschijnlijk gepresenteerd (rookgordijn, die HMF, doet ie goed).

Verder is er eigenlijk nog geen transfer definitief :P. Lees net alweer bericht dat Feyenoord vasthoud aan 15 milj. voor Pelle.
Wat guidetti betreft durf ik mijn linkernier in te zetten. Teveel mensen in de club die tegen zijn.
pi_141639457
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wat guidetti betreft durf ik mijn linkernier in te zetten. Teveel mensen in de club die tegen zijn.
Zou jammer zijn, die mensen hebben er duidelijk geen verstand van.
pi_141639627
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:36 schreef Scrummie het volgende:

15 miljoen zou ook een goede prijs zijn. Dan rond de 12-13 uitkomen en ik ben tevreden.
pi_141639654
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 08:01 schreef Irrem het volgende:

[..]

Om dan toch maar bij het AD te blijven ;)

ADSportwereld twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 07:57:36 Breaking: Feyenoord raakt Martins Indi kwijt aan FC Porto http://t.co/dKRLCIuZgx http://t.co/5tfacyT4Yt reageer retweet
Maar BMI wilde zelf toch niet naar Porto?

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:00 schreef Helpmefok het volgende:

Ik weet uit betrouwbare bron dat die nooit meer zal komen. Zijn zenuwziekte wordt alom gezien als een te groot financieel risico.

Gr gr mr Van Goud
Precies, die geruchten zijn dikke onzin.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:53:44 #270
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_141639692
13 miljoen Pelle, 8,5 Indi... Ik verwacht nog wel 8,5 voor de Vrij. Heb je toch in totaal transferinkomsten van 29(!) miljoen. Wie zullen ze vervangen? Van Aanholt? Guidetti? Bas Dost? Beerens? Ziyech?
pi_141639711
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:53 schreef satecl het volgende:
13 miljoen Pelle, 8,5 Indi... Ik verwacht nog wel 8,5 voor de Vrij. Heb je toch in totaal transferinkomsten van 29(!) miljoen. Wie zullen ze vervangen? Van Aanholt? Guidetti? Bas Dost? Beerens? Ziyech?
2,5 miljoen schuld.

30 miljoen aandelen.
pi_141639730
clasie en Janmaat en de 40-45 miljoen is daar.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:58:23 #273
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_141639760
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:55 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

2,5 miljoen schuld.

30 miljoen aandelen.
Ze gaan sowieso herinvesteren, al is het maar 7/8 miljoen.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 11:00:46 #274
131800 Tarado
capô de fusca
pi_141639790
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:58 schreef satecl het volgende:

[..]

Ze gaan sowieso herinvesteren, al is het maar 7/8 miljoen.
Dat kan je dan beter steken in bepaalde contracten verlengen/opwaarderen en wie weet nog een transfervrij mazzeltje
  Moderator zaterdag 28 juni 2014 @ 11:03:38 #275
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_141639838
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat kan je dan beter steken in bepaalde contracten verlengen/opwaarderen en wie weet nog een transfervrij mazzeltje
Je kan echt wel een investering doen in een wat duurdere speler als BMI, De Vrij en Pelle verkocht worden.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 11:05:10 #276
131800 Tarado
capô de fusca
pi_141639863
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:03 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Je kan echt wel een investering doen in een wat duurdere speler als BMI, De Vrij en Pelle verkocht worden.
7-8 miljoen is toch niet echt veel?
pi_141639872
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

Alsof daar geen ruimte voor vrijkomt in het salarishuis? Die 7-8 mln kan best gebruikt worden voor 1-2 gerichte versterkingen..
  Moderator zaterdag 28 juni 2014 @ 11:09:12 #278
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_141639935
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als ze voor 29 miljoen verkopen lijkt me 10 miljoen realistisch voor herinvestering. Dat is al beter dan een budget van 0 zoals de afgelopen jaren. Bovendien komt er al veel salarisruimte vrij door vertrek van Pelle lijkt me.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 11:13:40 #279
53267 TC03
pi_141640016
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:29 schreef ace_eleven het volgende:
Ik hoop nog een beetje dat die 10mln voor Pellè £10mln is ipv ¤10mln. Dan zou ik het wel een goede deal vinden, anders is het wel erg snel kat in t bakkie voor een ok-maar-niet-top-bedrag.

Verder lijkt me het gerucht van BMI wel een wat laag bedrag, aangezien ze ook al 9 mln vragen voor De Vrij die een eenjarig contract bezit.

Als het overigens waar is hark je wel zomaar ff 18,5mln binnen, met nog meer transfers in de maak, en dan kun je jezelf wel een beetje op tijd op de transfermarkt gaan begeven (voordat alle buitenkansjes weggegapt worden)

edit:

[..]

Zo klinkt t wel weer alsof het nog helemaal niet zo rond is, en ik moet zeggen dat rond de 12-15 mln wel ietsjes beter rond de verwachtingen ligt met Van Geel aan t roer :D
Ponden en euro's die niet omgerekend worden gebeurt echt zo vaak bij transfergeruchten. :')
pi_141640149
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:13 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ponden en euro's die niet omgerekend worden gebeurt echt zo vaak bij transfergeruchten. :')
het gaat om tien miljoen pond. Eergisteren al geuit tegen sjakert.
pi_141640163
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:19 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Laten we het hopen
pi_141640179
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

Prijzen schieten de lucht in als Feyenoord net dertig miljoen ontvangen heeft.

We noemen dit het "Brandseffect". Als die knuppel langskomt weet je ook dat je cashen gaat.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 11:24:59 #283
131800 Tarado
capô de fusca
pi_141640231
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:09 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Als ze voor 29 miljoen verkopen lijkt me 10 miljoen realistisch voor herinvestering. Dat is al beter dan een budget van 0 zoals de afgelopen jaren. Bovendien komt er al veel salarisruimte vrij door vertrek van Pelle lijkt me.
Ik weet verder niet wat de plannen zijn, maar het komt er wel op neer dat er een heel nieuw elftal staat, of je dan geholpen bent met wat middelmaat uit de eredivisie vraag ik me af.
pi_141640379
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 08:41 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vind ik ook. Mooie club ook voor hem.. topclub maar ook weer niet te hoog gegrepen.
Dit is volgens mij de grootste transfer van Feyenoord sinds Drenthe naar Madrid ging.
pi_141640385
Gelukkig hebben jullie met Warner Hahn al een goede keeper aangetrokken. Dan zijn er nog maar 10 posities in te vullen.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 11:35:55 #286
357045 Grifte
Feijenoord
pi_141640419
Bruno ;(

Mooi bedrag wel, hopelijk inclusief doorverkooppercentage.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 12:01:03 #287
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_141640886
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:33 schreef opperkleurder het volgende:
Gelukkig hebben jullie met Warner Hahn al een goede keeper aangetrokken. Dan zijn er nog maar 10 posities in te vullen.
Zoveel vertrouwen heb ik niet in hem. Prutser Mulder heb ik al jaren afgeschreven.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_141641003
Moeten we tien jaar wachten tot Bruno in de herfst van zijn carrière weer het Feyenoordshirt aantrekt.
pi_141641155

Iemand heeft de minidress even omgeshopt.
Vind hem wel aardig zo.
pi_141641506
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:04 schreef heiden6 het volgende:

[..]

'Ajax heeft profijt van Afrikaans aidsproject'
Zal je zien dat straks zowel die Regan als Mokotjo gewoon daar spelen -O-
Gatverdamme wat aan faal :r
  zaterdag 28 juni 2014 @ 12:41:30 #291
53267 TC03
pi_141641739
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:19 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat geloof ik, maar het is gewoon frappant hoe er letterlijk altijd verwarring ontstaat over de hoogte van de transfersom vanwege euro's/ponden als het een club uit Engeland betreft.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 12:44:08 #292
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_141641809
¤10 miljoen zou weinig zijn voor Pellè, Zou minimaal het dubbele moeten zijn.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 28 juni 2014 @ 12:54:30 #293
277865 Sejt
Ondertitel
pi_141642045
Allemaal geruchten en teveel mensen nemen het als waarheid aan. Ik zie het wel als het officieel is.
I love my mispoken words.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 12:54:57 #294
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_141642058
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 12:44 schreef Happel het volgende:
¤10 miljoen zou weinig zijn voor Pellè, Zou minimaal het dubbele moeten zijn.
Van Geel sleept er wel meer dan dat uit, me dunkt.
pi_141642228
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:00 schreef Helpmefok het volgende:

Gr gr mr Van Goud
Jij weet wel meer uit betrouwbare bron.
Hoe de achterkant van de shirtjes er uit ziet bijvoorbeeld.

Ik mag hopen dat je dit keer gelijk heb.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 13:02:02 #296
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_141642258
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 12:30 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Zal je zien dat straks zowel die Regan als Mokotjo gewoon daar spelen -O-
Gatverdamme wat aan faal :r
Ik denk niet dat Mokotjo bij ons komt
pi_141643132
BMI voor 8.5 miljoen naar Porto hoorde ik? Zou mooi zijn. De held.
pi_141643339
Indirect mogen we Lowie ook dankbaar zijn dat hij al die Feyenoorders heeft geselecteerd voor Oranje destijds.. aangezien we in Europa alleen in augustus zijn te bewonderen, was het de enige manier om buitenlandse scouts te overtuigen.
  Moderator zaterdag 28 juni 2014 @ 14:08:13 #299
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_141644012
Zo oefenwedstrijd tegen Honselersdijk. Opstelling: Hahn; Vormer, Pellè, Immers (C), Verhoek, Goossens, Steenvoorden, Woudenberg, Karsdorp, Schaken, Achahbar.
pi_141644113
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 14:08 schreef Slobeend het volgende:
Zo oefenwedstrijd tegen Honselersdijk. Opstelling: Hahn; Vormer, Pellè, Immers (C), Verhoek, Goossens, Steenvoorden, Woudenberg, Karsdorp, Schaken, Achahbar.
Wat spelen ze? 1-2-4-4 ofzo? _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')