SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.![]()
In plaats van dat hij zich focust op het vergaren van goed betalende sponsorenquote:
Volgens de geruchtenmachine waar HMF zich altijd op baseert zou Koevermans toch een megasponsordeal hebben afgesloten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
In plaats van dat hij zich focust op het vergaren van goed betalende sponsoren
quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens de geruchtenmachine waar HMF zich altijd op baseert zou Koevermans toch een megasponsordeal hebben afgesloten.
Dat heb je inderdaad laten blijken ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Ik heb vrijwel nooit een gerucht van frfc gepost, ongelofelijke flapdrol. Ik heb werkelijk zoveel meer kennis van wat in de club gebeurt dan jij, dat je beter je mond gewoon kunt houden. Aap.
Er zou toch ook een nieuwe online fanshopsite komen? Of loopt dat allemaal weer uit?quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:49 schreef Maastoren het volgende:
Waarom staat de nieuwe collectie nog niet online? Zou toch vanaf 09.00 zijn?
Gozert. Relax.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Ik heb vrijwel nooit een gerucht van frfc gepost, ongelofelijke flapdrol. Ik heb werkelijk zoveel meer kennis van wat in de club gebeurt dan jij, dat je beter je mond gewoon kunt houden. Aap.
Alweer?quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Er zou toch ook een nieuwe online fanshopsite komen? Of loopt dat allemaal weer uit?
Na alle negatieve reacties moet ik zeggen dat ik het shirt best mooi vind.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:51 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die duurt nog even, maar ik ben ook blij met deze.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:53 schreef Antaris het volgende:
[..]
Na alle negatieve reacties moet ik zeggen dat ik het shirt best mooi vind.
Is het uit-shirt ook al bekend?
Je zou genuanceerder worden als je die dingen wist van hem die ik weet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad laten blijken ja.
Maar ja, nogmaals, boeit me verder niet. Hecht verder weinig waarde aan die geruchten (en ja, ik vind Koevermans ook onvoldoende capabel).
Nee. Open Dag wordt het uitshirt gepresenteerd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:53 schreef Antaris het volgende:
[..]
Na alle negatieve reacties moet ik zeggen dat ik het shirt best mooi vind.
Is het uit-shirt ook al bekend?
Dus hij is goed in politiek. Misschien is de 2e kamer wat voor hem.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je zou genuanceerder worden als je die dingen wist van hem die ik weet.
Slecht in de positie die hij heeft, maar weet wel draagvlak te creëren voor de juiste mensen.
Dat zou inderdaad kunnen ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je zou genuanceerder worden als je die dingen wist van hem die ik weet.
Slecht in de positie die hij heeft, maar weet wel draagvlak te creëren voor de juiste mensen.
Punt is dat hij resultaten boekt op andere vlakken die ons op lange termijn financieel goed doen en het gezicht van de club terugbrengen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dus hij is goed in politiek. Misschien is de 2e kamer wat voor hem.
Ik reken hem af op resultaten, en die zijn gewoon matig.
Dat is heel fijn, maar zou het dan niet handig zijn om e.e.a. in dat kader te communiceren?quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Punt is dat hij resultaten boekt op andere vlakken die ons op lange termijn financieel goed doen en het gezicht van de club terugbrengen.
Kan niet zozeer gecommuniceerd worden. Blijft Feyenoord Korea he.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is heel fijn, maar zou het dan niet handig zijn om e.e.a. in dat kader te communiceren?
Hij heeft ook al gewoon een aantal blunders op zijn naam.
quote:Feyenoord begint vandaag met de eerste training van het nieuwe seizoen, maar de internationals van de Rotterdammers zijn nog actief op het WK in Brazilië. Eind juli speelt de club al in de voorronde van de Champions League, maar Fred Rutten wil de Oranje-klanten gewoon gebruiken. Dat vertelt hij in gesprek met Voetbal International.
'Het gaat om spelers die heel belangrijk zijn. Zij zullen ongetwijfeld een waardevolle ervaring van dit WK meenemen, die wij in de Champions League goed kunnen gebruiken. Daarom is alles erop gericht dat zij op 29 juli optimaal fit weer aan de start verschijnen', vertelt de trainer. 'De spelers willen uiteraard zelf ook graag meedoen.'
Rutten wil rustpauzes inlassen voor de WK-gangers. De spelers krijgen later in het seizoen dan extra vrije dagen. 'Als je de spelers gedurende een wat langere periode regelmatig op gepaste wijze rust geeft, dan past het lichaam zich wel aan en is het gevaar op overbelasting niet zo groot.'
Tja, dan moet ik toch oordelen op wat ik zie, en dat is gewoon matig.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kan niet zozeer gecommuniceerd worden. Blijft Feyenoord Korea he.
FRquote:
Toch jammer van dat grote opel logo.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:51 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die had jij gemaakt toch? Misschien ff opnieuw spammenquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:34 schreef Scrummie het volgende:
Komt er nog een nieuw schema voor in de OP?
Los van de achterlijke Adidas strepen best een net shirtquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:51 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn hem as-we-speak aan het updaten, ik zag net de Puma-dingen verdwijnen, en ondertussen staat er al een 'klik hier' op de site,maar kun je nog nergens klikken, alsof ze die nieuwe site niet eerder konder klaarzettenquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:49 schreef Maastoren het volgende:
Waarom staat de nieuwe collectie nog niet online? Zou toch vanaf 09.00 zijn?
mag ook wel, voor dat geldquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Los van de achterlijke Adidas strepen best een net shirt
Ja, heb je een groot gat onderin en een kleiner gat bovenaan ja ?quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op zich is de vorm van het shirt wel goed. Groot middenstuk voor de romp zeg maar. Groot gat onderin, kleiner gat bovenin. Twee mouwen. Maar waarom dan kiezen voor zwarte adidas-strepen en witte details? Ziet er echt niet uit. Sowieso moeten die strepen of stoppen op de schouder, of helemaal tot onderaan doorlopen. Nu zit het zo halverwege een beetje te kutten. Dat ziet er op de rode mouw nog wel oke uit, maar op de witte mouw is het gewoon driewerf kut.
Dikke min voor Adidas. Ook een dikke min voor Opel die hun logo bijna over de gehele voorkant hebben weten te spreiden. Staat godverdomme twee keer Opel op. Een keer groot in tekst en nog een keer in het logo zelf. Doe dan alleen het logo met die tekst erin. Ziet dat er tenminste nog oke uit. Liever nog alleen de tekst Opel maar goed...
Edit: Nu ik nog een keer kijk weet ik 't. Dit shirt is te druk. Er zijn teveel onderdeeltjes. De mouwen zijn niet hetzelfde (bij de rode mouw hebben ze een witte baan extra gedaan zodat de onderkant bij allebei de mouwen rood is), de schouders zijn opgedeeld in teveel stukken met een kleur teveel, sponsor bestaat uit twee delen. Het komt gewoon erg onrustig over.
Nietsnutten.Toen de nieuwe fanshop werd geopend moest alles met 1 druk op de knop ook online te verkrijgen zijn. Maargoed, zo maar even richting De Kuip voor mijn broodnodige dosis Feyenoord tijdens dit WKquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ze zijn hem as-we-speak aan het updaten, ik zag net de Puma-dingen verdwijnen, en ondertussen staat er al een 'klik hier' op de site,maar kun je nog nergens klikken, alsof ze die nieuwe site niet eerder konder klaarzetten
EDIT: de puma links staan er nog wel, maar doen het niet meer
Het is echter de vraag wie je nog terugkrijgt. Als ze zo doorgaan op het WK zijn jullie denk ik elke WK-ganger uit je selectie, op Kongolo misschien na, gewoon kwijt.quote:
Nee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:40 schreef Slobeend het volgende:
Denk Opel weg en je hebt een geweldig shirt.
Ja, zeg maar dat grote gat is dat hij om je buik past. Dat kleine gat bovenin is zeg maar voor rond je nek. Dat klopt wel aan dit shirt. Zit precies op de goede plek. Boven en onderaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, heb je een groot gat onderin en een kleiner gat bovenaan ja ?
'Onder' de Adidas strepen is expres ruimte vrijgelaten voor de Eredivisiebadge en eventuele andere badges.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op zich is de vorm van het shirt wel goed. Groot middenstuk voor de romp zeg maar. Groot gat onderin, kleiner gat bovenin. Twee mouwen. Maar waarom dan kiezen voor zwarte adidas-strepen en witte details? Ziet er echt niet uit. Sowieso moeten die strepen of stoppen op de schouder, of helemaal tot onderaan doorlopen. Nu zit het zo halverwege een beetje te kutten. Dat ziet er op de rode mouw nog wel oke uit, maar op de witte mouw is het gewoon driewerf kut.
Dikke min voor Adidas. Ook een dikke min voor Opel die hun logo bijna over de gehele voorkant hebben weten te spreiden. Staat godverdomme twee keer Opel op. Een keer groot in tekst en nog een keer in het logo zelf. Doe dan alleen het logo met die tekst erin. Ziet dat er tenminste nog oke uit. Liever nog alleen de tekst Opel maar goed...
Edit: Nu ik nog een keer kijk weet ik 't. Dit shirt is te druk. Er zijn teveel onderdeeltjes. De mouwen zijn niet hetzelfde (bij de rode mouw hebben ze een witte baan extra gedaan zodat de onderkant bij allebei de mouwen rood is), de schouders zijn opgedeeld in teveel stukken met een kleur teveel, sponsor bestaat uit twee delen. Het komt gewoon erg onrustig over.
Had ik nog niet aan gedacht, maar dat maakt het wel wat logischer (niet dat het nu ineens wel mooi is)quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
'Onder' de Adidas strepen is expres ruimte vrijgelaten voor de Eredivisiebadge en eventuele andere badges.
quote:Lex Immers is klaar voor een nieuw seizoen bij Feyenoord. Dat vertelde de aanvallende middenvelder (28) dinsdag in De Kuip, waar hij evenals zijn ploeggenoten een aantal fysieke tests onderging en daarna in een van de Business Units van het stadion zijn nieuwe contract tot medio 2017 ondertekende. ‘Ik heb een heel lekkere vakantie gehad en na een zwaar seizoen voldoende mijn rust gepakt. Van mij mag alles nu weer beginnen’, zei Immers, die reikhalzend uitkijkt naar de eerste training in De Kuip.
Dat het na de vakantie al snel weer begon te kriebelen bij Immers, is deels het gevolg van alle wedstrijden die hij momenteel ziet van het WK in Brazilië. ‘Ik volg het WK heel fanatiek, zeker bij de duels van het Nederlands elftal zit ik aan de televisie gekluisterd’, glimlachte hij. ‘Het is geweldig wat Oranje momenteel presteert, boven alle verwachtingen. Ik heb veel bewondering voor de jongens van Feyenoord, ook zij doen het fantastisch. Stefan, Daryl en Bruno zijn basisspelers, terwijl Terence tegen Chili zijn WK-debuut maakte. Hopelijk krijgt Jordy op dit toernooi ook nog speelminuten.’
Omdat de vijf internationals met Oranje in Brazilië verblijven, ontbreken ze als Feyenoord woensdag begint aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Immers: ‘Dat blijft een vreemde situatie. Zij zitten nog midden in het toernooi, terwijl wij deze week de eerste training en oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen afwerken. Stel dat Nederland de finale haalt, dan zit er tussen die wedstrijd en onze voorronde van de Champions League maar tien dagen. Dat is complex, maar ik focus me op de eerste training en de voorbereiding. Ik heb de eerste training met al die supporters in De Kuip nu twee keer meegemaakt, maar het went nooit. Het blijft fantastisch om in deze tempel aan een nieuw seizoen te beginnen.’
Na de eerste training wacht Feyenoord zaterdag al de eerste oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen, terwijl ook het trainingskamp in Ermelo snel nadert. ‘De komende periode moeten we als groep aangrijpen om fit te worden en in vorm te raken, zodat het vertrouwen toeneemt in aanloop naar de wedstrijden in de voorronde van de Champions League. Dat is het echte werk, waar alles op gericht is. In de afgelopen twee jaar zijn de voorrondes in Europa niet succesvol geweest voor ons, als het aan mij ligt brengen we daar deze keer verandering in.’
Immers maakt zich op voor alweer zijn derde jaar in De Kuip. De middenvelder, in zijn eerste twee seizoenen goed voor in totaal 24 competitiegoals, heeft het dermate naar zijn zin bij Feyenoord dat hij vorige maand met de club een akkoord bereikte over een nieuw contract tot 2017. Dinsdag werden daarvoor alle handtekeningen op papier gezet. ‘Ik zie dit contract als een beloning voor mijn prestaties, waar na een lastige start een stijgende lijn in zat. De waardering die ik van de club krijg, voelt heel goed voor mij. Feyenoord is de mooiste club van Nederland en ik ben blij dat ik hier langer kan
Dat mag best. Ik had alleen liever dat die strepen ophielden bij de scheiding van schouder en mouw en niet dat ze 30% doorlopen op mouw. Krijg je een schouderverkleinend effect van.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
'Onder' de Adidas strepen is expres ruimte vrijgelaten voor de Eredivisiebadge en eventuele andere badges.
Hahaha.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:51 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter dan dat Opel-reclameshirt wel iddquote:
Ja zeker welquote:Volgens het Spaanse blad Sport heeft Barcelona de naam van Martins Indi aan het lijstje van potentiële versterkingen toegevoegd. Na het matige afgelopen seizoen is de club op zoek naar vernieuwing in de defensie en daarbij uitgekomen bij Martins Indi.
Mocht het waar zijn, zal BMI dan ook vanuit Brazilie afzeggen omdat ie zo nodig naar de PL wilt?quote:
Uiteraard, hij gaat gewoon met Van Gaal mee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:29 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mocht het waar zijn, zal BMI dan ook vanuit Brazilie afzeggen omdat ie zo nodig naar de PL wilt?
quote:Fred Rutten legt zich er niet zomaar bij neer
Fred Rutten legt zich er niet zomaar bij neer dat hij de vijf spelers die momenteel met Oranje uitkomen op het WK moet missen in de voorronde van de Champions League.
De nieuwe trainer van Feyenoord verwacht hen er gewoon bij te hebben.
Dat betekent dat Jordy Clasie, Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat, Terence Kongolo en Stefan de Vrij na hun vakantie binnen een week klaargestoomd moeten worden voor de duels in het kampioenenbal. "Het gaat om spelers die heel belangrijk zijn. Zij zullen ongetwijfeld een waardevolle ervaring van dit WK meenemen, die wij in de Champions League goed kunnen gebruiken", vertelt Rutten aan Voetbal International.
"Daarom is alles erop gericht dat zij op 29 juli optimaal fit weer aan de start verschijnen. De spelers willen uiteraard zelf ook graag meedoen in deze wedstrijden", aldus Rutten, die bij PSV al eens soortgelijke situaties meemaakte. "Daar hebben we het meegemaakt dat onze Koreaanse spelers pas heel laat instroomden en direct aan de bak moesten. We hebben dat toen opgevangen door later in het seizoen rustpauzes voor het in te lassen."
Komt u maar Southamton!quote:Immers tekent contract: 'Ik zie dit als beloning voor mijn prestaties'
Lex Immers is klaar voor een nieuw seizoen bij Feyenoord. Dat vertelde de aanvallende middenvelder (28) dinsdag in De Kuip, waar hij evenals zijn ploeggenoten een aantal fysieke tests onderging en daarna in een van de Business Units van het stadion zijn nieuwe contract tot medio 2017 ondertekende. ‘Ik heb een heel lekkere vakantie gehad en na een zwaar seizoen voldoende mijn rust gepakt. Van mij mag alles nu weer beginnen’, zei Immers, die reikhalzend uitkijkt naar de eerste training in De Kuip.
Dat het na de vakantie al snel weer begon te kriebelen bij Immers, is deels het gevolg van alle wedstrijden die hij momenteel ziet van het WK in Brazilië. ‘Ik volg het WK heel fanatiek, zeker bij de duels van het Nederlands elftal zit ik aan de televisie gekluisterd’, glimlachte hij. ‘Het is geweldig wat Oranje momenteel presteert, boven alle verwachtingen. Ik heb veel bewondering voor de jongens van Feyenoord, ook zij doen het fantastisch. Stefan, Daryl en Bruno zijn basisspelers, terwijl Terence tegen Chili zijn WK-debuut maakte. Hopelijk krijgt Jordy op dit toernooi ook nog speelminuten.’
Omdat de vijf internationals met Oranje in Brazilië verblijven, ontbreken ze als Feyenoord woensdag begint aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Immers: ‘Dat blijft een vreemde situatie. Zij zitten nog midden in het toernooi, terwijl wij deze week de eerste training en oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen afwerken. Stel dat Nederland de finale haalt, dan zit er tussen die wedstrijd en onze voorronde van de Champions League maar tien dagen. Dat is complex, maar ik focus me op de eerste training en de voorbereiding. Ik heb de eerste training met al die supporters in De Kuip nu twee keer meegemaakt, maar het went nooit. Het blijft fantastisch om in deze tempel aan een nieuw seizoen te beginnen.’
Na de eerste training wacht Feyenoord zaterdag al de eerste oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen, terwijl ook het trainingskamp in Ermelo snel nadert. ‘De komende periode moeten we als groep aangrijpen om fit te worden en in vorm te raken, zodat het vertrouwen toeneemt in aanloop naar de wedstrijden in de voorronde van de Champions League. Dat is het echte werk, waar alles op gericht is. In de afgelopen twee jaar zijn de voorrondes in Europa niet succesvol geweest voor ons, als het aan mij ligt brengen we daar deze keer verandering in.’
Immers maakt zich op voor alweer zijn derde jaar in De Kuip. De middenvelder, in zijn eerste twee seizoenen goed voor in totaal 24 competitiegoals, heeft het dermate naar zijn zin bij Feyenoord dat hij vorige maand met de club een akkoord bereikte over een nieuw contract tot 2017. Dinsdag werden daarvoor alle handtekeningen op papier gezet. ‘Ik zie dit contract als een beloning voor mijn prestaties, waar na een lastige start een stijgende lijn in zat. De waardering die ik van de club krijg, voelt heel goed voor mij. Feyenoord is de mooiste club van Nederland en ik ben blij dat ik hier langer kan blijven.’
Precies dit. Adidas maakt vaak prachtige shirts voor clubs die in één kleur spelen zoals Real Madrid, Chelsea en Marseille, maar ze hebben geen mooi ontwerp voor shirts als die van ons.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:49 schreef Pascalus het volgende:
...
Het hele design van het shirt werkt niet als je een shirt hebt dat uit meer dan één kleur bestaat. Standaard Adidas troep dus.
Volgens mij kunnen ze net 3 weken op vakantie tussen de 4e vCL en de 1e confrontatie met Ajax. Komen ze allemaal net terug en gaan ze die pot in met 3 dagen training in de benenquote:
Alsof Guus die gozertjes niet wil selecteren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze net 3 weken op vakantie tussen de 4e vCL en de 1e confrontatie met Ajax. Komen ze allemaal net terug en gaan ze die pot in met 3 dagen training in de benen
Ow, kut, zit daar weer een interlandperiode tussen??quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Guus die gozertjes niet wil selecteren.
Zonde ja. Maarja, anders moeten ze moeite doen...quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Precies dit. Adidas maakt vaak prachtige shirts voor clubs die in één kleur spelen zoals Real Madrid, Chelsea en Marseille, maar ze hebben geen mooi ontwerp voor shirts als die van ons.
9 september Tsjechië-uit moet wel met een B-ploeg kunnen, wellicht dat er dan weer meer ajacieden opgeroepen wordenquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Guus die gozertjes niet wil selecteren.
Die houden we zoveel weg van de enge sekte. Meer buitenlanders, minder goed spel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
9 september Tsjechië-uit moet wel met een B-ploeg kunnen, wellicht dat er dan weer meer ajacieden opgeroepen worden
Gewoon een verkooptrucje met die sjaals.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:25 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon dat template wat de boel verkracht... maar alsnog geen excuus om rood-rood te doen bij de mouwen.
[ afbeelding ]
Keihard elitair eigen vak eigen sjaal jwz.
Als het stadion verbouwd is wil ik er wel eentje van Vakkie KKK hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:25 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Keihard elitair eigen vak eigen sjaal jwz.
XXXquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als het stadion verbouwd is wil ik er wel eentje van Vakkie KKK hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |