abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141524208

.

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip
FRFC webshop - voor en door supporters!

Het Legioen

Graziano Pellè *)

The Other Side Of The Heart Is White

Het Renovatieplan

Fasering:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP. :+
pi_141524215
Omdat HMF geen nieuw deel opende :N
pi_141524224
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

koevergod _O_
In plaats van dat hij zich focust op het vergaren van goed betalende sponsoren :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_141524254
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:46 schreef H.FR het volgende:

[..]

In plaats van dat hij zich focust op het vergaren van goed betalende sponsoren :')
Volgens de geruchtenmachine waar HMF zich altijd op baseert zou Koevermans toch een megasponsordeal hebben afgesloten. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_141524275
Waarom staat de nieuwe collectie nog niet online? Zou toch vanaf 09.00 zijn?
pi_141524291
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Volgens de geruchtenmachine waar HMF zich altijd op baseert zou Koevermans toch een megasponsordeal hebben afgesloten. :P
:').

Ik heb vrijwel nooit een gerucht van frfc gepost, ongelofelijke flapdrol. Ik heb werkelijk zoveel meer kennis van wat in de club gebeurt dan jij, dat je beter je mond gewoon kunt houden. Aap.
pi_141524325

pi_141524331
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik heb vrijwel nooit een gerucht van frfc gepost, ongelofelijke flapdrol. Ik heb werkelijk zoveel meer kennis van wat in de club gebeurt dan jij, dat je beter je mond gewoon kunt houden. Aap.
Dat heb je inderdaad laten blijken ja. :')

Maar ja, nogmaals, boeit me verder niet. Hecht verder weinig waarde aan die geruchten (en ja, ik vind Koevermans ook onvoldoende capabel).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_141524333
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:49 schreef Maastoren het volgende:
Er zou toch ook een nieuwe online fanshopsite komen? Of loopt dat allemaal weer uit?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_141524344
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gozert. Relax.
pi_141524354
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:51 schreef Muto het volgende:

[..]

Er zou toch ook een nieuwe online fanshopsite komen? Of loopt dat allemaal weer uit?
Alweer? :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_141524359
quote:
Na alle negatieve reacties moet ik zeggen dat ik het shirt best mooi vind.
Is het uit-shirt ook al bekend?
pi_141524385
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:53 schreef Antaris het volgende:

[..]

Die duurt nog even, maar ik ben ook blij met deze.
Als ze niks geks doen met het uitshirt (dat waarschijnlijk wel blauw is) komt dat ook wel goed.
pi_141524389
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:51 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat heb je inderdaad laten blijken ja. :')

Maar ja, nogmaals, boeit me verder niet. Hecht verder weinig waarde aan die geruchten (en ja, ik vind Koevermans ook onvoldoende capabel).
Je zou genuanceerder worden als je die dingen wist van hem die ik weet.

Slecht in de positie die hij heeft, maar weet wel draagvlak te creëren voor de juiste mensen.
pi_141524390
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:53 schreef Antaris het volgende:

[..]

Nee. Open Dag wordt het uitshirt gepresenteerd.
pi_141524408
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Slecht in de positie die hij heeft, maar weet wel draagvlak te creëren voor de juiste mensen.
Dus hij is goed in politiek. Misschien is de 2e kamer wat voor hem.
Ik reken hem af op resultaten, en die zijn gewoon matig.

En als hij goed gaat presteren dan verdiend hij natuurlijk complimenten.
pi_141524423
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad kunnen ja. :)
pi_141524445
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:55 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dus hij is goed in politiek. Misschien is de 2e kamer wat voor hem.
Ik reken hem af op resultaten, en die zijn gewoon matig.
Punt is dat hij resultaten boekt op andere vlakken die ons op lange termijn financieel goed doen en het gezicht van de club terugbrengen.
pi_141524474
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Punt is dat hij resultaten boekt op andere vlakken die ons op lange termijn financieel goed doen en het gezicht van de club terugbrengen.
Dat is heel fijn, maar zou het dan niet handig zijn om e.e.a. in dat kader te communiceren?
Hij heeft ook al gewoon een aantal blunders op zijn naam.
pi_141524492
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:58 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat is heel fijn, maar zou het dan niet handig zijn om e.e.a. in dat kader te communiceren?
Hij heeft ook al gewoon een aantal blunders op zijn naam.
Kan niet zozeer gecommuniceerd worden. Blijft Feyenoord Korea he.
pi_141524611
quote:
Feyenoord begint vandaag met de eerste training van het nieuwe seizoen, maar de internationals van de Rotterdammers zijn nog actief op het WK in Brazilië. Eind juli speelt de club al in de voorronde van de Champions League, maar Fred Rutten wil de Oranje-klanten gewoon gebruiken. Dat vertelt hij in gesprek met Voetbal International.

'Het gaat om spelers die heel belangrijk zijn. Zij zullen ongetwijfeld een waardevolle ervaring van dit WK meenemen, die wij in de Champions League goed kunnen gebruiken. Daarom is alles erop gericht dat zij op 29 juli optimaal fit weer aan de start verschijnen', vertelt de trainer. 'De spelers willen uiteraard zelf ook graag meedoen.'

Rutten wil rustpauzes inlassen voor de WK-gangers. De spelers krijgen later in het seizoen dan extra vrije dagen. 'Als je de spelers gedurende een wat langere periode regelmatig op gepaste wijze rust geeft, dan past het lichaam zich wel aan en is het gevaar op overbelasting niet zo groot.'
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_141524613
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kan niet zozeer gecommuniceerd worden. Blijft Feyenoord Korea he.
Tja, dan moet ik toch oordelen op wat ik zie, en dat is gewoon matig.
pi_141524650
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:05 schreef Muto het volgende:

[..]

Fredje regelt het wel _O_
pi_141524681
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:06 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Fredje regelt het wel _O_
Fredsjjjjjjjjj _O_
pi_141524726
quote:

[..]

FR _O_
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:13:28 #26
357045 Grifte
Feijenoord
pi_141524800
80 euro, tering.

Al heb ik toch niets met die Adidas-strepen, plus de overdreven sponsorruimte op het shirt.
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:13:30 #27
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_141524801
quote:
Toch jammer van dat grote opel logo.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:24:43 #28
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141525036
Best prima shirts. Jammer van die mouwtjes, maar dat weet je met Adidas.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141525162
Niet normaal meer hoe groot dat Opel logo op dat shirt is en zoveel betalen ze niet eens. Heeft Opel dit shirt ontworpen ipv Adidas?
pi_141525239
Komt er nog een nieuw schema voor in de OP?
pi_141525393
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:34 schreef Scrummie het volgende:
Komt er nog een nieuw schema voor in de OP?
Die had jij gemaakt toch? Misschien ff opnieuw spammen :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_141525484
quote:
Los van de achterlijke Adidas strepen best een net shirt :o
pi_141525680
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:49 schreef Maastoren het volgende:
Ze zijn hem as-we-speak aan het updaten, ik zag net de Puma-dingen verdwijnen, en ondertussen staat er al een 'klik hier' op de site,maar kun je nog nergens klikken, alsof ze die nieuwe site niet eerder konder klaarzetten :')

EDIT: de puma links staan er nog wel, maar doen het niet meer
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_141525959
Op zich is de vorm van het shirt wel goed. Groot middenstuk voor de romp zeg maar. Groot gat onderin, kleiner gat bovenin. Twee mouwen. Maar waarom dan kiezen voor zwarte adidas-strepen en witte details? Ziet er echt niet uit. Sowieso moeten die strepen of stoppen op de schouder, of helemaal tot onderaan doorlopen. Nu zit het zo halverwege een beetje te kutten. Dat ziet er op de rode mouw nog wel oke uit, maar op de witte mouw is het gewoon driewerf kut.

Dikke min voor Adidas. Ook een dikke min voor Opel die hun logo bijna over de gehele voorkant hebben weten te spreiden. Staat godverdomme twee keer Opel op. Een keer groot in tekst en nog een keer in het logo zelf. Doe dan alleen het logo met die tekst erin. Ziet dat er tenminste nog oke uit. Liever nog alleen de tekst Opel maar goed...

Edit: Nu ik nog een keer kijk weet ik 't. Dit shirt is te druk. Er zijn teveel onderdeeltjes. De mouwen zijn niet hetzelfde (bij de rode mouw hebben ze een witte baan extra gedaan zodat de onderkant bij allebei de mouwen rood is), de schouders zijn opgedeeld in teveel stukken met een kleur teveel, sponsor bestaat uit twee delen. Het komt gewoon erg onrustig over.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Moderator woensdag 25 juni 2014 @ 11:12:43 #35
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_141526232
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:43 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Los van de achterlijke Adidas strepen best een net shirt :o
mag ook wel, voor dat geld ;( :D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator woensdag 25 juni 2014 @ 11:13:18 #36
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_141526253
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op zich is de vorm van het shirt wel goed. Groot middenstuk voor de romp zeg maar. Groot gat onderin, kleiner gat bovenin. Twee mouwen. Maar waarom dan kiezen voor zwarte adidas-strepen en witte details? Ziet er echt niet uit. Sowieso moeten die strepen of stoppen op de schouder, of helemaal tot onderaan doorlopen. Nu zit het zo halverwege een beetje te kutten. Dat ziet er op de rode mouw nog wel oke uit, maar op de witte mouw is het gewoon driewerf kut.

Dikke min voor Adidas. Ook een dikke min voor Opel die hun logo bijna over de gehele voorkant hebben weten te spreiden. Staat godverdomme twee keer Opel op. Een keer groot in tekst en nog een keer in het logo zelf. Doe dan alleen het logo met die tekst erin. Ziet dat er tenminste nog oke uit. Liever nog alleen de tekst Opel maar goed...

Edit: Nu ik nog een keer kijk weet ik 't. Dit shirt is te druk. Er zijn teveel onderdeeltjes. De mouwen zijn niet hetzelfde (bij de rode mouw hebben ze een witte baan extra gedaan zodat de onderkant bij allebei de mouwen rood is), de schouders zijn opgedeeld in teveel stukken met een kleur teveel, sponsor bestaat uit twee delen. Het komt gewoon erg onrustig over.
Ja, heb je een groot gat onderin en een kleiner gat bovenaan ja ? :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_141526311
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:51 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ze zijn hem as-we-speak aan het updaten, ik zag net de Puma-dingen verdwijnen, en ondertussen staat er al een 'klik hier' op de site,maar kun je nog nergens klikken, alsof ze die nieuwe site niet eerder konder klaarzetten :')

EDIT: de puma links staan er nog wel, maar doen het niet meer
Nietsnutten.Toen de nieuwe fanshop werd geopend moest alles met 1 druk op de knop ook online te verkrijgen zijn. Maargoed, zo maar even richting De Kuip voor mijn broodnodige dosis Feyenoord tijdens dit WK ;)
  Moderator woensdag 25 juni 2014 @ 11:40:22 #38
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_141526987
Denk Opel weg en je hebt een geweldig shirt.
pi_141527314
quote:

[..]

Het is echter de vraag wie je nog terugkrijgt. Als ze zo doorgaan op het WK zijn jullie denk ik elke WK-ganger uit je selectie, op Kongolo misschien na, gewoon kwijt.
pi_141527356
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:40 schreef Slobeend het volgende:
Denk Opel weg en je hebt een geweldig shirt.
Nee.
  woensdag 25 juni 2014 @ 11:54:20 #41
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_141527404
Redelijk shirt maar kan veel beter.

Wel een stuk mooier dan die van vorig jaar met die rare gouden streepjes aan de voorkant.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Moderator woensdag 25 juni 2014 @ 11:56:34 #42
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_141527477
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee.
Ok, die strepen moet je ook wegdenken.
pi_141527534
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:13 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ja, heb je een groot gat onderin en een kleiner gat bovenaan ja ? :')
Ja, zeg maar dat grote gat is dat hij om je buik past. Dat kleine gat bovenin is zeg maar voor rond je nek. Dat klopt wel aan dit shirt. Zit precies op de goede plek. Boven en onderaan.
pi_141528584
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

'Onder' de Adidas strepen is expres ruimte vrijgelaten voor de Eredivisiebadge en eventuele andere badges.
pi_141528968
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:33 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

'Onder' de Adidas strepen is expres ruimte vrijgelaten voor de Eredivisiebadge en eventuele andere badges.
Had ik nog niet aan gedacht, maar dat maakt het wel wat logischer (niet dat het nu ineens wel mooi is)
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:49:54 #46
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_141528985
Die rode schouders en het opel logo verneuken het shirt. Het slaat nergens op om een vlak op de schouders en de rug te plaatsen dat uit één kleur bestaat. Het doet me een beetje denken aan het thuisshirt van een paar jaar geleden, waar Feyenoord een rood vlak aan de onderkant van de rug had.

Het hele design van het shirt werkt niet als je een shirt hebt dat uit meer dan één kleur bestaat. Standaard Adidas troep dus.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_141528994
quote:
Lex Immers is klaar voor een nieuw seizoen bij Feyenoord. Dat vertelde de aanvallende middenvelder (28) dinsdag in De Kuip, waar hij evenals zijn ploeggenoten een aantal fysieke tests onderging en daarna in een van de Business Units van het stadion zijn nieuwe contract tot medio 2017 ondertekende. ‘Ik heb een heel lekkere vakantie gehad en na een zwaar seizoen voldoende mijn rust gepakt. Van mij mag alles nu weer beginnen’, zei Immers, die reikhalzend uitkijkt naar de eerste training in De Kuip.

Dat het na de vakantie al snel weer begon te kriebelen bij Immers, is deels het gevolg van alle wedstrijden die hij momenteel ziet van het WK in Brazilië. ‘Ik volg het WK heel fanatiek, zeker bij de duels van het Nederlands elftal zit ik aan de televisie gekluisterd’, glimlachte hij. ‘Het is geweldig wat Oranje momenteel presteert, boven alle verwachtingen. Ik heb veel bewondering voor de jongens van Feyenoord, ook zij doen het fantastisch. Stefan, Daryl en Bruno zijn basisspelers, terwijl Terence tegen Chili zijn WK-debuut maakte. Hopelijk krijgt Jordy op dit toernooi ook nog speelminuten.’

Omdat de vijf internationals met Oranje in Brazilië verblijven, ontbreken ze als Feyenoord woensdag begint aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Immers: ‘Dat blijft een vreemde situatie. Zij zitten nog midden in het toernooi, terwijl wij deze week de eerste training en oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen afwerken. Stel dat Nederland de finale haalt, dan zit er tussen die wedstrijd en onze voorronde van de Champions League maar tien dagen. Dat is complex, maar ik focus me op de eerste training en de voorbereiding. Ik heb de eerste training met al die supporters in De Kuip nu twee keer meegemaakt, maar het went nooit. Het blijft fantastisch om in deze tempel aan een nieuw seizoen te beginnen.’

Na de eerste training wacht Feyenoord zaterdag al de eerste oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen, terwijl ook het trainingskamp in Ermelo snel nadert. ‘De komende periode moeten we als groep aangrijpen om fit te worden en in vorm te raken, zodat het vertrouwen toeneemt in aanloop naar de wedstrijden in de voorronde van de Champions League. Dat is het echte werk, waar alles op gericht is. In de afgelopen twee jaar zijn de voorrondes in Europa niet succesvol geweest voor ons, als het aan mij ligt brengen we daar deze keer verandering in.’

Immers maakt zich op voor alweer zijn derde jaar in De Kuip. De middenvelder, in zijn eerste twee seizoenen goed voor in totaal 24 competitiegoals, heeft het dermate naar zijn zin bij Feyenoord dat hij vorige maand met de club een akkoord bereikte over een nieuw contract tot 2017. Dinsdag werden daarvoor alle handtekeningen op papier gezet. ‘Ik zie dit contract als een beloning voor mijn prestaties, waar na een lastige start een stijgende lijn in zat. De waardering die ik van de club krijg, voelt heel goed voor mij. Feyenoord is de mooiste club van Nederland en ik ben blij dat ik hier langer kan
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:53:05 #48
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_141529049
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:50 schreef Muto het volgende:

[..]

Lex _O_
pi_141529637
bijgetekend ja
pi_141531240
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:33 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Dat mag best. Ik had alleen liever dat die strepen ophielden bij de scheiding van schouder en mouw en niet dat ze 30% doorlopen op mouw. Krijg je een schouderverkleinend effect van.
pi_141531300
Meh, onsamenhangend geheel dat nieuwe shirt. Beetje een ratjetoe ;(
  woensdag 25 juni 2014 @ 14:00:02 #52
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_141531367
quote:
Hahaha.

Nee.
  woensdag 25 juni 2014 @ 14:12:37 #53
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_141531763
Jammer van dat grote Opel logo, voor de rest vind ik het een prima shirt.
Stukken beter dan die Puma bagger.
  woensdag 25 juni 2014 @ 14:16:00 #54
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_141531877
Puma shirt was ook mooi.
Ben het wel met je eens dat op het Opel logo na dit wel een mooi shirt is.Als hij zonder Opel logo is te krijgen wil ik hem wel hebben.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_141531892
Die HMF, met z'n zekere rode achterkant :')
Doorlopende rode schouder :')
Aidsgroot en te hoog geplaatst opel logo :')
Koeverkut :')
80 euro :')
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 25 juni 2014 @ 14:17:27 #56
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_141531932

Stuk beter shirt.
pi_141531964
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:17 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Stuk beter shirt.
Beter dan dat Opel-reclameshirt wel idd ^O^
pi_141532302
quote:
Volgens het Spaanse blad Sport heeft Barcelona de naam van Martins Indi aan het lijstje van potentiële versterkingen toegevoegd. Na het matige afgelopen seizoen is de club op zoek naar vernieuwing in de defensie en daarbij uitgekomen bij Martins Indi.
Ja zeker wel :')
pi_141532348
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:27 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ja zeker wel :')
Mocht het waar zijn, zal BMI dan ook vanuit Brazilie afzeggen omdat ie zo nodig naar de PL wilt? :P
pi_141532421
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:29 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Mocht het waar zijn, zal BMI dan ook vanuit Brazilie afzeggen omdat ie zo nodig naar de PL wilt? :P
Uiteraard, hij gaat gewoon met Van Gaal mee.
pi_141532442
quote:
Fred Rutten legt zich er niet zomaar bij neer

Fred Rutten legt zich er niet zomaar bij neer dat hij de vijf spelers die momenteel met Oranje uitkomen op het WK moet missen in de voorronde van de Champions League.

De nieuwe trainer van Feyenoord verwacht hen er gewoon bij te hebben.

Dat betekent dat Jordy Clasie, Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat, Terence Kongolo en Stefan de Vrij na hun vakantie binnen een week klaargestoomd moeten worden voor de duels in het kampioenenbal. "Het gaat om spelers die heel belangrijk zijn. Zij zullen ongetwijfeld een waardevolle ervaring van dit WK meenemen, die wij in de Champions League goed kunnen gebruiken", vertelt Rutten aan Voetbal International.

"Daarom is alles erop gericht dat zij op 29 juli optimaal fit weer aan de start verschijnen. De spelers willen uiteraard zelf ook graag meedoen in deze wedstrijden", aldus Rutten, die bij PSV al eens soortgelijke situaties meemaakte. "Daar hebben we het meegemaakt dat onze Koreaanse spelers pas heel laat instroomden en direct aan de bak moesten. We hebben dat toen opgevangen door later in het seizoen rustpauzes voor het in te lassen."
:o
pi_141532723
quote:
Immers tekent contract: 'Ik zie dit als beloning voor mijn prestaties'

Lex Immers is klaar voor een nieuw seizoen bij Feyenoord. Dat vertelde de aanvallende middenvelder (28) dinsdag in De Kuip, waar hij evenals zijn ploeggenoten een aantal fysieke tests onderging en daarna in een van de Business Units van het stadion zijn nieuwe contract tot medio 2017 ondertekende. ‘Ik heb een heel lekkere vakantie gehad en na een zwaar seizoen voldoende mijn rust gepakt. Van mij mag alles nu weer beginnen’, zei Immers, die reikhalzend uitkijkt naar de eerste training in De Kuip.

Dat het na de vakantie al snel weer begon te kriebelen bij Immers, is deels het gevolg van alle wedstrijden die hij momenteel ziet van het WK in Brazilië. ‘Ik volg het WK heel fanatiek, zeker bij de duels van het Nederlands elftal zit ik aan de televisie gekluisterd’, glimlachte hij. ‘Het is geweldig wat Oranje momenteel presteert, boven alle verwachtingen. Ik heb veel bewondering voor de jongens van Feyenoord, ook zij doen het fantastisch. Stefan, Daryl en Bruno zijn basisspelers, terwijl Terence tegen Chili zijn WK-debuut maakte. Hopelijk krijgt Jordy op dit toernooi ook nog speelminuten.’

Omdat de vijf internationals met Oranje in Brazilië verblijven, ontbreken ze als Feyenoord woensdag begint aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Immers: ‘Dat blijft een vreemde situatie. Zij zitten nog midden in het toernooi, terwijl wij deze week de eerste training en oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen afwerken. Stel dat Nederland de finale haalt, dan zit er tussen die wedstrijd en onze voorronde van de Champions League maar tien dagen. Dat is complex, maar ik focus me op de eerste training en de voorbereiding. Ik heb de eerste training met al die supporters in De Kuip nu twee keer meegemaakt, maar het went nooit. Het blijft fantastisch om in deze tempel aan een nieuw seizoen te beginnen.’

Na de eerste training wacht Feyenoord zaterdag al de eerste oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen, terwijl ook het trainingskamp in Ermelo snel nadert. ‘De komende periode moeten we als groep aangrijpen om fit te worden en in vorm te raken, zodat het vertrouwen toeneemt in aanloop naar de wedstrijden in de voorronde van de Champions League. Dat is het echte werk, waar alles op gericht is. In de afgelopen twee jaar zijn de voorrondes in Europa niet succesvol geweest voor ons, als het aan mij ligt brengen we daar deze keer verandering in.’

Immers maakt zich op voor alweer zijn derde jaar in De Kuip. De middenvelder, in zijn eerste twee seizoenen goed voor in totaal 24 competitiegoals, heeft het dermate naar zijn zin bij Feyenoord dat hij vorige maand met de club een akkoord bereikte over een nieuw contract tot 2017. Dinsdag werden daarvoor alle handtekeningen op papier gezet. ‘Ik zie dit contract als een beloning voor mijn prestaties, waar na een lastige start een stijgende lijn in zat. De waardering die ik van de club krijg, voelt heel goed voor mij. Feyenoord is de mooiste club van Nederland en ik ben blij dat ik hier langer kan blijven.’
Komt u maar Southamton!
  woensdag 25 juni 2014 @ 14:43:54 #63
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_141532780
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:49 schreef Pascalus het volgende:
...
Het hele design van het shirt werkt niet als je een shirt hebt dat uit meer dan één kleur bestaat. Standaard Adidas troep dus.
Precies dit. Adidas maakt vaak prachtige shirts voor clubs die in één kleur spelen zoals Real Madrid, Chelsea en Marseille, maar ze hebben geen mooi ontwerp voor shirts als die van ons.
pi_141532797
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:31 schreef De_Pel het volgende:

[..]

:o
Volgens mij kunnen ze net 3 weken op vakantie tussen de 4e vCL en de 1e confrontatie met Ajax. Komen ze allemaal net terug en gaan ze die pot in met 3 dagen training in de benen :')
pi_141532930
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:44 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen ze net 3 weken op vakantie tussen de 4e vCL en de 1e confrontatie met Ajax. Komen ze allemaal net terug en gaan ze die pot in met 3 dagen training in de benen :')
Alsof Guus die gozertjes niet wil selecteren.
pi_141533031
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ow, kut, zit daar weer een interlandperiode tussen?? :') Kutzooi
pi_141533092
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:43 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Precies dit. Adidas maakt vaak prachtige shirts voor clubs die in één kleur spelen zoals Real Madrid, Chelsea en Marseille, maar ze hebben geen mooi ontwerp voor shirts als die van ons.
Zonde ja. Maarja, anders moeten ze moeite doen...
pi_141533155
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

9 september Tsjechië-uit moet wel met een B-ploeg kunnen, wellicht dat er dan weer meer ajacieden opgeroepen worden
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_141533244
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:55 schreef Bombvis het volgende:

[..]

9 september Tsjechië-uit moet wel met een B-ploeg kunnen, wellicht dat er dan weer meer ajacieden opgeroepen worden
Die houden we zoveel weg van de enge sekte. Meer buitenlanders, minder goed spel.
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:00:25 #70
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141533330

Fredsj.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141533497
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Fredsj.
doet het leuk. Ben jij der ook? Zit alleen op Y. Hoi. :W
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:25:20 #72
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_141534097

Gewoon dat template wat de boel verkracht... maar alsnog geen excuus om rood-rood te doen bij de mouwen.

Keihard elitair eigen vak eigen sjaal jwz.
pi_141534415
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:25 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Gewoon dat template wat de boel verkracht... maar alsnog geen excuus om rood-rood te doen bij de mouwen.

[ afbeelding ]

Gewoon een verkooptrucje met die sjaals.
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:37:07 #74
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_141534474
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:25 schreef Dekatria het volgende:

[ afbeelding ]

Als het stadion verbouwd is wil ik er wel eentje van Vakkie KKK hoor.
pi_141534529
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:37 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Als het stadion verbouwd is wil ik er wel eentje van Vakkie KKK hoor.
XXX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')