Ik zat hem ook helemaal op te hemelen bij mijn oma. Al was hem constant IvoGod noemen wellicht niet de beste keuze gelovig als ze isquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Griekenland was inderdaad unaniem een belachelijk groot succes
Ivo Niehe vindt dit leuk
quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pascalus en ik waren het er anders unaniem over eens dat Griekenland het meer dan verdiende. Wat een passie, wat een strijdlust
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik snap die haat echt niet. Het is toch werkelijk schitterend hoe Grienenland jaar op jaar bovengemiddeld presteert met hun bagger elftallen. Ik vond het oprecht geweldig hoe ze Japan in bedwang hielden met pure werklust een wedstrijd lang met een man minder.
En vandaag waren ze gewoon goed hoe je het ook wendt of keert. Ivoorkust had geen moment recht op de overwinning hier.
En dan de manier waarop ook![]()
![]()
![]()
![]()
Ik houd van dit WK
quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zat hem ook helemaal op te hemelen bij mijn oma. Al was hem constant IvoGod noemen wellicht niet de beste keuze gelovig als ze is
Ze noemen Ivoorkust ook wel Cote d' Ivo, naar het unaniem belachelijk grote succes dat Ivo Niehe heet..quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Griekenland was inderdaad unaniem een belachelijk groot succes
Ivo Niehe vindt dit leuk
Mijn maten gebruiken nog steeds het woord boelerquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ik merkte laatst toen ik met vrienden voetbaal keek, dat ik een paar keer paalgod of latgod zei. Terwijl ik dat op FOK zelf niet eens gebruik
In het dagelijks leven vinden mensen "Aids" met eventueel aanhangsel erachter ook raar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ik merkte laatst toen ik met vrienden voetbaal keek, dat ik een paar keer paalgod of latgod zei. Terwijl ik dat op FOK zelf niet eens gebruik
Dat doe ik tegen m'n vriendinquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:07 schreef Pascalus het volgende:
Ik zeg heel vaak "uh, oké" tegen mensen.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Mijn maten gebruiken nog steeds het woord boeler
Dat gebruik ik ook. Al gebruikte ik boeler al voordat ik het van Kapi kendequote:Op woensdag 25 juni 2014 13:07 schreef Pascalus het volgende:
Ik zeg heel vaak "uh, oké" tegen mensen.
Mi gaddo, dan moet je je toch wel kansloos voelenquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Uh oké boeler. Je bent zelf kansloos met je hoofdquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mi gaddo, dan moet je je toch wel kansloos voelen
Japan is het grootste kneuzenteam van dit WK gebleken. Colombia speelde met de materiaalman en de kok...quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We hebben al lang geanalyseerd dat dit aan de Italiaanse bondscoach en de FIFA MAFFIA ligt. Japan was een te grote bedreiging voor het braziliaanse feestje![]()
Amerikaanse death metal is idd waardeloosquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk en zeer knap maar dat staat natuurlijk los van de discussie of er in metal veel bij de instrumenten komt kijken. Wel los van de Amerikaanse death metal ongeïnspireerde meuk dan natuurlijk.
En ja ik hap altijd als het om muziek draait
Het is gado.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mi gaddo, dan moet je je toch wel kansloos voelen
TR gemaakt. Zum kotzen deze hetze.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Japan is het grootste kneuzenteam van dit WK gebleken. Colombia speelde met de materiaalman en de kok...
Net als hun sporten he. Snel resultaat willen met zo min mogelijk opbouw. Alles minder dan 100 doelpunten is bij voorbaat kut.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Amerikaanse death metal is idd waardeloos
Je weet dat ze in Japan ook ijsbeer eten he?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
TR gemaakt. Zum kotzen deze hetze.
Ik meen ergens te hebben gelezen dat zo'n Super Bowl ofzo op tv hooguit 10 min live footage heeft, de rest van de tijd is herhaling op herhaling en allerhande meuk die er slechts minimaal mee te maken heeftquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als hun sporten he. Snel resultaat willen met zo min mogelijk opbouw. Alles minder dan 100 doelpunten is bij voorbaat kut.
Maar wie heeft het beste kutje.quote:
Aanpassing gemaakt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
TR gemaakt. Zum kotzen deze hetze.
Tja... al is Inquisition wel echt een goede band. Al is Dragon dan ook eigenlijk wel een Colombiaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik meen ergens te hebben gelezen dat zo'n Super Bowl ofzo op tv hooguit 10 min live footage heeft, de rest van de tijd is herhaling op herhaling en allerhande meuk die er slechts minimaal mee te maken heeft
Aanpassing gemaakt.quote:
Je broertje is weer uit het gips?quote:
Dat is in ieder geval iets minder erg.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik word gepest door Raja en LR.
Dat vroeg ik me dus ook afquote:
Voor consternatie gezorgd. Waarom zou je het makkelijk doen als het ook moeilijk kan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:20 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Met een mes in je rug naar de Mac
NEW YORK -
Het slachtoffer van een steekpartij heeft dinsdag voor grote consternatie gezorgd in de New Yorkse wijk Queens. Hij liep doodgemoedereerd met het mes nog in zijn rug een vestiging van McDonald's binnen.
wut
Geen van ons beiden heeft ooit een onwaarheid verkondigd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik gok op meth.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor consternatie gezorgd. Waarom zou je het makkelijk doen als het ook moeilijk kan.
Maar wel bijzonder. Hij moet toch op zijn minst wel erg dronken zijn geweest.
Komt vaker voor dan je zou denken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:20 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Met een mes in je rug naar de Mac
NEW YORK -
Het slachtoffer van een steekpartij heeft dinsdag voor grote consternatie gezorgd in de New Yorkse wijk Queens. Hij liep doodgemoedereerd met het mes nog in zijn rug een vestiging van McDonald's binnen.
wut
Niks mis mee.quote:T-Mobile verhoogt snelheid 3G voor alle klanten
T-Mobile verhoogt de internetsnelheid van alle abonnementen zonder 4G naar 15 Mbps (1,8 MB per seconde).
Someone is getting fired..quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:21 schreef DonRaja het volgende:
Hehe, ze zijn hier laptops e.d. aan het vervangen. Laat er net iemand een pallet met monitoren vallen... Hij keek niet blij.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat hadden ze in Japan en Bulgarije in 2004 al.quote:
Ze zijn hem nu aan het helpen alles weer op te stapelen. Is een extern bedrijf, zullen wel doen alsof hun neus bloedt en hopen dat er niks beschadigd is...quote:
Pest ze door nog meer monitors (bijvoorbeeld die van je collega's) op de grond te gooien. Monifloor krijg je dan xDquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zijn hem nu aan het helpen alles weer op te stapelen. Is een extern bedrijf, zullen wel doen alsof hun neus bloedt en hopen dat er niks beschadigd is...
Als hij straks weer met de pallet gaat rijden, gaan we met een vuvuzela toeterenquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Pest ze door nog meer monitors (bijvoorbeeld die van je collega's) op de grond te gooien. Monifloor krijg je dan xD
Beter ga je slapen en probeer je het morgen nog een keer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Pest ze door nog meer monitors (bijvoorbeeld die van je collega's) op de grond te gooien. Monifloor krijg je dan xD
Ik heb je rug, broeder.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De boom (deel 2)quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Wel 3 jaar op pianoles gezeten maar dat schoot helaas niet echt op. Ik moet het hebben van muzikale vrienden om alsnog backstage bier te kunnen drinken.
GGMM is ook groot fan van hun werk.
Beter doe jij eens wat aan die hersenbeschadiging van je.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter ga je slapen en probeer je het morgen nog een keer.
Dat gaat niet slimboquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Beter doe jij eens wat aan die hersenbeschadiging van je.
*vindtquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:31 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
GGMM vind haar ontzettend dom
Deze opmerking had ik gezien je hersenbeschadiging en negatieve moraal wel verwacht. Het is echter wel degelijk mogelijk dat er na hersenletsel herstel komt.quote:
*Vindtquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:31 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
GGMM vind haar ontzettend dom
Jawel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij kun je hersenbeschadiging niet genezen.
Ach, er moet toch op een manier brood op tafel komenquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je dat niet begrijpt is je moeder een hoer
Dat is niet het enige dat bij jouw moeder op tafel is gekomen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach, er moet toch op een manier brood op tafel komen
A happy customer is a paying customerquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is niet het enige dat bij jouw moeder op tafel is gekomen.
watquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom genezen ze al die Belgen dan niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |