abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Miss 200.000.000! woensdag 25 juni 2014 @ 07:45:59 #76
367000 roos94
pi_141522546
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 06:58 schreef Parzival het volgende:

Overigens heb ik van de familie nog geen dankwoord gehoord.. dat is ook wel een beetje vaag.. ik bedoel ik snap dat je heel verdrietig bent.. maar er zijn toch al snel een paar honderd mensen bezig geweest voor je..
wtf? troll mag ik hopen?
pi_141522559
Ook resten Kris Kremers gevonden in Panama
Bewerkt door: redactie − 25/06/14, 00:38 − bron: NOS, RTL, AD

De botresten die zijn gevonden in Panama zijn van Kris Kremers. Verschillende Nederlandse media melden dat het DNA dat in het weefsel is aangetroffen overeenkomt met dat van de vermiste Amersfoortse. De dood van Kris Kremers is door familie bevestigd.

Zondag bleek DNA-materiaal op andere gevonden menselijke resten van Lisanne Froon te zijn. Over de doodsoorzaak is nog veel onduidelijk. De meisjes werden drie maanden geleden vermist in het oerwoud van Panama en sindsdien werd er naar hen gezocht.

Opnieuw zoekploegen
De krant Mi Diario de Panamá (Mijn Dagblad van Panama) meldde op basis van 'officiële bronnen die verbonden zijn aan het onderzoek' dat het stuk bekken dat vorige week donderdag in de jungle bij Boquete in Panama werd gevonden van Kris Kremers is. Volgens Mi Diario gaan er opnieuw zoekploegen naar de jungle om meer bewijsmateriaal te vinden om te kunnen achterhalen hoe de twee vrouwen om het leven gekomen zijn.

Het is nog niet bekend wat de jonge vrouwen is overkomen. 'Het is een hele zwarte bladzijde waarbij bovendien nog vele vragen het noodlot van Kris en Lisanne overschaduwen. Er rest de familie slechts een manier om antwoorden te vinden en dat is doorgaan met zoeken', laten de nabestaanden in een verklaring weten.

Gisteren riep burgemeester Lucas Bolsius van Amersfoort op om de families van de Amersfoortse studentes met rust te laten. Ze moeten de ruimte krijgen om in besloten kring het nieuws te kunnen verwerken, aldus de burgemeester.
http://www.volkskrant.nl/(...)nden-in-Panama.dhtml
pi_141522565
Is er ergens een integrale plattegrond te vinden met een geheel overzicht van alle vindplaatsen, aangegeven hoever de afstand is van de gevonden resten en rugzak? Dacht hem ergens te hebben zien staan hier maar vind hem niet meer. Lagen alle gevonden objecten allemaal nét naast die rivier ofzo waardoor iedereen nu van een ongeluk uitgaat?

Er word nu wel overal op internet met stelligheid een ongeluk beweerd, het meegevoerd-door-de-rivier-scenario maar vergeet niet jongens: stél de daders hebben hen in een rivier gegooid, alsnog kunnen ze dan erna meegesleurd zijn door het water waardoor het lijkt op een ongeluk. Of als ze ergens zijn gelegd door de daders, alsnog kunnen dieren hen dan hebben opgegeten, nog steeds sluit dat een misdrijf niet uit. Vind het nogal bizar hoe snel er nu word uitgegaan van een ongeluk, je moet alle opties blijven openhouden.

Overigens: dat verdwaal-scenario geloof ik al helemaal niet, ze hadden een camera bij zich, dan hadden ze daarop wel een laatste boodschap gevonden en was nu al naar buiten gebracht ze verdwaald waren gebaseerd op de video-beelden. Ook zat er nog water in het flesje, dat was dan echt wel leeg geweest. Daarnaast waren de zonnebrillen nog compleet in pact, geen scheur in!
pi_141522577
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 07:48 schreef Jezus9 het volgende:
Is er ergens een integrale plattegrond te vinden met een geheel overzicht van alle vindplaatsen, aangegeven hoever de afstand is van de gevonden resten en rugzak? Dacht hem ergens te hebben zien staan hier maar vind hem niet meer. Lagen alle gevonden objecten allemaal nét naast die rivier ofzo waardoor iedereen nu van een ongeluk uitgaat?

Er word nu wel overal op internet met stelligheid een ongeluk beweerd, het meegevoerd-door-de-rivier-scenario maar vergeet niet jongens: stél de daders hebben hen in een rivier gegooid, alsnog kunnen ze dan erna meegesleurd zijn door het water waardoor het lijkt op een ongeluk. Of als ze ergens zijn gelegd door de daders, alsnog kunnen dieren hen dan hebben opgegeten, nog steeds sluit dat een misdrijf niet uit. Vind het nogal bizar hoe snel er nu word uitgegaan van een ongeluk, je moet alle opties blijven openhouden.

Overigens: dat verdwaal-scenario geloof ik al helemaal niet, ze hadden een camera bij zich, dan hadden ze daarop wel een laatste boodschap gevonden en was nu al naar buiten gebracht ze verdwaald waren gebaseerd op de video-beelden. Ook zat er nog water in het flesje, dat was dan echt wel leeg geweest. Daarnaast waren de zonnebrillen nog compleet in pact, geen scheur in!
exact.

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141522600
Is die rivier zo woest als iedereen denkt? Hij ontspringt vanaf die bergkam neem ik aan? Nog niet in het regenseizoen. Ik denk dat de 'riviertheorieën' een beetje vallen of staan met hoe woest die rivier is.
pi_141522619
En er zat idd nog water in dat flesje. Als ze verdwaald waren zou dat wel zijn opgedronken.

Er is dus iets gebeurd waardoor ze plotsklaps gescheiden zijn van hun tas.
pi_141522634
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 07:56 schreef Tommeke het volgende:
En er zat idd nog water in dat flesje. Als ze verdwaald waren zou dat wel zijn opgedronken.

Er is dus iets gebeurd waardoor ze plotsklaps gescheiden zijn van hun tas.
Dat denk ik ook.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_141522650
De moeder van Kris of Lisanne heeft regelmatig aangegeven dat ze voelt dat haar dochter nog leeft.

quote:
Als iemand in de verleden tijd over hun dochters spreekt, alsof ze er niet meer zijn, dan valt Roelie dat erg zwaar. 'Dat willen we niet, want wij hebben juist het vertrouwen dat ze nog leven. Op de momenten van de dag waarop ik me helemaal vrij maak om aan haar te denken, krijg ik zo'n prettig gevoel. Dan voer ik gesprekken met Kris, dan voel ik dat we contact hebben.' Dan wéét Roelie gewoon dat haar dochter nog leeft. Als Kris er niet meer zou zijn, dan zou het anders voelen.
Waarom heeft ze het moment waarop dit gevoel verdween niet aangegrepen om dit kenbaar te maken in de media? Dit had de zoektoch in een ander licht kunnen zetten en een hoop zijwegen kunnen afsluiten, waardoor de resten waarschijnlijk sneller gevonden waren.
pi_141522691
Kunnen ze die tas niet hebben weggegooid als "wij waren hier" teken?
Als ze bijv ontvoerd werden...
br@m
pi_141522698
Het feit dat haar moeder haar voelde zou al meteen erop hebben gewezen ze niet meer leefde... als je gelooft in het hiernamaals uiteraard.

Bedankt El_Matador, die zocht ik inderdaad, ziet alleen nogal ingewikkeld uit. Heb zelf overigens dromen over de zaak gehad maar laat ik dat maar achterwege laten, je weet nooit hoe betrouwbaar/accuraat het is. Ik vind het raar nog steeds niks bekend is over die rode auto die rond die middag op dat pad werd gezien. Ook denk ik ze mogelijk dingen hebben gevonden uit de tel-gegevens, als er niks was gevonden dan was dat allang naar buiten gebracht.
pi_141522775
Wat ik denk: Ze wilden toch verkoeling in het water zoeken, zetten de rugtas af, deden hun beha's af en gingen het water in. Toen toch de stroming onderschat dan wel uitgegleden en meegevoerd met de rivier.
pi_141522798
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 08:13 schreef Max23 het volgende:
Wat ik denk: Ze wilden toch verkoeling in het water zoeken, zetten de rugtas af, deden hun beha's af en gingen het water in. Toen toch de stroming onderschat dan wel uitgegleden en meegevoerd met de rivier.
Ja, natuurlijk. Zo kan je die bh's in de tas verklaren.

pi_141522824
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 08:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk. Zo kan je die bh's in de tas verklaren.
Ja, ik bedoelde het gewoon serieus hoor. Neem aan dat ze niet met zeiknatte kleren het water in wilde gaan.
pi_141522835
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 08:17 schreef Max23 het volgende:

[..]

Ja, ik bedoelde het gewoon serieus hoor. Neem aan dat ze niet met zeiknatte kleren het water in wilde gaan.
:?
Ik ook.

pi_141522843
quote:
15s.gif Op woensdag 25 juni 2014 08:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:?
Ik ook.
Ok :s)
  woensdag 25 juni 2014 @ 08:28:34 #91
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141522916
Doodsoorzaak is de jungle.
  woensdag 25 juni 2014 @ 08:29:01 #92
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141522920
Waar blijven de charlatans die hier publiciteit mee krijgen en er een slaatje mee willen uitslaan?
  woensdag 25 juni 2014 @ 08:29:37 #93
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141522924
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 08:29 schreef betyar het volgende:
Waar blijven de charlatans die hier publiciteit mee krijgen en er een slaatje mee willen uitslaan?
Het is een goed filmscript.
pi_141522948
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 08:04 schreef brambus het volgende:
Kunnen ze die tas niet hebben weggegooid als "wij waren hier" teken?
Als ze bijv ontvoerd werden...
Dat zou hun ontvoerders ook wel erg opvallen.
pi_141522955
Zijn het trouwens niet gewoon bikini's op die foto's?
pi_141522956
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 08:31 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Dat zou hun ontvoerders ook wel erg opvallen.
Niet als ze zonder BH liepen. Dan zouden de ontvoerders alleen maar oog hebben voor hun tetten.
pi_141522963
RIP in vrede
pi_141522994
Die Engelse vermiste jongen die verdween in hetzelfde gebied, zijn daar ooit verdachten in geweest overigens?
pi_141523174
Jullie zijn flink doorgegaan.

Btw
Mijn vriendin vind het ook raar van de bh's. Zij zou nog eerder een shirtje of zo meenemen dan haar bh. Ik weet niet hoor, ben geen vrouw :P
Wat zegt jouw vriendin Matador?
  woensdag 25 juni 2014 @ 08:55:54 #100
54408 Parzival
Where it happens
pi_141523200
of ze gingen zwemmen en deden hun BH's af..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_141523218
Ok, Kris kremers ook gevonden. Dan is het nu wel duidelijk voor de familie.
Hopelijk komen ze nog achter de doodsoorzaak van de meiden.
Denk zelf toch aan een ongeluk omdat ze allebei samen zijn gevonden/gestorven.
pi_141523500
Waarom staan er geen straathonden in de OP? Die lijken mij toch echt wel gevaarlijker dan kikkers.
  Moderator woensdag 25 juni 2014 @ 09:18:40 #103
42184 crew  DaMart
pi_141523605
quote:
15s.gif Op woensdag 25 juni 2014 08:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ok, Kris kremers ook gevonden. Dan is het nu wel duidelijk voor de familie.
Hopelijk komen ze nog achter de doodsoorzaak van de meiden.
Dit.

Aan de ene kant is het mooi dat ook die familie nu duidelijkheid heeft over het lot, maar het lijkt me verschrikkelijk voor die families om nooit te weten wat er nou precies is gebeurd en hoe die meiden aan hun eind zijn gekomen -O-.
pi_141523653
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:18 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dit.

Aan de ene kant is het mooi dat ook die familie nu duidelijkheid heeft over het lot, maar het lijkt me verschrikkelijk voor die families om nooit te weten wat er nou precies is gebeurd en hoe die meiden aan hun eind zijn gekomen -O-.
Want? Is het niet makkelijker om hier zelf invulling aan te kunnen geven of moet je perse weten op exact welke gruwelijke wijze je dochter haar laatste uren heeft doorgemaakt?
pi_141523691
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Want? Is het niet makkelijker om hier zelf invulling aan te kunnen geven of moet je perse weten op exact welke gruwelijke wijze je dochter haar laatste uren heeft doorgemaakt?
In het algemeen willen nabestaanden toch weten wat er in de laatste uren is gebeurd. Is het snel gegaan, waren ze meteen dood, of een lijdensweg van dagen enz enz enz
pi_141523715
quote:
Mijn vriendin vind het ook raar van de bh's. Zij zou nog eerder een shirtje of zo meenemen dan haar bh. Ik weet niet hoor, ben geen vrouw
Een vriendin van me zei dat het bikini-topjes zijn en geen BH's. Ik ben zelf een vrouw en die ene zag wel degelijk uit als een BH.

Mochten het bikini-topjes zijn: dat is heel makkelijk verklaarbaar mochten ze het hebben meegenomen om eventueel te zwemmen, maar als het BH's zijn dan word het wel raadselachtig...

Maar zowiezo jongens: ze hadden telefoons bij zich, als ze een ongeluk hadden gehad had de één wel gebeld (uiteraard is er het argument je in dat gebied geen bereik hebt maar had gelezen daar ook vaker mensen hebben gelopen die er wél bereik hadden) één verongelukt ok maar twee personen tegelijkertijd? Vergeet niet dat de daders misschien een gigantisch dwaalspoor hebben neergezet,

Ikzelf blijf toch echt neigen naar een misdrijf.
  Moderator woensdag 25 juni 2014 @ 09:25:15 #107
42184 crew  DaMart
pi_141523742
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zolang je geen duidelijkheid hebt, blijf je als nabestaanden met vragen zitten en kun je jezelf helemaal gek speculeren over wat er gebeurd is. Duidelijkheid geeft volgens mij meer rust om het verlies te verwerken.
pi_141523766
Ik blijf ook neigen naar betrokkenheid van derden.
pi_141523873
quote:
De shock rondom de ontwikkelingen is groot en de families willen het nieuws nu in alle rust kunnen verwerken, en verzoeken een ieder hiermee rekening te houden."
Amen
Even a broken clock is right twice a day.
pi_141523874
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:23 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Een vriendin van me zei dat het bikini-topjes zijn en geen BH's. Ik ben zelf een vrouw en die ene zag wel degelijk uit als een BH.

Mochten het bikini-topjes zijn: dat is heel makkelijk verklaarbaar mochten ze het hebben meegenomen om eventueel te zwemmen, maar als het BH's zijn dan word het wel raadselachtig...

Maar zowiezo jongens: ze hadden telefoons bij zich, als ze een ongeluk hadden gehad had de één wel gebeld (uiteraard is er het argument je in dat gebied geen bereik hebt maar had gelezen daar ook vaker mensen hebben gelopen die er wél bereik hadden) één verongelukt ok maar twee personen tegelijkertijd? Vergeet niet dat de daders misschien een gigantisch dwaalspoor hebben neergezet,

Ikzelf blijf toch echt neigen naar een misdrijf.
Maar wat zou het motief dan zijn om zulke knappe jonge meiden te vermoorden? In de tas zaten nog telefoons en geld. Waarom hebben ze dat dan niet meegenomen? Verkrachting zou plausibel zijn maar hoe die botten zo ver in de jungle terecht komen is een raadsel. Via de rivier lijkt me ook sterk omdat alles bij elkaar ligt en een rivier het nog meer zou verspreiden.
  woensdag 25 juni 2014 @ 09:30:40 #111
54408 Parzival
Where it happens
pi_141523884
tsja als de botten ver van een riviertje lagen wel.. anders hadden ze vast meer moeten vinden in dat gebied.. wellicht zijn de botten toch verspreid door water of dieren.. maar een heel skelet.. laat staan 2 is idd wel erg verdacht.. wellicht vinden ze nog meer onderdelen..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  woensdag 25 juni 2014 @ 09:31:07 #112
54408 Parzival
Where it happens
pi_141523891
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:30 schreef Jordony het volgende:

[..]

Maar wat zou het motief dan zijn om zulke knappe jonge meiden te vermoorden? In de tas zaten nog telefoons en geld. Waarom hebben ze dat dan niet meegenomen? Verkrachting zou plausibel zijn maar hoe die botten zo ver in de jungle terecht komen is een raadsel. Via de rivier lijkt me ook sterk omdat alles bij elkaar ligt en een rivier het nog meer zou verspreiden.
verkrachting lijkt me gek.. oh sorry ja.. maar eerst even mn BH in de tas doen hoor...
pi_141523928
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 08:13 schreef Max23 het volgende:
het was al 2 weken extreem droog en het water stond extreem laag
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141523939
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:31 schreef Parzival het volgende:

[..]

verkrachting lijkt me gek.. oh sorry ja.. maar eerst even mn BH in de tas doen hoor...
Anders gaat 'ie misschien kapot hè?
pi_141523952
Misschien zijn ze door de lokale indianenstam opgeofferd aan hun goden. Twee blanke dames, welke daar zeer zeldzaam zijn (neem ik aan), zouden in de ogen van de indianen een 'once in a lifetime' offer zijn. Of gebeurt dit alleen in slechte films?
De klaagbaak is een machine.
pi_141523994
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:31 schreef Parzival het volgende:

[..]

Die BH's had er al in kunnen zitten, gewoon als een reserve paar. Ik ben geen vrouw maar lijkt me wel handig.
pi_141524059
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:34 schreef Multivitamine het volgende:
Misschien zijn ze door de lokale indianenstam opgeofferd aan hun goden. Twee blanke dames, welke daar zeer zeldzaam zijn (neem ik aan), zouden in de ogen van de indianen een 'once in a lifetime' offer zijn.
dit is sws wat er gebeurd is
pi_141524096
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:26 schreef Halcon het volgende:
Ik ook. :{
pi_141524103
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:35 schreef Jordony het volgende:

[..]

Die BH's had er al in kunnen zitten, gewoon als een reserve paar. Ik ben geen vrouw maar lijkt me wel handig.
Is het ook niet meer een bikini dan een BH?
  woensdag 25 juni 2014 @ 09:48:42 #120
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_141524261
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 08:55 schreef Parzival het volgende:
of ze gingen zwemmen en deden hun BH's af..
En als je het omdraait?
Twee jonge, wellicht nog wat preutse meiden willen even gaan zwemmen en doen hun kleding uit maar houden hun ondergoed aan omdat ze geen badkleding bij zich hebben. Vervolgens hebben ze gezwommen en willen ze verder, maar de BHs drogen langzaam/geven natte vlekken in het T-shirt/zitten nat niet heel comfortabel meer en dus besluiten ze die uit te doen. Verder wandelen zonder onderbroek is een stap te ver, dus die houden ze wel aan. Na 2.5 maand is niet meer te zien of die BHs droog of nat de tas in zijn gegaan.
pi_141524341
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 02:33 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

je neemt reserve tshirst mee als vrouw geen bh's dat is echt niet logisch
Mijn ervaring is wel dat vanuit het zwembad natte kleding niet erg is, maar wel een natte bikini.
pi_141524368
quote:
Maar wat zou het motief dan zijn om zulke knappe jonge meiden te vermoorden?
Vergis je niet, er lopen zieke mensen rond op de wereld, misschien iemand die compleet is doorgeslagen? Of voor organen zoals al eerder werd gezegd, en dan expres alle spullen en geld erin laten want tja, met alle spullen nog vindbaar dan is een misdrijf uiteraard automatisch uitgesloten. Zodra ze die spullen hadden meegepakt, weet iedereen direct het een misdrijf moet zijn, puur geraffineerd een dwaalspoor neerzetten.
pi_141524414
Ik heb het idee dat de meiden via een andere route weer terug wilden. Ze wisten dat er een rivier naar het dorp liep, daar wilden ze misschien langs gaan lopen. Het was bekend dat dat kon. Maar ze hebben zich in de rivier vergist. Uiteindelijk paniek, uitputting, vallen, etc. Wel heel jammer dat tijdens het zoeken men niet daar heeft gezocht.
pi_141524475
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:34 schreef Multivitamine het volgende:
Misschien zijn ze door de lokale indianenstam opgeofferd aan hun goden. Twee blanke dames, welke daar zeer zeldzaam zijn (neem ik aan), zouden in de ogen van de indianen een 'once in a lifetime' offer zijn. Of gebeurt dit alleen in slechte films?
Kan best , er schijnen daar verl onontdekte dorpjes te zijn..
br@m
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:00:59 #125
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141524524
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:26 schreef Halcon het volgende:
ik ook
En de verdwijning van die brit (in datzelfde gebied in 2009) is ook apart.

En wat iemand anders ook al zei, als ze verdwaald waren dan zou je dat aan de foto's toch wel moeten kunnen zien, lijkt me sterk dat de twee telefoons en camera toen opeens tegelijk leeg waren.
pi_141524704
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kan ook. Ik had ook me zwembroek meegenomen hoor, je weet nooit wat voor natuurlijke vijver je tegenkomt. Dus vind het niet zo raar om een bikini in de tas te vinden.
pi_141524732
Oké, bikini opgelost.
Nu de route nog, kan het zijn dat ze van tevoren op de kaart hebben gezien dat er vanaf het einde van de Pianistaroute een rivier naar Boquete liep? Ik heb het idee dat ze van tevoren een route hebben uitgestippeld die helaas niet makkelijk bleek te vinden.
pi_141524747
Wie weet zijn ze wel helemaal niet in dat gebied geweest, iedereen vergeet steeds één stap verder te denken en even alle scenario's na te gaan. Wie weet hebben mannen hun wel een lift aangeboden, waren ze júist uit het natuurgebied toen iets misging en zijn ze achteraf door de daders daar gedumpt, expres langs rivieren zodat het op een ongeluk lijkt. Nogmaals: ik beweer niet dat dit het geval is, ik zeg alleen: probeer even ook scenario's na te gaan die een paar stappen verder gaan dan het waarschijnlijke enkel gebaseerd op wat gevonden is.
pi_141524749
Ik was er niet toen zij in de buurt waren, ik ken de omgeving totaal niet, ik heb alleen plaatjes van de omgeving gezien via Google images, en ik ben niet in contact geweest met rechercheurs, gidsen, lokale burgers en hulpverleners.. dus hier is mijn sluitende theorie over hetgeen er gebeurde met Kris en Lisanne:

[...]
pi_141524867
quote:
Halcon:
Als het dat zou zijn geweest, dan zouden ze nog geen teennagel terug hebben gevonden.
Nou... tot nu toe hebben ze niet zoveel overblijfselen gevonden.
pi_141524890
We moeten naast de kaart waar spullen gevonden zijn, een toeristische kaart hebben waarop staat welke routes je allemaal kunt nemen. Reken maar dat zij van tevoren een plannetje hebben bedacht, want je gaat niet onvoorbereid in een onbekend gebied wandelen. Ze wilden ook in de buurt van water komen want ze hadden bikini's mee en het was bloedheet.
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:20:29 #132
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141524938
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:11 schreef Jezus9 het volgende:
Wie weet zijn ze wel helemaal niet in dat gebied geweest, iedereen vergeet steeds één stap verder te denken en even alle scenario's na te gaan. Wie weet hebben mannen hun wel een lift aangeboden, waren ze júist uit het natuurgebied toen iets misging en zijn ze achteraf door de daders daar gedumpt, expres langs rivieren zodat het op een ongeluk lijkt. Nogmaals: ik beweer niet dat dit het geval is, ik zeg alleen: probeer even ook scenario's na te gaan die een paar stappen verder gaan dan het waarschijnlijke enkel gebaseerd op wat gevonden is.
:N
pi_141524946
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die gekleurde is een bh van de h&m.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:20:54 #134
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_141524950
Allemaal leuk die theorieën, maar waarom zijn ze BEIDE dood gevonden?
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_141524958
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:11 schreef Disorder het volgende:
Ik was er niet toen zij in de buurt waren, ik ken de omgeving totaal niet, ik heb alleen plaatjes van de omgeving gezien via Google images, en ik ben niet in contact geweest met rechercheurs, gidsen, lokale burgers en hulpverleners.. dus hier is mijn sluitende theorie over hetgeen er gebeurde met Kris en Lisanne:

[...]
Wijze woorden.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_141524977
@ Marije: niet té snel op de teentjes getrapt zijn hé, bedoel uiteraard vanzelfsprekend niet automatisch 'iedereen' had het misschien anders moeten formuleren. Maar het feit het evengoed een neergezet dwaalspoor kan zijn ben ik vrijwel nog nergens tegengekomen.
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:23:16 #137
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141525007
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:17 schreef Loekie1 het volgende:
We moeten naast de kaart waar spullen gevonden zijn, een toeristische kaart hebben waarop staat welke routes je allemaal kunt nemen. Reken maar dat zij van tevoren een plannetje hebben bedacht, want je gaat niet onvoorbereid in een onbekend gebied wandelen. Ze wilden ook in de buurt van water komen want ze hadden bikini's mee en het was bloedheet.
Mja, volgens een pensionhouder hebben de meiden hem rond 15.00 uur gevraagd hoe ze daar (langs de kant van de weg aan het begin van die trail) het beste vandaan konden naar huis. Ze hadden misschien wel een plannetje, maar grondig voorbereid waren ze ook niet denk ik.
Ze hebben voor vertrek nog info over de pianista trail opgezocht via google.
pi_141525029
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:20 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Die gekleurde is een bh van de h&m.
Heb het nog met een vriendin van mij besproken en wij vinden het allebei raar vinden dat er bh's in de tas zijn gevonden... tenzij het niet bekend is gemaakt dat er ook slipjes/bikinibroekjes zijn gevonden.
pi_141525064
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:23 schreef Marrije het volgende:

[..]

Mja, volgens een pensionhouder hebben de meiden hem rond 15.00 uur gevraagd hoe ze daar (langs de kant van de weg aan het begin van die trail) het beste vandaan konden naar huis. Ze hadden misschien wel een plannetje, maar grondig voorbereid waren ze ook niet denk ik.
Als ze heen en terug dezelfde route zouden nemen - wat ze misschien als tweede keuze hadden - zouden ze terug weer een taxi moeten nemen. Ze wilden misschien ook weten hoe ze zonder taxi thuis zouden kunnen komen.
pi_141525088
quote:
[Ik was er niet toen zij in de buurt waren, ik ken de omgeving totaal niet, ik heb alleen plaatjes van de omgeving gezien via Google images, en ik ben niet in contact geweest met rechercheurs, gidsen, lokale burgers en hulpverleners.. dus hier is mijn sluitende theorie over hetgeen er gebeurde met Kris en Lisanne:
Klinkt inderdaad wijs maar toch zijn er genoeg burgers geweest in zaken die achteraf wel degelijk goed zaten met hun theorieën. Als je je helemaal hebt ingelezen in de zaak mag je best je ideeën erover geven.

Mensen zeggen altijd dat speculeren geen zin heeft, hoe meer ik erover nadacht, deste minder ik het ermee eens was. Juist erover speculeren zorgt ervoor dat je geen scenario over het hoofd ziet. En dan op basis van aanwijzingen, forensische uitslagen en bewijzen langzaam scenario's gaan uitsluiten/nader onderzoeken, maar dat is inderdaad voor de rechercheurs met ervaring.

Dat houdt echter niet in dat bezorgde burgers niet mogen meedenken, juist bijzonder iedereen er zo begaan mee is, heb genoeg andere zaken gezien waarvan familieleden zouden willen er zoveel aandacht voor hún zaak was.
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:27:49 #141
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141525107
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:22 schreef Jezus9 het volgende:
@ Marije: niet té snel op de teentjes getrapt zijn hé, bedoel uiteraard vanzelfsprekend niet automatisch 'iedereen' had het misschien anders moeten formuleren. Maar het feit het evengoed een neergezet dwaalspoor kan zijn ben ik vrijwel nog nergens tegengekomen.
niet te snel conclusies trekken he...

Ik vraag me wel af waarom we niks over die foto's horen. Dat we niks te zien krijgen, ale, maar ook geen info erover, waarom. Als daaruit was gebleken dat het een verdwaling was dan zouden we dat toch allang gehoord hebben. En als daar niks uit zou zijn gebleken, waarom dat dan niet vertellen?
pi_141525121
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:23 schreef Marrije het volgende:

[..]

Er zijn 2 toegangs paden naar de Pianista trail, welke bedoel je ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:29:53 #143
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141525148
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:26 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Als ze heen en terug de zelfde route zouden nemen - wat ze misschien als tweede keuze hadden - zouden ze terug weer een taxi moeten nemen. Ze wilden misschien ook weten hoe ze zonder taxi thuis zouden kunnen komen.
zou kunnen, die pensionhouder adviseerde een taxi, maar dat advies kunnen ze ook naast zich neer gelegd hebben.
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:30:56 #144
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141525171
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:28 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Er zijn 2 toegangs paden naar de Pianista trail, welke bedoel je ?
niet specifiek een, dat is mij niet duidelijk geworden uit die stukjes die wij meekrijgen van die getuigenis
pi_141525177
quote:
Ik vraag me wel af waarom we niks over die foto's horen. Dat we niks te zien krijgen, ale, maar ook geen info erover, waarom. Als daaruit was gebleken dat het een verdwaling was dan zouden we dat toch allang gehoord hebben. En als daar niks uit zou zijn gebleken, waarom dat dan niet vertellen?
Dat vraag ik me inderdaad ook af. Met name waarom bekendmaking van de bel-gegevens zo lang duren. Het kan uiteraard dat ze locaties eruit hebben kunnen opmaken (van de telefoon-maatschappijen) en eventuele verdachten in beeld hebben die ze eerst in de gaten willen houden, bij bekendmaking van een verdachte zou hij direct vertrekken.

Maar er kan uiteraard ook een geheel simpele verklaring voor zijn: foto's of informatie die niet discreet zijn of respectvol voor eventuele familieleden. Of ze willen nog bedenk tijd hoe bepaalde informatie aan te pakken.
pi_141525192
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:18 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dit.

Lijkt me toch beter dan de rest van je leven met de twijfel zitten of ze mischien nog in leven zijn (en in welke nare vorm wellicht). Nu kunnen de famillies afsluiten.

Het schijnt ook dat famillies van vermisten zwaardere traumas hebben dan famillies van overledenen.
pi_141525208
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:31 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me inderdaad ook af. Met name waarom bekendmaking van de bel-gegevens zo lang duren. Het kan uiteraard dat ze locaties eruit hebben kunnen opmaken (van de telefoon-maatschappijen) en eventuele verdachten in beeld hebben die ze eerst in de gaten willen houden, bij bekendmaking van een verdachte zou hij direct vertrekken.

Maar er kan uiteraard ook een geheel simpele verklaring voor zijn: foto's of informatie die niet discreet zijn of respectvol voor eventuele familieleden. Of ze willen nog bedenk tijd hoe bepaalde informatie aan te pakken.
Misschien hebben ze foto's van zichzelf genomen in een desolate toestand, dat zou heel pijnlijk zijn en het helpt niet de zaak verder op te lossen.
pi_141525214
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 07:48 schreef Jezus9 het volgende:

Waterflesje was van fotograaf.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_141525227
quote:

Maar er kan uiteraard ook een geheel simpele verklaring voor zijn: foto's of informatie die niet discreet zijn of respectvol voor eventuele familieleden. Of ze willen nog bedenk tijd hoe bepaalde informatie aan te pakken
Ja, dat vermoed ik ook...
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:34:16 #150
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141525246
Maar iemand had ze toch vermoeid langs de kant van de weg zien zitten? Of klopte dat ook niet. Lijkt me dat er daarna wat gebeurd is waardoor ze nu dood in het woud liggen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')