abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141523086
quote:
15s.gif Op woensdag 25 juni 2014 08:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die in 1994 van Leonardo tegen Ramos was ook erg.
Snickers, steelt stevige trek.
pi_141523312
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 03:09 schreef Tweek het volgende:

[..]

Pepe heeft 1 wedstrijd voor zijn gedrag gekregen, hij heeft in andere wedstrijden mensen op de grond na getrapt. Hoor je niemand over, toch al de zoveelste keer dat hij het doet.

Pepe zijn kopstoot tegen muller en het bijten van Suarez vind ik even erg, straffen die geeist worden voor Suarez vind ik nergens op slaan. Is het een mongool? Ja. Moet je ze leven en dat van ze familie de komende jaren kapot maken? Nee. Zidane heeft twee maal een kopstoot uitgedeelt, iets waar je trauma aan kan overhouden, en hij kreeg de tweede keer 3 wedstrijden. Ook al was dat zijn laatste wedstrijd.
Je hebt of zaagsel in je hoofd of je bent gewoon een verstokte Ajacied die verliefd is op Suarez.

Pepe gaf niet eens echt een kopstoot. Het is net zo'n grote mongool als Suarez, dat is waar. Maar om de "kopstoot" van Pepe gelijk te stellen aan het bijten van Suarez is echt van de zotte. Dan had Suarez alleen met dichte mond tegen Chiellini aan moeten lopen. Dan was het gelijk aan de kopstoot van Pepe. Maar dit was met open mond, tanden zichtbaar happen naar de schouder van Chiellini. Dat is niet een beetje gestoord, hier kun je gewoon een dokter voor bellen. Niet voor Chiellini maar voor de ziekte in het hoofd van Suarez.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_141523489
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 04:23 schreef Tweek het volgende:

Zoals een Ribery die een minderjarige hoer neukt en er mee weg komt.
Tijdens de wedstrijd? Respect!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_141523542
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:12 schreef DS4 het volgende:

[..]

Tijdens de wedstrijd? Respect!
En hij was nog getrouwd ook. Hoog tijd om naast de buitenspelregel ook een overspelregel in te voeren.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 25 juni 2014 @ 09:15:53 #105
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_141523545
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 08:46 schreef Vasion het volgende:

[..]

Snickers, steelt stevige trek.
Steelt Snickers dat? Echt?
pi_141523549
Wordt sowieso einde WK voor Suarez. Het WK zal dan waarschijnlijk toch nog maar één wedstrijd duren voor Uruguay.
  woensdag 25 juni 2014 @ 09:25:18 #107
40566 Ericr
Livewrong
pi_141523744
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_FIFA_World_Cup_red_cards

Zuid-Amerika leidt hoe dan ook de dans als het gaat om rode kaarten. Brazilië aan kop maar dan wel vanaf 1938 gemeten.

Argentinie en Uruguay komen daar vlak achteraan waarbij Uruguay pas rode kaarten vanaf 1962 verzamelt.

Italie en Nederland doen ook goed mee met respectievelijk 8 en 7 rode kaarten.
  woensdag 25 juni 2014 @ 09:25:41 #108
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_141523758
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:15 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Steelt Snickers dat? Echt?
Daar mag de FIFA ook wel eens naar kijken :(
pi_141524194
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 05:19 schreef Tweek het volgende:

[..]

Nee de discussie heeft geen zin, jij vind iets anders dan ik. Geen van beide gaat veranderen van mening.
Nee, je argument wordt fantastisch weerlegd.

Je stelt, overdreven, "Ah, fout gemaakt op je werk? dan direct ontslaan!" Waarmee je de beet van Suarez als incidenteel foutje ziet.
Reactie is dat je na 1 fout idd neit ontslagen wordt, maar als je 3x bewust je werkgever in diskrediet brengt, of je concurrent 3x bijt dat je dan wél ontslagen wordt.

Er zijn geen argumenten te vinden waarom Suarez niet minimaal 10-20 wedstrijden zou moeten krijgen. En dat zeg ik als Ajacied en ook Suarez-fan.

Hoe tof ik 'm ook vind in zijn werklust, zijn goals, zijn drive...eind van de dag istie gewoon stapelgek natuurlijk :')
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_141524620
Vorig WK vond ik hem briljant met zijn handsbal; dit WK... :N

Maar hij weet wel elk WK in opspraak te komen....
pi_141524638
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:45 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Je stelt, overdreven, "Ah, fout gemaakt op je werk? dan direct ontslaan!" Waarmee je de beet van Suarez als incidenteel foutje ziet.
Reactie is dat je na 1 fout idd neit ontslagen wordt, maar als je 3x bewust je werkgever in diskrediet brengt, of je concurrent 3x bijt dat je dan wél ontslagen wordt.

Er zijn geen argumenten te vinden waarom Suarez niet minimaal 10-20 wedstrijden zou moeten krijgen. En dat zeg ik als Ajacied en ook Suarez-fan.

Hoe tof ik 'm ook vind in zijn werklust, zijn goals, zijn drive...eind van de dag istie gewoon stapelgek natuurlijk :')
Ik vraag me af of de FIFA eigenlijk een straf kan opleggen voor zijn clubwedstrijden of alleen voor interlandvoetbal?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_141524909
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:06 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vraag me af of de FIFA eigenlijk een straf kan opleggen voor zijn clubwedstrijden of alleen voor interlandvoetbal?
Ik hoop dat ze het kunnen en ook doen.
http://www.soccernews.nl/(...)r_twee_jaar_schorsen
het lijkt te kunnen, ik zeg doen. zelfs de eerste keer met Bakkal was te gek dat ie daar zo weinig voor kreeg. Achterlijke gladiool. Fantastische drive en altijd willen winnen is prima en houd ik van, maar dat soort psychopaten moeten geweerd worden van de velden. Denk dat Liverpool ook not amused is.....
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:21:40 #113
67174 Dos37
Come on Twente
pi_141524968
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:06 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Natuurlijk maar dan krijgt ie een schorsing in maanden.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_141525130
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 04:36 schreef Tweek het volgende:

[..]

Waarom wordt er voor Suarez gekozen als voorbeeld van hoe het niet moet? Hij heeft iemand gebeten. Ribery neukt een 17 jarige meisje en komt daarmee weg, omdat hij niet wist dat ze 17 was. Daarmee wordt indirect prostitutie onder minder jarige meisje goed gepraat. Handelen in vrouwen etc. Maar iemand bijten? Fuck alles dat moet aangepakt worden. Weg met die persoon!
Nou moet je even nadenken graag. Je haalt twee dingen door elkaar namelijk. Je hebt justitiële strafrecht en je hebt de spelregels van het voetbal. Als een voetballer een minderjarige neukt heeft het niets te maken met voetbal reglement. Als iemand een overtreding maakt dan wel. Overigens als de overtreding zo groot is bijvoorbeeld iemand met opzet dood trappen (grensrechter) dan valt het ook onder strafrecht. Maar geloof me het bijten van een tegenstander valt daar echt niet onder.
Dus je moet geen appels met peren vergelijken.

Neemt niet weg dat de FIFA deze voetballer keihard moet aanpakken en het liefste Uruguay erbij diskwalificeren. Dit soort streken horen niet thuis op het allerhoogste platvorm waar ik straks mag uitleggen waarom mijn kinderen niet mogen bijten, tijdens een voetbal wedstrijd. Dit soort knapen dienen namelijk wel als voorbeelden voor onze kinderen.
pi_141525137
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 03:17 schreef Tweek het volgende:

[..]

Schumacher: geen duel schorsing.

Tassotti met een elleboog gebroken neus bij Luis Enrique. 8 duels.

Zidane(2:26), 3 duels.

Nigel de Jong, 0 duels.

Waar zit Suarez met ze overtreding, die geen enkel lichamelijk gevaar oplevert?
Dus jij gaat Suarez z'n gedrag goedpraten met het feit dat een x-aantal andere voetballers geen straf heeft gehad?!
Ze moeten al dit soort "wangedrag" keihard aanpakken, dan is het vanzelf een keer afgelopen. Begin maar met 2 jaar schorsing voor Suarez, doe hetzelfde met elk volgende idiote actie die volgt.
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:32:05 #116
235070 Scarface150993
On the road...
pi_141525197
Ik vind dit zwaar overdreven, hij is gestoord maar goed dat is zijn probleem. Hoe erg deze overtreding is kun je toch concluderen aan de hand van de schade die is toegebracht. Doordat hij aanvalt met zijn tanden krijg je misschien even wat horror puntjes op je schouder, maar ik denk dat die knie van balotelli tegen het hoofd van een uruguayaan veel erger was gisteren.

En dat is iedereen binnen 2 minuten weer vergeten. -O-

Suarez *O* (gestoord maar briljant)
  Forum Admin woensdag 25 juni 2014 @ 10:34:29 #117
35723 crew  GGMM
pi_141525257
Schitterend om te zien hoe gefrustreerd en overdreven sommigen hier reageren. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_141525298
Het erge is dat hij blijkbaar ook gewoon recidivist is. Dat is voor mij al een goede reden voor zo'n 12 wedstrijden schorsing.
pi_141525351
Het gaat om het principe dat hij al twee keer eerder heeft gebeten, dikke schorsingen heeft gehad, een soort meaculpa-interview geeft dat hij een goed voorbeeld wil zijn voor zijn kinderen en dan vervolgens NOG een keer bijt... dan ben je echt van de pot gepleurd.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:38:49 #120
235070 Scarface150993
On the road...
pi_141525374
Lekker boeiend, dit is een rode kaart meer ook niet. Fuck die schorsingen.

Gelijkwaardige overtredingen krijgen ook een rode kaart, omdat hier geen kaart is gegeven betekent niet dat de straf na de wedstrijd 10x erger moet zijn. Ik denk dat iedereen een beetje met de menigte mee loopt te zeiken, alle headlines in de media willen schorsingen dus bijna alle fokkers roepen precies het zelfde mee. :')
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:39:08 #121
62913 Blik
The one and Only!
pi_141525385
Bijten heeft gewoon niks met voetbal te maken, het is gewoon enorm smerig. Het is een recidivist. Alleen die punten alleen al zouden genoeg moeten zijn om Suarez in ieder geval voor het toernooi naar huis te moeten sturen.

Wat mij betreft is dat voldoende. Denk dat die voor de rest al genoeg gestraft wordt, want zijn marktwaarde is enorm gekelderd na gisteren
pi_141525511
Suarez *O*
pi_141525557
quote:

Waarom wordt bijten (en ook spugen trouwens) door velen gezien als stapelgek en worden er extreem hoge straffen verlangd, terwijl overtredingen die veel meer kwaad doen/lichamelijk letsel opleveren anders beoordeeld?

Als ik mag kiezen, dan heb ik liever dat iemand me bijt als dat iemand me een kopstoot of elleboog uitdeelt tbh, maar op 1 of andere manier wordt dat toch meer geaccepteerd en worden daar meestal "normale" straffen voor opgelegd.
pi_141525706
Veel users hier zijn net zo dom als Suarez.
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:53:57 #125
235070 Scarface150993
On the road...
pi_141525756
quote:

[..]

Ik vind het ongeloofwaardig dat jij een suarez of ajax fan bent. Als je realistische en loyaal zou denken zou jij nooit kunnen uitkomen op jou standpunten, een fan gaat zijn club of favo speler toch juist positiever beoordelen....

Jij bent gewoon mee aan het doen met de menigte. Je doet alsof je fan bent zodat het lijkt alsof iedereen Suarez haat. Zielig persoon. :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')