Snickers, steelt stevige trek.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die in 1994 van Leonardo tegen Ramos was ook erg.
Je hebt of zaagsel in je hoofd of je bent gewoon een verstokte Ajacied die verliefd is op Suarez.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:09 schreef Tweek het volgende:
[..]
Pepe heeft 1 wedstrijd voor zijn gedrag gekregen, hij heeft in andere wedstrijden mensen op de grond na getrapt. Hoor je niemand over, toch al de zoveelste keer dat hij het doet.
Pepe zijn kopstoot tegen muller en het bijten van Suarez vind ik even erg, straffen die geeist worden voor Suarez vind ik nergens op slaan. Is het een mongool? Ja. Moet je ze leven en dat van ze familie de komende jaren kapot maken? Nee. Zidane heeft twee maal een kopstoot uitgedeelt, iets waar je trauma aan kan overhouden, en hij kreeg de tweede keer 3 wedstrijden. Ook al was dat zijn laatste wedstrijd.
Tijdens de wedstrijd? Respect!quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:23 schreef Tweek het volgende:
Zoals een Ribery die een minderjarige hoer neukt en er mee weg komt.
En hij was nog getrouwd ook. Hoog tijd om naast de buitenspelregel ook een overspelregel in te voeren.quote:
Nee, je argument wordt fantastisch weerlegd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 05:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee de discussie heeft geen zin, jij vind iets anders dan ik. Geen van beide gaat veranderen van mening.
Ik vraag me af of de FIFA eigenlijk een straf kan opleggen voor zijn clubwedstrijden of alleen voor interlandvoetbal?quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:45 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nee, je argument wordt fantastisch weerlegd.
Je stelt, overdreven, "Ah, fout gemaakt op je werk? dan direct ontslaan!" Waarmee je de beet van Suarez als incidenteel foutje ziet.
Reactie is dat je na 1 fout idd neit ontslagen wordt, maar als je 3x bewust je werkgever in diskrediet brengt, of je concurrent 3x bijt dat je dan wél ontslagen wordt.
Er zijn geen argumenten te vinden waarom Suarez niet minimaal 10-20 wedstrijden zou moeten krijgen. En dat zeg ik als Ajacied en ook Suarez-fan.
Hoe tof ik 'm ook vind in zijn werklust, zijn goals, zijn drive...eind van de dag istie gewoon stapelgek natuurlijk
Ik hoop dat ze het kunnen en ook doen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de FIFA eigenlijk een straf kan opleggen voor zijn clubwedstrijden of alleen voor interlandvoetbal?
Natuurlijk maar dan krijgt ie een schorsing in maanden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de FIFA eigenlijk een straf kan opleggen voor zijn clubwedstrijden of alleen voor interlandvoetbal?
Nou moet je even nadenken graag. Je haalt twee dingen door elkaar namelijk. Je hebt justitiële strafrecht en je hebt de spelregels van het voetbal. Als een voetballer een minderjarige neukt heeft het niets te maken met voetbal reglement. Als iemand een overtreding maakt dan wel. Overigens als de overtreding zo groot is bijvoorbeeld iemand met opzet dood trappen (grensrechter) dan valt het ook onder strafrecht. Maar geloof me het bijten van een tegenstander valt daar echt niet onder.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:36 schreef Tweek het volgende:
[..]
Waarom wordt er voor Suarez gekozen als voorbeeld van hoe het niet moet? Hij heeft iemand gebeten. Ribery neukt een 17 jarige meisje en komt daarmee weg, omdat hij niet wist dat ze 17 was. Daarmee wordt indirect prostitutie onder minder jarige meisje goed gepraat. Handelen in vrouwen etc. Maar iemand bijten? Fuck alles dat moet aangepakt worden. Weg met die persoon!
Dus jij gaat Suarez z'n gedrag goedpraten met het feit dat een x-aantal andere voetballers geen straf heeft gehad?!quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
Schumacher: geen duel schorsing.Tassotti met een elleboog gebroken neus bij Luis Enrique. 8 duels.
El golpe a Luis Enrique, Italia España Mundial 1994, narra Andrés Salcedo Radio Caracas Televisión
Zidane(2:26), 3 duels.
Nigel de Jong, 0 duels.
Waar zit Suarez met ze overtreding, die geen enkel lichamelijk gevaar oplevert?
Waarom wordt bijten (en ook spugen trouwens) door velen gezien als stapelgek en worden er extreem hoge straffen verlangd, terwijl overtredingen die veel meer kwaad doen/lichamelijk letsel opleveren anders beoordeeld?quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:45 schreef kalinhos het volgende:
Er zijn geen argumenten te vinden waarom Suarez niet minimaal 10-20 wedstrijden zou moeten krijgen. En dat zeg ik als Ajacied en ook Suarez-fan.
Hoe tof ik 'm ook vind in zijn werklust, zijn goals, zijn drive...eind van de dag istie gewoon stapelgek natuurlijk
Ik vind het ongeloofwaardig dat jij een suarez of ajax fan bent. Als je realistische en loyaal zou denken zou jij nooit kunnen uitkomen op jou standpunten, een fan gaat zijn club of favo speler toch juist positiever beoordelen....quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:45 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nee, je argument wordt fantastisch weerlegd.
Je stelt, overdreven, "Ah, fout gemaakt op je werk? dan direct ontslaan!" Waarmee je de beet van Suarez als incidenteel foutje ziet.
Reactie is dat je na 1 fout idd neit ontslagen wordt, maar als je 3x bewust je werkgever in diskrediet brengt, of je concurrent 3x bijt dat je dan wél ontslagen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |