SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
SPOILER: JetsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Typ een keer KLB HOOLIGANS met caps aan en je bent daar helemaal the man.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij probeerde stoer te doen op het internet? Ze zijn in KLB wel heel snel onder de indruk
Gooit aandacht naar Ama.quote:
Koop twee aandacht en krijg er 4 gratis.quote:
Ach 2xquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht, ik typ het maar twee keer voor het geval je mijn eerste HALLO had gemist.
Dat kwam ook door mijn ui. Deze komt meer overeen met de werkelijkheidquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij probeerde stoer te doen op het internet? Ze zijn in KLB wel heel snel onder de indruk
Ik kan tot potato tellen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga denk ik toch maar slapen, tenzij iemand de komende minuut iets heel interessants zegt.
even denken hoorquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga denk ik toch maar slapen, tenzij iemand de komende minuut iets heel interessants zegt.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stuur mij alsjeblieft naar bed Johannesquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jij hebt een penis.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat voor een mongool is dat nu op je UI?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kwam ook door mijn ui. Deze komt meer overeen met de werkelijkheid
Het wordt 1-0 voor België, goal in de laatste vijf minuten door Origiquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stuur mij alsjeblieft naar bed Johannes
[ afbeelding ]
Geschiedenis student en kan Stalin niet herkennenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor een mongool is dat nu op je UI?
And at that moment he realised that the world orbits his dick.quote:
Wie mag dat zijn?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geschiedenis student en kan Stalin niet herkennen
doei.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké ik vond het niet echt interessant (behalve dat over die penis), ik ga naar bed en ik neem Littlerabbit mee.
Oke baas. Ik ga dromen over Griekenland en mijn gratis bier van Mexicano. Ik ga en kan hem chanterenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké ik vond het niet echt interessant (behalve dat over die penis), ik ga naar bed en ik neem Littlerabbit mee.
ciaoquote:
ok bb maar die ding is morgen dusquote:
Jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ok bb maar die ding is morgen dus
Ok, maar had ik me dan niet al eerder moeten aanmelden en moetne dokken?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja
zie OP
WK / [VI Oranje #68] Nico is viesdik #9
Nu ook weg.
gr gr
ken je die mop over die mummie?
ingewikkeld he
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor een mongool is dat nu op je UI?
Dat klopt. En nog veelte veel ook, maar dat maakt de FOK! elite niet uit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ok, maar had ik me dan niet al eerder moeten aanmelden en moetne dokken?
Oh nou, veel plezier dan maar, en wie weet fiets ik nog wel voorbijquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt. En nog veelte veel ook, maar dat maakt de FOK! elite niet uit.
Echt hequote:Op woensdag 25 juni 2014 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goh. Gewoon een kilo suiker bij pleuren ja tog.
Ik ontbijt normaal nooit en ik dacht, laat ik eens gezond doen. Maar met suiker erbij kan ik net zo goed niet ontbijtenquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goh. Gewoon een kilo suiker bij pleuren ja tog.
Ach ja... voedzaam dit dat. Het is dat de sporters mentaliteit nog niet echt is doorgedrongen bij mijquote:
Ah. Nee dat probleem heb ik niet. Ik kan altijd wel etenquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ontbijt normaal nooit en ik dacht, laat ik eens gezond doen. Maar met suiker erbij kan ik net zo goed niet ontbijten
ik ga het huis niet uit voordat ik ontbijt heb gehad..quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga het huis niet uit voordat ik ontbijt heb gehad..
Ik ga meestal toch naar plekken waar ik wel ontbijt/brunch kan scorenquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:00 schreef KitKatChunky het volgende:
Als ik niet kan ontbijten ben ik mega grumpy
Halloquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dag vrinden
Laatste presentatie net gehad
Ballonquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hallo
en hoe ging deze presentatie?
Neenquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:04 schreef Amarantha het volgende:
Iemand verstand van DUO en het terug betalen van studieschuld?
Yoa, heb volgende week nog evt. hertentamensquote:
maakt niets uit, dan nuttig ik daar een 2de ontbijtquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik ga meestal toch naar plekken waar ik wel ontbijt/brunch kan scoren
Ik word pas een vreetzak na 20:00quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakt niets uit, dan nuttig ik daar een 2de ontbijt
dan probeer ik juist niet meer te etenquote:
Afbetalen van je schuld doe je pas na je studie als ik het goed hebquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik ging namelijk net kijken bij mijn DUO en toen stond er dat ik mijn betaalwijze moest checken en eventueel wijzigen. Heb ik gedaan, veranderd naar automatisch en per 1 september MAAR ik heb geen brief gehad (en ook niet virtueel) dat ik moet beginnen met mijn studieschuld af te betalen (daar is dit wel voor, stond erbij). Zou ik dat dan alsnog vanaf September moeten doen? Of is dat just in case voor het geval ik over een tijd wel een brief krijg?
Bellen is geen optie. Duurt meer dan een kwartier om er door te komen
quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Afbetalen van je schuld doe je pas na je studie als ik het goed heb
Ik kon dat wel aanpassen..quote:U kunt de betaalwijze alleen wijzigen als u uw studieschuld nu al verplicht moet terugbetalen, u zit dan in de zogenaamde aflosfase. Als hier niet van toepassing staat, zit u nog niet in de aflosfase en kunt u de betaalwijze niet aanpassen.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik ging namelijk net kijken bij mijn DUO en toen stond er dat ik mijn betaalwijze moest checken en eventueel wijzigen. Heb ik gedaan, veranderd naar automatisch en per 1 september MAAR ik heb geen brief gehad (en ook niet virtueel) dat ik moet beginnen met mijn studieschuld af te betalen (daar is dit wel voor, stond erbij). Zou ik dat dan alsnog vanaf September moeten doen? Of is dat just in case voor het geval ik over een tijd wel een brief krijg?
Bellen is geen optie. Duurt meer dan een kwartier om er door te komen
l0z3rquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:10 schreef Amarantha het volgende:
Stom, heb me net weer ingeschreven voor een studie!
het is nooit rustig bij duoquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik bel later wel op een rustig moment
Je 2x inschrijvenquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:10 schreef Amarantha het volgende:
Stom, heb me net weer ingeschreven voor een studie!
Maar je was toch al ingeschrevenquote:
Neequote:Op woensdag 25 juni 2014 12:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar je was toch al ingeschreven
Ohquote:
Ik denk dat half twee ofzo een rustig moment is omdat dan veel studenten college hebben. Maar zeker in deze tijd als alle examens geweest zijn en die mensen zich gaan inschrijven is het altijd druk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
PffOok niet tegen t einde van de middag?
Ik sta nu ingeschreven bij t Drenthe College (al een week). Voor de rest nergensquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
snap er werkelijk geen ene zak meer van
Stelletje centenschrapers bij de overheidquote:
Nee dat is wat je per maand moet betalen als je onder de 5000 euro zit. En daar zit ik ver onderquote:
Dat denk ik wel jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik sta nu ingeschreven bij t Drenthe College (al een week). Voor de rest nergensNu moet ik mijn studieschuld van 2 jaar geleden af betalen. Maar dat moet 2 jaar na je laatste stufi staat er.. en ik krijg over 2 maand weer stufi. Stopt dan mijn studieschuld betaling ook? (ook al laat ik het wel doorlopen)
ik ben al DUO schuldvrijquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat is wat je per maand moet betalen als je onder de 5000 euro zit. En daar zit ik ver onder
Oh leip maar ik laat het wel doorgaan, 45 eu per maand is niksquote:
Welle woar, het is 45 eu p/mquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh leip maar ik laat het wel doorgaan, 45 eu per maand is niks
JAquote:
Krijg straks, als het goed is, toch genoeg geld. Dan ga ik denk ik wel meer aflossen per maand (maar eerst zorgschuld volledig wegwerken)quote:
des verdommuh 100 gulde geakquote:
Alles terugrekenen naar de guldenquote:
ja, maar dan begin je wel weer verder met opbouwen natuurlijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik sta nu ingeschreven bij t Drenthe College (al een week). Voor de rest nergensNu moet ik mijn studieschuld van 2 jaar geleden af betalen. Maar dat moet 2 jaar na je laatste stufi staat er.. en ik krijg over 2 maand weer stufi. Stopt dan mijn studieschuld betaling ook? (ook al laat ik het wel doorlopen)
Zorgschuldquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:18 schreef Amarantha het volgende:
Voor het geval mensen nieuwsgierig worden.. Mijn zorgschuld is allang goed geregeld en betaal ik elke maand netjes afMaar dat ga ik straks omhoog gooien. Zit op het einde dus dat kan wel iets sneller
Ja lang verhaal, ouders betaalde het altijd.. tot ik 18 werd en ze schulden kregen en toen hebben ze het heel lang niet betaald zonder dat ik het wistquote:
ik ken het verhaal niet maar toch:quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:19 schreef Amarantha het volgende:
En dat ga ik echt vieren
Zoveel ellende die mijn ouders veroorzaakt hebben waar ik dan EINDELIJK van af ben
Ja ik ga dan denk ik lekker uiteten met mijn vriendquote:
Ohquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja lang verhaal, ouders betaalde het altijd.. tot ik 18 werd en ze schulden kregen en toen hebben ze het heel lang niet betaald zonder dat ik het wistWaardoor er ineens een deurwaarder voor mij voor de deur stond. WTF
Oh schuldenvrij ben ik nog nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Dat is niet lekker
Maar wel mooi dat je nu (bijna) schuldenvrij bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Fapzequote:Op woensdag 25 juni 2014 12:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Later mensen
Ik ga Porkbeans dingen doen
quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh schuldenvrij ben ik nog nietje moest voor je ouders een lening opnemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moest voor je ouders een lening opnemen?
Tja.. vertel mij wat. Ik heb hier zo vaak om gehuild en tegen dingen aangeschopt/geslagen. Ik heb nu en straks wel genoeg geld waardoor ik er geen last van heb maar toen ik een lager inkomen had en ik er echt last van had toen heb ik mezelf zo vaak afgevraagd waarom ze me dit aangedaan hebben. Ik vind het niet normaal namelijk, door hun* (en een beetje mezelf maar niet alleen maar) heb ik nog steeds geen huisje..quote:
je hebt nu toch ook een laag inkomen dacht ik?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja.. vertel mij wat. Ik heb hier zo vaak om gehuild en tegen dingen aangeschopt/geslagen. Ik heb nu en straks wel genoeg geld waardoor ik er geen last van heb maar toen ik een lager inkomen had en ik er echt last van had toen heb ik mezelf zo vaak afgevraagd waarom ze me dit aangedaan hebben. Ik vind het niet normaal namelijk, door hun* (en een beetje mezelf maar niet alleen maar) heb ik nog steeds geen huisje..
*Ik wil pas een huisje als ik alleen nog maar mijn schuld bij DUO heb![]()
Valt wel mee hoorquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt nu toch ook een laag inkomen dacht ik?
hmm, geen idee, heoveel die verschillende uitkeringen allemaal zijn eigenlijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt wel mee hoorStukken meer dan toen ik in de bijstand zat
Kan wel 500 euro uitmakenquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, geen idee, heoveel die verschillende uitkeringen allemaal zijn eigenlijk
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind dit eng. Ik heb nooit een serieuze relatie gehad en nu klinkt het allemaal zo serieus. Laatst vroeg iemand aan ons wanneer we een huisje krijgen. En mijn vriend laatst 'komende tijd ga ik nog niet trouwen'. Dus hij wilt ooit wel trouwen!
Man daar krijg ik hartkloppingen van
Ja de gemeente verklaarde me zelf voor gek dat ik nog in de bijstand zat 'mevrouw uw weet dat uw meer kan krijgen met een andere uitkering?' uh neequote:
Ik zou maar niet te veel eisen hebbenquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil toch wel 3 slaapkamers. Slaapkamer, hobby/computer kamer voor mij en een game/chill kamer voor mijn vriend
dat heb ik bij mn nieuwe huis niet eensquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil toch wel 3 slaapkamers. Slaapkamer, hobby/computer kamer voor mij en een game/chill kamer voor mijn vriend
quote:
quote:
nu work in progress?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:27 schreef Snowbells het volgende:
Ik zal jullie op de hoogte houden. Wifi bij de kapper
Ja hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
Moest hard lachenquote:
Hit the deck!quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Te schadelijk. Mijn haar kan dan afbreken en korter, pluiziger etc worden
Heb je me uberhaupt ooit gezien?quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al zag ik je ook al niet echt als blondie
die herkende ik daarna ook opeensquote:
y u do disquote:
omdat je het verdientquote:
Ja erg vervelendquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo. Mijn shirt is veelte groot. Vervelend he.
wp plsquote:
Enige oranje achtige shirt wat ik heb. Ik geloof dat het wel zo'n beetje de bedoeling was voor mijn glorieuze tv debuut.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat je het verdient
[..]
Ja erg vervelend
heb je al overwogen om een ander shirt aan te trekken? misschien lost dat je probleem op
Noquote:
ik raak in de war van je tweede zinquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enige oranje achtige shirt wat ik heb. Ik geloof dat het wel zo'n beetje de bedoeling wat voor mijn glorieuze tv debuut.
wat = is mobiel FOK!ken is soms erg lastig.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik raak in de war van je tweede zin
ohquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wat = is mobiel FOK!ken is soms erg lastig.
VI inderdaad. Inclusief bbqquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
ga je naar vi ofzo?
of een programma over geschiedenis?
Beloof je die Derksen er dan één op te tikken met zijn negatieve gezeikquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VI inderdaad. Inclusief bbq. Straks maar eens die kant op.
Oh lekkerquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2x neequote:Op woensdag 25 juni 2014 15:10 schreef KitKatChunky het volgende:
Iemand hier nu zin en tijd om te gamen?
Wat nu al?quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
een man die grappig denkt te zijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
FHF / Help aardbei aan een cup D!
Wat is dezen
En ik sta nog niet in de top 200quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:05 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Iets om trots op te zijn.
Ik heb geen werk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:09 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Neem ontslag en ga de hele dag FOK!ken, zo doen de top 200 het.
Series en voetbal kijken. Beetje wikipedia lezen (en verbeteren, aanvullen, netter maken), een taal leren via duolingo.com, genealogie. Facebooken, FOK!ken, huishouden (was opvouwen/stofzuigen/tuin), journaal kijken, eten, slapen (en nog wat langer slapen).quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat doe je dan zoal de hele dag?
Oh tof. Waar heb je gegeten? En met wie ben je wezen eten?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
lekker uiteten geweest net in Den haag
't Goude Hooft, met de docenten en mensen waar ik samen een docenten minor mee heb gedaanquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh tof. Waar heb je gegeten? En met wie ben je wezen eten?
Ah tof met zo een gezelschap. Restaurant zegt mij niets, wat kun je er etenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
't Goude Hooft, met de docenten en mensen waar ik samen een docenten minor mee heb gedaan
Dit.quote:
De standaard dingen, kipsate en hamburgers maar ook fancy vis en mixed grill gerechten en pasta's enzo. Is wel een toffe tentquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah tof met zo een gezelschap. Restaurant zegt mij niets, wat kun je er eten
[..]
Dit.
S01 of S02?quote:
Oh nice dat klinkt wel goed.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
De standaard dingen, kipsate en hamburgers maar ook fancy vis en mixed grill gerechten en pasta's enzo. Is wel een toffe tentWe waren met z'n negen
hamburger was erg lekkerquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
S01 of S02?
[..]
Oh nice dat klinkt wel goed.
Gewerktquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:31 schreef KitKatChunky het volgende:
Hebben jullie nog wat leuks gedaan vandaag?
Mijn zus & zwager gezien na een lange tijd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:31 schreef KitKatChunky het volgende:
Ah, tofquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn zus & zwager gezien na een lange tijd.
Ja wel ze zijn hier een week in Nederland. Dan gaan ze nog een paar landen bezichtigen & dan naar Australië waar ze wonen.quote:
Niet echt. Patat gegeten bij mn moederquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:31 schreef KitKatChunky het volgende:
zolang het maar gezellig was, toch?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet echt. Patat gegeten bij mn moeder
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
zolang het maar gezellig was, toch?
rip onsquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:12 schreef KitKatChunky het volgende:
ik heb al een jaar geen festival meer gedaan
'Day at the park, WTTF, Lovelandquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Day at the park lijkt me wel vet, maar dan ben ik in drenthe volgens mij
Ik ga bijna jaarlijks naar Loveland, 2x moeten overslaan tot nu toe.quote:
Welcome to the futurequote:
Gewond?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:32 schreef d4v1d het volgende:
Aangereden met de fiets, Zo'n ambulance brancard ligt nog best wel lekker
Ookal kon ik gewoon lopen
Pijnlijke knie en elleboog, en 3 hechtingen in m'n voorhoofd,quote:
Tering, sterkte man.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Pijnlijke knie en elleboog, en 3 hechtingen in m'n voorhoofd,
Fout lag bij andere fietser volgens politierapport.
Namen en rugnummers en dan zorg ik wel dat het goedkomtquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Pijnlijke knie en elleboog, en 3 hechtingen in m'n voorhoofd,
Fout lag bij andere fietser volgens politierapport.
quote:
Graagquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:47 schreef wietparkiet het volgende:
Kijk eens wat ik voor een reputatie heb flips
"De Verschrikking van ONZ"
wil je me nu daten?????
Wel goeeeeeeeeeeeeeeeeeed. Beetje moe, dus zo slapen dit dat alles struggles van alle dag.quote:
Hoe zie je dat???quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Top 10 voor reeks "[ONZ-SC]" van 24-06-2013 t/m 24-06-2014
nr / aantal posts / gebruiker
001 8685 LittleBrownie
002 8258 Rezania
003 7614 BBQSausage
004 6566 Amarantha
005 5652 Lt.Surge
006 5531 d4v1d
007 4748 DonnieDarkno
008 4526 Flippiee
009 3980 wietparkiet
010 3906 FL_Freak
Struggles?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel goeeeeeeeeeeeeeeeeeed. Beetje moe, dus zo slapen dit dat alles struggles van alle dag.
Daar?
Bij de dagcijfers (topic staat om 00:00 wel bovenaan in GC) staat een linkje onder elke post, als je die aanklikt kun je allemaal statistieken opzoekenquote:
Fok wordt nog luxe zoquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij de dagcijfers (topic staat om 00:00 wel bovenaan in GC) staat een linkje onder elke post, als je die aanklikt kun je allemaal statistieken opzoeken
Gastquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:58 schreef d4v1d het volgende:
godverdomme. Nu kan ik niet met rechts fappen bedenk ik me omdat dat pijn doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |