SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
SPOILER: JetsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meow?!
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ho, niet in het echt gespot. Enkel op concertfoto's die mijn WhatsApp binnenstromen.
En eerst pics van je voor ik antwoord geef op je vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Dat is wel badassquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:23 schreef Fopje het volgende:
Oh men, morgen voor het eerst brinta eten.
Ik ben gewoon zenuwachtig.
Lekker met warme melk #goeieleefquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:23 schreef Fopje het volgende:
Oh men, morgen voor het eerst brinta eten.
Ik ben gewoon zenuwachtig.
Belgie - Ruslandquote:
Rusland- ZK was ook z'n toppertjequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Belgie - Rusland
Bij deze alvast een hele goede nachtrust gewenst want 5 minuten kijken zal afdoende zijn
http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658249_belgie-rusland.htmlquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Belgie - Rusland
Bij deze alvast een hele goede nachtrust gewenst want 5 minuten kijken zal afdoende zijn
Ik kijk met je mee. Kunnen we de hoogtepunten nog een beetje besprekenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658249_belgie-rusland.html
Jij ging slapen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658249_belgie-rusland.html
Prachtig Russisch volkslied.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk met je mee. Kunnen we de hoogtepunten nog een beetje bespreken
"Naar waar wij hopen een prachtige ontmoeting"
Het begint al goed.
euh okequote:
Dat stuurde ik je dus ook netquote:
Duidelijk een kasthomo. Raakt helemaal van zijn stuk bij het zien van een knappe man in een mix van overcompensatie drang en niet te plaatsen opwindingquote:
quote:
Valt wel mee denk ikquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Duidelijk een kasthomo. Raakt helemaal van zijn stuk bij het zien van een knappe man in een mix van overcompensatie drang en niet te plaatsen opwinding
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Duidelijk een kasthomo. Raakt helemaal van zijn stuk bij het zien van een knappe man in een mix van overcompensatie drang en niet te plaatsen opwinding
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan post ik ook wel chicks mee. Kan mij het schelen
[..]
Valt wel mee denk ik
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:53 schreef Flippiee het volgende:
Ik vind dit eigenlijk geiler dan vrouwen in bikini/lingerie
[ afbeelding ]
mee eensquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
Minuut 14:00. De witte Chinees heeft mijn 'hyper' gevoel toch wel redelijk omlaag gekregen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
Je kijkt serieus?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Oké. Dan doe ik ook maar mee.
[ afbeelding ]
[..]
Minuut 14:00. De witte Chinees heeft mijn 'hyper' gevoel toch wel redelijk omlaag gekregen.
En ik ook.
quote:
zekerquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
My name is Claire have 17 years of age and study in an art school.
Fascinerend.
Oh, echt? Maar eens proberen dan wanneer ik wat overhoud.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leek mij ook altijd smerig, laatst toch geprobeerd en bleek goddelijk te zijn!
slaapzacht collegaquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja. Tijd om FOK! weg te klikken voor vannacht.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Daar is Belgie - Rusland veelte spannend voor
[ afbeelding ]
Nog altijd 0-0
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Daar is Belgie - Rusland veelte spannend voor
[ afbeelding ]
Nog altijd 0-0
Begin er serieus moe van te wordenquote:
Er is unaniem besloten dat als je wil slapen maar niet moe bent je gezamenlijk Belgie - Rusland terug moet kijken.quote:
Moet jij niet vroeg naar bed, voor een keer?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begin er serieus moe van te worden
[..]
Er is unaniem besloten dat als je wil slapen maar niet moe bent je gezamenlijk Belgie - Rusland terug moet kijken.
Hoor wie het zegt. Jij zit morgen 3/4 uur in de trein daar waar ik even moet fietsenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet jij niet vroeg naar bed, voor een keer?
wow. Is ie al helemaal bijgewerkt?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Vermaelen valt uit, Vertonghen loopt al warm.
[ afbeelding ]
Nog 3 plaatsen Flippiee
Waar zie jij tieten dan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:14 schreef KitKatChunky het volgende:
Flips, tetten uur is weer voorbij het is na 1 uur. Jeetjeeeee
Aha. Jij bent er zo één die verkracht omdat de vrouw erom vroeg "Ja wie loopt er dan ook buiten. Met haar hoofd en zo"quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dat ze bedekt worden neemt niet weg dat het tetten zijn
vervelendquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:15 schreef Flippiee het volgende:
Zolang mijn Ronaldo en Ramos plaatjes geedit worden, post ik chicks
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha. Jij bent er zo één die verkracht omdat de vrouw erom vroeg "Ja wie loopt er dan ook buiten. Met haar hoofd en zo"
Ik ben meer iemand die ze gewoon van de straat haalt met wat voor reden dan ook en ze in mijn kelder opsluit voor later.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha. Jij bent er zo één die verkracht omdat de vrouw erom vroeg "Ja wie loopt er dan ook buiten. Met haar hoofd en zo"
wel goed aanlijnen hequote:Op woensdag 25 juni 2014 01:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ben meer iemand die ze gewoon van de straat haalt met wat voor reden dan ook en ze in mijn kelder opsluit voor later.
ohquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik was dan ook een beetje sarcastisch![]()
![]()
Ik twijfel. Ik vind tieten nou niet zo een toegevoegde waarde hebben, tenzij ze zoals bij jouw foto ene beetje er door heen komenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
Doen we een tit-off flippiee?
zit in Housequote:Op woensdag 25 juni 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze was het waard om te googlen. Olivia Wilde dus
een chick-off danquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel. Ik vind tieten nou niet zo een toegevoegde waarde hebben, tenzij ze zoals bij jouw foto ene beetje er door heen komen
Hoe google je een tumblr link? Beetje stomme vraag, maar naar bepaalde chicks ben ik ook wel benieuwd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze was het waard om te googlen. Olivia Wilde dus
Ah oké. Ik weet enkel dat House over een manke, chagrijnige dokter gaat die tegen het einde van de aflevering een geniale ingeving krijgt en de patient redt.quote:
En terechtquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag geen mannen posten
Nou ja
Mag wel
Maar dan worden de plaatjes toch gewijzigd.
daarom toch een chick-off en geen dick-offquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag geen mannen posten
Nou ja
Mag wel
Maar dan worden de plaatjes toch gewijzigd.
haha, klopt wel jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah oké. Ik weet enkel dat House over een manke, chagrijnige dokter gaat die tegen het einde van de aflevering een geniale ingeving krijgt en de patient redt.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom dan
zaterdag half 12 club lux utrecht
breng 8 euro mee voor entree
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom dan
smoothquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom dan
mja met jullie als wingman betwijfel ik of ik een chick hosselquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kom mee
genoeg mooie meiden schijnt dus kan je ook wat hosselen
Google afbeeldingenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe google je een tumblr link? Beetje stomme vraag, maar naar bepaalde chicks ben ik ook wel benieuwd.
Ik kan je best aan een deur helpen als wingman, verder ben ik alleen maar goed als wingmanquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mja met jullie als wingman betwijfel ik of ik een chick hossel
pro-tip: laat wp hier niet (lang) aan meedoenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:22 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
kom dan, doen we drank wedstrijdje.
achja boeiend tochquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo tolerant meer als vroegaaaah. Geen strak plan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:22 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Oh thanks duidelijk!quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Google afbeeldingen
[ afbeelding ]
Ik win gegarandeerd. Einde bericht.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:22 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een in de kelder hier voor jequote:Op woensdag 25 juni 2014 01:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Want je bent 40 ofzoquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo tolerant meer als vroegaaaah. Geen strak plan.
[..]
Oh thanks duidelijk!
Hossel jij chicksquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het lukt mij ook niet helemaalquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt. Jij zit morgen 3/4 uur in de trein daar waar ik even moet fietsen
Al faal ik nu zelfs opzichtig in FOK! wegklikken![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een in de kelder hier voor je
In de afgelopen 2 jaar denk ik max 10x naar de klote geweest.quote:
Morgen hequote:Op woensdag 25 juni 2014 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afgeven op 40 jarige
Flippiee is anders wel hartstikke rijp hoor
[..]
Stalin![]()
Kom morgen naar Crazy Pianosquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
In de afgelopen 2 jaar denk ik max 10x naar de klote geweest.
Vroeger was ik dat ieder weekend.
Dus mijn tolerantie is te vergelijken met dat van een 40-jarige da geen alcoholprobleem heeft ja
Ik drink bijna nooitquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
In de afgelopen 2 jaar denk ik max 10x naar de klote geweest.
Vroeger was ik dat ieder weekend.
Dus mijn tolerantie is te vergelijken met dat van een 40-jarige da geen alcoholprobleem heeft ja
Ik ga echt geen oranje shirt aan doen. Ben geen gaygoy :squote:Op woensdag 25 juni 2014 01:26 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet nog een oranje shirt halenaction had niets
waarquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom morgen naar Crazy Pianos![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga echt geen oranje shirt aan doen. Ben geen gaygoy :s
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:26 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet nog een oranje shirt halenaction had niets
Den Haag slash Scheveningenquote:
Paxjecon gaat ook geen oranje dragenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik heb mijn enige Oranje shirt ook veracht in de ballenbak.
Ik pas morgenavond op mijn oppaskindjesquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom morgen naar Crazy Pianos![]()
gaaaayquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik drink bijna nooitik ben sowieso nooit echt naar de klote geweest ( ik ben veel te braaf
)
Jij durfde geen eens foto te sturen en dan moet ik op meet komenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom je meet met bt tardis hoth voederbitel en mij?
Ik ken geen 1 van die namen, zijn dat KLB boys?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom je meet met bt tardis hoth voederbitel en mij?
Ik heb besloten dat ik in het oranje minder herkenbaar benquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga echt geen oranje shirt aan doen. Ben geen gaygoy :s
jij hosselt hier anders chicks blijkbaarquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik pas morgenavond op mijn oppaskindjes
[..]
gaaaay
[..]
Jij durfde geen eens foto te sturen en dan moet ik op meet komenIk vind dat dan weer eng.
kusjesquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:28 schreef Typisch het volgende:
ik ga pitten sletjes en slettinnen
gegroet
ik hoor geen geluid meer, je hebt gelijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De eerste helft is zojuist afgelopen Flippiee. Tijd om te gaan slapen.
slaap lekkerquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:28 schreef Typisch het volgende:
gegroet
euh?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
jij hosselt hier anders chicks blijkbaar
Welterusten collegaquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:28 schreef Typisch het volgende:
gegroet
Heb toch gestuurdquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
gaaaay
[..]
Jij durfde geen eens foto te sturen en dan moet ik op meet komenIk vind dat dan weer eng.
Je gaat toch wel kijken naar ons op tv he? Zal proberen wat Alba looks te doen, maar dan moet LR wel even zijn vinger willen lenen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
gaaaay
[..]
Welterusten oppersletquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:28 schreef Typisch het volgende:
gegroet
Zeer zekerquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken geen 1 van die namen, zijn dat KLB boys?
Flippiee hosselt enkel mensen met haar wat tenminste tot de schouders reikt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
jij hosselt hier anders chicks blijkbaar
Dit vernam ik uit betrouwbare bron, daarnaast drink ik je nog steeds er uit met mijn slappe alcohol gewenningquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik hoor geen geluid meer, je hebt gelijk
[..]
slaap lekker
[..]
euh?
ik kom overalquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
als flippie naar scheveningen komt, kom ik ook
Dat vind ik prima.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb toch gestuurdje mag dan mijn wingwoman zijn
Half 9 toch? Ik doe mijn uiterste best.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gaat toch wel kijken naar ons op tv he? Zal proberen wat Alba looks te doen, maar dan moet LR wel even zijn vinger willen lenen.
[ afbeelding ]
Wat is daar morgen zo speciaal dan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, heb wel een reis van 3 uur over om het te checken, schijnt legendarisch te zijn.
Ik overweeg om morgen naar de kapper te gaan, maar alsnog wil ik nog wel in aanmerking komen als jullie bruidsjongen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flippiee hosselt enkel mensen met haar wat tenminste tot de schouders reikt.
komquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:30 schreef KitKatChunky het volgende:
Zaterdag 23:30 club lux, deep house fissa met WP en KitKat. Sowieso beste avond van je leven
Dat VI Oranje ons in het publiek heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wat is daar morgen zo speciaal dan?
heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat VI Oranje ons in het publiek heeft.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
als flippie naar scheveningen komt, kom ik ook
ik dronk vroeger iedere jongen er uit. 6 biertjes binnen no time. Zo een wedstrijdje wil ik wel met je doen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dit vernam ik uit betrouwbare bron, daarnaast drink ik je nog steeds er uit met mijn slappe alcohol gewenning
Als man valt het niet mee de looks van zo'n knappe actrice over te nemen, maar ik ga mijn best doen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vind ik prima.
[..]
Half 9 toch? Ik doe mijn uiterste best.
En als je de alba looks doet, dan hoop ik je te herkennen
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik overweeg om morgen naar de kapper te gaan, maar alsnog wil ik nog wel in aanmerking komen als jullie bruidsjongen.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Ik ga morgen niet naar scheveningen hoor.
Dan heb ik bij deze al verloren, bier atten lukt mij niet hahaquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
[..]
ik dronk vroeger iedere jongen er uit. 6 biertjes binnen no time. Zo een wedstrijdje wil ik wel met je doen.
Jeetje wat stoerquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
[..]
ik dronk vroeger iedere jongen er uit. 6 biertjes binnen no time. Zo een wedstrijdje wil ik wel met je doen.
Ik wil geen kwaad bloed zetten hoor, alhoewel een falling out tussen ons op dit moment wel toepasselijk zou zijn als er een film over ons zou worden gemaakt.quote:
Ik las fapper, grgr.quote:
Wuzzup!quote:
Ik kan 4 flesjes bier tegelijkertijd leegatten. Vroeger toen ik het weleens deed voelde ik mij naderhand heel erg triestquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga Paxcon er uit drinken
tot morgen hequote:Op woensdag 25 juni 2014 01:34 schreef Flippiee het volgende:
Dit is mijn laatste post voor nu.
Kusjes
[ afbeelding ]
Op het internet heeft hij stoere praatjes maar morgen ligt hij waarschijnlijk om tien uur al dronken in een ballenbak.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een Alba fapper, daar kom ik heel eerlijk voor uit.
Wil je ook vertellen hoe je fapt?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een Alba fapper, daar kom ik heel eerlijk voor uit.
Ronaldo gaat al voor je klaarliggenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:34 schreef Flippiee het volgende:
Kusjes
[ afbeelding ]
Voor mij is dit totaal niet van toepassing, gezien mijn extreem stoere voorkomenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:35 schreef Mortaxx het volgende:
Weet je dat het lastiger is stoer te doen op het internet nu ik jullie ga ontmoeten
Met mijn linkerhand, terwijl ik rechts ben.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[..]
Wil je ook vertellen hoe je fapt?
Slaap lekker beertjequote:Op woensdag 25 juni 2014 01:35 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik ga weer mn verpakking in kruipen,
aka ik ga naar bed
Welterusten poepies
Jij probeerde stoer te doen op het internet? Ze zijn in KLB wel heel snel onder de indrukquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:35 schreef Mortaxx het volgende:
Weet je dat het lastiger is stoer te doen op het internet nu ik jullie ga ontmoeten
Ik check je later kusjes terug xoxoquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:34 schreef Flippiee het volgende:
Kusjes
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |