SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
SPOILER: JetsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meow?!
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ho, niet in het echt gespot. Enkel op concertfoto's die mijn WhatsApp binnenstromen.
En eerst pics van je voor ik antwoord geef op je vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Dat is wel badassquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:23 schreef Fopje het volgende:
Oh men, morgen voor het eerst brinta eten.
Ik ben gewoon zenuwachtig.
Lekker met warme melk #goeieleefquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:23 schreef Fopje het volgende:
Oh men, morgen voor het eerst brinta eten.
Ik ben gewoon zenuwachtig.
Belgie - Ruslandquote:
Rusland- ZK was ook z'n toppertjequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Belgie - Rusland
Bij deze alvast een hele goede nachtrust gewenst want 5 minuten kijken zal afdoende zijn
http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658249_belgie-rusland.htmlquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Belgie - Rusland
Bij deze alvast een hele goede nachtrust gewenst want 5 minuten kijken zal afdoende zijn
Ik kijk met je mee. Kunnen we de hoogtepunten nog een beetje besprekenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658249_belgie-rusland.html
Jij ging slapen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658249_belgie-rusland.html
Prachtig Russisch volkslied.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk met je mee. Kunnen we de hoogtepunten nog een beetje bespreken
"Naar waar wij hopen een prachtige ontmoeting"
Het begint al goed.
euh okequote:
Dat stuurde ik je dus ook netquote:
Duidelijk een kasthomo. Raakt helemaal van zijn stuk bij het zien van een knappe man in een mix van overcompensatie drang en niet te plaatsen opwindingquote:
quote:
Valt wel mee denk ikquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Duidelijk een kasthomo. Raakt helemaal van zijn stuk bij het zien van een knappe man in een mix van overcompensatie drang en niet te plaatsen opwinding
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Duidelijk een kasthomo. Raakt helemaal van zijn stuk bij het zien van een knappe man in een mix van overcompensatie drang en niet te plaatsen opwinding
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan post ik ook wel chicks mee. Kan mij het schelen
[..]
Valt wel mee denk ik
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:53 schreef Flippiee het volgende:
Ik vind dit eigenlijk geiler dan vrouwen in bikini/lingerie
[ afbeelding ]
mee eensquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
Minuut 14:00. De witte Chinees heeft mijn 'hyper' gevoel toch wel redelijk omlaag gekregen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
Je kijkt serieus?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Oké. Dan doe ik ook maar mee.
[ afbeelding ]
[..]
Minuut 14:00. De witte Chinees heeft mijn 'hyper' gevoel toch wel redelijk omlaag gekregen.
En ik ook.
quote:
zekerquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
My name is Claire have 17 years of age and study in an art school.
Fascinerend.
Oh, echt? Maar eens proberen dan wanneer ik wat overhoud.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leek mij ook altijd smerig, laatst toch geprobeerd en bleek goddelijk te zijn!
slaapzacht collegaquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja. Tijd om FOK! weg te klikken voor vannacht.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Daar is Belgie - Rusland veelte spannend voor
[ afbeelding ]
Nog altijd 0-0
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Daar is Belgie - Rusland veelte spannend voor
[ afbeelding ]
Nog altijd 0-0
Begin er serieus moe van te wordenquote:
Er is unaniem besloten dat als je wil slapen maar niet moe bent je gezamenlijk Belgie - Rusland terug moet kijken.quote:
Moet jij niet vroeg naar bed, voor een keer?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begin er serieus moe van te worden
[..]
Er is unaniem besloten dat als je wil slapen maar niet moe bent je gezamenlijk Belgie - Rusland terug moet kijken.
Hoor wie het zegt. Jij zit morgen 3/4 uur in de trein daar waar ik even moet fietsenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet jij niet vroeg naar bed, voor een keer?
wow. Is ie al helemaal bijgewerkt?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Vermaelen valt uit, Vertonghen loopt al warm.
[ afbeelding ]
Nog 3 plaatsen Flippiee
Waar zie jij tieten dan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:14 schreef KitKatChunky het volgende:
Flips, tetten uur is weer voorbij het is na 1 uur. Jeetjeeeee
Aha. Jij bent er zo één die verkracht omdat de vrouw erom vroeg "Ja wie loopt er dan ook buiten. Met haar hoofd en zo"quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dat ze bedekt worden neemt niet weg dat het tetten zijn
vervelendquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:15 schreef Flippiee het volgende:
Zolang mijn Ronaldo en Ramos plaatjes geedit worden, post ik chicks
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha. Jij bent er zo één die verkracht omdat de vrouw erom vroeg "Ja wie loopt er dan ook buiten. Met haar hoofd en zo"
Ik ben meer iemand die ze gewoon van de straat haalt met wat voor reden dan ook en ze in mijn kelder opsluit voor later.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha. Jij bent er zo één die verkracht omdat de vrouw erom vroeg "Ja wie loopt er dan ook buiten. Met haar hoofd en zo"
wel goed aanlijnen hequote:Op woensdag 25 juni 2014 01:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ben meer iemand die ze gewoon van de straat haalt met wat voor reden dan ook en ze in mijn kelder opsluit voor later.
ohquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik was dan ook een beetje sarcastisch![]()
![]()
Ik twijfel. Ik vind tieten nou niet zo een toegevoegde waarde hebben, tenzij ze zoals bij jouw foto ene beetje er door heen komenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
Doen we een tit-off flippiee?
zit in Housequote:Op woensdag 25 juni 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze was het waard om te googlen. Olivia Wilde dus
een chick-off danquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel. Ik vind tieten nou niet zo een toegevoegde waarde hebben, tenzij ze zoals bij jouw foto ene beetje er door heen komen
Hoe google je een tumblr link? Beetje stomme vraag, maar naar bepaalde chicks ben ik ook wel benieuwd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze was het waard om te googlen. Olivia Wilde dus
Ah oké. Ik weet enkel dat House over een manke, chagrijnige dokter gaat die tegen het einde van de aflevering een geniale ingeving krijgt en de patient redt.quote:
En terechtquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag geen mannen posten
Nou ja
Mag wel
Maar dan worden de plaatjes toch gewijzigd.
daarom toch een chick-off en geen dick-offquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag geen mannen posten
Nou ja
Mag wel
Maar dan worden de plaatjes toch gewijzigd.
haha, klopt wel jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah oké. Ik weet enkel dat House over een manke, chagrijnige dokter gaat die tegen het einde van de aflevering een geniale ingeving krijgt en de patient redt.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom dan
zaterdag half 12 club lux utrecht
breng 8 euro mee voor entree
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom dan
zaterdag half 12 club lux utrecht
breng 8 euro mee voor entree
Forum Opties | |
---|---|