quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:57 schreef Ole het volgende:
Ook resten Kris Kremers gevonden
Toegevoegd: dinsdag 24 jun 2014, 23:54
De botresten die zijn gevonden in Panama zijn van Kris Kremers. Het DNA dat in het weefsel is aangetroffen komt overeen met dat van de vermiste vrouw uit Amersfoort.
NOS.nl
RIPquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:57 schreef Ole het volgende:
De botresten die zijn gevonden in Panama zijn van Kris Kremers. Het DNA dat in het weefsel is aangetroffen komt overeen met dat van de vermiste vrouw uit Amersfoort.
NOS.nl
In stukjes door elkaar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zijn ze bij elkaar gevonden of toch op verschillende plekken?
Fijn dat de ouders van Kris nu ook duidelijkheid hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:57 schreef Ole het volgende:
NOS.nl
Nou inderdaad, er zijn vandaag al 2 inwoners van Amersfoort in het nieuws die een stuk beter op een Panamese berg verdwaald hadden kunnen raken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:02 schreef MPCK het volgende:
[..]
Waarom plukt God twee bloedschone, onschuldige meisjes van deze aardbol weg om vervolgens talloze boeven schorem en gespuis jarenlang in vrijheid en luxe te laten leven?
Tis oneerlijk.
Daar lijkt het wel op. Al missen er nog veel botten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:03 schreef MPCK het volgende:
[..]
Tenminste waren ze samen gestorven. Klinkt lief.
Friends to the end...
Neequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:01 schreef S0nic het volgende:
Kan iemand nou vertellen wat er precies gebeurd is?
Ze gaan beslissen of ze nog verder gaan zoeken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:08 schreef MPCK het volgende:
[..]
Misschien liggen die onder de grond? Wordt er gedolven?
Of misschien heeft een gier aardig wat huisgehouden daar en weggevlogen met de restanten.
Wat wel weer logisch zou zijn als ze iets verkeerds gegeten of gedronken hebben....quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is wel raar eigenlijk. Dan moeten ze haast wel tegelijk gestorven zijn?
Ja, of de ene te zwak om bij het lijk van de ander weg te gaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is wel raar eigenlijk. Dan moeten ze haast wel tegelijk gestorven zijn?
misschien heb ik niet opgeletquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Samen gestorven (door wat dan ook) en toch beesten die het één en ander heeft weggeplukt?
Waarschijnlijk krijg ik nu iedereen over me heen... Maar orgaandiefstal, is dat nu volledig uitgesloten?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Samen gestorven (door wat dan ook) en toch beesten die het één en ander heeft weggeplukt?
Dat blijft vreemd...quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Al missen er nog veel botten.
Nee. Val op het hoofd zie je niet aan een stuk heupbeen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:09 schreef MPCK het volgende:
[..]
Kunnen we op basis van forensich technische wetenschap bepalen wat de doodsoorzaak is, met enkel botten als bewijsmateriaal?
De gevonden botten etc. lagen toch bij elkaar en nu blijkt dat het van beide meiden kwam?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
misschien heb ik niet opgelet
waar halen jullie uit dat ze samen waren?
Doodsoorzaak weten ze (nog) niet dus geen idee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:09 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg ik nu iedereen over me heen... Maar orgaandiefstal, is dat nu volledig uitgesloten?
hoeft nietquote:
Volgens mij waren dat kilometers. Dat zei de vinder.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:11 schreef MPCK het volgende:
[..]
Hoe ver zijn ze dan van de rivier af dat ie zijn oevers buiten kan lopen en hen mee opnemen?
En loopt die rivier doorgaans zijn oevers buiten?
Idd. Als ik mijn hond een kip geef, blijft er 0,0 van over.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hoeft niet
ern poema laat niet veel achter eet ook botten
(kijk maar in een dierentuin, hele karkassen worden gevoerd, stukjes van 10 cm blijven over)
Dat is de vraag.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:14 schreef vencodark het volgende:
Wat hebben die arme meiden een verschrikkelijk aantal uren/dagen gehad tot hun dood. Bah. The horror.
dat heb ik nergens uit opgemaakt..quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
De gevonden botten etc. lagen toch bij elkaar en nu blijkt dat het van beide meiden kwam?
Maar dan zitten er vast bijtsporen van de poema aan de botten die wel gevonden zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hoeft niet
ern poema laat niet veel achter eet ook botten
(kijk maar in een dierentuin, hele karkassen worden gevoerd, stukjes van 10 cm blijven over)
Panter of een jaguar?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:15 schreef MPCK het volgende:
[..]
Poema's zijn geen aaseters en ik vermoed niet dat een poema hen te lijf zou zijn gegaan aangezien poema's geen mensenvlees lusten.
lol hoe weet jij nu of ze mensen vlees lusten?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:15 schreef MPCK het volgende:
[..]
Poema's zijn geen aaseters en ik vermoed niet dat een poema hen te lijf zou zijn gegaan aangezien poema's geen mensenvlees lusten.
Ooh, dat dacht ik. My bad.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat heb ik nergens uit opgemaakt..
3 vind plaatsen waarvan 1 verweg (de schoen van kris)
overblijfselen van lisanne bij haar schoen
maar waar de rest van de overblijfselen gevonden zijn?
En als er twee lijken in de jungle liggen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:18 schreef MPCK het volgende:
[..]
Die dieren moeten dag in dag uit jarenlang het zonder mensenvlees zien te doen. En tegen de tijd dat ze volwassen zijn verliezen de instinct om op mensen te jagen. Dus ze gaan niet opeens een mens als prooi zien.
Dit is een wel erg onwaarschijnlijke scenario met alle respect.
als je honger hebt of welpen eet je allesquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:18 schreef MPCK het volgende:
[..]
Die dieren moeten dag in dag uit jarenlang het zonder mensenvlees zien te doen. En tegen de tijd dat ze volwassen zijn verliezen de instinct om op mensen te jagen. Dus ze gaan niet opeens een mens als prooi zien.
Dit is een wel erg onwaarschijnlijke scenario met alle respect.
Dat stuk van die voet inderdaad.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:18 schreef anonymoussie het volgende:
Het bot van het bekken van Kremers?Andere skeletresten van Froon?
Toch..
Ik hoop dat ze zo min mogelijk hebben geleden. Uiteraard. Het is ook nog maar de vraag wat er precies is gebeurd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hoopt dat ze 'niet zo hebben geleden'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |