Rick Morales zei ook dat die beesten nogal schuw zijn t.o.v. mensen. Kan natuurlijk wel zijn dat dieren gaan slepen met reeds dode mensen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef MPCK het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet in de natuur. Dieren volgen hun instinct en als ze hun hele levenlang niet in de buurt zijn gekomen van mensen, zullen ze eerder vluchten wanneer dat wel gebeurt.
dat denk ik...quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:18 schreef anonymoussie het volgende:
Het bot van het bekken van Kremers?Andere skeletresten van Froon?
Toch..
Ik bedoel meer dat ik meest denk aan een scenario rond verdwalen met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zo min mogelijk hebben geleden. Uiteraard. Het is ook nog maar de vraag wat er precies is gebeurd.
Nee. Die voet zat in de schoen en de pelvis lag kilometers verderop.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat denk ik...
Had niet verwacht dat die linkerbekkenbotten van kris zijn, dat lag toch bij de linkerschoen van lisanne...?
Dat snap ik, maar dat is de vraag. Het kan ook een misdrijf of een ongeluk geweest zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik meest denk aan een scenario rond verdwalen met alle gevolgen van dien.
Dus vreselijke uren of dagen is wat ik mij daar dan bij voorstel.
Denk dat we het nooit zullen weten.
daar vergis je je goed inquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef MPCK het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet in de natuur. Dieren volgen hun instinct en als ze hun hele levenlang niet in de buurt zijn gekomen van mensen, zullen ze eerder vluchten wanneer dat wel gebeurt.
Daar is inmiddels weinig meer van voor te stellen met al die mogelijke scenario's.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:24 schreef Mishu het volgende:
Arme meiden
Krijg de kriebels als ik me hun einde voorstel... wat zielig.
Een jungle-expert uit dat gebied. Zie: http://www.nathab.com/guides-and-staff/guide-bios/rick-morales/quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:24 schreef MPCK het volgende:
[..]
Mujn excuses voor mijn onwetendheid, maar wie is Rick Morales?
het zijn prooi jagers etersquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:21 schreef MPCK het volgende:
[..]
Nee het zijn geen alleseters en dan nog verhongeren ze bijna nooit in de jungle want
om jullie eigen argument tegen jullie te gebruiken
er is eten en water zat in de jungle
zeker voor een poema die geen menselijke beperkingen heeft
Waarschijnlijk gewoon met de rivier meegestroomd net zoals de rugzak.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Die voet zat in de schoen en de pelvis lag kilometers verderop.
Je moet dan toch echt eerst die berg over. Ik ken maar weinig rivieren die tegen de berg omhoog stromen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:29 schreef eight het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon met de rivier meegestroomd net zoals de rugzak.
De uiteindelijke plek waar het noodlot heeft toegeslagen zal wel een stuk dichter bij het pad liggen.
Om daar op die plek terecht te komen, moeten ze toch echt vanaf de trail de top van de berg bereikt hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:32 schreef MPCK het volgende:
[..]
Van de ene kant van een berg naar de andere hoeft toch niet omhoog te zijn?
Okay.. Hoe ver is deze berg dan verwijderd van de il pianiste?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je moet dan toch echt eerst die berg over. Ik ken maar weinig rivieren die tegen de berg omhoog stromen.
meer dan jouquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:30 schreef MPCK het volgende:
[..]
Dan heb je er qua dierenkennis weinig van opgestoken. Sorry.
/telegramstijl off/quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
meer dan jou
ben ik bang..
paar cossen terug vertelde ik al het verhaal van een tv serie *i shouldnt survive* van tlc
moutenbiker reed op een dagelijks gebruikt en begaanbaar fietsroute toen ze aangevallen werd door een berg leeuw die er om bekend staan schuw te zijn en alleen snachts actief zijn
deze moutainbiker werd te hulp geschoten doir een 2de moutainbiker
bergleeuw verdedigde zijn prooi en viel 2 de moutainbiker ook aan
hun redding was een groep moutainbikers die volgde en door veel herrie te maken met fietsen boven het hoofd herrie te maken gaf bergleeuw op
later op de dag hebben ze het dier afgeschoten
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:35 schreef MPCK het volgende:
[..]
Kaartje graag? Dat ik dat overgeslagen heb kan weleens.
In de OP staat een kaartje. Een kilometer of 4 a 5 hadden we het hier al eens over. Dat is wel bergop en naar het schijnt zitten er steile stukken tussen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:35 schreef eight het volgende:
[..]
Okay.. Hoe ver is deze berg dan verwijderd van de il pianiste?
Poema's vallen wel degelijk mensen aan en ze lusten ook best mensenvlees. Ook eten ze wel degelijk al dode dieren (aas). Onzinnig dat je anders beweert.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:39 schreef MPCK het volgende:
[..]
Sorry maar je baseert je kennis op populariteitsseries en andere meuk van baggerkanalen als Discovery ed. Die zijn er bedoeld om zoveel mensen aan te trekken/kijkcijfers op te krikken.
nee me kennis is daar absoluut niet op gebaseerd, ik geef het aan als voorbeeld...quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:39 schreef MPCK het volgende:
[..]
Sorry maar je baseert je kennis op populariteitsseries en andere meuk van baggerkanalen als Discovery ed. Die zijn er bedoeld om zoveel mensen aan te trekken/kijkcijfers op te krikken.
Heb je de OP al bekeken?quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Idee voor de OP:
Een landkaart en even vermelden hoeveel op hoeveel kilometer afstand men de stoffelijke resten heeft gevonden vanaf dat pension waar zij nog gezien zouden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |