Keert hij nu ook niet meer terug bij FC Groningen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Belladonna80 het volgende:
No way dat hij ooit nog bij Ajax terugkeert. Voor de mensen die dit hopen ofzo iets.
Oh wacht, nee ik snapte het niet. Foutje, zal hem even edittenquote:
Lees nog even terug. Ik vind het juist raar dat sommigen Suarez nu nog de hand boven het hoofd houden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat hij 3x iemand bijt? Zo'n iemand hoort niet op het veld, maar in een TBS-kliniek thuis, als het een hond was zou hij afgemaakt worden
Oke man. Jou nemen we dus ook niet meer serieus.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef XL het volgende:
[..]
Onsportief. Maar geen kans op een blessure zoals die onbestrafte frustratie schoffeltrap in de eerste week.
Nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef TLC het volgende:
Als ie terug in Engeland is moet de FA hem ook gelijk weer voor -tig wedstrijden schorsen, want blijkbaar heeft ie weer niks geleerd
Ja, ik stond ook met m'n mond vol tanden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef beantherio het volgende:
Ik geloofde bijna niet wat ik zag. Ik kon me haast niet voorstellen dat ie het weer zou doen.
Dan hoop ik dat ze hem eens met passie in zijn ballen schoppen, weet hij ook eens hoe zoiets voelt.quote:
Dat is niet raar. Nu komt het hen goed uit omdat ze kennelijk tegen Italië waren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Lees nog even terug. Ik vind het juist raar dat sommigen Suarez nu nog de hand boven het hoofd houden.
Daarmee naait hij nu dus zijn eigen land. Leuk man, die passie.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:17 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Ja, ik stond ook met m'n mond vol tanden.
quote:
Zou die vent zich niet kapot schamen?quote:
Ik was neutraal vanavond, heb ik al eerder gemeld.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is niet raar. Nu komt het hen goed uit omdat ze kennelijk tegen Italië waren.
Eensch..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:42 schreef valek het volgende:
Wat is het toch een rat zeg. Vind het wel een topic waard. Schorsen voor het leven. Die hoort echt niet op het veld. Misdroeg zich al bij Ajax, bracht de club zelfs in discrediet. Bij Liverpool ook nog rascistisch en bijten en nu weer.
6 of 7quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:11 schreef Momo... het volgende:
In Nederland kreeg hij toch 5 wedstrijden schorsing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |