Je hebt een punt hoor. Want ik zat me ook verdomd te ergeren. Maar bijten is toch van een andere categorie dan tijd rekken ( hoe vervelend en treurig het laatste ook is ) of vergis ik me nu?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Italiaan wellicht maar dan mag je je eerst flink storen aan het tijdrekken vanaf minuut één. Dan vraag je er gewoon om.
Je weeet het niet zeker, als het goed is gebeurden dat incident waar ze het over hadden na de wedstrijdquote:
Ik denk dat ze het ook gaan doen en daar ben ik alvast blij mee. Bijten is iets heel anders dan een hard tackle. Dit is doelbewust iemand willen zien bloeden.quote:
Het gaat hier om bijten he. Gewoon letterlijk iemand in zijn schouder bijten. Bedenk je dat even.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:11 schreef XL het volgende:
Maar schorsen zou heel vreemd zijn. Veel onbestrafte duidelijke rode kaarten bleven dit toernooi achteraf ook onbestraft
Deze hadden we al:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
Voor de photoshoppers onder ons:
[ afbeelding ]
Oh natuurlijk. Volledig geschift, maar het verpest voor mij geen voetbalavond. Je zou als Italie bijna nog blij moeten zijn dat de scheidsrechter blind genoeg was om die elleboog over het hoofd te zienquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:12 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Je hebt een punt hoor. Want ik zat me ook verdomd te ergeren. Maar bijten is toch van een andere categorie dan tijd rekken ( hoe vervelend en treurig het laatste ook is ) of vergis ik me nu?
Nee, dat is waar. Maar ik ben zo gefrustreerd van de domheid die een Suarez soms in zich kan hebben, tsja. Hopelijk verandert Suarez ooit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh natuurlijk. Volledig geschift, maar het verpest voor mij geen voetbalavond. Je zou als Italie bijna nog blij moeten zijn dat die scheidsrechter blind genoeg was om die elleboog over het hoofd te zien
Onsportief. Maar geen kans op een blessure zoals die onbestrafte frustratie schoffeltrap in de eerste week.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat hier om bijten he. Gewoon letterlijk iemand in zijn schouder bijten. Bedenk je dat even.
Zo'n iemand hoort niet op het veld, maar in een TBS-kliniek thuis, als het een hond was zou hij afgemaakt wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Belladonna80 het volgende:
Lol, mensen die beweren Suarez niét te kunnen missen. Tsja... i rest my case.
begrijp je zn post wel?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat hij 3x iemand bijt? Zo'n iemand hoort niet op het veld, maar in een TBS-kliniek thuis, als het een hond was zou hij afgemaakt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |