?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:33 schreef Kopsterk het volgende:
Wtf wat doet Cavani bij Uruguay?? Zat toch bij Italië? Ik snap het ff niet meer![]()
![]()
![]()
![]()
Renate Verhoofstadtquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:33 schreef jamesdeen het volgende:
hoe heet dat wijf dat laatst op pirlo zat te geilen bij studio brasil ?
Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:33 schreef Momo... het volgende:
Bij dit soort theater heb ik zin om dan echt keihard bij die gene op de been te gaan staan.
Je gaat het moeilijk krijgen als je niet veel creativiteit in je team hebt jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit voelde je aankomen na de rode kaart voor Marchisio.
Vergelijkbaar met AC Milan v Ajax.
Daarvoor was het niet wezenlijk anders, maar de rode kaart maakt nul verschil natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit voelde je aankomen na de rode kaart voor Marchisio.
Vergelijkbaar met AC Milan v Ajax.
What the fuck heb ik met Chelsea te maken mongool?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hypocrisie zal de mens in ieder geval niet sieren. Ik reken erop dat jullie volgend jaar april ook met een Chelsea shirt zitten te kijken?
Jeetje wat ben jij dom zeg :S :S :S :Squote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:33 schreef Kopsterk het volgende:
Wtf wat doet Cavani bij Uruguay?? Zat toch bij Italië? Ik snap het ff niet meer![]()
![]()
![]()
![]()
Nederland heeft Robben die af en toe nog iets laat zien.. Italië heeft niks te biedenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:33 schreef tompsv18 het volgende:
Vergeleken met Italië speelt Nederland echt geweldig voetbal
Dát heb ik niet gezegd. Het interesseert me wel degelijk. Sowieso Nederland en Colombia.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk gewoon geen voetbal als het je geen ene fuck interesseert. Ongelofelijk.
Bij Uruguay doen ze een moord voor lopertjes als Klaassen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je gaat het moeilijk krijgen als je niet veel creativiteit in je team hebt ja
Nederland deed het anders.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:34 schreef Maver24 het volgende:
Nederland deed hetzelfde gisteren. heel vies spelen maar dat vinden we allemaal goed. nu doet Italie ook zoiets en dan branden we het helemaal af. hoe krom wil je het hebben
Dan is het gelegitimeerd, kan niemand er nog iets van zeggen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarvoor was het niet wezenlijk anders, maar de rode kaart maakt nul verschil natuurlijk.
Depayquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nederland heeft Robben die af en toe nog iets laat zien.. Italië heeft niks te bieden
Kramp krijgen is ook zo onmogelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:33 schreef Momo... het volgende:
Bij dit soort theater heb ik zin om dan echt keihard bij die gene op de been te gaan staan.
alba speelt toch bij mexicoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jeetje wat ben jij dom zeg :S :S :S :S
(xd xd xd)
oh? Nederland deed aan tijdrekken 90 minuten lang? Dacht het niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:34 schreef Maver24 het volgende:
Nederland deed hetzelfde gisteren. heel vies spelen maar dat vinden we allemaal goed. nu doet Italie ook zoiets en dan branden we het helemaal af. hoe krom wil je het hebben
Gaf ik gister ook aan ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik snap bepaalde dingen niet helemaal. Gisteren juichen omdat Nederland lelijk een overwinning over de streep trok, en nu Italië erop afvallen.
Ja? Wie scoorde er niet?quote:
Nee dan moet je gewoon oprotten naar de keuken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:35 schreef Brummetje2.0 het volgende:
En gelukkig ben ik vrouw, dan mag ik dokme vragen over voetbal stellen.
Alleen van Duitslandquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:35 schreef MakkieR het volgende:
Van wat ik tot nu toe zag in deze wedstrijd, Hebben we van Costa Rica niet veel te vrezen.
Nee, dan moet je gewoon naar de keuken en je verder niet meer bemoeien met het voetbal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:35 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Komt omdat we tegen Ivoorkust spelen in de kwartfinale.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:35 schreef MakkieR het volgende:
Van wat ik tot nu toe zag in deze wedstrijd, Hebben we van Costa Rica niet veel te vrezen.
Ja, wat een gemiep.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gaf ik gister ook aan ja.
Dit is gewoon verstandig van Italië.
Eens! Maar het is niet leuk voor de niet-italiaanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gaf ik gister ook aan ja.
Dit is gewoon verstandig van Italië.
J Albaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je het over J Alba of J Alba?
Dat mogen mannen ook hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:35 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ja, maar je mag ook gewoon in de keuken blijvenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:35 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Die zitten in de ander kant meen ik?quote:
Wie is messi?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:35 schreef tralalala het volgende:
Suarez loopt er ook bij alsof hij er geen zin in heeft, lijkt Messi wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |