Slechte trollquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:30 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Wat doet Suarez bij Uruguay? Die is toch van Italië? Snap er ff niks van.![]()
Ja, door die onterechte rode kaart hoop ik nu helemaal dat Italië door gaat.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:29 schreef Nober het volgende:
Ik ben voor Italië want onterecht rood en Suárez.
Dat heeft er mee te maken dat wij hier grotendeels Nederlanders zijn en niet Italianen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik snap bepaalde dingen niet helemaal. Gisteren juichen omdat Nederland lelijk een overwinning over de streep trok, en nu Italië erop afvallen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:30 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Kijk gewoon geen voetbal als het je geen ene fuck interesseert. Ongelofelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:30 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Zit 'm in de naam he?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Stond vastgeroest op zijn positie inderdaad.
Ga koken of afwassenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:30 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Pics van je tieten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:30 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Hypocrisie zal de mens in ieder geval niet sieren. Ik reken erop dat jullie volgend jaar april ook met een Chelsea shirt zitten te kijken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heeft er mee te maken dat wij hier grotendeels Nederlanders zijn en niet Italianen.
hij rijdt in een witte auto en dus moet hij een wit shirt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:30 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Dat vind ik ook lol Engelse humor love itquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:31 schreef Monolith het volgende:
Always look on the bright side of life is wellicht toepasselijker.
Football's coming home lied kan ook wel uit volle borst worden gezongen daar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:31 schreef Monolith het volgende:
Always look on the bright side of life is wellicht toepasselijker.
Hangt er van af of daar (sympathieke) Nederlanders spelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hypocrisie zal de mens in ieder geval niet sieren. Ik reken erop dat jullie volgend jaar april ook met een Chelsea shirt zitten te kijken?
jama, jama, jama, ze moet toch mee kunnen praten op het werkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk gewoon geen voetbal als het je geen ene fuck interesseert. Ongelofelijk.
Nou idd, Uruguay valt echt tegen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Suarez is de enige bij Uruguay die iets kan: Italië redt dit wel
Italie is aan het winnen op een lelijke manier?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik snap bepaalde dingen niet helemaal. Gisteren juichen omdat Nederland lelijk een overwinning over de streep trok, en nu Italië erop afvallen.
quote:
Geeft meteen aan dat hij het bij de extra tijd optelt. Niks mis mee.quote:
Eeh, in 2010 waren ze er in de groepsfase al uit hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:32 schreef S0nic het volgende:
Gad-ver-damme Italië![]()
![]()
altijd redden ze het , alsjeblieft schiet ze er keihard uit.
Ik heb vernomen dat ze interesse hebben in Paul Verhaegh en Michel Vorm.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt er van af of daar (sympathieke) Nederlanders spelen.
De Kunst van tijdrekken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:32 schreef Shreyas het volgende:
Hahaha heerlijk hoe Italië tijdrekt en het spel verziekt
Nederlandse mentaliteitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:30 schreef Cavaliers het volgende:
Verhaeghgod Vormgodquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat ze interesse hebben in Paul Verhaegh en Michel Vorm.
Whehehe.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Football's coming home lied kan ook wel uit volle borst worden gezongen daar.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:32 schreef S0nic het volgende:
Gad-ver-damme Italië![]()
![]()
altijd redden ze het , alsjeblieft schiet ze er keihard uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |