Ja, of die gast had die bal gewoon binnen geschoten uit de penalty en hoeft niemand meer te janken en te schuilen achter dit excuusquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Uruguay dient nog altijd zwaar gestraft te worden voor dat leed dat ze Ghana hebben aangedaan in 2010. Ik hoop dat ze er op de meeste vuile, oneerlijke, onsportieve en onrechtmatige manier uit geknikkerd worden
Suarez als extra keeperquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mijn geheugen laat me in de steekWat was er ook al weer?
Hij noemde het zelf de ''hand van de Duivel''quote:
Het beste argument om rood + strafschop te handhaven en niet met geel af te doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mijn geheugen laat me in de steekWat was er ook al weer?
Je moet wel een ontzettende wansmaak hebben als je perenijsjes niet lekker vindt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:59 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb geen toetje in huis. Alleen twee van die kutperenijsjes.
Die zijn best wel vies.quote:
Een V1 of een V2?quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet wel een ontzettende wansmaak hebben als je perenijsjes niet lekker vindt.
Monster.
Ook een toeter op je waterscooter?quote:
Ik vroeg me net af of die wedstrijd leuker zou zijn dan deze slaapverwekkende aids.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:14 schreef MakkieR het volgende:
Engeland - CR begint een agressief potje te worden
gifjequote:
Neequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af of die wedstrijd leuker zou zijn dan deze slaapverwekkende aids.
Je bent zelf het lekkerst.quote:
ff kijken danquote:
Heeinz Ketchup <3quote:
playerquote:
Op een 1 of andere manier vindt iedereen die dingen helemaal geweldig, als een stelletje kleuters. Zo, ik ben redelijk tevreden over mijn comeback.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet wel een ontzettende wansmaak hebben als je perenijsjes niet lekker vindt.
Monster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |