Gele kaart al in het beginquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
Waarom is Balotelli gewisseld? Had eerste 5 min gemist
Kreeg zn jasje niet uitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
Omdat die anders nog wel een 2e gele kaart zou pakken. En hij speelde slecht.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
Uruguay dient nog altijd zwaar gestraft te worden voor dat leed dat ze Ghana hebben aangedaan in 2010. Ik hoop dat ze er op de meeste vuile, oneerlijke, onsportieve en onrechtmatige manier uit geknikkerd wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeer zeker niet. Vieze Italianen.
geblesseerd denk ikquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
Suarezgodquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Uruguay dient nog altijd zwaar gestraft te worden voor dat leed dat ze Ghana hebben aangedaan in 2010. Ik hoop dat ze er op de meeste vuile, oneerlijke, onsportieve en onrechtmatige manier uit geknikkerd worden
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Uruguay dient nog altijd zwaar gestraft te worden voor dat leed dat ze Ghana hebben aangedaan in 2010. Ik hoop dat ze er op de meeste vuile, oneerlijke, onsportieve en onrechtmatige manier uit geknikkerd worden
no goalquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:11 schreef Platina het volgende:
Mongolencommentator. De scheids wilt voor penalty fluiten maar ziet dat de grensrechter aangeeft dat het toch buitenspel is, dus past de scheidsrechter voordeel toe. Alleen die commentator heeft maar 2 werkende hersencellen en begrijpt dat niet.
Mijn geheugen laat me in de steekquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hands van Suárezquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mijn geheugen laat me in de steekWat was er ook al weer?
Handsbalquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Een redding van Suarez waar hij een rode kaart voor kreeg. Vervolgens was Ghana zo lomp om de pingel te missen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |