abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juni 2014 @ 19:14:17 #151
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141733009
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:07 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Thee, melk, whatever. Hetgeen wat jij wel goed doet is vaak een spiegel voorhouden met: "kappen s_e...". Ik snap er soms geen reet van waarom ik dat zelf niet (goed genoeg) kan.
Is een leertraject. Komt wel. Niet jezelf verwijten dat het niet van nature in je zit :*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_141733327
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:13 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik ben het stadium dat het deuken opleverde inmiddels voorbij. Er kunnen geen deuken meer bij zeg maar :') Ik solliciteerde ook in een opwelling, maar als ik was aangenomen had ik mn best wel gedaan hoor :P De vorige keer 2 keer dat ik solliciteerde daar kwam ik niet eens op gesprek _O-
Ik ben ook al afgewezen bij elke schoonmaakbedrijf in de regio en zelf een krantenwijk kreeg ik niet :')

Ik stort me nu op mn vrijwilligerswerk bij een museum. Daar neem ik wat taken van de directeur over :) Veel beter voor mn ego ;)
Ik ben dat nog niet tegengekomen.

Elke keer (ook lang geleden) dat ik dacht, nu is het rockbottom .. Kon het altijd weer net een stapje meer naar beneden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_141733349
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:14 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Is een leertraject. Komt wel. Niet jezelf verwijten dat het niet van nature in je zit :*
Ik wou dat het wel van nature in me zat :') :@
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  maandag 30 juni 2014 @ 19:26:25 #154
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141733680
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:20 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik wou dat het wel van nature in me zat :') :@
Ik gun het je ook, maar wat er niet is is er niet ;) niet teveel aan ergeren. Wordt het niet beter van. En het is te leren of kunstmatig aan te brengen of een combi van beiden :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_141733790
quote:
7s.gif Op maandag 30 juni 2014 18:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoezo is zij dan weer de hoer? :') Jouw vader ging vreemd, hij ging erin mee.Terwijl hij een relatie heeft. Is het wat zij deed netjes. nee, maar geef haar niet de schuld van jouw vaders acties :')

[..]

Het is ook niet netjes

[..]

In dit geval was het een jongen die meerdere malen is vreemdgegaan met verschillende meiden. hun relatie zat niet goed. Gedoe enzo. Ik zal bij een bezette man niet zelf de eerste stap zetten, dat is aan hem.

[..]

En je leest ook vaak genoeg dat degene die vreemd ging het nooit vertelt heeft en er ook geen last van heeft. Beide opties mogelijk.

[..]

Tuurlijk draag ik mijn steentje erbij. Wat ik enkel zeg is dat ik niet vreemd ga, en dat die man dat doet, dat is zijn verantwoordelijkheid.

[..]

Niet m'n vriend, was puur een scharrel.
Die vrouw had zeker een groot aandeel in het vreemdgaan van mijn vader. Maar goed, je berichtjes zeggen al genoeg.
pi_141735527
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:13 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik ben het stadium dat het deuken opleverde inmiddels voorbij. Er kunnen geen deuken meer bij zeg maar :') Ik solliciteerde ook in een opwelling, maar als ik was aangenomen had ik mn best wel gedaan hoor :P De vorige keer 2 keer dat ik solliciteerde daar kwam ik niet eens op gesprek _O-
Ik ben ook al afgewezen bij elke schoonmaakbedrijf in de regio en zelf een krantenwijk kreeg ik niet :')

Ik stort me nu op mn vrijwilligerswerk bij een museum. Daar neem ik wat taken van de directeur over :) Veel beter voor mn ego ;)
Goed dat je er luchtig mee om kunt gaan en dat je tenminste wel werk hebt als dagindeling, ook al is het maar vrijwilligerswerk. Voor dat soort ongeschoold werk hebben werkgevers toch vaak liever goedkope scholieren.

Wat voor studie heb je gedaan? Voor dergelijke banen word ik bij voorbaat al afgewezen omdat ik te hoog ben opgeleid...
pi_141736192
quote:
13s.gif Op maandag 30 juni 2014 18:24 schreef Elvi het volgende:
Doe even normaal zeg... Ik snap dat er bij een aantal heren hier andere emoties erbij komen omdat hun ex is vreemgegaan maar het is ook wel erg makkelijk om het allemaal op de vrouw af te schuiven. Die vent was er toch zelf ook bij? Hij had ook kunnen zeggen "nee dank u ik ben al voorzien".
Voor m'n eerste ex die vreemdging stond ik er ook al zo in. Het kan zijn omdat m'n vader vroeger met een andere vrouw ging (waar hij nu mee is getrouwd, dus ik ben wel blij voor ze; m'n moeder is ook gelukkig hertrouwd overigens), maar zelf heb ik nooit zoiets gedaan. Behalve een enkele keer een dronken kus, toen zowel zij als ik in een verkering zaten. Daar baalde ik erg van, en heb het dan ook netjes uitgemaakt de eerstvolgende keer dat ik m'n vriendinnetje van toen zag. Zonder het te vertellen, want dat zou d'r alleen maar onnodig kwetsen.

Nee, dat is iets wat ik simpelweg niet wil doen. Meermaals heb ik dan ook zo'n situatie afgekapt voor die kwam. Ik ben zelfs niet eens van de meiden die rebounden zijn, omdat ik dan niet het gevoel heb dat ze emotioneel gezien bij mij zijn, maar een ander. Stiekem ben ik best een romanticus in dat opzicht.
pi_141736363
quote:
7s.gif Op maandag 30 juni 2014 20:10 schreef Gray het volgende:

[..]

Voor m'n eerste ex die vreemdging stond ik er ook al zo in. Het kan zijn omdat m'n vader vroeger met een andere vrouw ging (waar hij nu mee is getrouwd, dus ik ben wel blij voor ze; m'n moeder is ook gelukkig hertrouwd overigens), maar zelf heb ik nooit zoiets gedaan. Behalve een enkele keer een dronken kus, toen zowel zij als ik in een verkering zaten. Daar baalde ik erg van, en heb het dan ook netjes uitgemaakt de eerstvolgende keer dat ik m'n vriendinnetje van toen zag. Zonder het te vertellen, want dat zou d'r alleen maar onnodig kwetsen.

Nee, dat is iets wat ik simpelweg niet wil doen. Meermaals heb ik dan ook zo'n situatie afgekapt voor die kwam. Ik ben zelfs niet eens van de meiden die rebounden zijn, omdat ik dan niet het gevoel heb dat ze emotioneel gezien bij mij zijn, maar een ander. Stiekem ben ik best een romanticus in dat opzicht.
Ik heb gewoon ontzettende moeder issues omtrent dit probleem. Ik kan niet met vrouwen omgaan. Relaties aangaan is 1 ding, krijgen ook, maar het uitzingen is iets anders. Ik heb echt smerige moeder issues :'). Maar daar liggen de wortels dus echt van in het verleden..
pi_141737034
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 20:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik heb gewoon ontzettende moeder issues omtrent dit probleem. Ik kan niet met vrouwen omgaan. Relaties aangaan is 1 ding, krijgen ook, maar het uitzingen is iets anders. Ik heb echt smerige moeder issues :'). Maar daar liggen de wortels dus echt van in het verleden..
Lang leve de mommy-issues, hier nog een... :|W
  maandag 30 juni 2014 @ 22:19:48 #160
47102 Elvi
miemkwien
pi_141743257
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:56 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Goed dat je er luchtig mee om kunt gaan en dat je tenminste wel werk hebt als dagindeling, ook al is het maar vrijwilligerswerk. Voor dat soort ongeschoold werk hebben werkgevers toch vaak liever goedkope scholieren.

Wat voor studie heb je gedaan? Voor dergelijke banen word ik bij voorbaat al afgewezen omdat ik te hoog ben opgeleid...
CMV (HBO-opleiding) met een minor bij een andere opleiding waar mn eerste keus lag maar die toen nog aan lotingen deden. Dus ja ietwat ambitieus :P
  maandag 30 juni 2014 @ 22:22:14 #161
47102 Elvi
miemkwien
pi_141743422
quote:
14s.gif Op maandag 30 juni 2014 20:31 schreef Gray het volgende:

[..]

Lang leve de mommy-issues, hier nog een... :|W
Maar hoe uiten die mommy-issues zich dan? Verwacht je dan dat je vriendin zich als een moeder gaat gedragen of projecteer je je issues op je vriendin? Ik weet niet hoe ik dat voor me moet zien :P
pi_141744233
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef Elvi het volgende:

[..]

Maar hoe uiten die mommy-issues zich dan? Verwacht je dan dat je vriendin zich als een moeder gaat gedragen of projecteer je je issues op je vriendin? Ik weet niet hoe ik dat voor me moet zien :P
Die mommy issues uiten zich in het gegeven dat ik geowon ontzettend 'apart' ben in het aanvoelen van gevoelens tijdens zo'n relatie.

En ik dus een batterij aan dames heb gehad qua relaties die overal wel ergens (flinke) issues hebben gehad. De huidige is daarin niet anders.
pi_141746965
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef Elvi het volgende:

[..]

De meiden die me aan m'n moeder doen denken, en mij aan de kant hebben gezet, veroorzaakten een pijn die me aan heel pittige situaties met m'n moeder doen herinneren. Op een zekere manier projectie dus, via associatie.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 02:57:22 #164
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_141754237
quote:
9s.gif Op maandag 30 juni 2014 23:15 schreef Gray het volgende:

[..]

De meiden die me aan m'n moeder doen denken, en mij aan de kant hebben gezet, veroorzaakten een pijn die me aan heel pittige situaties met m'n moeder doen herinneren. Op een zekere manier projectie dus, via associatie.
Ik doe hetzelfde. Projectie projectie...

En niet kunnen pitten. Balen dat die valeriaan crap zo pricey is.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 10:14:33 #165
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_141756507
quote:
15s.gif Op zondag 29 juni 2014 16:21 schreef Gray het volgende:

[..]

The fudge?
Haha nee van het Nederlands elftal natuurlijk! Ik ben nogal een voetbalfanaat. :')

quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 16:31 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Speel jij ook mee dan? :D
Dan hadden we sowieso niet gewonnen.. :P

quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 16:47 schreef zomertje het volgende:

[..]

De vraag is hoe dat werkt als het verder gaat dan alleen een gedachte. Hoe werkt het als je bijvoorbeeld onverwachts wordt vastgepakt en daar van in paniek raakt. Een potje stoeien kan dan ineens een andere lading krijgen bijvoorbeeld.
Het draait er mijns inziens meer over dat de situatie waar je in zit niks is om bang voor te zijn. Je kunt best schrikken, maar zodra je ziet dat het een bekende is die je vastpakt dwaalt dit weer af. Als je dan enorm bang blijft door een verleden ervaring, is het zaak om in te zien dat die angst door dat voorval ontstaan is, niet reëel is en dat door te laten dringen. :)

Als voorbeeld voor mij. Ik had enorm veel angst om mezelf weer te overbelasten en ging daarom eindeloos piekeren. 'Wat als ik mijn lessen vergeet?', 'Misschien heb ik die angst wel nodig om rust aan te brengen', dit zijn angsten gerelateerd met mijn verleden ervaring. Had ik geen burnout gehad maar was ik, stel, aangereden op de fiets door slecht links en rechts kijken, enorm gewond geraakt en door een traumatisch revalidatietraject heen gegaan, dan was die angst er wellicht geweest om die reden. 'Wat als ik ooit vergeet links of rechts te kijken'. Je snapt hem wel. ;) Het is puur selectief waar zo'n fobie door ontstaan is en door in te zien dat je die angst echt niet nodig hebt om gewoon je leven te leiden met nieuwe geleerde lessen, dat is de realiteit. :)
Ignorance is bliss
pi_141756698
Mijn excuses aan iedereen die zich beledigd heeft gevoeld door mijn berichten gister. Het is niks persoonlijks.

Alleen kwam die hele frustratie en boosheid weer naar boven en dan in combinatie met te veel biertjes.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 10:33:32 #167
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_141756900
Aah ja, projectie.. herkenbaar.. :')
Verder gaat het hier niet zo geweldig, begin het ex-gezeik een beetje zat te worden, vooral omdat mijn zoon er zo'n last van heeft :{
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:11:28 #168
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_141757804
Hier gaat het ook niet geweldig. Ben zo afhankelijk als een teddybear. Gezellig wanneer ie mee wordt genomen maar als ie stof loopt te happen is het drama :').
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:14:21 #169
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141757901
Ik ga gewoon niet meer drinken :') Wat een ellende geeft dat toch altijd :')
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:17:55 #170
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_141758016
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:14 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga gewoon niet meer drinken :') Wat een ellende geeft dat toch altijd :')
Ja maar dan ken ik er nog wel meer. Relaties geven ook altijd ellende. De periode er voor, tijdens de relatie niet. Maar the aftermath is altijd fucked :r

Same goes for alcohol en andere middelen.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:18:31 #171
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_141758035
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ja maar dan ken ik er nog wel meer. Relaties geven ook altijd ellende. De periode er voor, tijdens de relatie niet. Maar the aftermath is altijd fucked :r

Same goes for alcohol en andere middelen.
Oh, soms ook die periode er voor hoor :')
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:25:44 #172
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_141758239
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:18 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Oh, soms ook die periode er voor hoor :')
Oh, oke :P. Gelukkig ben ik die nog niet tegen gekomen. Ik lijk weer een beetje terug bij af te zijn. Heb weer een gruwelijke hekel aan het leven.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:28:16 #173
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_141758308
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:25 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Oh, oke :P. Gelukkig ben ik die nog niet tegen gekomen. Ik lijk weer een beetje terug bij af te zijn. Heb weer een gruwelijke hekel aan het leven.
Nou wees maar blij... wens het niemand toe. En enig idee waarom je je weer zo voelt? Want het was dus wel even beter geweest?
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:40:12 #174
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_141758596
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:28 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nou wees maar blij... wens het niemand toe. En enig idee waarom je je weer zo voelt? Want het was dus wel even beter geweest?
Yes, februari-mei gingen vrij aardig. Toen dacht ik een baan binnen te hebben, dat lukte niet maar had huis al opgezegd. Toen kreeg ik daarna nog een rits interviews en dat waren allemaal rejecties. Dat zorgde voor frictie in mijn huidige relatie. En het is nu allemaal een beetje murphies law. Wat mis kan, gaat mis.

Ik vrees over 2 maand zonder relatie en baan te zitten. Ik vecht als een bikkel overal dwars door heen maar soms wel met tranen op de wangen :'). Oh, en een neef (familie van moeder, heb ik geen contact meer mee) gaat trouwen en vroeg of ik kwam. Toen kwamen al die nasty herinneringen weer naar boven. :- (
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:52:05 #175
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_141758900
Er komt dan gewoon weer rete veel onzekerheid naar boven. Al die verhalen van vroeger waar ik als kind in een pleeggezin werd gezet en ik daar een andere (mindere) behandeling kreeg ivg met de echte zonen/dochters. Dat ik in mijn gezicht werd uitgescholden door een pleegvader dat ik niks ga bereiken in het leven. Dat na het falen van VWO6 ik werd uitgelachen, wat dacht ik wel niet? Universiteit?

En dar ik na mijn breuk met mijn ex natuurlijk ontzettende bindings issues heb. Ik kon haarmaarniet loslaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')