Maar trek het dan recht(?). Jij schuift het weer de andere kant door.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:24 schreef Elvi het volgende:
Nou daar ben je een beetje laat mee want je hebt haar al indirect een hoer genoemd![]()
Doe even normaal zeg... Ik snap dat er bij een aantal heren hier andere emoties erbij komen omdat hun ex is vreemgegaan maar het is ook wel erg makkelijk om het allemaal op de vrouw af te schuiven. Die vent was er toch zelf ook bij? Hij had ook kunnen zeggen "nee dank u ik ben al voorzien".
We weten niet hoe het gelopen is, wat zij voelde, wat hij voelde, of het vreemdgaan een week duurde of 6 jaar... En het is none of our business.
Maar dit is toch onzin (en kortzichtig) Elvi? Laat ik het anders zeggen, ik vind dit onzin. Een 17 jarige WoW verslaafde zal je ook vertellen dat er wel mee kan leven om WoW te spelen .. maar fuck knows wat het impact kan zijn op latere leeftijd. Ik kan me niet voorstellen wanneer iemand vreemd gaat het er 'tijdens de daad' spijt van heeft.quote:Als de betrokkenen er zelf mee kunnen leven dan is er toch niks aan de hand?
Je bent erg netjesquote:Op maandag 30 juni 2014 18:33 schreef Gewas het volgende:
[..]
Even los van je stomme gelul hierboven. Dit is dus precies het probleem. Mijn vader en moeder hebben er nu nog steeds last van.
Yep.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:38 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je bent erg netjes
Net ff op google gechecked hoeveel topics ik kon vinden met: "i cheated on my bf/gf years ago ..." etc. Men heeft daar nog jaren later last van.
Waar leg ik dan de schuld alleen bij de vrouw? Ik probeer juist aan te geven dat beide partijen die vreemdgaan blaam treffen, mits ze beide weet hadden van de relatie van de vreemdganger.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:24 schreef Elvi het volgende:
Nou daar ben je een beetje laat mee want je hebt haar al indirect een hoer genoemd![]()
Doe even normaal zeg... Ik snap dat er bij een aantal heren hier andere emoties erbij komen omdat hun ex is vreemgegaan maar het is ook wel erg makkelijk om het allemaal op de vrouw af te schuiven. Die vent was er toch zelf ook bij? Hij had ook kunnen zeggen "nee dank u ik ben al voorzien".
We weten niet hoe het gelopen is, wat zij voelde, wat hij voelde, of het vreemdgaan een week duurde of 6 jaar... En het is none of our business. Als de betrokkenen er zelf mee kunnen leven dan is er toch niks aan de hand?
Je mag wel normaal tegen me doen hoor. Ik ben niet degene met wie je vader is vreemdgegaan. Ga lekker met je frustraties naar hem toe en reageer je niet af op mij of op Cue.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:33 schreef Gewas het volgende:
[..]
Even los van je stomme gelul hierboven. Dit is dus precies het probleem. Mijn vader en moeder hebben er nu nog steeds last van.
Neuh ik vind het niet kortzichtig. Ik heb er geen last van dat Cue's huidige vriend is vreemdgegaan. Maar jullie doen alsof jullie er wel last van hebben. Raar.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar trek het dan recht(?). Jij schuift het weer de andere kant door.
Ik denk altijd maar zo (maar ik ben dan ook een ontzettende sukkel) wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet.
En ik ben dan weer zo'n figuur wat zou ontploffen wanneer 1 iemand wel vreemd gaat maar wanneer dat bij diegeen zou gebeuren hij/zij zou ontploffen. Daar kan ik niet tegen.
Vreemdgaan en boos worden heb ik al lang opgegeven. Ik geloof niet in loyaal zijn aan een andere. Ik ken helemaal niemand die oprecht loyaal en opkomt voor anderen. En dan heb ik het zelfs over (fundamentalistische) christelijk gereformeerden die vooraan in de kerk zitten bijv.
[..]
Maar dit is toch onzin (en kortzichtig) Elvi? Laat ik het anders zeggen, ik vind dit onzin. Een 17 jarige WoW verslaafde zal je ook vertellen dat er wel mee kan leven om WoW te spelen .. maar fuck knows wat het impact kan zijn op latere leeftijd. Ik kan me niet voorstellen wanneer iemand vreemd gaat het er 'tijdens de daad' spijt van heeft.
Lang niet iedereen kan inzien dat wat ze aan het doen zijn op het moment supreme, dat dat impact voor hunzelf later kan hebben of impact tov anderen. Ieder leeft zijn eigen leven en geen oordeel vellen over een ander? Blablabla, ik heb liever een wereld waar mensen niet vreemd gaan etc (maar ik ben dan ook naief)
Mijn borderline ex haar ouders hadden ook vreemdgaan issues.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:43 schreef Gewas het volgende:
[..]
Yep.
De situatie met mijn ouders is nog steeds niet zoals vroeger (en vraag me af of het ooit weer zo zal worden).
Misschien was er dan wel iets anders waardoor het ook mis zou gaan..quote:Op maandag 30 juni 2014 18:43 schreef Gewas het volgende:
[..]
Yep.
De situatie met mijn ouders is nog steeds niet zoals vroeger (en vraag me af of het ooit weer zo zal worden).
Ik snap je post (oprecht) maar kom op. Is het ECHT raar? Stel mijn exen waren allemaal vreemd gegaan (is niet zo) en ik zou hier lezen dat cue met iemand vreemdging ... ja dan zou dat bij mij ook steken. Niet vanwege Cue maar gewoon vanwege kut gevoelens. Dat snap je toch wel?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:47 schreef Elvi het volgende:
Neuh ik vind het niet kortzichtig. Ik heb er geen last van dat Cue's huidige vriend is vreemdgegaan. Maar jullie doen alsof jullie er wel last van hebben. Raar.
Wat staat er op dezelfde hoogte als vreemdgaan? Je vrouw slaan? Ik zou niet weten wat op andere hoogte zou meoten staan ...quote:Op maandag 30 juni 2014 18:47 schreef Probability het volgende:
[..]
Misschien was er dan wel iets anders waardoor het ook mis zou gaan..
Waar zeg ik dat jij dat doet?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:43 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waar leg ik dan de schuld alleen bij de vrouw? Ik probeer juist aan te geven dat beide partijen die vreemdgaan blaam treffen, mits ze beide weet hadden van de relatie van de vreemdganger.
Zij stelt zelf heel zwart/wit dat zij van mening is dat het altijd de verantwoordelijkheid is van de persoon die met haar vreemdgaat, niet van haar. Dan kun je van ons toch ook geen nuance verwachten?
Wat bedoel je met dat laatste? Als de betrokkenen met vreemdgaan kunnen leven moeten ze maar een open relatie hebben. In een monogame relatie hoort vreemdgaan niet thuis en is er altijd een partij die wordt gekwetst.
Wat is de taak van Elvi?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:51 schreef Elvi het volgende:
Wat ik met het laatste bedoel: als zij met zichzelf kunnen leven en zichzelf in de spiegel kunnen kijken, wie ben ik dan om ze een schuldgevoel aan te praten? Dat is mijn taak toch niet? Dat is de taak van de ex(grapje
)
Hoezo is zij dan weer de hoer?quote:Op maandag 30 juni 2014 17:46 schreef Gewas het volgende:
[..]
Als je er van weet werk je er gewoon aan mee.
Vorig jaar is mijn vader ook in zo'n hoer getrapt en dat heeft de relatie tussen mijn vader en moeder flink verziekt.
Het is ook niet netjesquote:Op maandag 30 juni 2014 17:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het gewoon niet netjes en ik zou het zelf niet eens kunnen.
In dit geval was het een jongen die meerdere malen is vreemdgegaan met verschillende meiden. hun relatie zat niet goed. Gedoe enzo. Ik zal bij een bezette man niet zelf de eerste stap zetten, dat is aan hem.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:03 schreef Murmeli het volgende:
Want als ik cue zo lees dan was dat in haar geval niet zo...?
En je leest ook vaak genoeg dat degene die vreemd ging het nooit vertelt heeft en er ook geen last van heeft. Beide opties mogelijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:38 schreef sitting_elfling het volgende:
Net ff op google gechecked hoeveel topics ik kon vinden met: "i cheated on my bf/gf years ago ..." etc. Men heeft daar nog jaren later last van.
Tuurlijk draag ik mijn steentje erbij. Wat ik enkel zeg is dat ik niet vreemd ga, en dat die man dat doet, dat is zijn verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:43 schreef Jaeger85 het volgende:
Zij stelt zelf heel zwart/wit dat zij van mening is dat het altijd de verantwoordelijkheid is van de persoon die met haar vreemdgaat, niet van haar. Dan kun je van ons toch ook geen nuance verwachten?
Niet m'n vriend, was puur een scharrel.quote:
Sorry Elviquote:Op maandag 30 juni 2014 18:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je mag wel normaal tegen me doen hoor. Ik ben niet degene met wie je vader is vreemdgegaan. Ga lekker met je frustraties naar hem toe en reageer je niet af op mij of op Cue.
[..]
Neuh ik vind het niet kortzichtig. Ik heb er geen last van dat Cue's huidige vriend is vreemdgegaan. Maar jullie doen alsof jullie er wel last van hebben. Raar.
Ik zou vreemdgaan van mn partner ook niet accepteren. Ik zou er ook moeite mee hebben als m'n relatie is ontstaan uit vreemdgaan (want wie garandeert mij dat hij hetzelfde ook niet bij mij doet?).
Maar ik kan me voorstellen dat als je superverliefd bent, je niet helder kan nadenken (waarmee ik het niet goedpraat, maar ik bedoel dat iedereen daar anders op reageert). Ikzelf zou het respectloos tegenover mn huidige partner vinden. Dat je verliefd wordt op een ander... tsja daar kan je weinig aan doen. Maar je hoeft er niet naar te handelen en je hoeft ook zeker niet je huidige partnner te kwetsen.
Iedereen moet lekker zelf weten hoe ze een relatie invullen. Dat doe ik ook en ik zal zelf ook iemand zoeken die er hetzelfde over denkt. Omdat dat mij raakt. Maar hoe de relatie van een ander is ontstaan: I don't care.
Dan moet ik maar eens bij je op de koffie want mijn balans is echt smerig zoekquote:Op maandag 30 juni 2014 18:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mijn taak is om de balans aan te brengen want dat vind ik leuk
Je moet juist minder koffie drinken danquote:Op maandag 30 juni 2014 18:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dan moet ik maar eens bij je op de koffie want mijn balans is echt smerig zoek.
Thee, melk, whatever. Hetgeen wat jij wel goed doet is vaak een spiegel voorhouden met: "kappen s_e...". Ik snap er soms geen reet van waarom ik dat zelf niet (goed genoeg) kan.quote:
Voel je je op het moment wat instabiel zeg maar?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Thee, melk, whatever. Hetgeen wat jij wel goed doet is vaak een spiegel voorhouden met: "kappen s_e...". Ik snap er soms geen reet van waarom ik dat zelf niet (goed genoeg) kan.
Is het een deuk voor je ego dat je bij de McDonalds wordt afgewezen of kun je er wel om lachen?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:01 schreef Elvi het volgende:
Oja update: ik ben het toch niet geworden bij de McDonaldser waren andere kandidaten die beter aansloten bij de wenden en verwachtingen van de McDonalds
Instabiel is niet het goede woord. Balans vinden, daar heb ik veel moeite mee.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voel je je op het moment wat instabiel zeg maar?
Jammer meis! Maar ze zullen wel iemand van 16 gezocht hebbenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:01 schreef Elvi het volgende:
Oja update: ik ben het toch niet geworden bij de McDonaldser waren andere kandidaten die beter aansloten bij de wenden en verwachtingen van de McDonalds
Maar dat is toch instabiel?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Instabiel is niet het goede woord. Balans vinden, daar heb ik veel moeite mee.
Instabiel ben ik in vlagen van periodes. Voor een aantal maand, soms een aantal jaar.
Ik ben het stadium dat het deuken opleverde inmiddels voorbij. Er kunnen geen deuken meer bij zeg maarquote:Op maandag 30 juni 2014 19:09 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Is het een deuk voor je ego dat je bij de McDonalds wordt afgewezen of kun je er wel om lachen?
Oke, mijn associatie met dat woord is dan gewoon niet goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |