Meestal lukt het wel omdat ik niet eens begin of niet verder kom dan 2 biertjes. Ze bestellen de eerste ronde nu al vanzelf een ijsthee voor mijquote:Op donderdag 3 juli 2014 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lukt dat begrenzen je ook? Al moet ik zeggen dat ik wel drink om echt in die roes te raken. Omdat ik het maar zelden doe (1x in de 2 weken max tegenwoordig). Nostalgie naar die goede oude tijd
Maar als er shotjes bij komen kijken ben ik sneller van huis, dan komt ie ineens inhakken. dus eig moet ik die negeren, maar op zo'n moment ben ik daar te zwak voor. DAn wil ik toch meedoen enzo. Heb jij dat niet?
Netjesquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:02 schreef zomertje het volgende:
Meestal lukt het wel omdat ik niet eens begin of niet verder kom dan 2 biertjes. Ze bestellen de eerste ronde nu al vanzelf een ijsthee voor mijGewenning, ook van je mede kroeggangers
Ik heb elke vrijdag naborrelen na de muziek, en dan zou ik elke zaterdag naar de haaien zijn van de maagklachten. Kan niet zo goed tegen drank. Dus ook een extra reden. En heb t nu ook best gezellig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Netjes![]()
Ik zou het zonde vinden van m'n avondje kroegen
Je maag vind het vast net zo leuk als de mijnequote:Op donderdag 3 juli 2014 10:04 schreef zomertje het volgende:
Ik heb elke vrijdag naborrelen na de muziek, en dan zou ik elke zaterdag naar de haaien zijn van de maagklachten. Kan niet zo goed tegen drank. Dus ook een extra reden. En heb t nu ook best gezellig.
Vandaar dat ik soms ook wel jaloezie richting jou heb. Jij komt ontzettend rationeel monotoon over. Dit bedoel ik niet negatief.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij wisselt echt enorm tussen je buien. Niet dat dat zo gek is, maar het valt me wel enorm op. Of je bent helemaal happy en je kan de hele wereld aan of je ligt helemaal op de bodem van een zo'n diep mogelijke zee. Er tussenin zitten lijkt haast niet mogelijk te zijn.
Je bent een slimme jongen en bent goed in het werk dat je gedaan hebt. Dat is toch een mooi begin? Bedenk voor jezelf wat je wil, wat vind je leuk, wat zou ej graag willen doen? (niet de makkelijkste vragen vind ikzelf, maargoed) Soms weet je het diep ergens in je wel stiekem.
Snap dat mijn gras soms groener lijkt als je idd altijd enorme pieken en dalen hebt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:37 schreef sitting_elfling het volgende:
Vandaar dat ik soms ook wel jaloezie richting jou heb. Jij komt ontzettend rationeel monotoon over. Dit bedoel ik niet negatief.
Ik heb wel eens gevraagd of ik in de buurt kom van bipolair of manies. Maar het antwoord daarop was nee. Ik doe niet ineens dingen die ik niet aan kan. Maar een goed voorbeeld was wel studeren voor een examen. 1 nachtje voor het examen studeren en ik trok er alle hoogst mogelijke cijfers uit. No stress. Nu vergeet ik al mijn sleutel wanneer ik de deur achter me dicht doe. En zoek ik een uur naar mijn key.
Mijn huisarts daarentegen heeft al sinds mijn 16/17e gezegd dat ik ontzettend diepe dalen heb en ontzettend hoge pieken. Mijn vorige dal was voor Londen. Mijn vorige top was in Londen. Daarna weer een dal.
Het is op het moment gewoon een lastig een baan te vinden. Teveel werkgevers gehad voor iemand van mijn leeftijd.
weetje, kunst en muziek gooit me echt dik in een depressie. Zo'n kut gevoel. Na mijn bpd-ex kon ik niet meer genieten van muziek. Elke tear jerker en ik jankte uren na urenquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:27 schreef zomertje het volgende:
[..]
Het is k*t als t zo voelt, en ik herken dat wel hoor. Op die momenten weet ik ook niet wat ik moet doen. Het verschil kan zijn een 'drive' vinden in t leven. Als jij goed bent in financien, kun je anderen daarmee niet helpen dan? Of ergens werk zoeken wat een hoger doel heeft? Wetenschappelijk onderzoek? Ik haal mn drive uit mn kunst en muziek, zonder dat had ik ook veel minder positieve zin.
Zoals m'n tegenwoordig heel wijze moedet onlangs zei tegen me: Dan weet je dat je gevoel hebt in je flikker!quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
weetje, kunst en muziek gooit me echt dik in een depressie. Zo'n kut gevoel. Na mijn bpd-ex kon ik niet meer genieten van muziek. Elke tear jerker en ik jankte uren na urennog door.
Nu moet ik ook gewoon toegeven dat tot en met mijn ex (dus tot ongeveer mn 25e) kon ik de jank momenten op 1 hand tellen. Daarna was 5 keer janken op een dag niet gek en kon ik plots janken om films, muziek en "momenten". Ik vind dat helemaal niet leuk?.
Cue's gras is groener.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap dat mijn gras soms groener lijkt als je idd altijd enorme pieken en dalen hebt.
Dat je een slimme jongen bent, betekent niet dat je niet ook nog een normaal mens bent dat uren naar iets kan zoeken of eens dingen vergeet. Een brein is ook maar een brein![]()
Dus zou daar niet al te veel uithalen. We hebben allemaal van die momenten/periodes (zelfs deze dame)
Het niet vinden van een baan werkt je wel tegen, dat begrijp ik zeker.
Heb je nog wat dingen lopen? En hoe gaat het met de huizenjacht? Daar stond toch ook nog wat voor open?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:09 schreef Gray het volgende:
[..]
Zoals m'n tegenwoordig heel wijze moedet onlangs zei tegen me: Dan weet je dat je gevoel hebt in je flikker!
Zoals je wel gemerkt hebt hier is mijn gras echt nie tgroener. Ik heb ander grasquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Cue's gras is groener.
Ik heb wat dingen lopen qua baantjes (2 interviews volgende week) en 2 studio's in Den Haag. Ik zit nog steeds in mijn huidige relatie.
Nee joh, gevoel is mooi, zelfs de lelijke.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]gelijk heb je.
Gevoel is kut.
Oké, jouw manier van denken staat me beter aanquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoals je wel gemerkt hebt hier is mijn gras echt nie tgroener. Ik heb ander gras
Gelukkig nog wel wat dingen lopen
Optie om bij je vriendin in te trekken voor tijdelijk ofzo?
Laten we dan ruilen als jij op zo'n toppunt zit, want dan weet ik ook eens hoe dat is. Dan vind ik het zo'n dal misschien wel waardquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Oké, jouw manier van denken staat me beter aan. Ik zou best willen wisselen?
Kunnen ze jou niet gewoon beter wat meer pillen geven? (even de kort door de bocht methode.... maar soms kan t helpen)quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vandaar dat ik soms ook wel jaloezie richting jou heb. Jij komt ontzettend rationeel monotoon over. Dit bedoel ik niet negatief.
Ik heb wel eens gevraagd of ik in de buurt kom van bipolair of manies. Maar het antwoord daarop was nee. Ik doe niet ineens dingen die ik niet aan kan. Maar een goed voorbeeld was wel studeren voor een examen. 1 nachtje voor het examen studeren en ik trok er alle hoogst mogelijke cijfers uit. No stress. Nu vergeet ik al mijn sleutel wanneer ik de deur achter me dicht doe. En zoek ik een uur naar mijn key.
Mijn huisarts daarentegen heeft al sinds mijn 16/17e gezegd dat ik ontzettend diepe dalen heb en ontzettend hoge pieken. Mijn vorige dal was voor Londen. Mijn vorige top was in Londen. Daarna weer een dal.
Het is op het moment gewoon een lastig een baan te vinden. Teveel werkgevers gehad voor iemand van mijn leeftijd.
Muziek maken is anders dan luisteren, je bent ook een soort intensief en geconcentreerd bezig. Helemaal geen tijd om te janken. Maar wel een enorme flow als je echt lekker er in zit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
weetje, kunst en muziek gooit me echt dik in een depressie. Zo'n kut gevoel. Na mijn bpd-ex kon ik niet meer genieten van muziek. Elke tear jerker en ik jankte uren na urennog door.
Nu moet ik ook gewoon toegeven dat tot en met mijn ex (dus tot ongeveer mn 25e) kon ik de jank momenten op 1 hand tellen. Daarna was 5 keer janken op een dag niet gek en kon ik plots janken om films, muziek en "momenten". Ik vind dat helemaal niet leuk?.
Sterkte, en blijf denken: alles gaat weer over.... en erover praten is ook goed hoor, welkom terug hier. Misschien ook een slaappilletje om eens een nachtje goed uit te rusten?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:55 schreef RipMcPants het volgende:
Gezien de recente ontwikkelingen kom ik hier ook maar weer een kijkje nemen. Op het moment zit álles tegen en ik krijg klap na klap te verduren. De Citalopram ligt al weer binnen handbereik en uit pure wanhoop heb ik maar contact opgenomen met 113...
Ik heb Prozac, Seroxat & Mirtazepine gehad gedurende mijn leven.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:56 schreef zomertje het volgende:
[..]
Kunnen ze jou niet gewoon beter wat meer pillen geven? (even de kort door de bocht methode.... maar soms kan t helpen)
En geen van allen kan een beetje de boel wat minder extreem maken? Hier Seroxat, helpt ook niet extreem goed, maar helpt wel n beetje de scherpte eraf te halen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb Prozac, Seroxat & Mirtazepine gehad gedurende mijn leven.
Qua anxiety valium & oxazepam.
Thanks! Weet ik ook wel, maar de vraag is; wanneer? Het gaat al jaren zo, met af en toe wat tussenpauzes. Meerdere keren een hulpverlener ingeschakeld, maar zonder (blijvend en concreet) resultaat)quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:00 schreef zomertje het volgende:
[..]
Sterkte, en blijf denken: alles gaat weer over.... en erover praten is ook goed hoor, welkom terug hier. Misschien ook een slaappilletje om eens een nachtje goed uit te rusten?
Ja, dat had ik afgelopen dinsdag. Eerst een afspraak bij m'n psycholoog en direct daarna door naar m'n vriend voor een feestje/afsluiting van iets waarbij we "iets sportiefs" gingen doen. Maanden geen last van gehad maar het vloog me flink naar de strot een paar uur voor vertrek.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:08 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik gebruik ook Seroxat (Paroxetine) en merk zeker verbetering. Een stuk minder angsten.
Maar vandaag toch weer niet, angst voor de angst en daardoor de verkeerde kant opschieten.
Ik had gehoopt er direct van af te zijn, maarja, je kunt denk ik ook niet verwachten meteen zonder problemen overal doorheen te zeilen.
Herkennen jullie dit, het ' terugvallen' zeg maar?
Och jeetjequote:Op donderdag 3 juli 2014 17:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat had ik afgelopen dinsdag. Eerst een afspraak bij m'n psycholoog en direct daarna door naar m'n vriend voor een feestje/afsluiting van iets waarbij we "iets sportiefs" gingen doen. Maanden geen last van gehad maar het vloog me flink naar de strot een paar uur voor vertrek.
Heel angstig of ik het allemaal zou redden qua tijd, wat gaan we doen, wat moet ik meenemen (het is meer dan 100km verderop, iets vergeten is dan niet handig), middenin de spits rijden, heb ik de juiste kleding mee, vliegt m'n shirt niet de lucht in zodat m'n buik bloot is en ik het middelpunt van grappen word, als ik maar niet op m'n bek ga tijdens een rare oefening, als iedereen me maar niet gek aankijkt, enz enz. Het was een whirlpool in m'n hoofd, om gek van te worden![]()
Nu, een paar dagen later, ben ik er nog moe van, stom gedoe... Dat was ook even schrikken omdat ik dat al tijden niet meer heb gehad.
Geen idee eigenlijk, zowel gisteren als vandaag gewerkt en daar word ik ook bekaf van (ben aan het opbouwen qua uren en uitproberen wat ik nog kan). In ieder geval druk in m'n hoofd en veel spierpijn op het momentquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Och jeetjeZo heftig ook ineens.
Gaat het nu weer beter?
Maar qua angsten wel weer beter?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, zowel gisteren als vandaag gewerkt en daar word ik ook bekaf van (ben aan het opbouwen qua uren en uitproberen wat ik nog kan). In ieder geval druk in m'n hoofd en veel spierpijn op het moment
Ja! Dat heeft zich gelukkig wel weer hersteld. Op een gegeven moment gaat er ergens een knop om en lukt het weer om te relativerenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:03 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Maar qua angsten wel weer beter?
Ik snap dat je er erg moe van bent, het vergt veel van je.
Nou, da's wel beter dan! Aldoende leert men he?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Dat heeft zich gelukkig wel weer hersteld. Op een gegeven moment gaat er ergens een knop om en lukt het weer om te relativeren
Bij mij ook, zit dus aan de anti-depressiva en ben bezig met therapie. Maar de echte oplossing heb ik nog niet gevonden. Het is gemiddeld wel beter geworden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:45 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Thanks! Weet ik ook wel, maar de vraag is; wanneer? Het gaat al jaren zo, met af en toe wat tussenpauzes. Meerdere keren een hulpverlener ingeschakeld, maar zonder (blijvend en concreet) resultaat)Slapen gaat wonderwel vrij goed! Heb van een vriendin allemaal homeopathisch geneuzel van Dr. Vogel (?) meegekregen en een of andere rustgevende thee (
). Ik ben daar wat te nuchter voor denk ik, maar ach... het idee is leuk
Ja, zeker, maar t is veel minder vaak en veel minder heftig. Merk nu wel dat ik meer last heb nu ik echt nog maar de helft van mn medicijnen neem. Ga eerst proberen om dat op te lossen met yoga en therapie ipv meer meds.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:08 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik gebruik ook Seroxat (Paroxetine) en merk zeker verbetering. Een stuk minder angsten.
Maar vandaag toch weer niet, angst voor de angst en daardoor de verkeerde kant opschieten.
Ik had gehoopt er direct van af te zijn, maarja, je kunt denk ik ook niet verwachten meteen zonder problemen overal doorheen te zeilen.
Seroxat verdreef mijn sexdrive naar -51239 uit een schaal van 0 tot 100.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:08 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik snap dit niet helemaal.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:12 schreef sitting_elfling het volgende:
Angst voor angst ging bij mij weg toen ik valium gebruikte. En qua lange termijn was het altijd een nieuwe omgeving zoeken. Ging het niet goed? Angst? Kut? Weg en ik had weer een periode dat het wel goed ging.
Ik ben destijds begonnen met gesprekstherapie. Uiteindelijk toch te weinig aan gehad en de overstap gewaagd naar antidepressiva. Daar ben ik later mee gestopt, waarom geen ideequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:09 schreef zomertje het volgende:
[..]
Bij mij ook, zit dus aan de anti-depressiva en ben bezig met therapie. Maar de echte oplossing heb ik nog niet gevonden. Het is gemiddeld wel beter geworden.
Valium is korte termijn. Maar extreme angsten zijn ook korte termijn. Ik neem aan dat je niet extreme angsten hebt die dan 3/4/5 uur achter elkaar duren?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik snap dit niet helemaal.
Valium is toch een korte termijn oplossing?
En wat bedoel je met die nieuwe omgevingen zoeken?
Laat je anders doorverwijzen voor een goed advies mbt medicijnen en eventuele therapie. De combinatie is het beste. Zo blijven doorlopen lost zeker niks op, dus doe er wat aan. Ik heb er ook te lang mee gelopen, nooit geleerd dat ik daarmee iets mocht. Nu blij dat ik er aan werk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:25 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Ik ben destijds begonnen met gesprekstherapie. Uiteindelijk toch te weinig aan gehad en de overstap gewaagd naar antidepressiva. Daar ben ik later mee gestopt, waarom geen idee(Mijn geheugen is echt een zeef...) Inmiddels zak ik steeds verder weg merk ik en vooral de laatste tijd krijg ik tegenslag na tegenslag te verwerken. When it rains, it pours
Eerdaags maar weer eens de dokter bellen om te kijken of het verstandig is weer met de Citalopram te beginnen, of wellicht een andere pil.
Gelukkig heb ik een sport gevonden die de perfecte uitlaatklep voor me is
Oke dus eerst zeg je dat je op alle vlakken ("alle") van wat jij het leven vindt succesvol bent geweest en vervolgens ontken je alles koud. Welke van de twee is het?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ga dan dingen doen! Ik heb een top baan gehad bij een internationale firma, goed salaris en >100h week. Ik heb een fantastische BSc uni tijd gehad. Ga op stap, de wereld door! Feesten, socializen met groepen! Gedaan! Was geweldig, op stap feesten maar ook dat slijt. Relaties? Zat. Ben nooit heel erg lang single geweest. Een vriend zegt wel eens, het leven heeft alleen zin als JIJ het zin kunt geven.
Ik ben verder echt nergens goed in behalve het lezen van een jaarverslag. De dichtsbijzijnde vrienden zijn met name (niet iedereen!) mensen met een heftig verleden. Mijn voordeel is dat ik ook echt nergens heel slecht in ben. Maar ik besef ook wel dat als ik alle keren optel dat ik hoopte dat ik morgen niet wakker zou worden ik al een keertje of 50/75x dood zou zijn gegaan
Waarom? Geen idee. Ik heb vandaag een uurtje telefonisch consult gehad met mijn therapeut. Ik ben rete codependent en dat heb ik te danken aan mijn hufterige familie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:31 schreef duracellkonijntje het volgende:
Toen je studie fantastisch ging en mensen je een sukkel vonden stopte je. Waarom hecht je meer waarde aan wat zij vinden dat jij fout doet (gezegd vanuit een lager niveau van kunde) dan aan het evidente bewijs dat je zelf dingen fantastisch doet en anderen die dingen zelfs niet na kunnen doen?
Afstand nemen van die familie. Klinkt misschien lastig, maar als je er minder van in je leven hebt scheelt t veel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom? Geen idee. Ik heb vandaag een uurtje telefonisch consult gehad met mijn therapeut. Ik ben rete codependent en dat heb ik te danken aan mijn hufterige familie.
Nu doe ik alles wat ik kan om er uit te komen. Maar het is poepen met nat wc papier. Horrible![]()
Het is oprecht als een soort van intern ingebouwd systeem wat wanneer je wat leuks wil doen je aan het blokkeren is. Ik kreeg zonet ook nog een leuke mail binnen, daar werd ik ff flink de grond ingedrukt. Wat heb ik ook een lieve familie![]()
![]()
Gast, why the FUCK do you care? Ja, nee ik wil helemaal niet caren... mijn lichaam zegt helaas wat anders.
Ga ik proberen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:24 schreef zomertje het volgende:
[..]
Afstand nemen van die familie. Klinkt misschien lastig, maar als je er minder van in je leven hebt scheelt t veel.
Ja, die mensen zijn echt gek... Jij moet doen wat goed voor jou is, en blijkbaar is jouw familie erg ongezond voor je. Zij denken alleen aan zichzelf en niet aan jou. Ik vind het niet raar dat jij je zo waardeloos voelt, je hebt nooit geleerd dat je iets waard bent.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ga ik proberen.
Dingen lezen zoals je bent een slechte zoon, je bezoekt je moeder niet? Jij gaat hier de rest van je hele leven spijt van krijgen en je zult nachten lang spijt hebben dat je niet naar ons luisterde. Hoe durf je zo om te gaan met je familie, wie denkt je wel niet dat je bent? Je bent alleen maar lastig. Je doet nooit wat we vragen. Wat doen wij verkeerd? Ik hoor mijn therapeut nog schreeuwen(!) ... Die mensen zijn KNETTERGEK! Ik wou dat ik het verzon
Vannacht weer iemand gesproken and again was het: WHY the fuck do you care!?
Ik vind het niet leuk wanneer mensen pijn hebben omdat ik besta. Dan kan ik maar beter niet bestaan. Vanavond maar weer een schiet gebedje doen.
Je lichaam en je posts zegt nog altijd dat je erom cared. Twee opties. Of je vormt je aan je families wensen of je doet je eigen ding en sluitje familie af. Tijd voor een keuze meneer.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[
Gast, why the FUCK do you care? Ja, nee ik wil helemaal niet caren... mijn lichaam zegt helaas wat anders.
Klinkt als wat mijn moeder had met haar ouders. Afkappen die handel, de pijn die dat je geeft is altijd minder dan nu. Probeer de rotte vruchten uit je boom te halen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ga ik proberen.
Dingen lezen zoals je bent een slechte zoon, je bezoekt je moeder niet? Jij gaat hier de rest van je hele leven spijt van krijgen en je zult nachten lang spijt hebben dat je niet naar ons luisterde. Hoe durf je zo om te gaan met je familie, wie denkt je wel niet dat je bent? Je bent alleen maar lastig. Je doet nooit wat we vragen. Wat doen wij verkeerd? Ik hoor mijn therapeut nog schreeuwen(!) ... Die mensen zijn KNETTERGEK! Ik wou dat ik het verzon
Vannacht weer iemand gesproken and again was het: WHY the fuck do you care!?
Ik vind het niet leuk wanneer mensen pijn hebben omdat ik besta. Dan kan ik maar beter niet bestaan. Vanavond maar weer een schiet gebedje doen.
Gewoon die dingen gaan doen, want je komt er dan uiteindelijk achter dat die angst er voor niks is geweest en dan zal t slijten. En anders heb ik maar n paniekaanval op die plek waar ik dan ben, dat denk ik tegenwoordig.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:14 schreef duracellkonijntje het volgende:
Godver wat voel ik me al een dag slecht. Er was niks aan de hand tot een vriend van me gisteren vroeg om in het plantsoen te zitten, terwijl even gamen me ook leuk leek. Bam, daar kwam de angsmachine. "Als je nu de verkeerde keus maakt heb je weer een burnout. Je moet naar jezelf luisteren!!". En sindsdien ben ik down en gespannen.
Ik kan er wel beter mee omgaan en ik heb weken dat er niks is, maar die gedachten van mij zijn echt te gek voor woorden. Ik moet van die angst alles maar analyseren, controleren, voorspellen. Dit kan zo echt niet langer, ik weiger om de rest van mijn fucking leven bang te zijn voor iets wat kan gebeuren!Ik ga gewoon weer leven, met of zonder angst. Het wordt tijd dat ik de controle loslaat en er op vertrouw dat ik het beste zal proberen te doen voor mezelf, want op deze manier komt er geen einde aan.
Op t Leidse plein speelt een dweilband met vrienden van mij er in, dus als je dat leuk vindt...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:50 schreef sitting_elfling het volgende:
Uff, tot en met 04.00 in Amsterdam wachten tot ik een vriendin weer terug kan brengen. Haar eerste trein vertrekt pas om 06 sochtens.
Geen idee wat ik komende 9 uur ga doen.
Zo maar eens een kroeg binnenlopen in mn uppie.
Dan ga ik die kant zo nog even op. Heb nog ff op FB wat berichtjes gezet. Wie weet krijg ik nog een belletje voor een pilsje. Zo niet dan waggel ik links en rechts wat naar binnen en buiten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:30 schreef zomertje het volgende:
[..]
Op t Leidse plein speelt een dweilband met vrienden van mij er in, dus als je dat leuk vindt...
Rooie jasjes, maken veel herrie. Heten de damstampersquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dan ga ik die kant zo nog even op. Heb nog ff op FB wat berichtjes gezet. Wie weet krijg ik nog een belletje voor een pilsje. Zo niet dan waggel ik links en rechts wat naar binnen en buiten.
Dweilband zegt me verder niks, maar het is iig 1 doel voor vanavond
Ja fuck he, wat een onzin is het ook. Wel een erg bevrijdende gedachte, gewoon die angst compleet loslaten. Ik doe mijn best, meer kan niet en als het goed gaat mooi, zo niet, jammer. Zo ga ik overal mee om en het wordt tijd dat ik dat hier ook maar eens doe.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:12 schreef zomertje het volgende:
[..]
Gewoon die dingen gaan doen, want je komt er dan uiteindelijk achter dat die angst er voor niks is geweest en dan zal t slijten. En anders heb ik maar n paniekaanval op die plek waar ik dan ben, dat denk ik tegenwoordig.
Dinsdagavond ging t bij mij ook erg slecht, en ik was niet thuis. Praten met mn lief hielp me gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |