abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141507435
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het zou ook kunnen dat een mens het lichaam in stukken heeft gehakt en heeft achtergelaten. Door het water schijnt e.e.a. ook wel verplaatst en gebroken te kunnen worden.

Het lijkt mij wel het meest waarschijnlijke (dat dieren hebben lopen slepen), maar 100% zeker is het zeker niet.
dat hakken en met lichaams delen.lopen zeulen door moeilijk begaanbaar gebied zie ik niet gebeuren hoor
pi_141507604
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:21 schreef Halcon het volgende:

[..]
Het lijkt mij wel het meest waarschijnlijke (dat dieren hebben lopen slepen), maar 100% zeker is het zeker niet.
Fijn die laatste toevoeging.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_141507625
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:32 schreef Mishu het volgende:

[..]

Allebei? Lijkt me sterk.
Mij lijkt het juist logisch. Hoe verklaar jij dan de rugzak in perfecte staat?

Als een van de beide dames geen ongeluk krijgt, neemt ze die toch mee?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141507653
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:24 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

dat hakken en met lichaams delen.lopen zeulen door moeilijk begaanbaar gebied zie ik niet gebeuren hoor
Neuh, maar kan wel. Ook daarna kunnen dieren er nog aan zitten.

Als ik afga op wat ik van, zeg maar, elke stap het meest logisch vind dan zijn ze meegegaan met mensen met verkeerde plannen, dat is gigantisch uit de hand gelopen, ze zijn vermoord, die mensen hebben vervolgens de lichamen in de rivier gedumpt, evenals de spullen. De iPhone wilden ze hun handen niet aan branden, evenals aan de andere spullen. Of ze hebben niet eens echt goed gekeken in paniek. Ze gingen er vanuit dat in dat gebied niet zo snel iemand die lichamen zou vinden en ze hebben natuurlijk geweten dat daar na een week niet veel meer van over zou zijn.
pi_141507695
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:26 schreef danos het volgende:

[..]

Fijn die laatste toevoeging.
Goed hè?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 21:32:34 #206
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141508032
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als ik afga op wat ik van, zeg maar, elke stap het meest logisch vind dan zijn ze meegegaan met mensen met verkeerde plannen, dat is gigantisch uit de hand gelopen, ze zijn vermoord, die mensen hebben vervolgens de lichamen in de rivier gedumpt, evenals de spullen. De iPhone wilden ze hun handen niet aan branden, evenals aan de andere spullen. Of ze hebben niet eens echt goed gekeken in paniek. Ze gingen er vanuit dat in dat gebied niet zo snel iemand die lichamen zou vinden en ze hebben natuurlijk geweten dat daar na een week niet veel meer van over zou zijn.
wij denken dus min of meer hetzelfde
.
pi_141508191
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef Marrije het volgende:

[..]

.
Ja, andere scenario's klinken me altijd wel om wat redenen te onlogisch.

Ik denk overigens ook wel dat de kans groot is, dat we het nooit te weten gaan krijgen. Om wat voor reden dan ook: onwil, onmacht, echt niet te achterhalen...
pi_141508384
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef Marrije het volgende:

[..]

.
maar en daar is onduidelijkheid over...
er zijn berichten dat die tas op een struik is gevonden
dat ga je als *verkeerd persoon* toch niet netjes neerzetten
hebben ze die verkeerde persoon dan gevonden nadat ze die bh's uitgedaan hebben.., die stoppen in een rugzak verwijst naar een vrijwillige keuze
  dinsdag 24 juni 2014 @ 21:38:51 #209
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141508454
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, andere scenario's klinken me altijd wel om wat redenen te onlogisch.

Ik denk overigens ook wel dat de kans groot is, dat we het nooit te weten gaan krijgen. Om wat voor reden dan ook: onwil, onmacht, echt niet te achterhalen...
Dat denk ik ook.
Zeker als er op de camera en telefoon alleen wat foto's van die pianista trail staan en ze halverwege gestopt zijn met foto's nemen, zeker als ze dezelfde weg terug zijn gelopen en ze dat niet nog een keer op de foto hoefden te zetten. Dan weet je nooit zeker of ze verder gelopen zijn of terug.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 21:39:50 #210
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141508511
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

hebben ze die verkeerde persoon dan gevonden nadat ze die bh's uitgedaan hebben.., die stoppen in een rugzak verwijst naar een vrijwillige keuze
die met hoog water onder water staat.
pi_141508533
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze niet 2 BH's bij zich hadden? Kan best als je verwacht nat te worden. Geen idee hoe die tas precies is gevonden, wel wat het water voortdurend wisselt qua hoogte e.d.
pi_141508589
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:38 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.
Zeker als er op de camera en telefoon alleen wat foto's van die pianista trail staan en ze halverwege gestopt zijn met foto's nemen, zeker als ze dezelfde weg terug zijn gelopen en ze dat niet nog een keer op de foto hoefden te zetten. Dan weet je nooit zeker of ze verder gelopen zijn of terug.
Dat weet je ook niet zeker op die manier. De batterij van de telefoon kan ook leeg zijn geraakt en dat er daarom geen foto's meer zijn gemaakt. Ze kunnen die foto's ook nog met een andere, niet gevonden, camera hebben gemaakt. Misschien waren het geen meisjes die veel foto's maken.
pi_141508687
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze niet 2 BH's bij zich hadden? Kan best als je verwacht nat te worden. Geen idee hoe die tas precies is gevonden, wel wat het water voortdurend wisselt qua hoogte e.d.
als je verwacht nat te worden...
zwemmen: neem je ook onderbroeken mee..
natte bikini broekjes gaan schuren, is nog erger dan natte bovenstukjes
andere manier nat worden:
dan neem je ook een droog shirt mee
en iets om je af te drogen al is het maar een klein handoekje
pi_141508758
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Heb je dit al eens naar de autoriteiten gemaild? Of contact opgenomen met BuZa? Lijkt me erg waardevol!
Even a broken clock is right twice a day.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 21:44:31 #215
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141508793
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat weet je ook niet zeker op die manier. De batterij van de telefoon kan ook leeg zijn geraakt en dat er daarom geen foto's meer zijn gemaakt. Ze kunnen die foto's ook nog met een andere, niet gevonden, camera hebben gemaakt. Misschien waren het geen meisjes die veel foto's maken.
Klopt.
pi_141508860
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:43 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

In de tas zal wel meer hebben gezeten, extra kleding zullen ze 's nachts wel aangetrokken hebben.
pi_141508886
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:43 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Misschien hadden ze die ook wel bij zich? Misschien waren ze die vergeten / niet aan gedacht? Misschien dachten ze in de zon wel op te drogen? Misschien lagen ze topless te zonnen toen ze werden overvallen?

Er is veel te weinig bekend...
pi_141508946
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:45 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

In de tas zal wel meer hebben gezeten, extra kleding zullen ze 's nachts wel aangetrokken hebben.
je denkt wel aan extra kleren , maar neemt maar 1 flesje water mee voor 2 personen?
en niets te eten?
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 21:47:57 #219
42184 crew  DaMart
pi_141508981
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mij lijkt het juist logisch. Hoe verklaar jij dan de rugzak in perfecte staat?

Als een van de beide dames geen ongeluk krijgt, neemt ze die toch mee?
Of met de een was al iets gebeurd, waarna de ander alleen verderging met de rugzak, om het uiteindelijk ook niet te halen...
pi_141508988
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Misschien hadden ze die ook wel bij zich? Misschien waren ze die vergeten / niet aan gedacht? Misschien dachten ze in de zon wel op te drogen? Misschien lagen ze topless te zonnen toen ze werden overvallen?

Er is veel te weinig bekend...
zonnen in de jungle vol.bedekt door bomen?
pi_141508996
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:04 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

als je doodgaat op 1 plek, zal daar een skelet achter blijven..
niet enkele resten, maar meer
dus er zijn dieren aan te pas gekomen, zelfs verdronken en meegesleurd door de rivier zou je grotere intact zijnde lichaams delen moeten vinden
een roof/prooidier behalve aaseters eet echter geen ontbonden vlees
(zelfs na 1000 jaren begraven te zijn vind men menselijke resten in de vorm van botten soms ook nog met stukken stof)
vertering en het proces daarvan gaat gepaard met zuren en zuurstof die ontstaan doir ontbinding..
dat (als het waar is) en een intact stukje stof van de korte broek is gevonden
is dat zo min mogenlijk in aanraking gekomen met zuren en zuurstof...onmogelijk is het niet..
vreemde is dat kris dus dan kortebroekloos en met maar een schoen verder moet zijn gezworven, en die aanname lijkt me sterk...
Broekloos? Is er nu ook nog een broek gevonden dan?
pi_141509044
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:48 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Alsof zwemmen in de jungle logisch klinkt... Ik zei eerder al; wie weet hebben ze die bh's uitgedaan om te liggen/slapen, of zaten ze gewoon rot door zweet en vocht. Ik zou 'm dan ook liever uitdoen.
pi_141509070
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:48 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Het eerste stuk is niet echt jungle volop bedekt met bomen. Genoeg open plekken. Je moet er ook rekening mee houden dat ze wellicht helemaal niet zelf of vrijwillig op die berg zijn gewandeld. De logica om dat wel te doen, ontgaat me namelijk een beetje.
pi_141509082
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:47 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

je denkt wel aan extra kleren , maar neemt maar 1 flesje water mee voor 2 personen?
en niets te eten?
Waarom zou je een lege fles water meenemen? Ik gooit ook altijd alles weg al het leeg is.
pi_141509085
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:48 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Broekloos? Is er nu ook nog een broek gevonden dan?
er schijnt een stuk stof van de korte broek van kris gevonden te zijn vermelde iemand hier
pi_141509105
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Alsof zwemmen in de jungle logisch klinkt...
Als je naar watervallen gaat kijken, kun je nat worden. Die gedachte klinkt nog wel logisch toch?
pi_141509163
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Waarom zou je een lege fles water meenemen? Ik gooit ook altijd alles weg al het leeg is.

om te hervullen? bijvoorbeeld in de rivier?
pi_141509172
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:47 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

en niets te eten?
Wat kan hier de reden voor zijn in jouw ogen?
pi_141509224
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

er schijnt een stuk stof van de korte broek van kris gevonden te zijn vermelde iemand hier
Is dat weer op die tvn zender geweest dan?
pi_141509315
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het eerste stuk is niet echt jungle volop bedekt met bomen. Genoeg open plekken. Je moet er ook rekening mee houden dat ze wellicht helemaal niet zelf of vrijwillig op die berg zijn gewandeld. De logica om dat wel te doen, ontgaat me namelijk een beetje.
verdwaald
pi_141509358
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:51 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Is dat weer op die tvn zender geweest dan?
Nee, dat stond op een blog. En vermoedelijk ook wel op Twitter. :')
pi_141509403
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:52 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

verdwaald
Daar hebben we het hier al eerder over gehad. Klinkt mij niet heel logisch in de oren, maar de meningen verschillen daarover.
pi_141509479
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als je naar watervallen gaat kijken, kun je nat worden. Die gedachte klinkt nog wel logisch toch?
Ja, maar waarom dan enkel een bh mee? Ik denk eerder dat ze die, om wat voor reden dan ook, van onder hun kleding hebben gedaan. Misschien zaten ze onprettig door zweten oid. Als ik naar de foto van die bh's kijk lijken het ook strapless modellen. Die gaan snel prut zitten als je loopt en zweet. Dan liever zonder.
pi_141509576
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:53 schreef MPCK het volgende:
We weten dat deze dames maar 1 flesje bij zich hadden
Oh?
pi_141509590
quote:

De enige feiten zijn (keiharde waarheid dus) en dat zie je in mijn theorie terug, is dat men minimaal 2-3 L schoon drinkwater per dag nodig heeft om te kunnen overleven. Meer naarmate beweging, hitte en slechte gezondheid. We weten dat deze dames maar 1 flesje bij zich hadden, dus ze waren bij voorbaat al gedoemd tot een gruwelijke dood toen ze stap zette in de jungle.

Dan zullen wel heel veel mensen elke dag overlijden bij al die wandeltochten
pi_141509661
quote:
Ik snap echt niet wat het doel is hiero van al dat verhaaltjes verzinnen. Jullie dragen echt niks bij aan het onderzoek, of aan de familie of de samenleving. Met wilde ideeën en gedachtes komen is er geen eind aan.

De enige feiten zijn (keiharde waarheid dus) en dat zie je in mijn theorie terug, is dat men minimaal 2-3 L schoon drinkwater per dag nodig heeft om te kunnen overleven. Meer naarmate beweging, hitte en slechte gezondheid. We weten dat deze dames maar 1 flesje bij zich hadden, dus ze waren bij voorbaat al gedoemd tot een gruwelijke dood toen ze stap zette in de jungle.

Vooral die El Matador beweert een native te zijn, maar zijn kennis van de jungle is nog minder dan de mijne. Ik zou hem graag dagenlang zien overleven op rivierwater. Hij mag ook zelf zijn ziekenhuisrekening betalen.bij terugkomst.
Natuurlijk is schoon water het beste, maar rivierwater is nog altijd beter dan niks. Mijn vriend gaat jaarlijks hike'n en komt dan soms ook geen kraan tegen, dus dan zit je ook met opgevangen regenwater of uit stroompjes of plassen. Niet ideaal, maar hij leeft nog hoor.
pi_141509711
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wat kan hier de reden voor zijn in jouw ogen?
ik geloof niet in extra kleren
ik denk dat ze een korte tocht geplanned hadden...
ik geloof niet in ontvoering
ik denk dat ze verdwaald zijn geraakt
en bij de rivier zijn gaan rusten verkoeling gezocht bh's uit hebben gedaan van wege zweet irritatie, en daar op dat moment iets gebeurd is..
mijn theorie is gegrepen door roofdieren, maar gevallen zou ook mogenlijk zijn
de tas achterlaten:
als een van de 2 gegrepen word door een roifdier , kan de ander te hulp geschoten zijn , of weggerend.. dan denk je niet aan de rugzak, kijk je ook niet waar je loopt en raak je gefesorienteerd..

bij gevallen kan je ook de ander hebben willen helpen, en ook uitgeglefen zijn
pi_141509779
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:57 schreef MPCK het volgende:

[..]

Dat zei el Matador en hij quotte ook een bron daarbij.
Ik ben benieuwd.
pi_141509810
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Oh?
Ik denk dat 'ie doelt op het flesje water op de rugzak foto's. Dat flesje was alleen van de fotograaf, zo bleek later. Tenminste, dat las ik hier.
pi_141509951
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:59 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik denk dat 'ie doelt op het flesje water op de rugzak foto's. Dat flesje was alleen van de fotograaf, zo bleek later. Tenminste, dat las ik hier.
Je moet niet alles voor waar nemen, sommige mensen zitten wat te dollen.
Maar ik vind het wel schattig dat je zo denkt!
pi_141509972
quote:

[..]

Uit wat gevonden is kan nooit worden geconcludeerd dat dat alles was dat ze bij zich hadden.
pi_141510151
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Uit wat gevonden is kan nooit worden geconcludeerd dat dat alles was dat ze bij zich hadden.
Lijkt mij ook niet, zonnebril in je haar, camera om je nek en je het opeens geen zweterige rugzak nodig.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 22:04:18 #243
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141510170
quote:

[..]

dat was een grapje nav het photoshoppen
pi_141510262
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:04 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat was een grapje nav het photoshoppen
Ah ! Het leek me ook al zo klunzig. Zit er nog water in dat flesje?
pi_141510315
quote:
Ik snap echt niet wat het doel is hiero van al dat verhaaltjes verzinnen. Jullie dragen echt niks bij aan het onderzoek, of aan de familie of de samenleving. Met wilde ideeën en gedachtes komen is er geen eind aan.

Vooral die El Matador beweert een native te zijn, maar zijn kennis van de jungle is nog minder dan de mijne. Ik zou hem graag dagenlang zien overleven op rivierwater. Hij mag ook zelf zijn ziekenhuisrekening betalen.bij terugkomst.
Kan prima. Ook hier in de bossen kan je gewoon uit beekjes drinken, als het maar stroomt.
pi_141510318
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:57 schreef MPCK het volgende:

[..]

Dat zei el Matador en hij quotte ook een bron daarbij.
Er is één flesje water gevonden. In elk geval: er stond één flesje water op de foto met die andere spullen. Daarmee is niet gezegd dat ze ook daadwerkelijk maar één flesje water bij zich hadden. Of het moet zijn dat jij meer informatie hebt.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 22:06:41 #247
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141510320
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

En als ze op de foto's zien dat een van de meiden een kaart in haar hand houdt dan vraag je je af wanneer ze die verloren zijn.
pi_141510321
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:05 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ah ! Het leek me ook al zo klunzig. Zit er nog water in dat flesje?
Nee, alleen een deukje.
pi_141510335
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:00 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Je moet niet alles voor waar nemen, sommige mensen zitten wat te dollen.
Maar ik vind het wel schattig dat je zo denkt!
Oh? Vertellen niet alle mensen enkel waarheden dan? ;)
pi_141510446
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:06 schreef Marrije het volgende:

[..]

En als ze op de foto's zien dat een van de meiden een kaart in haar hand houdt dan vraag je je af wanneer ze die verloren zijn.
Das een goeie! Misschien in een broekzak? 2e tas?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')