abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141509105
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Alsof zwemmen in de jungle logisch klinkt...
Als je naar watervallen gaat kijken, kun je nat worden. Die gedachte klinkt nog wel logisch toch?
pi_141509163
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Waarom zou je een lege fles water meenemen? Ik gooit ook altijd alles weg al het leeg is.

om te hervullen? bijvoorbeeld in de rivier?
pi_141509172
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:47 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

je denkt wel aan extra kleren , maar neemt maar 1 flesje water mee voor 2 personen?
en niets te eten?
Wat kan hier de reden voor zijn in jouw ogen?
pi_141509224
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

er schijnt een stuk stof van de korte broek van kris gevonden te zijn vermelde iemand hier
Is dat weer op die tvn zender geweest dan?
pi_141509315
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het eerste stuk is niet echt jungle volop bedekt met bomen. Genoeg open plekken. Je moet er ook rekening mee houden dat ze wellicht helemaal niet zelf of vrijwillig op die berg zijn gewandeld. De logica om dat wel te doen, ontgaat me namelijk een beetje.
verdwaald
pi_141509358
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:51 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Is dat weer op die tvn zender geweest dan?
Nee, dat stond op een blog. En vermoedelijk ook wel op Twitter. :')
pi_141509403
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:52 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

verdwaald
Daar hebben we het hier al eerder over gehad. Klinkt mij niet heel logisch in de oren, maar de meningen verschillen daarover.
pi_141509479
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als je naar watervallen gaat kijken, kun je nat worden. Die gedachte klinkt nog wel logisch toch?
Ja, maar waarom dan enkel een bh mee? Ik denk eerder dat ze die, om wat voor reden dan ook, van onder hun kleding hebben gedaan. Misschien zaten ze onprettig door zweten oid. Als ik naar de foto van die bh's kijk lijken het ook strapless modellen. Die gaan snel prut zitten als je loopt en zweet. Dan liever zonder.
pi_141509576
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:53 schreef MPCK het volgende:
We weten dat deze dames maar 1 flesje bij zich hadden
Oh?
pi_141509590
quote:

De enige feiten zijn (keiharde waarheid dus) en dat zie je in mijn theorie terug, is dat men minimaal 2-3 L schoon drinkwater per dag nodig heeft om te kunnen overleven. Meer naarmate beweging, hitte en slechte gezondheid. We weten dat deze dames maar 1 flesje bij zich hadden, dus ze waren bij voorbaat al gedoemd tot een gruwelijke dood toen ze stap zette in de jungle.

Dan zullen wel heel veel mensen elke dag overlijden bij al die wandeltochten
pi_141509661
quote:
Ik snap echt niet wat het doel is hiero van al dat verhaaltjes verzinnen. Jullie dragen echt niks bij aan het onderzoek, of aan de familie of de samenleving. Met wilde ideeën en gedachtes komen is er geen eind aan.

De enige feiten zijn (keiharde waarheid dus) en dat zie je in mijn theorie terug, is dat men minimaal 2-3 L schoon drinkwater per dag nodig heeft om te kunnen overleven. Meer naarmate beweging, hitte en slechte gezondheid. We weten dat deze dames maar 1 flesje bij zich hadden, dus ze waren bij voorbaat al gedoemd tot een gruwelijke dood toen ze stap zette in de jungle.

Vooral die El Matador beweert een native te zijn, maar zijn kennis van de jungle is nog minder dan de mijne. Ik zou hem graag dagenlang zien overleven op rivierwater. Hij mag ook zelf zijn ziekenhuisrekening betalen.bij terugkomst.
Natuurlijk is schoon water het beste, maar rivierwater is nog altijd beter dan niks. Mijn vriend gaat jaarlijks hike'n en komt dan soms ook geen kraan tegen, dus dan zit je ook met opgevangen regenwater of uit stroompjes of plassen. Niet ideaal, maar hij leeft nog hoor.
pi_141509711
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wat kan hier de reden voor zijn in jouw ogen?
ik geloof niet in extra kleren
ik denk dat ze een korte tocht geplanned hadden...
ik geloof niet in ontvoering
ik denk dat ze verdwaald zijn geraakt
en bij de rivier zijn gaan rusten verkoeling gezocht bh's uit hebben gedaan van wege zweet irritatie, en daar op dat moment iets gebeurd is..
mijn theorie is gegrepen door roofdieren, maar gevallen zou ook mogenlijk zijn
de tas achterlaten:
als een van de 2 gegrepen word door een roifdier , kan de ander te hulp geschoten zijn , of weggerend.. dan denk je niet aan de rugzak, kijk je ook niet waar je loopt en raak je gefesorienteerd..

bij gevallen kan je ook de ander hebben willen helpen, en ook uitgeglefen zijn
pi_141509779
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:57 schreef MPCK het volgende:

[..]

Dat zei el Matador en hij quotte ook een bron daarbij.
Ik ben benieuwd.
pi_141509810
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Oh?
Ik denk dat 'ie doelt op het flesje water op de rugzak foto's. Dat flesje was alleen van de fotograaf, zo bleek later. Tenminste, dat las ik hier.
pi_141509951
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:59 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik denk dat 'ie doelt op het flesje water op de rugzak foto's. Dat flesje was alleen van de fotograaf, zo bleek later. Tenminste, dat las ik hier.
Je moet niet alles voor waar nemen, sommige mensen zitten wat te dollen.
Maar ik vind het wel schattig dat je zo denkt!
pi_141509972
quote:

[..]

Uit wat gevonden is kan nooit worden geconcludeerd dat dat alles was dat ze bij zich hadden.
pi_141510151
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Uit wat gevonden is kan nooit worden geconcludeerd dat dat alles was dat ze bij zich hadden.
Lijkt mij ook niet, zonnebril in je haar, camera om je nek en je het opeens geen zweterige rugzak nodig.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 22:04:18 #243
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141510170
quote:

[..]

dat was een grapje nav het photoshoppen
pi_141510262
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:04 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat was een grapje nav het photoshoppen
Ah ! Het leek me ook al zo klunzig. Zit er nog water in dat flesje?
pi_141510315
quote:
Ik snap echt niet wat het doel is hiero van al dat verhaaltjes verzinnen. Jullie dragen echt niks bij aan het onderzoek, of aan de familie of de samenleving. Met wilde ideeën en gedachtes komen is er geen eind aan.

Vooral die El Matador beweert een native te zijn, maar zijn kennis van de jungle is nog minder dan de mijne. Ik zou hem graag dagenlang zien overleven op rivierwater. Hij mag ook zelf zijn ziekenhuisrekening betalen.bij terugkomst.
Kan prima. Ook hier in de bossen kan je gewoon uit beekjes drinken, als het maar stroomt.
pi_141510318
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:57 schreef MPCK het volgende:

[..]

Dat zei el Matador en hij quotte ook een bron daarbij.
Er is één flesje water gevonden. In elk geval: er stond één flesje water op de foto met die andere spullen. Daarmee is niet gezegd dat ze ook daadwerkelijk maar één flesje water bij zich hadden. Of het moet zijn dat jij meer informatie hebt.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 22:06:41 #247
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141510320
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

En als ze op de foto's zien dat een van de meiden een kaart in haar hand houdt dan vraag je je af wanneer ze die verloren zijn.
pi_141510321
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:05 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ah ! Het leek me ook al zo klunzig. Zit er nog water in dat flesje?
Nee, alleen een deukje.
pi_141510335
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:00 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Je moet niet alles voor waar nemen, sommige mensen zitten wat te dollen.
Maar ik vind het wel schattig dat je zo denkt!
Oh? Vertellen niet alle mensen enkel waarheden dan? ;)
pi_141510446
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:06 schreef Marrije het volgende:

[..]

En als ze op de foto's zien dat een van de meiden een kaart in haar hand houdt dan vraag je je af wanneer ze die verloren zijn.
Das een goeie! Misschien in een broekzak? 2e tas?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')