Je was me net voorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is veel goedkoper om zo'n knul van 17 in dienst te nemen.
Waarom word ik dan uitgenodigd voor een fucking sollicitatiegesprek...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Voor het geval die 17 jarige een serieuze hersenbeschadiging heeftquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:28 schreef bevestiging het volgende:
[..]
Waarom word ik dan uitgenodigd voor een fucking sollicitatiegesprek...
Ze geven je graag valse hoop. Hetzelfde als met hun vretenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:28 schreef bevestiging het volgende:
[..]
Onzin. Genoeg mensen van die leeftijd die nog studeren. Niet iedereen begint op de havo en gaat direct door naar het hbo. En kiest in 1 keer de goede studie blablabla..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:30 schreef Kreator het volgende:
Je bent 24 en je doet HBO? Misschien eens tijd om je veterstrikdiploma te halen en eens wat belasting te gaan betalen.
Om de schijn op te houden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:28 schreef bevestiging het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een allochtoon. Op mijn communicatieve en sociale vaardigheden na zag ik er ook beter uit dan hem.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:34 schreef Bapple het volgende:
Ewa, ze gaven die jongen gewoon wat zekerheid.
Die jongen die denkt nu: yeah bitchzas iek was beter dan die tatta je weet zelf geen punten en kommas zetten
Dat wilde ze die jongen even laten ervaren.
Ze gebruikte jou ervoor. Je moet het als compliment zien.
DOEIIIIIIIIII
Idd. Ik zit nog in mijn eerste jaar lol, boeiend. Nooit te oud om te studeren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:32 schreef ZarB het volgende:
[..]
Onzin. Genoeg mensen van die leeftijd die nog studeren. Niet iedereen begint op de havo en gaat direct door naar het hbo. En kiest in 1 keer de goede studie blablabla..
Dan is het al helemaal een compliment.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:35 schreef bevestiging het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een allochtoon. Op mijn communicatieve en sociale vaardigheden na zag ik er ook beter uit dan hem.
Nee ik voel me belachelijk gemaakt. Als een schaap naar zo'n gesprek gaan en vervolgens wachten op een bericht terwijl de hoerezoon al weet dat die mij niet aanneemt. Schijnheilig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:36 schreef Bapple het volgende:
[..]
Dan is het al helemaal een compliment.
Of voel je je gediscrimineerd?
Maar waarom wil je werken bij een mc dan? Je kunt ook voor iets anders solliciteren? Online Marketing Bureaus zoeken vaak studenten. Beter als een mc of callcentre, en er wordt gewoon normaal met je om gegaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:37 schreef bevestiging het volgende:
[..]
Nee ik voel me belachelijk gemaakt. Als een schaap naar zo'n gesprek gaan en vervolgens wachten op een bericht terwijl de hoerezoon al weet dat die mij niet aanneemt. Schijnheilig.
Dit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:33 schreef ZarB het volgende:
Overigens zou ik het dus als een groot compliment zien dat ze je niet aan hebben genomen.
Zodat het lijkt alsof er niet aan leeftijdsdiscriminatie gedaan word.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:28 schreef bevestiging het volgende:
[..]
Omdat ik met iets simpels bij wil verdienen, maar een callcenter vind ik zo deprimerend dat ik dus liever friet bak. Andere "hogere' banen teveel gehossel man.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:38 schreef Bapple het volgende:
[..]
Maar waarom wil je werken bij een mc dan? Je kunt ook voor iets anders solliciteren? Online Marketing Bureaus zoeken vaak studenten. Beter als een mc of callcentre, en er wordt gewoon normaal met je om gegaan.
Gewoon promotie doen. Lekker blikjes Bavaria 0.0% uitdelen op straatquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:42 schreef bevestiging het volgende:
[..]
Omdat ik met iets simpels bij wil verdienen, maar een callcenter vind ik zo deprimerend dat ik dus liever friet bak. Andere "hogere' banen teveel gehossel man.
Mm, ik heb de jaren dat ik ook wilde bijverdienen altijd gewerkt bij bijvoorbeeld webshops of online marketing bureaus. Hele gezellige mensen, en ik weet zeker dat het 10x zo lekker werkt dan bij de Mc of een C1000 of een fucking callcentre.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:42 schreef bevestiging het volgende:
[..]
Omdat ik met iets simpels bij wil verdienen, maar een callcenter vind ik zo deprimerend dat ik dus liever friet bak. Andere "hogere' banen teveel gehossel man.
Dat is niet heel erg hoopvol voor je toekomstquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:42 schreef bevestiging het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? 6x van studie gewisseld?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:35 schreef bevestiging het volgende:
[..]
Idd. Ik zit nog in mijn eerste jaar lol, boeiend. Nooit te oud om te studeren.
(wel om te werken bij de mc blijkbaar)
Fastfoodtenten waar alleen maar negers werkenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:31 schreef ZarB het volgende:
Ten eerste zal je te oud en te hoog opgeleid zijn dus te duur. Ten tweede werkt de mac volgens mij graag met kansenjongeren in het kader van maatschappelijke bevordering en natuurlijk sociaal wenselijkheid. Als ik kijk bij de Macs in Amsterdam dan lijkt het alsof ze daar allemaal van die reintegratieprojecten runnen.
Dat je op gesprek mocht komen zal misschien te maken hebben met dat er toen nog niemand anders beschikbaar was.
Antillianen,Marokkanen, Surinamers.. opzich heel diversquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:01 schreef spamcat het volgende:
[..]
Fastfoodtenten waar alleen maar negers werkenAlsof dat geen discriminatie is.
3x en niet goed geörienteerdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:55 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? 6x van studie gewisseld?
Het is hboquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:25 schreef bevestiging het volgende:
Kan het nog triester? Het ging tussen mij en een gast van 18 (ik ben 24) die gebrekkig Nederlands praat en ook nog awkward erbij stond.
Ergste is dat ik niet eens een reden heb gekregen, maar alleen email met helaas *standaard succes verhaal*
Snap er echt geen moer van. Ik doe HBO, mag dat niet ofzo? Was de mc in Nijmegen.
Leuk, kan ik vanavond weer werken in een callcenter. Ik had de hele dag liever friet gebakken ipv onzin verkopen aan mensen aan de telefoon.
Als je zo praat is het geen wonder dat je geen baan krijgt. Fucking dit en fucking dat, ben jij een aso?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:28 schreef bevestiging het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:25 schreef bevestiging het volgende:
Het ging tussen mij en een gast van 18 (ik ben 24) die gebrekkig Nederlands praat en ook nog awkward erbij stond.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:35 schreef bevestiging het volgende:
Op mijn communicatieve en sociale vaardigheden na zag ik er ook beter uit dan hem.
Dit ging om een knul van 18 thoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jezelf verlagen tot het niveau van de Knolfamilie en die dikke voor wat euro's.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:15 schreef Le_Professeur het volgende:
https://www.youtube.com/partners
Gewoon met je scheve bek malle fratsen uithalen en je hebt je geld.
Succes!
EnzoKnol strijkt zo'n 200 euro per dag op, maar eigenlijk moet je inderdaad iets hebben waarbij je niet met je bakkes op youtube moet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:21 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Jezelf verlagen tot het niveau van de Knolfamilie en die dikke voor wat euro's.![]()
Doe dan maar toch McDonalds of callcenter
Hoe krijg je het voor elkaar om 3 keer een verkeerde studie uit te kiezen,quote:
Geen ouders hebben die alles voor je betalenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:37 schreef plesner het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om 3 keer een verkeerde studie uit te kiezen,
je zal wel een flinke studieschuld hebben opgebouwd?
quote:
lolquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Herkenbaar, terechte klacht.
KLB / Afgewezen bij Amerikaans restaurant
solliciteer bij KFC, dat zal hun leren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:25 schreef bevestiging het volgende:
Kan het nog triester? Het ging tussen mij en een gast van 18 (ik ben 24) die gebrekkig Nederlands praat en ook nog awkward erbij stond.
Ergste is dat ik niet eens een reden heb gekregen, maar alleen email met helaas *standaard succes verhaal*
Snap er echt geen moer van. Ik doe HBO, mag dat niet ofzo? Was de mc in Nijmegen.
Leuk, kan ik vanavond weer werken in een callcenter. Ik had de hele dag liever friet gebakken ipv onzin verkopen aan mensen aan de telefoon.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:25 schreef bevestiging het volgende:
Leuk, kan ik vanavond weer werken in een callcenter. Ik had de hele dag liever friet patat gebakken ipv onzin verkopen aan mensen aan de telefoon.
True, maar beter een baan dan lopen kutten op straatquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:36 schreef Mark031 het volgende:
Bij fastfoodrestaurants werken de grootste debielen joh. In een grote stad is het erger dan bij kleinere gemeentes denk ik. Hier (grote stad) heb je van die kansenmocro's van begin 20 die (assistent- )manager zijn. Dat zegt al genoegDe werknemers zijn vaak tussen de 15-18 jaar en volgens mij vmbo-dropouts
Ze hoopten dat je nog even een frietje zou bestellen na je sollicitatiegesprek. Sollicitatiegesprekken genereren ongeveer de helft van de inkomsten van een gemiddelde mac.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:28 schreef bevestiging het volgende:
[..]
Ik ben afgewezen bij de Burger King maar heb nu ook een veel betere baan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:41 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is toch wel intens triest. Ze zijn daar werkelijk altijd op zoek naar personeel
Heb je geen swag?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik ben afgewezen bij de Burger King maar heb nu ook een veel betere baan.
Ja wel best wel veel eigenlijkquote:
Dat bollen pellen vind ik nou niet bepaald een grote stop vooruitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik ben afgewezen bij de Burger King maar heb nu ook een veel betere baan.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:39 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Photoshop! In bovenste stukje heeft ie een baard en daarna niet meer
jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat bollen pellen vind ik nou niet bepaald een grote stop vooruit
Viel mij ook al op. Dat kan toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:39 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Photoshop! In bovenste stukje heeft ie een baard en daarna niet meer
Ach TS , bekijk het zo:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:25 schreef bevestiging het volgende:
Grapje zekerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:30 schreef Kreator het volgende:
Je bent 24 en je doet HBO? Misschien eens tijd om je veterstrikdiploma te halen en eens wat belasting te gaan betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |