solliciteer bij KFC, dat zal hun leren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:25 schreef bevestiging het volgende:
Kan het nog triester? Het ging tussen mij en een gast van 18 (ik ben 24) die gebrekkig Nederlands praat en ook nog awkward erbij stond.
Ergste is dat ik niet eens een reden heb gekregen, maar alleen email met helaas *standaard succes verhaal*
Snap er echt geen moer van. Ik doe HBO, mag dat niet ofzo? Was de mc in Nijmegen.
Leuk, kan ik vanavond weer werken in een callcenter. Ik had de hele dag liever friet gebakken ipv onzin verkopen aan mensen aan de telefoon.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:25 schreef bevestiging het volgende:
Kan het nog triester? Het ging tussen mij en een gast van 18 (ik ben 24) die gebrekkig Nederlands praat en ook nog awkward erbij stond.
Ergste is dat ik niet eens een reden heb gekregen, maar alleen email met helaas *standaard succes verhaal*
Snap er echt geen moer van. Ik doe HBO, mag dat niet ofzo? Was de mc in Nijmegen.
Leuk, kan ik vanavond weer werken in een callcenter. Ik had de hele dag liever friet patat gebakken ipv onzin verkopen aan mensen aan de telefoon.
True, maar beter een baan dan lopen kutten op straatquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:36 schreef Mark031 het volgende:
Bij fastfoodrestaurants werken de grootste debielen joh. In een grote stad is het erger dan bij kleinere gemeentes denk ik. Hier (grote stad) heb je van die kansenmocro's van begin 20 die (assistent- )manager zijn. Dat zegt al genoegDe werknemers zijn vaak tussen de 15-18 jaar en volgens mij vmbo-dropouts
Ze hoopten dat je nog even een frietje zou bestellen na je sollicitatiegesprek. Sollicitatiegesprekken genereren ongeveer de helft van de inkomsten van een gemiddelde mac.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:28 schreef bevestiging het volgende:
[..]
Waarom word ik dan uitgenodigd voor een fucking sollicitatiegesprek...
Ik ben afgewezen bij de Burger King maar heb nu ook een veel betere baan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:41 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is toch wel intens triest. Ze zijn daar werkelijk altijd op zoek naar personeel
Heb je geen swag?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik ben afgewezen bij de Burger King maar heb nu ook een veel betere baan.
Ja wel best wel veel eigenlijkquote:
Dat bollen pellen vind ik nou niet bepaald een grote stop vooruitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik ben afgewezen bij de Burger King maar heb nu ook een veel betere baan.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:39 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Photoshop! In bovenste stukje heeft ie een baard en daarna niet meer
jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat bollen pellen vind ik nou niet bepaald een grote stop vooruit
Viel mij ook al op. Dat kan toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:39 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Photoshop! In bovenste stukje heeft ie een baard en daarna niet meer
Ach TS , bekijk het zo:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:25 schreef bevestiging het volgende:
Leuk, kan ik vanavond weer werken in een callcenter. Ik had de hele dag liever friet gebakken ipv onzin verkopen aan mensen aan de telefoon.
Grapje zekerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:30 schreef Kreator het volgende:
Je bent 24 en je doet HBO? Misschien eens tijd om je veterstrikdiploma te halen en eens wat belasting te gaan betalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |