Je was me net voorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is veel goedkoper om zo'n knul van 17 in dienst te nemen.
Waarom word ik dan uitgenodigd voor een fucking sollicitatiegesprek...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is veel goedkoper om zo'n knul van 17 in dienst te nemen.
Voor het geval die 17 jarige een serieuze hersenbeschadiging heeftquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:28 schreef bevestiging het volgende:
[..]
Waarom word ik dan uitgenodigd voor een fucking sollicitatiegesprek...
Ze geven je graag valse hoop. Hetzelfde als met hun vretenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:28 schreef bevestiging het volgende:
[..]
Onzin. Genoeg mensen van die leeftijd die nog studeren. Niet iedereen begint op de havo en gaat direct door naar het hbo. En kiest in 1 keer de goede studie blablabla..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:30 schreef Kreator het volgende:
Je bent 24 en je doet HBO? Misschien eens tijd om je veterstrikdiploma te halen en eens wat belasting te gaan betalen.
Om de schijn op te houden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:28 schreef bevestiging het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een allochtoon. Op mijn communicatieve en sociale vaardigheden na zag ik er ook beter uit dan hem.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:34 schreef Bapple het volgende:
Ewa, ze gaven die jongen gewoon wat zekerheid.
Die jongen die denkt nu: yeah bitchzas iek was beter dan die tatta je weet zelf geen punten en kommas zetten
Dat wilde ze die jongen even laten ervaren.
Ze gebruikte jou ervoor. Je moet het als compliment zien.
DOEIIIIIIIIII
Idd. Ik zit nog in mijn eerste jaar lol, boeiend. Nooit te oud om te studeren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:32 schreef ZarB het volgende:
[..]
Onzin. Genoeg mensen van die leeftijd die nog studeren. Niet iedereen begint op de havo en gaat direct door naar het hbo. En kiest in 1 keer de goede studie blablabla..
Dan is het al helemaal een compliment.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:35 schreef bevestiging het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een allochtoon. Op mijn communicatieve en sociale vaardigheden na zag ik er ook beter uit dan hem.
Nee ik voel me belachelijk gemaakt. Als een schaap naar zo'n gesprek gaan en vervolgens wachten op een bericht terwijl de hoerezoon al weet dat die mij niet aanneemt. Schijnheilig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:36 schreef Bapple het volgende:
[..]
Dan is het al helemaal een compliment.
Of voel je je gediscrimineerd?
Maar waarom wil je werken bij een mc dan? Je kunt ook voor iets anders solliciteren? Online Marketing Bureaus zoeken vaak studenten. Beter als een mc of callcentre, en er wordt gewoon normaal met je om gegaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:37 schreef bevestiging het volgende:
[..]
Nee ik voel me belachelijk gemaakt. Als een schaap naar zo'n gesprek gaan en vervolgens wachten op een bericht terwijl de hoerezoon al weet dat die mij niet aanneemt. Schijnheilig.
Dit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:33 schreef ZarB het volgende:
Overigens zou ik het dus als een groot compliment zien dat ze je niet aan hebben genomen.
Zodat het lijkt alsof er niet aan leeftijdsdiscriminatie gedaan word.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:28 schreef bevestiging het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |