Als Ghana wint en Duitsland verliest, is het toch idd over voor onze oost-buren?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:57 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
en wat nou als die Duitsers verliezen van de VS? Ze zijn nog niet eens geplaatstBovendien maakt die Joachim mij telkens misselijk met dat gedoe met zijn neus
daaromquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:59 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Belgie en duitsland verslaan op 1 wk... the dream
Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:59 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Als Ghana wint en Duitsland verliest, is het toch idd over voor onze oost-buren?
nee, want die Belgen spelen saai. Kijken van hun wedstrijden isquote:
Blijft mooi.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:55 schreef Kekster het volgende:
Portugal komt de poulefase gewoon door in tegenstelling tot Nederland. USA en Ghana zijn gewoon 6 punten, een nederlaag tegen Duitsland is geen schande. Een EK uitvliegen met 0 punten en verliezen van Australië en Chili daarentegen...
Verschil is alleen dat we nu ook echt gaan winnenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:55 schreef OProg het volgende:
Zeker niet te onderschatten, Rusland zouden we in 2008 ook wel even pakken.
Gus Hinddickquote:Gus hinddick is going to use the same tactics as spain.
Van persie, robben, and sniejder are lethal in the counter and can overwhelm Rafa and maza.
-------------------ochoa-------------------
Aguilar-----rafa------moreno-----layun
---------------salcido/reyes------------
Aquino-----herrera----guardado--gio
------------------cheech-----------------
I feel like the 5-3-2 will not do well since Gallito was our backbone.
Gio on the wing for more space and touches.
Kun je nagaan hoe goed Oranje is als ze wel goed spelenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:47 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
in deze fase maakt ieder 1/8ste finalist een kans om een slecht spelend Nederland te verslaan (behalve Belgie dan) En ik zie in Costa Rica een prachtploeg die lekker voetbalt en gewoon in vorm is.
dus waarom niet?
quote:
Dan moet Ghana nog wel 5 doelpunten goedmaken ten opzichte van Die Heimat.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:09 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Die gedachte alleen al bezorgd mij kippuhvel als nooit te voren.
Hij noemde de wedstrijd tegen frankrijk overrated. Niet het team zelf.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:51 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]Nee! Brazilië zonder hulp van de FIFA niet. Argentinië ook niet, behalve als die Messi weer eens geluk heeft. Duitsland is ook niet onoverwinnelijk, want
Ghana
. Ivoorkust zal ook falen, en ik denk dat die mooie van Gaal veel heeft geleerd van het oefenduel tegen Frankrijk. Hij noemde Frankrijk overigens net zelf "overrated" bij Jack van Gelder.
Geluk + klimaat spelen natuurlijk een grote rol...maar op dit moment zie ik Colombia en Costa Rica als echte tegenstanders.
België![]()
![]()
![]()
![]()
Duitsland - Engeland had natuurlijk gewoon 2-2 moeten worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Duitsland-Engeland 4-1.
Brazilië-Chili 3-0.
Mooie voorspelling ook van hem over Mexico - Nederland. Wordt dus weer een makkie voor NL!quote:
3x Kroatie, 3x Kameroen, waarvan 2x onterecht afgekeurd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:25 schreef Jochie1900 het volgende:
Hoe kom je erbij dat Mexico 6 keer heeft gescoord?
Ja, zo lust ik er nog wel tienquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:29 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
3x Kroatie, 3x Kameroen, waarvan 2x onterecht afgekeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |